Mmuetst mancave en hoe het is begonnen

Gestart door mmuetst, februari 14, 2022, 21:34:35

Vorige topic - Volgende topic

AudioLaan

Citaat van: mmuetst op juli 29, 2026, 23:33:16Als je eens wist wat ik allemaal aan leuke audio had kunnen kopen bij @AudioLaan voor dat geld  :D

Fijn dat er zulke pareltjes rondlopen in onze samenleving die dit soort vermaak ten uitvoer brengen..

Dan de nieuwwaarde regeling. Als ik een wilde gok mag doen dan kosten die 3 dagen jou 12k. Ok, het staat in de voorwaarden en ok, het zal bovendien bevestigd worden door iemand die je gesproken hebt bij de verzekeraar, maar ik zou toch even wat extra moeite steken in dit gegeven. Niet geschoten is altijd mis, we kunnen ook even bellen. :)
Officieel dealer van o.a. ATC | Audio Research | Elipson | Eversolo | Fischer&Fischer | Gato-audio | JBL premium | Kensington MC cartridges | Matrix audio | MoFi | Morel | Musical Fidelity Nu Vista |  Norstone |  QED | PlixiR | Pro-Ject | Revival Audio | Roboli design | Triangle hifi | Ultrafide | YBA | Wiim

+31 6 20 371 207 ook whatsapp
https://www.audiolaan.nl/

marcush

Heftig hoor.  Sterkte en succes met de afwikkeling!

AudioEnZo

Lees het nu pas, maar wat een schrik kerel. "Gelukkig" alleen de auto en carpoort  :wacko:

mmuetst

Citaat van: AudioLaan op juli 30, 2026, 07:26:13Fijn dat er zulke pareltjes rondlopen in onze samenleving die dit soort vermaak ten uitvoer brengen..

Dan de nieuwwaarde regeling. Als ik een wilde gok mag doen dan kosten die 3 dagen jou 12k. Ok, het staat in de voorwaarden en ok, het zal bovendien bevestigd worden door iemand die je gesproken hebt bij de verzekeraar, maar ik zou toch even wat extra moeite steken in dit gegeven. Niet geschoten is altijd mis, we kunnen ook even bellen. :)
Mensen die er verstand van hebben met goed advies zijn altijd welkom Mark.
Geniet van Audio, maar betaal met mate, maar moet jij zeggen met je dure Mofi's die zeker lekker klinken.

fietser

Val hier in herhaling maar het is natuurlijk knap balen.

AudioLaan

Citaat van: mmuetst op juli 30, 2026, 08:35:56Mensen die er verstand van hebben met goed advies zijn altijd welkom Mark.

Gelukkig heb ik meer verstand van (ver) zekeringen. :)

De vraag is of de voorwaarden stellen dat de regeling na exact 3 jaar onmiddelijk vervalt, of dat er een "zachte landing" geldt. Of dat er een soort uitloop risico is, of dat men daar gezien de pijnlijk korte periode van 3 dagen een beetje in wil schikken. Enz.
Officieel dealer van o.a. ATC | Audio Research | Elipson | Eversolo | Fischer&Fischer | Gato-audio | JBL premium | Kensington MC cartridges | Matrix audio | MoFi | Morel | Musical Fidelity Nu Vista |  Norstone |  QED | PlixiR | Pro-Ject | Revival Audio | Roboli design | Triangle hifi | Ultrafide | YBA | Wiim

+31 6 20 371 207 ook whatsapp
https://www.audiolaan.nl/

morca

Balen van je auto!
Gelukkig dat het alleen je auto was.
En niet je huis ook schade heeft.
Of nog erger jullie zelf.

Marco66

Wat een zieke geesten tegenwoordig pfff.
Is gewoon poging doodslag wat mij betreft!
Hopelijk kom je er financieel uit en pakken ze deze idioot.
Woonkamer: Onkyo Muse Y-40, T+A R10
Ht: Onkyo TX-RZ70, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Zidoo Z30 Pro 8K, Lumene Movie Palace 92 inch

brt

Tjonge, dat is flink schrikken en zuur zeg!

Weet je of het volkomen willekeur was dat het juist jullie auto was, of denk je ook aan een conflict oid? Of zijn er wellicht al meerdere in de fik gestoken in de buurt?

