PascalP's MK&K kelder cinema - En opnieuw beginnen....

Gestart door PascalP, juli 12, 2018, 16:02:14

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Teejoo

Citaat van: PascalP op augustus 16, 2022, 11:30:50
Volgens mij zijn enkel de LCR's en het projectiedoek nog hetzelfde...

Acurus -> Bryston
Hypex -> Parasound
Tripoles -> S150/MP150's
MK V12 x2 -> Kreisel DXD12012 x4
Sony X800M2 -> Oppo 203
JVC RS400 -> JVC N7
Maar je hebt wel nog dezelfde vrouw&kinderen? :D

PascalP

Citaat van: Teejoo op augustus 16, 2022, 15:03:37
Maar je hebt wel nog dezelfde vrouw&kinderen? :D

Laatste keer dat ik gecheckt heb wel  :devil:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Teejoo

#2977
Gisteravond na lange tijd weer eens afgedaald in Pascal's dungeon! Eerst zijn filmcollectie bewonderd met de mooie steelbooks. Pascal is denk ik een van de weinige forumgenoten die net als ik nog veel op disc aanschaft. Pascal was ook zo vriendelijk om een 3-tal discs die ik zelf niet kon rippen beschikbaar te stellen zodat ik die films alsnog kon rippen (en dan meteen in 4K 😊)

Er is zoals eerder in zijn eigen post aangegeven veel veranderd:

Acurus -> Bryston
Hypex -> Parasound
Tripoles -> S150/MP150's
MK V12 x2 -> Kreisel DXD12012 x4
Sony X800M2 -> Oppo 203
JVC RS400 -> JVC N7

Kortom, ik zat eigenlijk gewoon in een bijna volledig nieuw HT! En dat was te merken..

We hebben een hele reeks bekende fragmenten gekeken:

- No time to die
- Oblivion
- Live, die, repeat,
- Unbroken
- Sing 2
- Ambulance
- ?

Wat me meteen opviel was het homogene geluidsbeeld rondom dankzij het feit dat de speakers rondom praktisch gelijk zijn. Voor zitten uiteraard de S300's, maar ik denk dat het verschil met de S150's miniem is qua klankkleur, ook omdat pascal op 100/120Hz filtert. Hij vroeg me of ik verschil hoorde tussen de S300 en mijn S150's als front. Ik zei toen dat het idd anders klonk, maar achteraf denk ik dat dat gewoon door een andere inregeling/ruimte/plaatsing komt. Zeker gezien de hoge x-over setting.

En die homogeniteit maakt het verschil! Ik ben daar zelf ook achter gekomen na mijn overstap naar alles gelijke speakers. Heel mooi! Echt een vooruitgang tov de tripoles, hoe goed die ook zijn in een 5.1 situatie. En die typische M&K transparantie die voor mij heel herkenbaar is.

Wat ook bijdraagt aan de homogeniteit is uiteraard ook de Parasound eindversterking. Die wens gaf je al aan toen je bij mij de Classé's zag, dus die kun je nu ook weer afstrepen. ;)

Dan de subs: Het was de 1e keer dat ik deze hoorde, en dan gelijk 4 stuks.. Ze klinken lekker strak en zijn goed ingeregeld in het geheel. Ik zou in deze opstelling ook niet de Multi sub optie aanschaffen omdat dat denk ik weinig toevoegt. Niks meer aan doen! (Behalve (na hard nadenken) tweede puntje hieronder.)

Zoals bekend is de N7 een van mijn favoriete projectors, en dat werd ook hier weer bevestigd. Alleen werd snel de motion control op low gezet, want van dat gestotter wordt ik simpel. Ik val in herhaling, maar ook dit was weer erg mooi.

Wat kan volgens mij nog beter om de puntjes op de i te zetten ::):

- De volumes van de center (te hoog) en van de rears (te laag) bijstellen. Ik vind de center localiseerbaar en wat dominant aanwezig. De rers juist wat te weinig waardoor de bubble aan de achterzijde wat wegvalt.
- Het sublaag mag nog wat dikker. Dit is ook persoonlijk, maar zou een mooie aanvulling zijn op het huidige geluid. Dus nog iets meer die bank laten rammelen😊

Tot slot wil ik opmerken dat dit toch een van de beste HT's is die ik ken. Dit omdat de set met zorg is samengesteld en er aandacht is geweest voor het inrichten en inregelen. Het doet me ook deugt dat Pascal inmiddels ook roomEQ gebruikt, want dat zorgt wel ook voor dit mooie resultaat. Het is Genieten met grote G, en daar gaat het toch om!

