Top Gear! We’re back! 30 juni @21.00 uur Series 20

Gestart door PaulB., mei 9, 2004, 12:48:21

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

jowi

In dat kader, gister stond er bij ons in de binnentuin (je weet waar ik woon) een Bugatti Veyron te brullen... dát is pas niks ;D

W

#376
Ben de veyron ook een keertje tegengekomen(gelijk eeen fotootje getrokken, beetje jammer van de jpg compressie):


jowi

Ja heftige wagen hoor... in het echt een stuk compacter dan ik me had voorgesteld...

Erik van Voorst (in memoriam)

Citaat van: jowi op oktober  9, 2007, 10:50:09
In dat kader, gister stond er bij ons in de binnentuin (je weet waar ik woon) een Bugatti Veyron te brullen... dát is pas niks ;D

Wow fantastisch...kon je nog een plaatje schieten...je bent toch wel even naar buiten gegaan met een dubbele koprol....

Ik ben verleden jaar uit een restaurant van mijn tafel gelopen om een Maybach te bewonderen....zijn vrouw ging achterin zitten... :o ;D
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

jowi

Citaat van: Erik van Voorst op oktober  9, 2007, 15:32:24
Wow fantastisch...kon je nog een plaatje schieten...je bent toch wel even naar buiten gegaan met een dubbele koprol....
Moest toch even sigaretten halen, dus ik dacht kan ik meteen even een kijkje nemen... echter toen ging ie er al weer vandoor terwijl ik mijn jas aantrok... maar ik heb hem hier al eerder gezien, echter toen kwam ie even snel uit de parking naar boven rijden en zag ik vanachter mijn pc in een flits iets flitsends voorbij flitsen in de tuin wat ik niet helemaal thuis kon brengen. Dat was ongetwijfeld ook deze Veyron, al dacht ik toen eerder aan iets als een TVR ofzo, ging allemaal heel snel :) Volgende keer heb ik de camera klaar staan ;)

Ghosty J

wil je dan ook ff op het kenteken letten?
op geenstijl staat ook een leuk filmpje van een Veyron met een BMW!
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

JCL

Citaat van: WyGo op oktober  9, 2007, 13:29:12
Ben de veyron ook een keertje tegengekomen(gelijk eeen fotootje getrokken, beetje jammer van de jpg compressie):



In Berlijn? Daar heb ik hem ook gezien! Mega mooie auto in het echt. Hij is veel kleiner dan je zou denken.

Erik van Voorst (in memoriam)

Citaat van: jowi op oktober  9, 2007, 15:40:22
Moest toch even sigaretten halen, dus ik dacht kan ik meteen even een kijkje nemen... echter toen ging ie er al weer vandoor terwijl ik mijn jas aantrok... maar ik heb hem hier al eerder gezien, echter toen kwam ie even snel uit de parking naar boven rijden en zag ik vanachter mijn pc in een flits iets flitsends voorbij flitsen in de tuin wat ik niet helemaal thuis kon brengen. Dat was ongetwijfeld ook deze Veyron, al dacht ik toen eerder aan iets als een TVR ofzo, ging allemaal heel snel :) Volgende keer heb ik de camera klaar staan ;)

You must be joking...ik had daar overal aangebeld....en hem een fillumpie op nivo laten zien in ruil voor een stukkie naast hem meerijden....of.....zelf rijden.. :-X O0
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

W

Citaat van: JCL op oktober  9, 2007, 17:54:35
In Berlijn? Daar heb ik hem ook gezien! Mega mooie auto in het echt. Hij is veel kleiner dan je zou denken.

