Wirewoo stroomkabels (recensie van een non audiofiel)

Gestart door ikkeenjij36, december 23, 2025, 21:15:28

Vorige topic - Volgende topic

ikkeenjij36

Hallo allemaal hierbij een kleine recensie van de wirewoo stroomkabels van forumlid Sopper.
Ik heb ze aangesloten vanuit een afgeschermd stekkerblok die in een gewoon stopkontakt in huis.
Ik heb een hele goede verbetering gemerkt van mijn geluid in helderheid en ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar controle.
Ik heb er 1 aangesloten op mijn Marantz Cinema 50 en Aperion 3 kanaals versterker.
Ik heb de hele boel gefinetuned met A1 Evo Acousticx van Orca.
Hierbij zou ik graag dit topic gebruiken om met jullie hierover te discusieren en te praten over het effect van goeie stroomkabels.
Cinema 50-RP 500C-RP 8000Fii-RP 1400SW
APERION AUDIO ENERGY 3 Power Amplifier Class AB 3 Channels(LOVE IT)
budget surrounds en heights van taga
Nvidea 2019 pro-rpi5 met volumio os met shiit uber duo dac-Telefunken TS950(Lekker vintage)
Lg oled C4-Kabels mix van JIB HF004 en AUDIOQUEST X2

chansig

Ja leuk een kabeldiscussie.

Evengoed: fijn dat de kabels je bevallen en ze jou goeds brengen.

Gr. Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

morca

Citaat van: chansig op december 23, 2025, 21:21:34Ja leuk een kabeldiscussie.

Evengoed: fijn dat de kabels je bevallen en ze jou goeds brengen.

Gr. Hans
Een recensie Hans.
Maar jij ziet een discussie....

chansig

Recensie staat er ook. Klopt. Daarom reageer ik ook daarop.

Gr. Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Kurt

morca

Citaat van: ikkeenjij36 op december 23, 2025, 21:15:28Hallo allemaal hierbij een kleine recensie van de wirewoo stroomkabels van forumlid Sopper.
Ik heb ze aangesloten vanuit een afgeschermd stekkerblok die in een gewoon stopkontakt in huis.
Ik heb een hele goede verbetering gemerkt van mijn geluid in helderheid en ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar controle.
Ik heb er 1 aangesloten op mijn Marantz Cinema 50 en Aperion 3 kanaals versterker.
Hierbij zou ik graag dit topic gebruiken om met jullie hierover te discusieren en te praten over het effect van goeie stroomkabels.
Meer details
Meer dynamiek
Strakkere bassen aan de subwoofers.
Klinkt zuiverder (afgeschermde kabel)
Het effect is dat ik meer kabels wil hebben  :music:

chansig

Heb je nu ook gelezen dat hij een discussie wilt ?

Gr. Hans
Coax AQ Carbon

Citaat van: ikkeenjij36 op december 23, 2025, 21:15:28Hallo allemaal hierbij een kleine recensie van de wirewoo stroomkabels van forumlid Sopper.
Welke versie heb je genomen, de LC of HC?
Mag je er een foto op het forum plaatsen?

Spijkie

Je hebt de wirewoo kabels van Sopper overgenomen die hij HD, hij maakt z'n eigen kabels tegenwoordig toch ?

Welke kabels had je voor de wirewoo? Ik vind t altijd leuk om te lezen, ik zit op t moment met m'n stroomkabels af en toe wat te testen , nu cardas maar ook een atlas getest.

T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.

mmuetst

Citaat van: ikkeenjij36 op december 23, 2025, 21:15:28Hierbij zou ik graag dit topic gebruiken om met jullie hierover te discusieren en te praten over het effect van goeie stroomkabels.
Waarom wil je in discussie gaan. Als ik nu roep dat het puur onzin is, dan hebben we een discussie? Of wil je alleen positieve discussies? Mijn advies is, jij bent er tevreden over, (hoewel mijn moeder altijd zei dat overal waar "te" voor staat niet goed is :D ) en dat is toch het belangrijkste lijkt mij, of heb ik dit dan weer mis?
Doe gewoon je ding zou ik zeggen en denk er vooral niet te lang over na.
Geniet van Audio, maar betaal met mate.

mmuetst

Citaat van: morca op december 24, 2025, 01:51:39Meer details
Meer dynamiek
Strakkere bassen aan de subwoofers.
Klinkt zuiverder (afgeschermde kabel)
Het effect is dat ik meer kabels wil hebben  :music:
Klinkt positief, dus doen zou ik zeggen.
Snap alleen je opmerking niet over meer kabels. Of bedoel je betere kabels dan die je nu bezit? Bij meer kabels heb je denk ik ook meer apparatuur nodig of wil je ook kunnen wisselen tussen kabels?

chansig

Citaat van: chansig op december 24, 2025, 16:22:54Heb je nu ook gelezen dat hij een discussie wilt ?