Als je los van de 2 eerdere tips nog stappen wilt maken kan dat naar mijn mening alleen door uit te breiden naar 4 atmos speakers en een Trinnov / Lyngdorf op audiogebied. Qua beeld zou met het 21:9 scherm de Envy een geweldige aanvulling zijn.

Nog genoeg om in de toekomst over na te denken in je nieuwe (tuin)HT! O0




buckler

Klinkt goed mannen... en als de audio meester het goed keurt dan mag je trots zijn Pascal  :clapping:
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

anton

Overgrote deel heeeeel herkenbaar Teejoo  :headbanging: :headbanging:. Ga er van uit dat je op de MLP zat ?. Zat laatste paar keren links van de MLP en toen is mee eerlijk gezegd de dominantere center niet opgevallen.....
En dan de subs  :angel: :angel:, zoveel mensen zoveel wensen......dat begint me steeds duidelijker te worden waarbij de persoonlijke smaak steevast boven komt drijven  !!!
Jammer dat ik er niet bij kon zijn (haspelinstallatie had wat kuren  :nopompom:) maar wellicht tot gauw  :pompom: :pompom:.

PascalP

Bedankt Teejoo! Was wederom een gezellige avond en ben blij dat je de ruimte nog hebt gehoord voordat we gaan verhuizen  :clapping:
En wat wil ik nu nog meer dan een positief verslag, weet hoe precies jij met audio bent en hoeveel jij je eigen set gemeten en getweaked hebt dus dat betekend ook wel wat voor mij als jij aangeeft dat het goed klinkt  :headbanging:

Citaat van: Teejoo op augustus 18, 2022, 12:31:17
Gisteravond na lange tijd weer eens afgedaald in Pascal's dungeon! Eerst zijn filmcollectie bewonderd met de mooie steelbooks. Pascal is denk ik een van de weinige forumgenoten die net als ik nog veel op disc aanschaft. Pascal was ook zo vriendelijk om een 3-tal discs die ik zelf niet kon rippen beschikbaar te stellen zodat ik die films alsnog kon rippen (en dan meteen in 4K 😊)

Er is zoals eerder in zijn eigen post aangegeven veel veranderd:

Acurus -> Bryston
Hypex -> Parasound
Tripoles -> S150/MP150's
MK V12 x2 -> Kreisel DXD12012 x4
Sony X800M2 -> Oppo 203
JVC RS400 -> JVC N7

Kortom, ik zat eigenlijk gewoon in een bijna volledig nieuw HT! En dat was te merken..

We hebben een hele reeks bekende fragmenten gekeken:

- No time to die
- Oblivion
- Live, die, repeat,
- Unbroken
- Sing 2
- Ambulance
- ?


Ja is toch een beetje een soort van hobby binnen de hobby geworden om ook wat mooie content te verzamelen en bovendien vind ik het er ook gewoon gaaf uitzien die boxes, nu wel nog iets van een mooi plekje verzinnen want ondertussen zijn alle kasten vol en is er eigenlijk gewoon geen plek meer :P
Volgens mij hadden we naast jouw lijstje ook nog een stuk gekeken van The Great Wall en dat was het denk ik wel, al hebben we deze op een iets lager volume gekeken nadat ik toch wat appjes van de wederhelft kreeg vanuit boven  :devil:


Citaat van: Teejoo op augustus 18, 2022, 12:31:17
Wat me meteen opviel was het homogene geluidsbeeld rondom dankzij het feit dat de speakers rondom praktisch gelijk zijn. Voor zitten uiteraard de S300's, maar ik denk dat het verschil met de S150's miniem is qua klankkleur, ook omdat pascal op 100/120Hz filtert. Hij vroeg me of ik verschil hoorde tussen de S300 en mijn S150's als front. Ik zei toen dat het idd anders klonk, maar achteraf denk ik dat dat gewoon door een andere inregeling/ruimte/plaatsing komt. Zeker gezien de hoge x-over setting.

En die homogeniteit maakt het verschil! Ik ben daar zelf ook achter gekomen na mijn overstap naar alles gelijke speakers. Heel mooi! Echt een vooruitgang tov de tripoles, hoe goed die ook zijn in een 5.1 situatie. En die typische M&K transparantie die voor mij heel herkenbaar is.