Hoe dan ook: echt klote en het doet ook wat met je gevoel van veiligheid kan ik me voorstellen. Sterkte beiden.

Paradigm Persona 3F • TEAC AP-701 • TEAC UD-701n • Melody Pro88 mk2 • PS Audio Stellar PowerPlant P3 • Kabels van Audioquest en ViaBlue

kermy

Het onderzoek is gestaakt, want geen materiaal om te onderzoeken, zo dunkt me.

Maar het betreft, zoals je zelf ook al aanhaalde, wel iets wat valt onder poging doodslag. Daar houden die idioten die dit soort zaken afhandelen natuurlijk geen rekening mee, of misschien zelfs dat wel.

Toch is het van belang om te kijken waarom je gericht hiervan slachtoffer geworden bent. Meestal gebeuren dit soort zaken als waarschuwing of afrekening in het criminele milieu.
En daar zou de politie ook naar moeten kijken, dus is er iemand in je buurt die het niet zo nauw neemt met bepaalde zaken.

Voorgaande in combinatie met bijvoorbeeld dezelfde auto, zelfde huisnummer en noem het maar op. Ga er maar vanuit dat het niet de slimsten zijn die hiervoor er op uitgestuurd worden.

In ieder geval veel sterkte gewenst, ook voor je vrouw, zulke zaken gaan niet in je koude kleren zitten.

Met vriendelijke groet,

Kermy

mmuetst

Wij waren de enige met een brandende auto in de wijk. Dan ga je ook dingen in je hoofd halen. Wie zou mij dit willen aandoen. Ik heb in ieder geval goed advies gehad wat betreft de verzekering via Mark. We gaan afwachten waar ze mee komen. Zijn al heel lang klant bij FBTO en hebben altijd een goede ervaring gehad.
Geniet van Audio, maar betaal met mate, maar moet jij zeggen met je dure Mofi's die zeker lekker klinken.

dickster1

Dit is weer uitermate Kudt voor je kerel!!! 
Dit zijn vaak het soort dingen die je niet in de koude kleren gaan zitten. Het is "gelukkig" alleen maar materiële schade maar je koopt er niets voor.
Het geeft alleen maar gezeik waar je niet om gevraagd hebt.

Sterkte!!!
Adam classic column mk3.
CayinCS-55A.
Hifi Rose RS-520.
musical fidelity roundtable s

DofN

Citaat van: mmuetst op juli 29, 2026, 21:53:31Ik had het nog even stil gehouden, maar het Politie onderzoek is gestaakt. Wij werden vrijdag ochtend om 03:30 uit ons bed gebeld dat onze auto in de brand stond. Met dit als eindresultaat.

Ai.. Wat een gedoe.. Gevaarlijk ook. Sterkte met het oplossen van al het gedoe.

Iets minder serieus: heb je misschien een poster hangen dat je niet tegen de opvang van vluchtelingen bent?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

mmuetst

Citaat van: DofN op juli 30, 2026, 17:12:04Iets minder serieus: heb je misschien een poster hangen dat je niet tegen de opvang van vluchtelingen bent?
Nee, en ik draai ook geen luide Afrikaanse muziek  ;D
Wel vaak Zuid-Amerikaanse muziek....Het zou toch niet  ;D

gerard123

Heel erg vervelend en de gedachten over het waarom zijn net zo akelig als de materiële schade. 
Als dit was gebeurd drie dagen vóór de afloop van je nieuwwaarderegeling dan had je nu een onderzoek van de verzekeraar aan je kont gehad.
Ik heb al heel vaak naar de Toccata en Fuga in d-moll geluisterd, maar sinds de laatste software update van mijn streamer hoor ik pas dat er een kerkorgel meespeelt.

ruud2

veel sterkte met het oplossen , ... we leven in een gekke wereld
Niets is moeilijk voor degene die het zelf niet hoeft te doen....

Contour

Heb je heel erg bonje gemaakt met je oude werkgever?

mmuetst

Citaat van: Contour op Gisteren om 19:01:09Heb je heel erg bonje gemaakt met je oude werkgever?
Nee, ga op een nette manier weg. Heb nu wel wat meer tijd gekregen (soort mini vaststellingsovereenkomst) om van alles te kunnen regelen.