The Blue Room

Gestart door Jefften, december 11, 2020, 23:52:00

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vik

Tja Jeffrey, het enige wat ik kan vertellen is dat CM een scherm heeft hangen in een breedte van 3m22 in de Stewart 130G4 MicroPerf THX Ultra versie en ik vind hem waanzinnig mooi.

Ik moest in het begin wel erg wennen aan het idee "perforated" en optisch heeft dit een nadeel als je er te dicht op zit. De minimale afstand tot de luister/kijk positie is de netto breedte van je scherm anders is de kans groot dat de gaatjes op gaan vallen en dat hebben we bij jou al uitgerekend. Je zit op ongeveer 385cm van je doek.

Mij valt het persoonlijk op dat het doek enorm scherp is ondanks dat hij geperforeerd is. Daarbij het typische kenmerk van Stewart en dat zijn de kleuren en heeft te maken met hun manier van het aanbrengen van de coating. Wat ook gelijk opvalt is het verschil in gain en ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat de gain van 1.3 bij Stewart wel klopt.  Jouw doek heeft denk ik 0.8 dus scheelt wel even.

Persoonlijk heb ik helemaal niets met een sample en het stukje scherpte is al een ding wat je enkel kunt beoordelen als je een compleet doek hebt hangen en dat maakt het ook lastig. Een sample geeft slechts een indruk. Jouw NZ8 is ook gekalibreerd op de ST 130 G4 bij Mike.

Stewart heeft ook een geweven doek de Harmony G2 maar de prijs is identiek aan de ST 130 G4 en als ik Stewart mag geloven is de perforated de betere van de twee.

Wat voor jou belangrijk is ( en voor mij ) is dat het loont mocht je ooit willen upgraden.  De stap van je huidige Enlightor 4K naar de Neo (opvolger) zal ongetwijfeld ook een mooie upgrade zijn en het Reference frame die heb je al dus slechts een kwestie van een nieuw doek bestellen en dit is ook de goedkoopste route. De Neo is veel verfijnder en geeft ook meer scherpte en in theorie zal deze ook minder last hebben van artefacten wat zeker geen overbodige luxe is met de 8K E-shift van de NZ8.

De akoestische invloeden/ verschillen zijn makkelijk op te lossen met de Trinnov Optimizer.

Geweven vs perforated zullen ongetwijfeld hun voor en nadelen hebben. Van Stewart kreeg ik trouwens nog een pdf toegezonden (zie bijlage- Defining the Difference in Perforated Screens) en wellicht leuk om even te lezen.

We gaan nog verder met testen en onderzoeken wat wellicht voor jou een mooie upgrade zou kunnen worden.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Geen idee Pascal ik vermoed dat de Blu ray beter is.

Citaat van: PascalP op september 17, 2022, 09:28:21
Nog verschil tussen de audiotrack met de DVD en Blu-ray?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Weet waar je aan begint.  :D

Citaat van: audiosurfer op september 14, 2022, 16:51:30
Ik ben reeds uitgenodigd om te komen luisteren en ik ga hier zeker gebruik van maken! Vrees de financiële gevolgen wel..
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

denoontje

Citaat van: PascalP op september 17, 2022, 09:28:21
Nog verschil tussen de audiotrack met de DVD en Blu-ray?
ja ene is geknipt, andere geschoren ;-)

PascalP

Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Teejoo



Jefften

#633
Ja de SSW-2 zijn mooi subjes.  :D :pompom:
Ik moest ook wel even slikken toen ik ze zag staan. Omdat ik gewoon weet hoeveel werk het gaat zijn om ze bij mij in de ruimte te integreren.
Maar heb ze besteld moet nu wel goed komen.

De ster van de dag stond echter links van deze sub.. als je het dan over de :wub: :wub: factor hebt dan was het wel bij deze SCL-1 front luidspreker..

