Top Gear! We’re back! 30 juni @21.00 uur Series 20

Gestart door PaulB., mei 9, 2004, 12:48:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

trigger__

Citaat van: JCL op februari  6, 2007, 15:44:49
Je hebt gezien wat ze met de dat zweedse ding (de naam is totaal onschijfbaar koningsegg oid) hebben gedaan?! De Bugatti is extreem duur en nog duurder om te maken. Ik denk echter wel dat er nu een gek komt om het ding beschikbaar te stellen, anders moeten ze de drummer van Pink Floyd nog een keer bellen. Die heeft zijn Enzo ook al een keertje uitgeleend.

vond ik super, met het 'pluggen' van zijn boek :)

peterrr

Ik heb die buggati veyron eenmaal gezien, tis wel de mooiste auto die ik ooit gezien heb.
Wat hij ook kost

Met de bugatti atlantic op de goede tweede plaats

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Sjors

Was weer een erg leuke afl. vanavond :) Jerremy met die douchekop boven z'n hoofd  ;D ;D




Groet, Sjors

WubboZ

Citaat van: Sjors op februari 11, 2007, 23:11:32
Was weer een erg leuke afl. vanavond :) Jerremy met die douchekop boven z'n hoofd  ;D ;D

Groet, Sjors

Hehehe, echt ge-ni-aal ;D ;D ;D
Ik heb me suf zitten lachen. Dat met the fat stig was ook prachtig, zoals die kerel ook in die auto zat ;D
Wat me ook verbaasde was dat in New Orleans een jaar later nog steeds alles in puin lag, gewoon niet eens afgebroken en weggehaald, maar nog steeds allemaal puin, ingezakte huizen en mensen die tussen de troep op zoek zijn naar spulletjes. Vreemd hoor :-\
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

JCL

Ach, het zijn toch voor het merendeel negers... Dat is iig wel wat de regering zal denken!

Aflevering was echt machtig mooi. Het stukje bij het pompstation >:D had de indruk dat het serieus niet in scene was gezet, omdat ook de camaraploeg er van langs kreeg :P . Het stukje dat Jeremy terug kwam met die koe was ook mega ;D

Mariusz

Wat een ontluisterend stuk idd. De mentaliteit in de VS is erg bekrompen daarzo zeg, hier wordt je of gewoon genegeerd of uitgelachen met Man Love Rules OK, haha.
Stereo 'HT': Marantz PM8003 - Marantz UD5005 - Sonus Faber Cremona Auditor Graphite
Stereo: Yamaha A-S2100 - Topping E30II DAC - B&W 804D

Staaled

Citaat van: Mariusz op februari 12, 2007, 10:50:41
Wat een ontluisterend stuk idd. De mentaliteit in de VS is erg bekrompen daarzo zeg, hier wordt je of gewoon genegeerd of uitgelachen met Man Love Rules OK, haha.
Erg goede aflevering,maar vind de provocatie van de "locals" wel wat goedkoop.
Laat ze eens met dezelfde text in Belfast rondrijden om te kijken wat er gebeurt. :P


"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

WubboZ

Citaat van: JCL op februari 12, 2007, 08:27:18
[...]
Het stukje bij het pompstation >:D had de indruk dat het serieus niet in scene was gezet, omdat ook de camaraploeg er van langs kreeg :P . Het stukje dat Jeremy terug kwam met die koe was ook mega ;D

Alleen jammer dat je geen stenen zag vliegen ;D
Wat ze op het eind nog zeiden, met die advocate was ook wel grappig
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Hanky Panky

Citaat van: Mariusz op februari 12, 2007, 10:50:41
Wat een ontluisterend stuk idd. De mentaliteit in de VS is erg bekrompen daarzo zeg, hier wordt je of gewoon genegeerd of uitgelachen met Man Love Rules OK, haha.

Die tandeloze vetklep-eigenaresse van die pomp:

Are you gay folks looking to see how long it takes to get beaten up in a hick-town?

Nascar sucks ?

Guess what: you're in hick town man ! 

(Voice over van the Hamster :) ).... the rednecks arrived..

Voor de liefhebbers:

http://www.youtube.com/watch?v=G6MJVzXbqRU
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

OscarTango

Tja,....'t is zelf vragen om problemen, he. Maar wel leuk om te zien... als ik een ding geleerd heb met "al" mijn reizen is het dit : toon respect voor de mensen wiens land/stand je bezoekt... dit is toch echt wel een pitbull met een stok pesten tot ie bijt, he.
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Erik van Voorst (in memoriam)

#285
Ik kon mij niet aan de indruk onttrekken dat ze een schurfthekel aan Amerika hebben en dat ze het jammer vonden dat er Amerikanen wonen...verder waren de Amerikaanse auto's weer wel wel leuke hoofdrolspelers voor zo een baggerprijs... ;D

Die douche scene.......  8)

Mijn leukste scene was de race van Hammond naar de alligators...het leek echt alsof hij het niet speelde... ;D

Ze schreven toch echt alleen maar een mening op de auto.......... :-X
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Roland

