Haakse hdmi verloop,welke?

Gestart door morca, juni 1, 2026, 13:00:15

Vorige topic - Volgende topic

morca

Ik ben op zoek naar een haakse hdmi verloop.
Iemand tips welke goed zijn.
Teveel aanbod van onbekende merken.

L. Hoodman

Bekend of onbekend merk maakt toch niet uit, als het maar werkt..

morca

Zeer nuttige bijdrage  :angel:
Ondertussen heb ik zelf eea uitgezocht en besteld.

denoontje

Citaat van: morca op juni  1, 2026, 16:14:33Zeer nuttige bijdrage  :angel:

Wellichtgied om te vermelden welke en wat de reden is en dan na testen korte review😛😉?

N1v3K

Zeer nuttig topic  :angel:

jazzy

Je kreeg gewoon een normale reactie, Marco. Komt een beetje ondankbaar over als je daar dan op zo'n manier op reageert. Zou inderdaad wel interessant zijn als je dan wilt delen wat je zelf uitgezocht en gekocht hebt.

Heb er zelf pas een paar random van Amazon geplukt, ben zelf ook van mening dat het niet zo veel uitmaakt. Uitdaging waar ik zelf vooral tegenaan liep om de juiste hoek te vinden (90 vs. 270 graden) en dat mijn aansluiting iets verdiept in het apparaat zat waardoor het uiteindelijk fysiek alsnog niet paste.
HT: JVC N5 - Arcam AVR 390 - Teufel M800 FCR - Quad L-series 12" sub - WS Spalluto 120" 16:9
Woonkamer: Sony KD-65XF9005 - Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40
Serre: Samsung QBR 55 - Nvidia Shield

morca

Citaat van: jazzy op juni  1, 2026, 17:26:31Je kreeg gewoon een normale reactie, Marco. Komt een beetje ondankbaar over als je daar dan op zo'n manier op reageert. Zou inderdaad wel interessant zijn als je dan wilt delen wat je zelf uitgezocht en gekocht hebt.

Heb er zelf pas een paar random van Amazon geplukt, ben zelf ook van mening dat het niet zo veel uitmaakt. Uitdaging waar ik zelf vooral tegenaan liep om de juiste hoek te vinden (90 vs. 270 graden) en dat mijn aansluiting iets verdiept in het apparaat zat waardoor het uiteindelijk fysiek alsnog niet paste.
Elke verloop is een groot woord.
Ik lees online dat verschillende types storing geven ,bij de reviews.

Dus ik vroeg mezelf af welke hier goed bekend staan.

Aangezien er geen tips komen mbt welke.
Alleen dat het niet uitmaakt
Is dat geen info waar ik om vroeg
En daarom ook niet ondankbaar imo.

Jij hebt ook niet verduidelijkt welke jazzy  :angel:

En dat was mijn vraag

En dan zeg je dat ik ondankbaar ben 🤷

Ik snap het niet helemaal meer hier.

Je vraagt wat.
Degene met een antwoord geeft geen antwoord
Maar zegt dat ik ondankbaar ben????

Gaat weer goed zo  :D

jazzy

Dit schreef je:

Dat kwam een beetje ondankbaar over, L. Hoodman neemt gewoon de tijd om op je vraag te antwoorden.

Ik heb er niet bij gezet welke ik besteld heb omdat ik ze uiteindelijk niet gebruikt heb en dus ook geen review kan geven.
HT: JVC N5 - Arcam AVR 390 - Teufel M800 FCR - Quad L-series 12" sub - WS Spalluto 120" 16:9
Woonkamer: Sony KD-65XF9005 - Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40
Serre: Samsung QBR 55 - Nvidia Shield

morca

Mijne is binnen.
Hij zit super strak aan de hdmi kabel iig.
Daar wiebelen ze bij sommige lees ik.
En dan geeft dat error.

Ik zal hem testen en het hier laten weten.
De hdmi kabels zelf moeten nog verzonden worden.

Vik

HDMI poorten niet te zwaar belasten en de kabels een beetje ondersteunen, zodat er geen spanning op komt.

Citaat van: morca op juni  2, 2026, 15:47:10Mijne is binnen.
Hij zit super strak aan de hdmi kabel iig.
Daar wiebelen ze bij sommige lees ik.
En dan geeft dat error.

Ik zal hem testen en het hier laten weten.
De hdmi kabels zelf moeten nog verzonden worden.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

morca

Citaat van: Vik op juni  5, 2026, 08:05:15HDMI poorten niet te zwaar belasten en de kabels een beetje ondersteunen, zodat er geen spanning op komt.

Bedankt voor de tip vik.
Dat heb ik al gedaan bij de eerste kabel.
Die ligt al netjes nu zonder spanning.
Nu de andere 2 nog