Gr. Hans

Zal wel geen antwoord en vervolgens iets van "sorry, my bad" op komen. Maar wie weet het is kerst.

Gr. Hans
Coax AQ Carbon

Kurt

Citaat van: morca op december 24, 2025, 01:51:39Het effect is dat ik meer kabels wil hebben  :music:
Maak er een verlengsnoer mee. Zo kan je ze rond je huis leggen!

morca

Citaat van: mmuetst op december 25, 2025, 01:21:13Klinkt positief, dus doen zou ik zeggen.
Snap alleen je opmerking niet over meer kabels. Of bedoel je betere kabels dan die je nu bezit? Bij meer kabels heb je denk ik ook meer apparatuur nodig of wil je ook kunnen wisselen tussen kabels?
Ik mis nog 3 supra power cords.
Die komen nog .

Nee ik ga niet wisselen dat past niet in mijn budget  ;D

Beter is leuk maar ook duurder,dus dat zal ook niet snel gebeuren.

mmuetst

Citaat van: morca op december 25, 2025, 08:14:21Beter is leuk maar ook duurder,dus dat zal ook niet snel gebeuren.
Dat verband zie ik niet. In mijn optiek is iets wat duurder is niet automatisch beter.

morca

Citaat van: mmuetst op december 25, 2025, 13:27:44Dat verband zie ik niet. In mijn optiek is iets wat duurder is niet automatisch beter.
Idd goed punt
Van stroomkabels lees ik ook verschillen bij veel leden.

Ik bedoel dus betere klinkende kabel in mijn setup,even buiten de prijzen om.

chansig

Citaat van: chansig op december 25, 2025, 07:30:04Zal wel geen antwoord en vervolgens iets van "sorry, my bad" op komen. Maar wie weet het is kerst.

Gr. Hans

Helaas. Ook Kerst heeft niet geholpen.

Gr. Hans
Coax AQ Carbon

Kurt

@chansig Het is de "kerst perdiode". Maw, (in Be) vanaf Kerst tot zowat einde januari. Dus nog tijd zat... :)

morca

Citaat van: chansig op december 27, 2025, 06:33:36Helaas. Ook Kerst heeft niet geholpen.

Gr. Hans
Ik hoef jouw niks uit te leggen.
Je zegt pas zelf ook onzin tegen mij, dat ik te koop ben voor korting.

Jij zou beter moeten weten...
Denk ff na en terug in de tijd....

Aangezien je dat niet meer weet en geen sorry ,zou ik niet weten wat ik jouw moet zeggen nu  :angel:

De pot verwijt de ketel zeg maar  ;)

chansig

En misschien krijg je nu een leuke korting van Cinehome omdat je het altijd zo liev voor hem gaat staan.

Ik schrijf niet wat je zeg dat ik schrijf.

Het is wat jij ervan maakt. Dat doe je wel vaker als je me aanspreekt n.a.v. een post van mij.

Enige wat ik doe is dat feitelijk constateren en ontkrachten. Wat standaard een persoonlijke aanval oplevert.

Je had de kans deze cirkel te doorbreken. Helaas. Het is wat het is.

Gr. Hans

Coax AQ Carbon

ruud2

Niets is moeilijk voor degene die het zelf niet hoeft te doen....

CinéHome

Het is nu gewoon een discussie geworden ipv een kabeldiscussie. :D
CinéHome Whatsapp +32(0)495475580 - [email protected]
"High to mid end hifi aan real world" prijzen
Home to A*BNB - A*Brand NewBox
Actieve speakers, subs en versterkers op maat. PrePro: Acurus, Trinnov en Storm Audio.
Officieel dealer van oa. Arcam, Bryston, M&K Sound, Monitor Audio, Audiovector, Elipson, Q-Acoustics, Atoll Electronique, Pro-Ject Audio, JBL, MoFi, EAT Audio, Earthquake subs & more, Atlas Cable, Supra, QED en WireWorld.

Kurt

Nu jij erbij komt, zal 't zeker over kabels gaan.

Spijkie

T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.

Pathos

Stereo 2.2 setup:
Pathos T.T. ~ AURALiC Altair G2.2 ~ Spendor A7 ~ Gaia III ~ 2x REL T/5x ~ Silent Angel Bonn N8 ~ 2x Farad Super3 LPS
Bekabeling: Audiomica: Celes Excellence M1 -> Erys Excellence M2 Luxury RCA -> Arago Excellence Luxury RJ/E. AudioQuest: Niagara 3000 -> Hurricane -> Blizzard -> Monsoon -> NRG-Z3 -> Vodka RJ/E. QSA: Yellow fuses. Synergistic Research: Purple fuses.
Akoestiek: Easy Noise Control.