Top Gear! We’re back! 30 juni @21.00 uur Series 20

Gestart door PaulB., mei 9, 2004, 12:48:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ghosty J

Waar kan ik die vinden? SE1508 ?
Citaat van: bart_nl op december 28, 2010, 09:53:53
de uitzending dit weekend op BBC HD gezien en het was ouderwets hilarisch. Bij de landing in Irak (lijkt op zich al dom genoeg) leken ze in de auto's te zitten terwijl het laad luik van het vliegtuig open stond. Alleen al door daar naar te kijken kreeg ik een naar gevoel in de buik  :o . Ongeluk was gewoon een heel domme actie met een sleepkabel waar bij James nog blij mocht zijn dat hij niet iets brak. Erg leuk ook de de geboorte in Bethlehem, ik heb genoten van deze kerst special :clapping:
(zeker downloaden wanneer je de uitzending gemist hebt en de eerdere specials leuk vond)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

jowi

Citaat van: Ghosty J op december 28, 2010, 16:04:57
Waar kan ik die vinden? SE1508 ?
Top.Gear.Special.S16E01.Three.Wise.Men.1080i.HDTV.DD2.0.H.264-SAUCE

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

riwi

Citaat van: Ghosty J op december 29, 2010, 17:28:17
Thanks, leuk einde!

Mooie aflevering yes. En inderdaad dat slot  ;D

Weet iemand wat er nu aan de hand is met de Stig?
Is ie op vakantie? Of stopt ie echt met Top Gear?
Ik heb altijd gedacht dat het meer een concept was en dat het dus niet 1 persoon was. Nu twijfel ik weer  :)

Ze hadden zelfs Tiff weer van stal gehaald om de rijder in de reasonably priced car te coachen.

jowi

Citaat van: riwi op december 29, 2010, 17:38:54
Ze hadden zelfs Tiff weer van stal gehaald om de rijder in de reasonably priced car te coachen.
Uit een 'retirement home' :D haha... het zit ze wel dwars, ook het drive-by-shooting item uit de USA special afgelopen weekend was wel weer erg goed :)

Ghosty J

Niet alleen dat maar ook de opmerkingen in de serie over the stig :D

Citaat van: jowi op december 29, 2010, 17:41:38
Uit een 'retirement home' :D haha... het zit ze wel dwars, ook het drive-by-shooting item uit de USA special afgelopen weekend was wel weer erg goed :)

Citaat van: riwi op december 29, 2010, 17:38:54
Mooie aflevering yes. En inderdaad dat slot  ;D

Weet iemand wat er nu aan de hand is met de Stig?
Is ie op vakantie? Of stopt ie echt met Top Gear?
Ik heb altijd gedacht dat het meer een concept was en dat het dus niet 1 persoon was. Nu twijfel ik weer  :)

Ze hadden zelfs Tiff weer van stal gehaald om de rijder in de reasonably priced car te coachen.

Heb geen idee hopelijk wordt het schumacher :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ghosty J

Lees net op http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=4222 dat Top Gear op Veronica in HD word uitgezonden vanaf seizoen 15

Top Gear (vanaf seizoen 15, eerste uitzending 28 januari)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

riwi

Ik hoorde pas vandaag dat de Stig ontslagen is vanwege het onthullen van zijn identiteit. (Ben Collins).

Daar zijn de top gear jongens natuurlijk een beetje boos over.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Stig#BBC_dispute_with_HarperCollins

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

riwi

Citaat van: Ghosty J op januari 14, 2011, 23:58:27
Jij hebt duidelijk de laatste 2 afleveringen niet gezien :D

Tuurlijk wel. Dat had ik zelf hierboven al gepost en gevraagd. Dat er wat loos was had ik zelfs al gezegd (en jij had daar op geantwoord zelfs dus hoe je kan denken dat ik de laatste 2 afleveringen niet gezien heb kan ik niet begrijpen).

Citaat van: Ghosty J op december 29, 2010, 17:48:54
Heb geen idee hopelijk wordt het schumacher
En hieruit blijkt dat jij ook niet precies wist wat de reden was. Of je kletst maar wat dat kan ook ;)

Ghosty J

Het lijkt mij logisch dat hij het niet meer mocht doen omdat hij bekend heeft gemaakt dat hij de stig was, en dat hij ook een contract had dat hij het zelf niet bekend mocht maken.

Was mobiel had alleen je berichtje gelezen op de mail en daarop gereageerd :)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ghosty J

We're back! Top Gear returns 8pm on Sunday

Jammer dat ik vanavond om 22.00 uur naar me werk moet...
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

bart_nl

het dat BBC HD het dit seizoen ook weer tegelijkertijd FTA in HD uitzendt  :clapping:

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

dvd-fan

Altijd al geweten dat een skoda Yeti sneller is als een ferrari ;)
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

jowi

Mooi inkijkje in de farm waar nieuwe Stigs worden gekweekt :D


Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Koen K


Ghosty J

Episode 1
Watch:Next on:
Sunday, 20:00 on BBC Two


Jeremy Clarkson celebrates the 50th birthday of the Jaguar E-type by driving a modern, half a million pound interpretation of this classic sports car before putting on a typically low key birthday party involving live music, classic fighter planes and a group of Royal Marines.

Meanwhile, Richard Hammond is in South Africa to test a bigger, even more rugged alternative to the famous Hummer, while James May meets up with gold medal winning British Olympian Amy Williams for a wintry test of the latest Mini rally car.

Plus, the power crazed BMW 1-series M is on the test track and another top celebrity guest takes their place in the Reasonably Priced Car.

Credits
Presenter Jeremy Clarkson
Presenter Richard Hammond
Presenter James May
Executive Producer Andy Wilman Broadcasts
Sun 26 Jun 201120:00BBC Two (except Northern Ireland (Analogue), Wales (Analogue))
Sun 26 Jun 201120:00BBC HD
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

ccpl


peterrr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ghosty J

Motoring show. Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May are in Italy to take part in a series of tricky challenges and increasingly loud arguments as they attempt to find the world's best hot hatchback. With Clarkson in the Citroen DS3 Racing, Hammond championing the Fiat 500C Abarth and May making the case for the Renaultsport Clio Cup, the trio attempt to navigate their way around baffling Italian towns and take part in a scavenger hunt before heading up to Monte Carlo where they're faced with a surprise test of their cars' performance.
Also in this show, Jeremy is out on the track in the McLaren MP4-12C supercar, while petrolhead comedian Ross Noble is the star in the Reasonably Priced Car.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Nelisje