JVC DLA-N5/N7 leverbaar!

Gestart door Vik, maart 26, 2019, 08:48:14

Vorige topic - Volgende topic

Vik

Ik krijg volgende week nog een X7900 BE binnen wegens niet na komen van een afspraak. Daar volgt nog een apart topic over dus wie kan ik blij maken?  :inlove:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

Vik

Op dit moment staat er op voorraad een splinternieuwe DLA-NX9 die uitgeleverd kan worden.

Advies prijs €17.999,- (voor meer info svp een pb of mail)

Mocht er interesse zijn dan hoor ik het graag en kunnen we eventueel een levering en installatie in plannen. Dit betekent een keurig advies plus stukje service en kennis. 

Geen "box shuffler" mentaliteit   8)

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

Vik

Een kleine opmerking van mijn kant als JVC dealer want er is wat onrust en verwarring ontstaan door een foto van een collega.

Klanten die bij mij een pre order hebben staan (en dat is inmiddels best een grote lijst) krijgen gewoon keurig netjes alles geleverd op volgorde datum bestelling.

Het is niet zo dat er hele grote partijen los komen (al doen sommige foto's dat blijken) die groot genoeg zijn om alle back-orders te voorzien in heel Europa. Ze komen dus nog steeds mondjesmaat binnen.

Namens JVC (en mezelf uiteraard) wil ik iedereen enorm bedanken voor jullie geduld en een oprecht excuses maken voor de langere levertijden. Maar ze zijn het wachten absoluut waard!  :inlove:

Goed weekend allemaal!

Zymotic

Vik

Goed om te horen dat je nog steeds tevreden bent.  8)

Nu is het wachten tot de leveringen weer binnen zijn.

Citaat van: Zymotic op januari 24, 2021, 23:25:28
Maar als je er eenmaal eentje thuis hebt!!  :popcorn:

Vik

Direct leverbaar (zolang de voorraad strekt)

JVC Dla-X7900!  8)

Kjelt

Wie meldde nu onlangs dat het echt helemaal afgelopen was met de 7900 en dat het echt op was. Dat was jij toch Vik  :tounge:

Idske

Hoe is deze nou vergeleken met de tw9400?

Lampen zijn ook stuk duurder bij vervanging toch?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
HT: 7.1.4 | Denon X4300H + Denon PMA 1510 ae | 2 x Dali Zensor 7 | 8 x Dali Zensor 1 | Dali Zensor Vokal | XTZ 12.17 Edge | JVC X7900 | Synology NAS | Zidoo Z9X | Apple TV 4K

Huiskamer: 5.0.0 | Denon 2113 | 2 x Dali Zensor 5 | 2 x Dali Zensor 1 | Dali Zensor Vokal | Panasonic 65ST50 | xbox one s | Dune hd solo lite

Dirk

bwoah...een beetje maar  :D

Epson originele lamp: 145€
JVC originele lamp: 466€

het kan voor beide ook iets goedkoper, maar onderling verschil blijft in dezelfde grootteorde ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Job

H&C Hifi

Citaat van: Idske op februari 13, 2021, 11:05:23
Hoe is deze nou vergeleken met de tw9400?

Lampen zijn ook stuk duurder bij vervanging toch?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Een X7900 is ''helaas''  toch wel echt van een heel ander kaliber dan een TW9400   ..

RonG

Ik had de 9300 en nu een JVC X5000, ook een oudje maar dat was al een hele verbetering.

MaxxMark

Hoe zit het ondertussen (een maandje later dus) met leveringen van de N5/7/9 in NL en Europa?

De lamp van mijn x5000 is heel langzaam aan vervanging toe aan het zijn, en zit toch af en toe te lonken naar een N-serie :) Om teleurstelling te voorkomen ben ik dus erg benieuwd naar wat nu de wachttijd/levertijd zou zijn.

Los daarvan, wat zou het inruilen van mijn x5000 kostentechnisch doen?
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

H&C Hifi

Citaat van: MaxxMark op februari 20, 2021, 14:26:42
Hoe zit het ondertussen (een maandje later dus) met leveringen van de N5/7/9 in NL en Europa?

