AudioGek 2025 ‘KEF LS50 w2/ kc62’

Gestart door AudioGek 2025 🔊, maart 21, 2021, 12:54:19

Vorige topic - Volgende topic

Trabuca

Jezelf ontladen voordat je de draaitafel aanraakt? Even een stalen buis van een radiator vastpakken o.i.d.
Zidoo Z9X 8K | Denon AVC-X3800h | NCore500mp | Kef R3, R2C | Sony 85X95L | JL Audio 12W6 DIY Sub

brt

Citaat van: Trabuca op mei 16, 2026, 12:35:28Jezelf ontladen voordat je de draaitafel aanraakt? Even een stalen buis van een radiator vastpakken o.i.d.

🤣

Je moet er wat voor over hebben  :D

En minimaal om de 20 minuten jezelf weer even ontladen om kant B op te zetten  :wow:
Paradigm Persona 3F • TEAC AP-701 • TEAC UD-701n • Fezz Titania EVO • PS Audio Stellar PowerPlant P3 • Audioquest • ViaBlue

pameijer

Citaat van: brt op mei 16, 2026, 14:51:31🤣

Je moet er wat voor over hebben  :D

En minimaal om de 20 minuten jezelf weer even ontladen om kant B op te zetten  :wow:
Ik doe dit zelf toch ook regelmatig! Ik word door mijn bank flink opgeladen, zeker als de lucht droog is. Ik heb een luchtbevochtiger maar dat scheelt niet genoeg. Ik heb echt flinke ontladingen soms, met dikke vonken. Is toch niet goed voor je apparatuur lijkt me.
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

AudioGek 2025 🔊

Van het weekend komen de Audio Physic Spark 2 binnen van @Peerless Monster ! Dankje wel Rens! Ben erg benieuwd

Xander32

Mooie vooruitzichten 👍🏻
Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen 🎶

Citaat van: AudioGek 2025 🔊 op mei 20, 2026, 11:10:58Van het weekend komen de Audio Physic Spark 2 binnen van @Peerless Monster ! Dankje wel Rens! Ben erg benieuwd
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

AudioGek 2025 🔊

Ze staan !

Peerless Monster

Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

AudioGek 2025 🔊

Citaat van: Peerless Monster op Gisteren om 14:47:21En ze staan prachtig!  :inlove:

Dankje wel Rens
En bedankt voor het leuke gesprek ! Leuk elkaar even gesproken te hebben en lekker even over audio en de nog serieuzere dingen in het leven te hebben kunnen praten  :colgate:

Peerless Monster

Citaat van: AudioGek 2025 🔊 op Gisteren om 14:51:49Dankje wel Rens
En bedankt voor het leuke gesprek ! Leuk elkaar even gesproken te hebben en lekker even over audio en de nog serieuzere dingen in het leven te hebben kunnen praten  :colgate:

Altijd leuk. En het was goed vertoeven met zo'n airco 😅
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

Spijkie

T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.

Contour

Mooie slanke zuiltjes, ziet er keurig uit, zal ook wel goed klinken verwacht ik!

chansig

Ws heb ik ooit de allereerste versie gehad. Erg fijne speaker. Monitoren in de vorm van een zuilspeaker.

Gr. Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

AudioGek 2025 🔊

Vind ze tot nu toe erg prettig klinken!

AudioGek 2025 🔊

Vanavond deze maar eens op de speler! Met uiteraard een lekkere whisky erbij. Je moet er van genieten zeg ik altijd maar ! Zeker in deze tijden