Mmuetst mancave en hoe het is begonnen

Gestart door mmuetst, februari 14, 2022, 21:34:35

Vorige topic - Volgende topic

mmuetst

Er gaat niks boven je set weer horen na bijna drie weken vakantie. En wordt gelijk getrakteerd op een mooi Jazz album in samenwerking met Metropol orkest "With every breath I take" met zang van Cécile Mclorin Salvant.
Het zijn wel weer de Jazz klassiekers, maar mooi opname, dat zeker.
Geniet van Audio, maar betaal met mate, maar moet jij zeggen met je dure Mofi's die zeker lekker klinken.

mmuetst

Oh ja, kleine detail. Mijn zwembad is nu bijna 28 graden, maar mijn mancave is gelukkig aardig cool gebleven, ondanks die snik hete dagen in Nederland. Morgen maar het bad schoon maken zodat we weer kunnen zwemmen.
Geniet van Audio, maar betaal met mate, maar moet jij zeggen met je dure Mofi's die zeker lekker klinken.

mmuetst

Tijdens mijn vakantie deze dame ontdekt. Omdat het zo warm was in Frankrijk hebben we met de ventilator aan 's avonds wat YouTube filmpjes zitten kijken van America's got talent.
Daar kwam deze dame langs. Zij heeft in het team gezeten van de paarse sex dwerg (Prince) New power genration.
Lekkere muziek hoor. Ik heb het over Liv Warfield.
Het album wat ik nu draai is The Unexpected.
Verder heb ik de analoge volume van mijn Eversolo A6 nog verder terug gezet. Van -5 dB naar -10 dB. Ik heb dat dit nog meer bedraagt in een prettige volume regeling t.o.v. mijn Ayon versterker. Is nu ook vergelijkbaar met de output van mijn draaitafel. Mijn tip, als je in bezit bent van een Eversolo, draai eens de analoge volume terug en luister hoe dat verschil maakt.

morca

Zet de digitale volume eens 3 db zachter.
En luister dan nog eens.