De lamp van mijn x5000 is heel langzaam aan vervanging toe aan het zijn, en zit toch af en toe te lonken naar een N-serie :) Om teleurstelling te voorkomen ben ik dus erg benieuwd naar wat nu de wachttijd/levertijd zou zijn.

de inruil moet je maar even met Vik regelen  ;)
Mbt leveringen : dramatisch... N5-en heb ik al sinds oktober in bestelling staan, N7 ook.  er zijn er in Nederland sinds die tijd 3 ofzo uitgeleverd..
Ik verwacht mijn N5 eind van volgende week en alles wat nu besteld sluit achteraan in de rij aan.. (er staan nog iets van 30 backorders open bij JVC Nederland)
dus ga er maar vanuit dat je nog wel een paar weekjes geduld moet hebben zou je nu bestellen

Richard70…

Citaat van: HcHifi.nl op februari 20, 2021, 14:29:56
Mbt leveringen : dramatisch... N5-en heb ik al sinds oktober in bestelling staan, N7 ook.  er zijn er in Nederland sinds die tijd 3 ofzo uitgeleverd..
Ik verwacht mijn N5 eind van volgende week en alles wat nu besteld sluit achteraan in de rij aan.. (er staan nog iets van 30 backorders open bij JVC Nederland)
dus ga er maar vanuit dat je nog wel een paar weekjes geduld moet hebben zou je nu bestellen
Zo'n 5000 levert nog wel een 1300€ op denk ik.
Beetje afhankelijk van de leeftijd en lamp uren
Beeld; JVC NZ8. Stewart Firehawk masking screen  . Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K IW500 , center M&K IW500, Surround M&K S150. Subwoofer .M&K X15+
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo z9x8k

MaxxMark

Citaat van: HcHifi.nl op februari 20, 2021, 14:29:56

Dat klinkt veel gunstiger dan ik verwacht had op basis van dit topic. Ik dacht eerder dat het naar "meerdere maanden" zou gaan.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Kjelt

Citaat van: MaxxMark op februari 20, 2021, 14:40:13
Dat klinkt veel gunstiger dan ik verwacht had op basis van dit topic. Ik dacht eerder dat het naar "meerdere maanden" zou gaan.
Begin Oktober besteld eind februari geleverd, dat zijn toch 5 maanden dus meerdere maanden  :tounge2:

papaleo

Citaat van: Kjelt op februari 20, 2021, 16:09:08
Begin Oktober besteld eind februari geleverd, dat zijn toch 5 maanden dus meerdere maanden  :tounge2:

Huh...Wicher lees ik het nu goed...heb jij ook een JVC in bestelling staan,welke?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Kjelt

Citaat van: papaleo op februari 20, 2021, 16:14:19
Huh...Wicher lees ik het nu goed...heb jij ook een JVC in bestelling staan,welke?
Nee joh ben je mal  :tounge:  ;D , ik heb de Sony 760.
Ik heb alleen even hierboven iemand uitgelegd dat degene die in oktober 2020 heeft besteld en deze in februari 2021 geleverd krijgt toch meerdere maanden heeft moeten wachten  ;)

Vik

Via deze weg wil ik mijn klanten bedanken voor het geduld en daarmee bedoel ik het wachten op de leveringen plus het vertrouwen in JVC  8)

home@the movies

Citaat van: MaxxMark op februari 20, 2021, 14:26:42

Excuses, ik heb mijn vorige antwoord verwijderd omdat het niet netjes was dit in een topic van een collega te posten, ik was even wat te snel, was niet mijn bedoeling.

Vik

Bedankt voor de aanvulling Werner   :tounge:

Citaat van: home@the movies op maart 14, 2021, 08:48:05
Wij hebben de N5 volop uit voorraad leverbaar, gelukkig hebben we maanden geleden een hele hoop toestellen in bestelling gezet en die zijn allemaal netjes geleverd, volgende week komen er nog 4 stuks binnen.

home@the movies

Citaat van: vik op maart 14, 2021, 09:08:27
Bedankt voor de aanvulling Werner   :tounge:

Sorry Vic, ik heb het net aangepast, was niet mijn bedoeling om jou topic te kapen, echt niet. we waren blijkbaar gelijk met onze reactie.

Vik

No worries! Ik ben niet de moeilijkste  8)

Citaat van: home@the movies op maart 14, 2021, 09:10:07
Sorry Vic, ik heb het net aangepast, was niet mijn bedoeling om jou topic te kapen, echt niet. we waren blijkbaar gelijk met onze reactie.

ReRichard

Citaat van: vik op maart 14, 2021, 08:37:20
Via deze weg wil ik mijn klanten bedanken voor het geduld en daarmee bedoel ik het wachten op de leveringen plus het vertrouwen in JVC  8)

Jij bedankt voor de ontzettend goede service Vik. Er staan inmiddels alweer 25-30 uurtjes op de teller :)
Front: Monitor Audio Gold 200 5G - Rears: Monitor Audio Gold 100 5G - Center: Monitor Audio Gold C350 - Sub: Arendal 1.5 - Atmos: Q acoustic Qi65s  - Anthem MRX1120 - Panasonic UHD - Nvidia Shield - JVC DLA-N5 - Projecta homescreen deluxe