Dat ding was echt heel bruut om te zien en had ze heel graag horen spelen in de Cinema van Reference Sounds net als de SSW-1 subs (de grotere broer van de SSW-2) , maar helaas.
De voorbereidingen waren al wel getroffen maar nog niet geinstalleerd.
Overigens was hun Cinema echt super dik om te zien en als je wilt horen wat de potentie is van een JBL Synthesis ruimte dan moet je daar zeker eens (met een dealer / Vik) gaan luisteren.

Even mijzelf van de foto geknipt, want dat had echt afbreuk gedaan aan deze luidspreker  :D
Projector: JVC NZ8| Proj.Scherm: 152" Screen Excellence 21:9 | Processor: Trinnov Altitude32 | Amp: Mark Levinson 532h & 533h, JBL Synthesis: SDA-8300, JBL Pro SA4-D| Speakers Front: 3x JBL Synthesis SAM1HF/2LF Surround: 4x JBL Synthesis SCL-4 Height: 4x JBL Synthesis SCL-3 Sub: 2x 18" JBL Synthesis S1S-EX | 2x dual 12" JBL Synthesis SSW-2 |Speler: Oppo 205 CM final edition | Apple TV 4K 2017 Cinemike

PascalP

Citaat van: Jefften op september 28, 2022, 08:19:42
Ja de SSW-2 zijn mooi subjes.  :D :pompom:
Ik moest ook wel even slikken toen ik ze zag staan. Omdat ik gewoon weet hoeveel werk het gaat zijn om ze bij mij in de ruimte te integreren.
Maar heb ze besteld moet nu wel goed komen.

De ster van de dag stond echter links van deze sub.. als je het dan over de :wub: :wub: factor hebt dan was het wel bij deze SCL-1 front luidspreker..

Dat ding was echt heel bruut om te zien en had ze heel graag horen spelen in de Cinema van Reference Sounds net als de SSW-1 subs (de grotere broer van de SSW-2) , maar helaas.
De voorbereidingen waren al wel getroffen maar nog niet geinstalleerd.
Overigens was hun Cinema echt super dik om te zien en als je wilt horen wat de potentie is van een JBL Synthesis ruimte dan moet je daar zeker eens (met een dealer / Vik) gaan luisteren.

Even mijzelf van de foto geknipt, want dat had echt afbreuk gedaan aan deze luidspreker  :D

^^ ^^
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

skyfox

#635
Leuk spiekertje :wub:

Verstuurd vanaf mijn SM-S908B met Tapatalk
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Jefften

Ja, echt heel dik Richard... maar die prijs is nog veel dikker dan de speaker.  :crazy:

Dromen mag altijd toch?

Citaat van: skyfox op september 28, 2022, 08:34:50
Leuk spiekertje :wub:
Projector: JVC NZ8| Proj.Scherm: 152" Screen Excellence 21:9 | Processor: Trinnov Altitude32 | Amp: Mark Levinson 532h & 533h, JBL Synthesis: SDA-8300, JBL Pro SA4-D| Speakers Front: 3x JBL Synthesis SAM1HF/2LF Surround: 4x JBL Synthesis SCL-4 Height: 4x JBL Synthesis SCL-3 Sub: 2x 18" JBL Synthesis S1S-EX | 2x dual 12" JBL Synthesis SSW-2 |Speler: Oppo 205 CM final edition | Apple TV 4K 2017 Cinemike

skyfox

Absoluut! Ik heb hier ook nog genoeg speakers in m'n dromen die ik zou willen uitproberen. Dali Epicons, Wharfedale Elysians, Kef Reference, om maar eens wat te noemen. Heerlijk hoor [emoji3]

Verstuurd vanaf mijn SM-S908B met Tapatalk

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

denoontje


buckler

JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Jean Sibelius

Nog 1 nachtje slapen en dan eindelijk de Blue Room ervaren en zijn trotse eigenaar in levende lijve ontmoeten. #zinin

Tot morgen Jeffrey!
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jefften

Ik heb er zin in mannen!!  Tot morgen. :coffee:


