Lelijkste audiokrengen ooit (merk, type...)

Gestart door brt, juni 7, 2024, 23:58:28

Vorige topic - Volgende topic

August

Citaat van: Dura op april 19, 2026, 18:46:57Als dit me pal aan staat te staren zit ik ook niet rustig meer te luisteren vermoed ik. IMG_0840.jpeg
Odeon Carnegie, echt een topluidspreker. Ik heb ze bij de fabrikant zelf mogen horen. Of het visueel je smaak is zal inderdaad van persoon tot persoon wisselen, maar bij mij mogen ze zo een set neerzetten.

Mao

Zo lelijk vind ik het niet eerlijk gezegd.Alleen die hout kleur is afgrijselijk maar dat is een smaak kwestie.
Luidsprekers: JBL 4350 Studio monitoren Versterkers: McIntosh C2700 buizen voorversterker, McIntosh MC312 voor het laaag < 250Hz, McIntosh MC2152 buizen voor midden/hoog > 250Hz, Bryston 10B Electronisch Crossover
Marantz CD 17, Roon met NAS en Lumin U2 streamer. Custombuild Interlinks en Luidspreker kabels
Slaapkamer: WiiM Amp plus, KEF C75 ( volledig gerestaureerd) bronnen via Roon +tv.

brt

Citaat van: Mao op april 30, 2026, 11:22:06Zo lelijk vind ik het niet eerlijk gezegd.Alleen die hout kleur is afgrijselijk maar dat is een smaak kwestie.

Alles is een smaakkwestie, dat is nou exact de kern van dit draadje;)
Paradigm Persona 3F • TEAC AP-701 • TEAC UD-701n • Fezz Titania EVO • PS Audio Stellar PowerPlant P3 • Audioquest • ViaBlue