Top Gear! We’re back! 30 juni @21.00 uur Series 20

Gestart door PaulB., mei 9, 2004, 12:48:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ghosty J

was weer een leuke aflevering!!
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Sjors

Super  :)



Groet, Sjors

eddy135

Let op jongens: voor diegenen die het gemist hebben: straks om 20.00 uur de herhaling.  :D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Ghosty J

Zometeen weer om 21.00 uur Top gear op de BBC 2 :)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Erik

Een klein stukje van gezien (heuvelproef ;D ) is die kleine nou vervangen of had alleen lang haar? Herkende hem niet echt en hij had voor de 2e keer een ongeluk gehad dus .......
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

denoontje


stevefilmfreak54

Was leuk omdat die James May EINDELIJK een keer wat gewonnen had. >:D >:D

Leuke test met die Aston Martin DBS, ga ook eentje bestellen  ;D ;D ;D ;D
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

neverywhere

ik heb een paar van die engelse bakken gereden in de jaren 80..dolomite en rover sd1.die vielen toen al van ellende ut elkaar...niet zo gek dat ze nu helemaal niks meer waard blijken op de weg...

Was wel verbaasd over het slakkegangetje van die Rover...in mijn herrinnering gingen die dingen als de brandweer.
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

Sjors

Citaat van: Erik op november 25, 2007, 23:04:02
Een klein stukje van gezien (heuvelproef ;D ) is die kleine nou vervangen of had alleen lang haar? Herkende hem niet echt en hij had voor de 2e keer een ongeluk gehad dus .......


Je bedoelt Hammond ?  ;) klopt heeft een ander kapsel, maar het is hem nog steeds !



Was zeer zeker een top aflevering  O0






Groet, Sjors

Shorty

Voor de liefhebbers van Jeremy Clarkson: hij schrijft ook voor The Times. Op de website van die krant is van hem ook veel leuks te vinden.  ;D

VrGr,

Bart J.

Ghosty J

top gear begint om 22.00 uur!

is dus nu bezig :)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Nelisje

Nu op veronica de toer door amerika. Zometeen de bijna dood ervaring van de crew :P

Voor diegennen die het nog niet kennen, absolute aanrader :P

Nahpets

Citaat van: Nelisje op februari 15, 2008, 21:43:08
Voor diegennen die het nog niet kennen, absolute aanrader :P

Mag ik het hier hardgrondig mee oneens zijn? Jeremy and friends zijn een genot om naar te kijken, maar in deze aflevering wordt een minachting voor anderen neergezet die misselijkmakend is.

Enno  :)
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

EdoE

Citaat van: Enno op februari 15, 2008, 22:05:33
Mag ik het hier hardgrondig mee oneens zijn? Jeremy and friends zijn een genot om naar te kijken, maar in deze aflevering wordt een minachting voor anderen neergezet die misselijkmakend is.

Ik heb net de aftiteling van "Borat" voor mijn neus. Na die rolprent heb ik wat moeite om je opmerking in perspectief te zien ;D

JCL

Je kan zeggen wat je wil maar het stuk bij het pompstation is niét in scene gezet. Volgens mij bevestigen zij zelf het beeld dan. En om Topgear nou een neutraal programma te noemen? Nee, dat is altijd al gekleurd geweest.

neverywhere

#440
Overigens was er in de Nederlandse uitzending aardig gesneden in vergelijking met de orginele britse uitzending..Jammer , want een paar hilarische stukjes , zoals met die douche van Clarkson kwamen er maar bekaaid af.

Binnenkort waarschijnlijk de afrika uitzending....ook hilarisch....

leuk detail : zo,n auto als hammond door Afrika stuurt heb ik ook gehad :  Onverwoestbaar maar niet vooruit te branden...
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

WubboZ

Citaat van: neverywhere op februari 16, 2008, 11:01:36
Overigens was er in de Nederlandse uitzending aardig gesneden in vergelijking met de orginele britse uitzending..Jammer , want een paar hilarische stukjes , zoals met die douche van Clarkson kwamen er maar bekaaid af.

Binnenkort waarschijnlijk de afrika uitzending....ook hilarisch....

leuk detail : zo,n auto als hammond door Afrika stuurt heb ik ook gehad :  Onverwoestbaar maar niet vooruit te branden...



Oliver!!!
Hij heeft die kadet zelfs geimporteerd naar de UK

Dit filmpje vat de band van Hammond en Oliver mooi samen:
Accidentally in love
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Nelisje

Citaat van: Enno op februari 15, 2008, 22:05:33
Mag ik het hier hardgrondig mee oneens zijn? Jeremy and friends zijn een genot om naar te kijken, maar in deze aflevering wordt een minachting voor anderen neergezet die misselijkmakend is.

Enno  :)

Natuurlijk mag jij dat, dat is jouw goed recht..

Ik vind het wel grappig hoe amerikanen zichzelf voor schut zetten of het nu in top gear is, de Borat film of een willekeurige Michael Moore docu (en ook michael moore is niet zaligmakend dat weet ik).

De reactie in dat tankstation... als borat in een winkel vraagt welk wapen het beste is om Joden af te schieten dat hij dan nog een serieus antwoord krijgt of al die bekrompenheid in de overheid waar financiele belangen zwaarder tellen dan regeren. Dat land hoef je niet voor schut te zetten, dat kunnen ze uitstekend zelf.

Nahpets

Citaat van: Nelisje op februari 17, 2008, 16:03:52
Dat land hoef je niet voor schut te zetten, dat kunnen ze uitstekend zelf.

Precies mijn punt.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

EdoE

Citaat van: Enno op februari 17, 2008, 18:12:07
Precies mijn punt.

Maar dan hebben we nog wel lieden als Clarkson et al nodig om ons dat te laten zien. Anders lopen we voor we het weten zo blindelings achter die gasten aan een oorlog in.

Ik bedoel dus, ehm, eh...

eddy135

Citaat van: EdoE op februari 18, 2008, 09:37:19
Maar dan hebben we nog wel lieden als Clarkson et al nodig om ons dat te laten zien. Anders lopen we voor we het weten zo blindelings achter die gasten aan een oorlog in.

eh, dat is al gebeurd, hoor.
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

JCL

Gisteren de Afrika special nogmaals bekeken. Wat een geweldig stukje TV was dat toch ook. Moet voor hun zelf ook super gaaf zijn geweest om dat te filmen!

EdoE

Citaat van: eddy135 op februari 18, 2008, 10:25:14
eh, dat is al gebeurd, hoor.

Je gaat het menen...

Cheers,

Edo (overweegt maar eens onder zijn tegel vandaan te komen)

Nahpets

#448
Citaat van: EdoE op februari 18, 2008, 14:48:56
(overweegt maar eens onder zijn tegel vandaan te komen)

Volgens mij kaun je daar een behoorlijke sub op kwijt......
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

EdoE

Citaat van: Enno op februari 18, 2008, 14:54:40
Volgens mij kan je daar een behoorlijke sub op kwijt......

Als tegel moet je idd. van goeden huize komen wil je mij kunnen verbergen.