Citaat van: Jean Sibelius op oktober 14, 2022, 17:30:48
Nog 1 nachtje slapen en dan eindelijk de Blue Room ervaren en zijn trotse eigenaar in levende lijve ontmoeten. #zinin

Tot morgen Jeffrey!
Projector: JVC NZ8| Proj.Scherm: 152" Screen Excellence 21:9 | Processor: Trinnov Altitude32 | Amp: Mark Levinson 532h & 533h, JBL Synthesis: SDA-8300, JBL Pro SA4-D| Speakers Front: 3x JBL Synthesis SAM1HF/2LF Surround: 4x JBL Synthesis SCL-4 Height: 4x JBL Synthesis SCL-3 Sub: 2x 18" JBL Synthesis S1S-EX | 2x dual 12" JBL Synthesis SSW-2 |Speler: Oppo 205 CM final edition | Apple TV 4K 2017 Cinemike

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RonG


denoontje


buckler

Citaat van: Jean Sibelius op oktober 14, 2022, 17:30:48
Nog 1 nachtje slapen en dan eindelijk de Blue Room ervaren en zijn trotse eigenaar in levende lijve ontmoeten. #zinin

Tot morgen Jeffrey!

Nou Jan, toetsenbord kwijt? LOL
We worden toch wel heel nieuwsgierig hoor  :coffee:
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Jean Sibelius

Een bezoek aan de Blue Room :pompom:

Gisteren was het dan eindelijk zover... een bezoek aan Jeffrey en zijn Blue Room. De laatste tijd hebben we regelmatig contact gehad via de WhatsApp en telefonisch, maar we hadden elkaar nog nooit persoonlijk ontmoet. We hadden afgesproken om de dag rond 10:00 te beginnen en de dag is voorbij gevlogen! :)

Marc was ook van de partij, dus eerst aan de koffie en kennis maken met Jeffrey en zijn gezin en daarna via de trap naar beneden naar het HT Walhalla. Zo'n dag als deze is supergezellig en we delen allemaal dezelfde passie, dus meer dan voldoende om over te praten/discussiëren.

Ging om 16:45 weer richting huis maar het nog uren langer mogen duren (dus hopelijk komt er nog een keer een vervolg). Terug naar huis was ik al aan het bedenken hoe ik e.e.a. ga beschrijven qua ervaringen, maar het makkelijkste is om ergens te beginnen (bij deze). Laat ik eerst beginnen met wat gedachtenkronkels.


Stereo vs HT
Een van mijn 'vragen' was hoe een '100%' dedicated HT-ruimte zou presteren qua stereo/concerten. Achterliggende vraag: is het mogelijk om 1 ruimte te maken waarin zowel stereo, concerten en film 'compromisloos' afgespeeld kunnen worden. Ik dacht het antwoord te weten en dat is gisteren wel bevestigd.

Ik beschouw mijn Confidence Mansion (CM) als een dedicated muziekruimte en de Blue Room (BR) als een '100%' dedicated HT-ruimte. Het stereo stuk had ik bewust overgeslagen om te testen (eerlijk gezegd omdat ik dacht dat Jeffrey daar niet zoveel mee had wat achteraf onterecht bleek), maar ik had wel een tas met concerten meegenomen om te ervaren hoe dat het in de BR zou klinken. Mijn 'playlist' was ik afgelopen donderdag nog even doorgelopen in de CM, ook om mijn geheugen weer of te frissen.

Is het mogelijk...? mijn conclusie: 'Nee'. Dat is natuurlijk niet erg, maar het is wel goed om dat te beseffen. Ik heb voor mezelf nu wel een goede ideeën hoe ik een dedicated HT-ruimte zou bouwen (mocht ik ooit de kans krijg).