Geweldige aflevering  ;D

JCL

Afgelopen aflevering was ook weer erg goed. Vroeg me wel af of de space shuttle wel helemaal echt was... ::) Nouja, niet alles is "non scripted". Zal zondag ook wel weer mooi worden, dan o.a. met de Lambo spider.

bart_nl

Citaat van: JCL op februari 23, 2007, 21:01:30
Afgelopen aflevering was ook weer erg goed. Vroeg me wel af of de space shuttle wel helemaal echt was... ::) Nouja, niet alles is "non scripted".
vond dit juist een matige aflevering juist door dit shuttle experiment. Kunnen ze wat mij betreft beter aan de mythbusters overlaten. Nu zie je de Top Gear crew een beetje vaag toekijken hoe een onmogelijke opgave die niets met auto's te maken heeft mislukt. Niet echt Top Gear wat mij betreft. Ik zie veel liever zo'n brabus afgezaagd worden ;)

WubboZ

Citaat van: JCL op februari 23, 2007, 21:01:30
Afgelopen aflevering was ook weer erg goed. Vroeg me wel af of de space shuttle wel helemaal echt was... ::) Nouja, niet alles is "non scripted". Zal zondag ook wel weer mooi worden, dan o.a. met de Lambo spider.

Zag er best ziek uit die raket :o Dat ding kwam best hoog... Maar idd wel een beetje MythBusters idee, en niet echt topgear. Nu valt er over dat item over biobrandstof en dat gekloot ;D met die tractoren ook wel wat te zeggen, maar ik heb me stuk gelachen. Ik snap ook nog steeds niet hoe ze het voor elkaar krijgen, een vliegtuig slepen tjah, dat ding staat daar al een paar seizoenen, maar welke imbiciel geeft dat stel lomperikken nu tractoren van meer dan 200.000 pond :o. Okee het is alleen maar om in rond te rijden, maar echt een publiciteitsstunt is het ook niet voor die merken. Wel heel mooi die scene dat Hammond naar het dorp gestuurd wordt met zn tank (that's a tank you idiot ;D) en dat ie daarnaa nog ff gaat tanken (1000 pond voor een volle tank).
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

dvd-fan

Leukste van de laatste aflevering vond ik het sprintje tussen de lambo en de golf gti.
best leuk voor bij het stoplicht die formule 1 startknop. wat houdt dat nu precies in? Begreep iets met de koppeling komt op bij 4000 revs? Houdt dat in dat je alleen maar gas hoeft te geven en de koppeling niet gebruikt bij het wegrijden?
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

JCL

Hij heeft geen koppeling, tenminste geen fysieke. Het is een "flappy paddel gearbox" dus alles gaat cequentieel (schijf je dat zo?).

bart_nl

@jcl
je schrijft het woord bijna goed maar je uitleg klopt m.i. niet ;)

De auto heeft een aparte launch control knop. Wanneer je die indrukt hoef je helemaal niet meer te schakelen maar alleen het gaspedaal ver in te trappen. De auto rijdt dan weg bij 4000rpm en schakelt automatisch op zolang je het gaspedaal ingetrapt houdt.

dvd-fan

Wordt tijd dat dat standaard op nieuwe autos komt >:D
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

WMC

Aan te bevelen voor je koppeling is het niet hoor ;). Ik heb al verschillende keren gelezen dat de autobladen gevraagd werd alsjeblieft geen gebruik te maken van de Launch control omdat de koppeling het zou begeven als dit vaak werd gedaan. Ik geloof dat BMW het gebruik van de Launch control heeft gelimiteerd, dus dat je maar eens in het kwartier bijvoorbeeld hem kunt gebruiken.

Het komt er overigens op neer dat je met Launch control elke keer een perfecte start maakt zoals een goede coureur dat zou doen. Dus ideaal toerental waarbij er een combinatie gezocht wordt tussen beste grip en vermogen van de motor.
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

WubboZ

Over Launch Control hoor ik idd de meest vreemde dingen. Maar goed voor je wagen is het idd niet...
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

nielsg

is zo'n aflevering naderhand niet terug te zien op het internet?
als het op de bbc site staat hebben ze iig heel goed verstopt, want ik kan t niet vinden :-\

wh-vanderpost

Citaat van: nielsg op maart  3, 2007, 20:25:50
is zo'n aflevering naderhand niet terug te zien op het internet?
als het op de bbc site staat hebben ze iig heel goed verstopt, want ik kan t niet vinden :-\
Ze worden meestal op de nieuwsgroepen gezet, de streaming uitzendingen die ze op internet plaatsen (van slechtere kwaliteit) zijn alleen beschikbaar voor inwoners van Engeland.
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

peterrr

Je kan ook vele items via "You tube" bekijken.

Is ook niet zo best beeld, en iedere aflevering staaat altijd wel ergens op de nieuwsgroepen indd.
groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

JCL

Citaat van: nielsg op maart  3, 2007, 20:25:50
is zo'n aflevering naderhand niet terug te zien op het internet?
als het op de bbc site staat hebben ze iig heel goed verstopt, want ik kan t niet vinden :-\

klik: http://www.finalgear.com/shows/