mijn audio setje.

Gestart door gizmo2, maart 9, 2023, 11:41:25

Vorige topic - Volgende topic

brt

Persoonlijk houd ik meer van de oranje buizengloed en -sfeer, en is dit minder mijn ding, het is voor mij een dissonant in de sfeer. De groene buizenkleur van de McIntosh houd ik bijv ook niet van.

Wel mooi dat zilver wat de buizen zo reflecteert!
Paradigm Persona 3F • TEAC AP-701 • TEAC UD-701n • Melody Pro88 mk2 • PS Audio Stellar PowerPlant P3 • Kabels van Audioquest en ViaBlue

mmuetst

Citaat van: brt op Gisteren om 23:02:04maar er is geen equivalent voor deze buis zonder deze kermis?
Hij zit niet in het audio signaal maar is gewoon een extra. Dus deze buis doet niks met de versterking  Uitschakelen is dus mogelijk.
Geniet van Audio, maar betaal met mate, maar moet jij zeggen met je dure Mofi's die zeker lekker klinken.

mmuetst

Citaat van: brt op Gisteren om 23:17:46Persoonlijk houd ik meer van de oranje buizengloed en -sfeer, en is dit minder mijn ding, het is voor mij een dissonant in de sfeer. De groene buizenkleur van de McIntosh houd ik bijv ook niet van.

Wel mooi dat zilver wat de buizen zo reflecteert!
Is dus allemaal nep, gewoon led verlichting onder de buisjes om ze meer op te laten lichten. Tja ik heb zelf wel een VU meter fetisj  :D ooit opgelopen door te veel bezit van bandrecorders en werkzaam te zijn bij een lokale omroep. En nee, vind het wel een prettige fetisj, dus ga niet in therapie :D.
Geniet van Audio, maar betaal met mate, maar moet jij zeggen met je dure Mofi's die zeker lekker klinken.

vanzomereng

Citaat van: gizmo2 op Gisteren om 22:53:46bij de mijne gaan ze heel rustig en niet zover uitslaand, ze zijn ook niet zo fel als in dat filmpje.
ja en op zich wat moet je ermee, ze zitten er nu eenmaal in.
ook wel een mooi idee van @mmuetst misschien dat ik er zelf een uit en aan schakelaar in zet.....gaan we volgende week eens onderzoeken.

Of kleine rolluikjes er voor maken
Luidsprekers: B&W 702S2,  Versterker: Rotel RA-6000,  Streamer: Bluesound Node Icon,  Blue-ray player: Denon DVD-3800BD, Koptelefoon Sennheiser Momentum 4 Wireless

gizmo2

Citaat van: vanzomereng op Vandaag om 10:08:06Of kleine rolluikjes er voor maken

kan ook of een plakkertje ervoor.
alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

toetertje

Ik doe meestal mijn ogen dicht, als ik muziek luister.  8)