De Blue Room
Is een ontwerp van Mutrox wat door Jeffrey is aangepast voor in zijn situatie. Jeffrey heeft heel mooi en uitgebreid beschreven welke stappen hij heeft genomen om tot de realisatie van de ruimte te komen in dit topic (doe er je voordeel mee!). Bij binnenkomst oogt de ruimte als een leeg en donker 'hok' (die term gebruik ik ook voor mijn CM dus beschouw het niet als een belediging ;)). In het oog vallen de drie comfortabele stoelen en het enorme 153" 21:9 scherm en je ziet wat schuine wanden met sleuven. De kenner weet dat achter dit alles een heleboel kennis, kunde en apparatuur zit verstopt. Jeffrey legt uit hoe de speakeropstelling is en daarna gaan we de apparatuur ruimte in. Hele mooie spulletjes en heel handig gedaan en weggewerkt! Qua apparatuur hebben we allebei 'dezelfde' Trinnov, een Oppo en een JVC en verder is alles anders qua apparatuur. Qua layout heeft de ruimte ook een ander concept dan bij mij thuis. Alle speakers in-wall, een center speaker, side en atmos speakers. Echt HEEL benieuwd!


Concerten
We beginnen de dag met eerst wat muziek uit mijn tas. We starten met Hans Zimmer – Live in Prague (tracks 13, 29-31) en het klinkt anders (logisch). Het klinkt natuurlijk erg prettig, maar *muggenzift modus aan* mis ik o.a. losheid van instrumenten, (fijn)detaillering maar er gebeurd natuurlijk ook erg veel. Van de Police – Certifiable spelen we track 11 en daarbij komt de set-up al mooier tot zijn recht. Verder passeren Jeff Beck – Live at Ronnie Scott's en Trijntje Oosterhuis – Best of Burt Bacharach Live de revue alvorens we naar films overstappen. De set-up laat een lekker stuk muziek horen. Is er verschil met mij thuis, ja.


Films
Tja, hierin excelleert de set-up. O0 Ik heb geen playlist bijgehouden maar we hebben naar fragmenten van o.a. Overlord, Unbroken, Radja, Twister, Sing 2, Bloodshot, The Great Wall, Blade Runner 2049 en de laatste Ghost Busters gekeken (@Jeffrey, Marc: vul maar aan). Dit is film kijken/ervaren op het hoogste niveau! We spelen best luid (maar nog geen standje 'Anton') maar de set blijft volledig de controle houden. De 2 x 18" bulderen lekker mee en de ruimtelijke effecten vliegen vrolijk in het rond en voegen ook echt wat toe aan de filmbeleving (dit is ruimschoots voorbij het 'gimmick gehalte'), heel mooi. Wat ik wel vind tov M&K is dat de set-up wat 'ingetogener' klinkt. WTF... zul je nu denken, maar wat ik bedoel is dat M&K nog sneller/dynamischer en nog accurater is qua plaatsing. Specifieke effecten (schoten, snel overvliegende dingen) zijn nog opvallender bij M&K. Wat je mooier/prettiger vindt is persoonlijk (de BR lijkt me over een langere periode wel relaxter luisteren, maar dat komt mogelijk ook omdat we tijdens dit soort M&G's 'cherry picken' qua specifieke 'high impact' scenes). Speciale vermelding voor Blade Runner 2049 die Jeffrey uit de kast haalt... nondeju wat een hoeveelheid (sub)laag :blink:! Wat ik ook als heel prettig ervaar is dat je zelfs tijdens al dit geweld nog steeds met elkaar kunt praten en elkaar ook nog kunt verstaan (akoestiek!). Qua sound lijkt dit meer om mijn eigen set-up dan die van bv. Teejoo, maar ook hier is duidelijk de meerwaarde van extra rears en heights te horen.


Wat nog anders in de Blue Room?

Jeffrey is op zoek naar wat kan anders/beter (wie niet?). Vrouwlief vindt het ondertussen wel welletjes, maar daar hebben we allemaal een beetje last van, toch? :D

Extra subs
Zo komen er binnenkort extra subs voor op de achterwand en ik snap waarom Bjorn dat geadviseerd heeft. Al het laag komt nu vanaf de voorwand en dat hoor je. Verder zal je door het laag vanuit verschillende punten de ruimte in te laten komen een mooier homogeen laag gaan krijgen. Ben heel benieuwd wat dat gaat brengen. Ik weet niet of de term 'gelaagd laag' bij iedereen een associatie oproept, maar hopelijk is dit wel iets wat straks mooier uit de verf gaat komen.

