Auralic in de problemen?

Gestart door Xander32, september 18, 2025, 09:19:10

Vorige topic - Volgende topic

Porsche4Life

Maar upsamplen voegt letterlijk NIETS to  :D (alleen lege bytes)

gizmo2

Citaat van: Porsche4Life op maart  8, 2026, 16:24:54Maar upsamplen voegt letterlijk NIETS to  :D (alleen lege bytes)
ik snap helemaal niet waar je het over hebt, er word helemaal niet upsampled.
alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

Leeuwarden

Hij heeft geen idee waar het over gaat, dat is wel duidelijk :nopompom:

Xander32

Precies.

Maar dat Spotify lossless is voor mij gelukkig niet onoverkomelijk. Echter kunnen streamingdiensten uiteindelijk ook helemaal wegvallen doordat ze updaten en het Auralic apparaat er niet meer mee overweg kan. Dan krijg het een andere lading.

Al speel ik voornamelijk content vanaf een nas. Daar zie ik niet snel een issue ontstaan 🤞🏻

Citaat van: Leeuwarden op maart  8, 2026, 18:58:08Hij heeft geen idee waar het over gaat, dat is wel duidelijk :nopompom:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

Porsche4Life

Wel, zonder app speelt die met connect services blijkbaar niet lossless.

Leeuwarden

Citaat van: Xander32 op maart  9, 2026, 06:21:42Precies.

Maar dat Spotify lossless is voor mij gelukkig niet onoverkomelijk. Echter kunnen streamingdiensten uiteindelijk ook helemaal wegvallen doordat ze updaten en het Auralic apparaat er niet meer mee overweg kan. Dan krijg het een andere lading.

Al speel ik voornamelijk content vanaf een nas. Daar zie ik niet snel een issue ontstaan 🤞🏻

Precies. En ik blijf erbij dat in mijn geval het apparaat allang "afgeschreven" is. Maar uiteraard zou het fijn zijn dat ik me voorlopig niet druk hoef te maken over de aanschaf van een andere fabrikant.

Rob46

Ik heb de Altair met een fantastische dac on board (G2.2.). Mocht het nodig zijn een Bluesound aan de Auralic en je kan weer...
[ John Eekels CAP EL84 Push Pull ][ Auralic ][ Focal ][ Tellurium ][ roon ]

Xander32

Op die wijze heb ik ook nog een hele tijd met de Marantz NA11-s1 doorgespeeld 🎶

Citaat van: Rob46 op maart 11, 2026, 09:35:06Ik heb de Altair met een fantastische dac on board (G2.2.). Mocht het nodig zijn een Bluesound aan de Auralic en je kan weer...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10