Lelijkste audiokrengen ooit

Gestart door brt, juni 7, 2024, 23:58:28

Vorige topic - Volgende topic

gerard123

KEF heeft het gepresteerd om een paar vreselijke waterhoofden van speakers uit te brengen de LS Luxe of zo. Een kruising tussen een niet afgebakken witbrood en mijn vroegere manager als hij maar 1 oog zou hebben.

Gelukkig lijken mijn speakers op Ronald Koeman.
Ik heb al heel vaak naar de Toccata en Fuga in d-moll geluisterd, maar sinds de laatste software update van mijn streamer hoor ik pas dat er een kerkorgel meespeelt.

brt

Ik snap wel wat je bedoelt Gerard :)
Ook die stand eronder draagt bij aan absolute lelijkheid
Paradigm Persona 3F • TEAC AP-701 • TEAC UD-701n • Melody Pro88 mk2 • PS Audio Stellar PowerPlant P3 • Kabels van Audioquest en ViaBlue

mmuetst

Mijn eerste reactie: lucifers die muziek maken :D 
Geniet van Audio, maar betaal met mate, maar moet jij zeggen met je dure Mofi's die zeker lekker klinken.

Dura

En dan hele verhalen op onder meer Darko dat het een hele gerenommeerde industrial designer (Ross Lovegrove) voor getekend heeft. Geeft mij een gevoel van Kleren van de Keizer.
Harbeth P3ESR, Bluesound Icon, XRL, Audiophonics LPA-S450ET Purifi 1ET6525SA, LG G3 55'. Less is more.

Church of Noise

Citaat van: mmuetst op augustus  2, 2026, 10:35:10Mijn eerste reactie: lucifers die muziek maken :D 
Dan is't jammer dat er geen rode versie is  ;D
Woonkamer:   Sonus Faber Cremona (L,R&C) |  B&W M-1 (S) |  Merovinger 1/53  |  Rythmik E15HP  |  Electrocompaniet AW180  |  Marantz Cinema 30 + Dirac ART  |  nVidia Shield Pro  |  Sony UBP-X800M2  |  Bluesound Node 2i
Werkkamer:    Sonus Faber Electa Bi-Wiring  |  Michell Alecto Mono  |  Michell Argo HR & Hera  |  Michel Iso  |  Custom platenspeler  |  Chord Hugo TT  |  Audio Analogue Paganini  |  Bluesound Vault 2

haythijs

Citaat van: gerard123 op augustus  1, 2026, 23:44:10KEF heeft het gepresteerd om een paar vreselijke waterhoofden van speakers uit te brengen de LS Luxe of zo. Een kruising tussen een niet afgebakken witbrood en mijn vroegere manager als hij maar 1 oog zou hebben.

Gelukkig lijken mijn speakers op Ronald Koeman.

Jouw speakers schieten ook snoeihard? 😉
Philips 55Oled910Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ RUconnected+JKE+Grimm.

gerard123

Citaat van: haythijs op augustus  2, 2026, 13:56:28Jouw speakers schieten ook snoeihard? 😉
Hard en zuiver.
Ik heb al heel vaak naar de Toccata en Fuga in d-moll geluisterd, maar sinds de laatste software update van mijn streamer hoor ik pas dat er een kerkorgel meespeelt.

haythijs

Die eigenschappen hadden ook zijn schoten en passes zeker!
Philips 55Oled910Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ RUconnected+JKE+Grimm.

Rogers Hifi

Ik kwam deze bij de groenteboer tegen

mmuetst

Citaat van: Rogers Hifi op augustus 30, 2026, 18:14:24Ik kwam deze bij de groenteboer tegen

Moet je aan heb uitleggen dat ze niet op het audio meubel moeten worden opgesteld. Was de rest van het fruit ook met AI gegenereerd  :D
Geniet van Audio, maar betaal met mate, maar moet jij zeggen met je dure Mofi's die zeker lekker klinken.

minplus

If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

mmuetst

gizmo2

alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

sr7000

Check dit
Hier staan er ook een paar pareltjes bij :) Gelukkig kan ik het toch niet betalen :)

gerard123

Citaat van: sr7000 op augustus 31, 2026, 14:38:26Check dit
Hier staan er ook een paar pareltjes bij :) Gelukkig kan ik het toch niet betalen :)
Ok, we hebben bijna allemaal een anus, maar ik hoef er niet de hele dag tegenaan te kijken.

sr7000

Ha ha: ja niet iedereen heeft smaak  :angel:

sr7000

Die Acapella Hypersphere bedoel je? De Goldmund Apologue vond ik ook wel grappig. De zijkanten lijkt het resultaat van wat kleuters wat krijtjes geven ;)

eddy135

Citaat van: Rogers Hifi op augustus 30, 2026, 18:14:24Ik kwam deze bij de groenteboer tegen

Als we hier ook AI verzinsels gaan plaatsen is het hek van de Dam... :hmmm:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

minplus

Jammer idd dat er nu AI rotzooi hier verschijnt. Daarmee is dit fraaie topic helemaal verloren.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

Dura

Vind ik ook, stoppen met AI verzinsels, de werkelijkheid is al bizar genoeg.
Harbeth P3ESR, Bluesound Icon, XRL, Audiophonics LPA-S450ET Purifi 1ET6525SA, LG G3 55'. Less is more.

brt

Eens, dit topic heeft geen AI troep nodig, laat dat maar aan echte 'ontwerpers' over  :D
Paradigm Persona 3F • TEAC AP-701 • TEAC UD-701n • Melody Pro88 mk2 • PS Audio Stellar PowerPlant P3 • Kabels van Audioquest en ViaBlue

brt

Citaat van: sr7000 op augustus 31, 2026, 14:38:26Check dit

Wat een pareltjes  :nopompom:

Rogers Hifi

Geen ai, maar wel afschuwelijk.

Lex Groningen

Zekers afschuwelijk! En ongetwijfeld flink aan de prijs.
Versterker: ?/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Luidsprekers: ? / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

brt

Citaat van: Lex Groningen op september  1, 2026, 08:41:20Zekers afschuwelijk! En ongetwijfeld flink aan de prijs.

Ongetwijfeld! Er was in elk geval geen budget meer voor de inrichting  :D