Ander scherm?
In de loop van de dag haalt Jeffrey twee samples tevoorschijn van ander scherm materiaal. Een daarvan is van Stewart en zowel Marc als ik waren unaniem dat dit echt wel een stuk mooier oogt dan het huidige materiaal. Een nieuw scherm is echter kostbaar een vereist nogal wat handarbeid om dit te realiseren. Ook is het niet zeker of dit ten koste gaat van het geluid omdat de afstand tussen het scherm en de speakers anders wordt en het scherm naar voren is geen optie, dus de speakers moeten naar achteren... moeilijke keuze Jeffrey (succes)! Om het je nog wat lastiger te maken... ik denk wel dat je beeld en muziek dan nog mooier in balans (~ op hetzelfde niveau) komen.

Meer speakers?
Jeffrey heeft (gelukkig) tijdens de bouw al rekening gehouden met extra speakers op de grondlaag en aan het plafond. Vraag is natuurlijk of je die al dan niet wilt gaan gebruiken. Ik vond het ontbreken geen gemis eerlijk gezegd (maar ik heb zelfs geen side rears dus eigenlijk ook geen recht van spreken).

Overige
Zoals ik gisteren ook al opmerkte vond ik dat de stemmen uit de center soms wat achterbleven bij de rest van het geluid qua volume (iets wat jezelf ook al had ervaren vertelde je). Het viel me enkele keren op bij verschillende films, dus ik zou zeker een keer experimenten met de gain iets hoger te zetten om te kijken wat er gebeurd. Is in de Trinnov binnen 1 seconde gebeurd en je kunt een paar presets maken met kleine variaties om te testen. Heel benieuwd!
Wat ik me op de terugweg realiseerde is dat je 16:9 content nu aan de bovenkant (soms) wegsnijdt met de masking in de projector. Heb je wel eens geëxperimenteerd met de zoom aanpassen waardoor de hoogte wel past (waardoor je links en rechts wat ruimte overhoudt op het scherm)?

Conclusie
Prachtige ruimte Jeffrey en op basis van een 'totaal' ander concept dan mijn eigen ruimte. Qua film kijken is dit super genieten op het hoogste niveau :pompom: en het feit dat je alleen even de trap omlaag hoeft te lopen maakt het wel heel aantrekkelijk om 's avonds nog even een filmpje te kijken. Voor mezelf heb ik de conclusie getrokken dat ik de goede keuze heb gemaakt vwb mijn eigen voorkeur. Mocht ik ooit de mogelijkheid krijgen om een dedicated HT-ruimte te bouwen, dan zal ik de Blue Room dankbaar als inspiratiebron gebruiken!

Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en leuk om jou en je gezin te ontmoeten! Als je extra subs geïnstalleerd zijn dan kom ik graag nog een keertje terug (om zal ik wachten tot ook het Stewart scherm hangt :P).

En je bent hier natuurlijk van harte welkom om een keer de Mansion te ervaren.


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

Citaat van: buckler op oktober 16, 2022, 12:21:04
Nou Jan, toetsenbord kwijt? LOL
We worden toch wel heel nieuwsgierig hoor  :coffee:

Binnen 9 minuten :colgate:
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

PascalP

Leuk verslag Jan, klinkt als een top dag  :coffee: :popcorn:
Haha, en 'standje Anton', die term begint toch wel een begrip te worden hier op het forum  :devil:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

papaleo

Leuk verslag leest lekker weg...
Het leuke van die greet & meet's is dat ook al heb je het bij je zelf thuis heel goed voor elkaar je toch weer wat inspiratie's op doet om dit bij je zelf te willen gaan verwezenlijken....mits dit mogelijk is natuurlijk.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels