Totale tijd ingelogd forum

Gestart door Sk, oktober 21, 2024, 16:00:28

Vorige topic - Volgende topic

Sk

Goedemiddag!

Ik kan mij herinneren (al weer heel wat jaar geleden) dat ik de totaal ingelogde tijd op het forum kon zien in mijn profiel. Volgens mij is deze functionaliteit toen verdwenen toen we overgingen op nieuw forum software.

Is dit nog te implementeren? of inmiddels verloren informatie?

Ik hoor het graag.

Groet,
Sk
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Nahpets

Bestaat nog steeds.

https://www.htforum.nl/index.php?action=stats

En ik sta nog steeds bovenaan. En ik heb nog steeds geen idee waarom.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

chansig

Omdat je altijd ingelogd bent. Als je dat niet wilt, zal je uit moeten loggen.

Gr. Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Nahpets

Het is in ieder geval duidelijk dat deze indicator geen enkele correlatie heeft met wie er waardevolle input geeft op het forum.

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

twani

Ahh, de hoeveel tijd heb ik met niks noppes nada naar de kloten geholpen teller..... :D

eduard

Volgens mij in het begin liep de teller ook als je de hele dag je browser ofzo open had staan zonder activiteit zolang deze maar automatisch refresht. Nu gaan tabs automatisch en slaap moet je volgens echt actief zijn om de teller op te laten lopen.

Sk

Citaat van: Nahpets op oktober 21, 2024, 20:48:00Bestaat nog steeds.

https://www.htforum.nl/index.php?action=stats

En ik sta nog steeds bovenaan. En ik heb nog steeds geen idee waarom.

Ik zie het ja! Was voorheen ook in je eigen profiel zichtbaar. Ik zou verwachten dat Frank wel bovenaan zou staan maar de statistieken zeggen iets anders.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

chansig

Citaat van: Nahpets op oktober 21, 2024, 21:09:18Het is in ieder geval duidelijk dat deze indicator geen enkele correlatie heeft met wie er waardevolle input geeft op het forum.

Nou...😂😂😂

Gr. Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

riwi

Citaat van: Sk op oktober 22, 2024, 09:51:38Ik zie het ja! Was voorheen ook in je eigen profiel zichtbaar. Ik zou verwachten dat Frank wel bovenaan zou staan maar de statistieken zeggen iets anders.

Is ook in je eigen profiel te vinden : profile - profile info -> show stats

Sk

Citaat van: riwi op oktober 24, 2024, 20:06:29Is ook in je eigen profiel te vinden : profile - profile info -> show stats

Thanks! gevonden. Ik kom dan op 306 dagen uit.  8)

pameijer

Citaat van: riwi op oktober 24, 2024, 20:06:29Is ook in je eigen profiel te vinden : profile - profile info -> show stats
Die statistieken slaan echt nergens op. Ik zou de meeste tijd hebben doorgebracht in Powerbuys..., nou, daar kijk ik echt nooooooit!
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

J.A.F._Doorhof

In een vorige versie was het een kwestie van als een pagina open stond telde dat mee.
Nu is dat al een tijdje niet meer zo
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"