Verhuizing op vrijdag

Gestart door J.A.F._Doorhof, maart 26, 2024, 13:32:32

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex Groningen

Zo... Dat duurde even zeg!

J.A.F._Doorhof

Verhuizen is altijd even wachten. De DNS servers moeten overal geüpdate zijn voor het forum online kan.

De server heeft een nieuw IP adres en dat duurt even. Soms tot 48 uur. 

Markt heb ik even doorgegeven
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jumping Jack

Het ruikt hier nog naar verf, maar het ziet er wel prima uit!  :clapping:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

chansig

Ik merk geen verschil. Dus prima...denk ik.

Gr. Hans
Teleskopos, 2 x JBL 8400P,  Paradigm PW link,  BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Richi

Het openen van topics duurt hier (Salafi op macOS Sonoma 14.3.1) aanmerkelijk langer dan voorheen. Een caching issue neem ik aan?
Woonkamer stereo Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • Audioquest Niagara 1200 • Focal Elegia & Elear Zolder HT (in aanbouw) Classé SSP-600 • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2

blue-eyes

#30
Citaat van: Richi op maart 31, 2024, 09:53:49Het openen van topics duurt hier (Salafi op macOS Sonoma 14.3.1) aanmerkelijk langer dan voorheen. Een caching issue neem ik aan?


Ik gebruik Safari, gaat goed. Je vraagt er ook om / als je van die Chinese imitatie meuk apps gebruikt, Salafi heet dat? , dan begrijp ik je issues wel :D :D  :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

Boards en index lopen veel sneller
Topic openen is volgens mij gelijk aan de oude situatie.

Neem aan dat hier nog optimalisaties lopen.
Zijn nog een paar dingen die ze aan het bekijken zijn.

Het schijnt nogal een zooitje geweest te zijn.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Richi

Hahahaha, SAFARI bedoel ik natuurlijk. :hehe: Ik klik vaak op de [nieuw] knop bij een topic uit de lijst 'ongelezen topics' en die lijkt (veel) trager te reageren dan voorheen...
Woonkamer stereo Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • Audioquest Niagara 1200 • Focal Elegia & Elear Zolder HT (in aanbouw) Classé SSP-600 • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2

katwax

Ik heb gevoel dat het net vlotter gaat om topics te openen etc.
Mooie upgrade dus alvast  :pompom:
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Struis

Ja, dank allen! Ik heb eerder het gevoel dat het NU sneller is dan ervoor...
Harbeth M30.1 speakers, Accuphase C-11/P-11 voor- en eindversterker en Parasound HCA-2200 MKII eindversterker, Thorens TD-124/Jelco SA-750DB/Ortofon 2M-Blue, dCS Delius DAC met Verona klok, dCS Media Bridge streamer, Marantz CD-11LE CD speler, Nakamichi 682ZX cassettedeck, Tascam MD-350 minidisc recorder, Rel 212SE subwoofer.
2e set (die er naast staat om mee te spelen en experimenteren):
Harbeth P3ESR 40th Anniversary Edition met Skylan stands, Exposure 2010SD geintegreerde versterker gemod door Musifoon, Parasound HCA-2200 MKII eindversterker, Naim NDX1 (gedeeld met set 1), Rel Strata 5 subwoofer.

Raymen

nou als ik eerlijk ben
was het hiervoor bij mij sneller
moet nu langer wachten op het openen van posts
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

J.A.F._Doorhof

Nieuwe topics lukt niet op dit moment.
Heb dit doorgegeven
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Richi

https://www.icloud.com/iclouddrive/086_uqjJyVSQ2NTcmMbj0wmxg#HT_Forum_2-APR-2024

Goedemorgen @J.A.F._Doorhof Ik heb een filmpje opgenomen waarop je kan zien hoe lang het duurt om topics te openen. Dit ging voor de upgrade velen malen sneller op mijn computer (MacBook Air M1, Safari, macOS Sonoma laatste updates geïnstalleerd).

Het is geen groot probleem natuurlijk, maar lijkt er op dat bepaalde indexen op tabellen nog niet zijn aangemaakt of zo.

Verder werkt het als vanouds, waarvoor dank!

Hartelijke groet,
Richard
Woonkamer stereo Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • Audioquest Niagara 1200 • Focal Elegia & Elear Zolder HT (in aanbouw) Classé SSP-600 • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2

CineSmurf

Mooi, het lijkt een stuk sneller.

Ik ben alleen het mooie HT logootje kwijt in de adresbalk  ::)
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

LittleNinja

Citaat van: blue-eyes op maart 31, 2024, 10:18:31Ik gebruik Safari, gaat goed. Je vraagt er ook om / als je van die Chinese imitatie meuk apps gebruikt, Salafi heet dat? , dan begrijp ik je issues wel :D :D  :D

Een beetje flauw BE.

Salafi draait hier eigenlijk altijd prima op mijn Napple Macbook Pro!

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

J.A.F._Doorhof

Openen van topics word later naar gekeken, we krijgen op dit moment veel foutmeldingen binnen die met taal files te maken hebben, daar gaan we zo eerst naar kijken, tevens zal ik even alle thema's verwijderen behalve de originele.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

De kleine storing net was mijn fout :D
Was iets te enthousiast met de themas
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

katwax

Komt het dark thema nog terug? Ik moest plots mijn zonnebril opzetten  8)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

J.A.F._Doorhof

We gaan eerst kijken waar de pauzes vandaan komen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

denoontje

Bedankt voor het weer online houden jongens.  Hier nog wel trager op een MacBook met safari.

minplus

Toen het forum net weer open was kon ik er op komen maar zag anderen aanwezig en was zelf een gast.
Momenteel opent het forum nog erg traag en de topics idem.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

Xander32

Hier gaat alles op het forum sinds de wijzigingen enorm traaaaaaaaag...

Dat start al met het inloggen, het openen van een topic en het plaatsen van een reactie neemt helemaal veel tijd in beslag (na op Verzenden te hebben gedrukt).

Gebruikte hardware is een iPad Air, middels Safari.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

gerard1

#47
Helaas,met alles  erg traag nu.

Chromebook.

Xander32

Op mijn iPhone op het werk idem. Zelfs het uitloggen gaat nu traaaaaaag 😅

Citaat van: Xander32 op april  3, 2024, 06:18:51Hier gaat alles op het forum sinds de wijzigingen enorm traaaaaaaaag...

Dat start al met het inloggen, het openen van een topic en het plaatsen van een reactie neemt helemaal veel tijd in beslag (na op Verzenden te hebben gedrukt).

Gebruikte hardware is een iPad Air, middels Safari.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

chansig

Tot gisteren eigenlijk alles normaal. Sinds gistermiddag/avond traag.

Gr. Hans
Teleskopos, 2 x JBL 8400P,  Paradigm PW link,  BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.