acteurs (trices) die je bij voorbaat al doen beslissen niet te kijken

Gestart door SV..S, februari 1, 2025, 10:03:21

Vorige topic - Volgende topic

SV..S

Hebben jullie dat ook, zo'n afkeer van bepaalde acteurs waardoor je besluit niet eens naar een serie of film te kijken ;D

Bij mij begon dat met 
Eric Roberts

en dat lijstje is aardig gegroeid de laatste jaren :P

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

Shadowfox

kiefer sutherland (alleen door zn gehijg overigs)

keira knightley

Daarnaast nog zn 90% van de amerikanen

Tinus_

Yes, als Whoopi Goldberg er in speelt.
Eric Roberts is tenenkrommend slecht.
rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower | NoName 12tc occ speakercable |

Ohm Ivo

Ach, ik vond Eric Roberts heel goed in "Runaway train" en in "The Coca Cola Kid", dus wat mij betreft prima acteur. Daarnaast heeft hij ook slechte rollen in b-films gehad waarin zijn talent verkwanseld werd.

Pierce Brosnan als James Bond vond ik helemaal niks, compleet onuitstaanbaar, dus had ik een hekel aan hem. Maar in die film met Jackie Chan waarin Brosnan een ex-IRA leider speelt vond ik hem zo sterk dat hij compleet eerherstel heeft gekregen, wat mij betreft.

En dat heb ik met veel acteurs. Goede rollen, slechte rollen.

Acteurs die ik over het algemeen niet mag:

-Adam Sandler
-Jack Black
-Tessa Thompson
en er zijn er nog meer...

Groet van Evert

Kwabbernoot

blue-eyes

Ik heb daar niet echt irritaties bij.
Maar wel dat een bepaalde acteur je altijd ziet, in welke film of serie dan ook, zoals hij was in een andere film of serie.

Bijv Hugo Weaving, Elrond vs Mr Smith. Elke keer als ik LOTR kijk, denk ik in mijn hoofd aan dat zinnetje van agent Smith, "Mr Anderson.... " :D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

N1v3K

roland p

Steven Seagal
Jean-Claude van Damme
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - MKSound

J.A.F._Doorhof

Eigenlijk zelden
Maar je weet wel bij bepaalde namen dat de films bagger zijn ;)

Heb echt zitten denken voor acteurs zelf
Heb wel favorieten die het altijd goed doen zoals Bruce Campbell

Kom er misschien nog op terug
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

SV..S

Citaat van: J.A.F._Doorhof  : op februari  2, 2025, 09:14:29Heb wel favorieten die het altijd goed doen zoals Bruce Campbell

Kom er misschien nog op terug
Grappig, ik ken die hele acteur niet :D

Ik vind de antwoorden sowieso wel opmerkelijk vermakelijk ;D

Jl Audio F113      

SV..S

Gabriel Basso, John Krasinski, gebaseerd op 1 serie maar man wat een vervelende personages zijn dat :D

Jl Audio F113      

SV..S

John Cena, zo'n hersenloze klerenkast  :D

Neem dit topic overigens niet te serieus net als het leven.
Het leven neemt ons overigens ook niet al te serieus  ;)

Jl Audio F113      

J.A.F._Doorhof

Je kent Bruce niet ;)
Ga je schamen  :clapping:

Hij staat bekend als de beste b-acteur.
Neemt zichzelf absoluut niet serieus maar weet van de Slechtste films wat leuks te maken.

Aanraders om mee te beginnen
Army of darkness
Bubba hotep

En daarna evil dead 2
En evil dead 1

En misschien hoort hij bij jouw lijstjes van slechtste. Maar dat lijkt me stug.

Sorry voor off topic
Maar als verdediging het is een "b acteur"
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Ohm Ivo

Citaat van: roland p op februari  1, 2025, 12:52:37Steven Seagal
Jean-Claude van Damme

Dat ik die vergeten ben! Steven Segal is idd een "acteur" die ik in geen enkele film heb kunnen velen. Jakkes!

Van Damme daarentegen vond ik ok in "Bloodsport" en acceptabel in "Universal Soldier".

En Bruce Campbell rules! Hij kan idd slechte films omhooghalen. Maar ik ben niet altijd in de stemming voor zijn ironische acteerstijl.

Groet van Evert

J.A.F._Doorhof

Ok, daar hebben we 1 :D
De meatball Russische meatbal Seagal.
Eerlijk is eerlijk zijn eerste films waren zeer vermakelijk, kan de man nu niet meer zien.
Custom installer

blue-eyes

Citaat van: J.A.F._Doorhof op februari  2, 2025, 13:18:27Ok, daar hebben we 1 :D
De meatball Russische meatbal Seagal.
Eerlijk is eerlijk zijn eerste films waren zeer vermakelijk, kan de man nu niet meer zien.

I'm just the cook :D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

J.A.F._Doorhof

Yep, en daarna heeft hij nog een paar actie films gedaan die ok waren.
Daarna ging het heel snel berg afwaarts.
Custom installer

Dura

Citaat van: DofN op februari  1, 2025, 10:07:15:) Tom Cruise.

X2
Films zijn zo irritant, de hele wereld roept "Tom, naar links, LINKS!" Maar Tom gaat naar rechts, en dat is maar goed ook, want zo redt ie alles en iedereen, na een heleboel stunts.
Harbeth P3ESR, Bluesound Icon, XRL, Audiophonics LPA-S450ET Purifi 1ET6525SA, LG G3 55'. Less is more.

Kwabbernoot

Citaat van: Dura op februari  2, 2025, 13:56:23X2
Films zijn zo irritant, de hele wereld roept "Tom, naar links, LINKS!" Maar Tom gaat naar rechts, en dat is maar goed ook, want zo redt ie alles en iedereen, na een heleboel stuns.
Ik zie het probleem niet met Tom (en Seagal e.d.). Het zijn toch geen serieuze rollen die hij tegenwoordig nog speelt en hij neemt zichzelf niet al te serieus, lijkt mij.

Groeten...

morca

Citaat van: blue-eyes op februari  2, 2025, 13:21:56I'm just the cook :D
Dat waren nog leuke films.
Toen werd het minder

Later speelde hij ...beter gezegd hij was echte politie agent.
Toen werd pas duidelijk hoe hoog segal zichzelf had zitten.
Mensen bedreigen omdat ze niet meewerken naar zijn zin.

pameijer

Citaat van: Shadowfox op februari  1, 2025, 10:11:25kiefer sutherland (alleen door zn gehijg overigs)

keira knightley

Daarnaast nog zn 90% van de amerikanen
Als ik Keira Knightley zie mis ik de rest van de film in het algemeen  :inlove:. Wat een beauty!

On topic: ik kan niet tegen Nicole Kidman en Meryl Streep. Vorige week nog in de bios Babygirl gezien, wilde zien waar de hype over ging. Zwaar overschatte film, gewoon saai en cliché. En die Nicole mag terug in de vergetelheid wmb, wat een draak  :devil:
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

SV..S

Ik kan Tom C. best wel waarderen eigenlijk  ;D vind hem de rol van Reacher bv een stuk beter neerzetten dan de huidige acteur in de serie. Oké, hij heeft wat rare overtuigingen maar ja, wie niet tegenwoordig  :tounge2:

Jl Audio F113      

SV..S

Citaat van: morca op februari  2, 2025, 19:09:16Steven Segal ook zo.n rare stuiter.

Daar ben ik het wel mee eens, kijk voor de grap eens naar de imdb score's van de laatste 15 films, bijzonder mannetje ook.

Jl Audio F113