De foto heb ik inderdaad in Berlijn genomen!

jowi

Citaat van: Erik van Voorst op oktober  9, 2007, 18:29:27
You must be joking...ik had daar overal aangebeld....en hem een fillumpie op nivo laten zien in ruil voor een stukkie naast hem meerijden....of.....zelf rijden.. :-X O0
Nou er zat ongeveer 1 minuut tussen de ontdekking dat daar iets Moois stond, en het moment dat ik mijn jas aantrok ;)

Erik van Voorst (in memoriam)

Gelukkig....ik dacht al dat je niet meer zo scherp was.....rofl ;D :P
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

eddy135

Vorige week zaterdag:
Een ritje in de buurt, al diverse oldtimers tegengekomen, waarschijnlijk een toertocht gaande.
Opeens het volgende rijtje auto's komt me tegemoet: Jaquar XJ220, Ferrari F50, Bugatti Veyron en een Mercedes SLR Mclaren. Ik dacht dat ik gek werd! En natuurlijk geen fototoestel bij me.  :(
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

stoffels

ik zag het aan je gezicht, vanuit m'n SLR  ;D ;D ;D

denoontje

Gelukkig, gisteren was de herhaling, heb ik mooi het 2e gedeelte kunnen zien ;D

bart_nl

voor wie nog iets gemist heeft, zaterdag wordt nog een herhaling uitgezonden. Of alternatief natuurlijk, en misschien meer van deze tijd, downloaden.

denoontje

Citaat van: bart_nl op oktober 11, 2007, 12:02:16
voor wie nog iets gemist heeft, zaterdag wordt nog een herhaling uitgezonden. Of alternatief natuurlijk, en misschien meer van deze tijd, downloaden.

was ik aan het zoeken maar kon het zo snel niet vinden...kwam ik op de website van topgear...herhaling vanavond.
Gelukkig.

JCL

Weet niet of ik hem mag posten maarja, je moet wat voor je mede fans overhebben.

http://www.finalgear.com/

denoontje

Citaat van: JCL op oktober 11, 2007, 13:31:13
Weet niet of ik hem mag posten maarja, je moet wat voor je mede fans overhebben.

http://www.finalgear.com/

thx linkje snel naar huis gezonden :-)

Xstream

#393
Kvond het een wat ingetogen begin van seizoen 10. De Golf W12 bleek dus een bijzonder snel drama te zijn en daarnaast spuuglelijk (vond ik tenminste). Maargoed, das ook leuk ... btje zeiken op zo'n ding :)
En het rijdens door de bergen met de 3 bolides was ook leuk, maar wel weer 3 bakken die ze al zo vaak de aandacht hebben gegeven. Ga dan met wat nieuws rijden ...
Wel weer vermakelijke momenten, maar omdat er weinig spel element in hun reportage zat wat doelloos, al waren de plaatjes weer super, zeker omdat elke weg die ze zo'n beetje afgegaan zijn ik zelf ook ooit bereden heb en het zijn geweldige wegen en super omgevingen. Idd wel 1 van de mooiste plekken in europa daar in die omgeving. Of het ook de "mooiste / beste weg" was valt te betwijfelen natuurlijk ;)

Het voorruitzicht van het aankomende seizoen zag er iig weer veelbelovend uit ,...
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

PjotrrrNL

Wat heb ik gelachen gisteren met die kanaaloversteek.... ;D

Sjors

Citaat van: PjotrrrNL op oktober 15, 2007, 11:23:21
Wat heb ik gelachen gisteren met die kanaaloversteek.... ;D


Whaa anders ik wel  ;D ;D


En die James met z'n pijp, het stond hem gewoon goed  ;D



Al met al weer een top aflevering  O0





Groet, Sjors

Erik van Voorst (in memoriam)

Citaat van: Sjors op oktober 15, 2007, 11:26:58

Whaa anders ik wel  ;D ;D


En die James met z'n pijp, het stond hem gewoon goed  ;D



Al met al weer een top aflevering  O0





Groet, Sjors

Gatver die heb ik dus gemist als niet (nauwelijks) tv kijkend forumlid...is er nog een herhaling of iets dergelijks.. ???
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

jowi

Heb me rotgelachen om hoe May die pijp rookte en gebruikte, was 100% May, en Clarkson die hem achterstevoren... nou ja zelf maar kijken, en dan die race over het kanaal... briljant ;D

JCL

Dat hele geouwehoer met die pijp was echt mage mooi!

Erik van Voorst (in memoriam)

ik wil het zien ik wil het zien...is er nog een mogelijkheid jongens... :-\
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!