Wat ook bijdraagt aan de homogeniteit is uiteraard ook de Parasound eindversterking. Die wens gaf je al aan toen je bij mij de Classé's zag, dus die kun je nu ook weer afstrepen. ;)

Dan de subs: Het was de 1e keer dat ik deze hoorde, en dan gelijk 4 stuks.. Ze klinken lekker strak en zijn goed ingeregeld in het geheel. Ik zou in deze opstelling ook niet de Multi sub optie aanschaffen omdat dat denk ik weinig toevoegt. Niks meer aan doen! (Behalve (na hard nadenken) tweede puntje hieronder.)

Zoals bekend is de N7 een van mijn favoriete projectors, en dat werd ook hier weer bevestigd. Alleen werd snel de motion control op low gezet, want van dat gestotter wordt ik simpel. Ik val in herhaling, maar ook dit was weer erg mooi.

Wat kan volgens mij nog beter om de puntjes op de i te zetten ::):

- De volumes van de center (te hoog) en van de rears (te laag) bijstellen. Ik vind de center localiseerbaar en wat dominant aanwezig. De rers juist wat te weinig waardoor de bubble aan de achterzijde wat wegvalt.
- Het sublaag mag nog wat dikker. Dit is ook persoonlijk, maar zou een mooie aanvulling zijn op het huidige geluid. Dus nog iets meer die bank laten rammelen als 😊

Tot slot wil ik opmerken dat dit toch een van de beste HT's is die ik ken. Dit omdat de set met zorg is samengesteld en er aandacht is geweest voor het inrichten en inregelen. Het doet me ook deugt dat Pascal inmiddels ook roomEQ gebruikt, want dat zorgt wel ook voor dit mooie resultaat. Het is Genieten met grote G, en daar gaat het toch om!

Als je los van de 2 eerdere tips nog stappen wilt maken kan dat naar mijn mening alleen door uit te breiden naar 4 atmos speakers en een Trinnov / Lyngdorf op audiogebied. Qua beeld zou met het 21:9 scherm de Envy een geweldige aanvulling zijn.

Nog genoeg om in de toekomst over na te denken! O0



Zoals we gisteren ook even besproken hebben denk ik ook dat de S300's nog beter tot hun recht komen in een iets grotere ruimte ivm de afstraling, maar ik ben er zeker niet ontevreden over haha, en die grotere ruimte die gaat er wel komen in de nieuwe woning!
Dan wil ik ook de stap maken naar meer Atmos speakers, dat ga ik in deze ruimte allemaal niet meer realizeren.
Ook ben ik zelf ook wel blij met hoe Dirac uitgepakt heeft in mijn ruimte in tegenstelling tot mijn eerdere resultaten met Dirac (bijvoorbeeld kort voor Reza zijn bezoek had ik ook een Dirac run gedaan met de 'oude' methode, maar dit was het toch nog niet helemaal), nu met de 'nieuwe' methode dik tevreden en met wat tweaken kan het alleen nog maar beter worden, maar denk dat dat ook iets voor de nieuwe woning gaat worden, voor nu vind ik het wel goed zo...
Verder zal er qua apparatuur niet veel veranderen in de nieuwe ruimte, de hardware die ik heb is gewoon wat ik wil hebben en heb eigenlijk geen dromen meer op dat gebied behalve dan de uitbreiding naar meer Atmos kanalen en ook een groter projectiedoek als ik er straks verder vanaf zit.

CMD even op standje Low en toen was het beeld ook weer meer zoals je gewend was en de N7 is en blijft gewoon een dijk van een projector die ook in de nieuwe ruimte nog wel wat jaartjes blijft hangen volgens plan!

Ik ga zeker even werk maken van de 2 puntjes die je aangeeft, maar zal niet meer als een dB-tje zijn verwacht ik zelf, althans ik ben eigenlijk ook niet anders gewend maar zeker de center mag wel iets minder lokaliseerbaar worden dan, ik ga eens nameten met pink noise en kijken wat de verschillen zijn, heb zelf overigens nooit klachten gehad ;)

Bedankt voor de lof en de tips en tot snel ergens in het zuiden des Land om de NZ8 te aanschouwen en we houden contact  :clapping: :coffee:


Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

PascalP

Citaat van: buckler op augustus 18, 2022, 12:56:40
Klinkt goed mannen... en als de audio meester het goed keurt dan mag je trots zijn Pascal  :clapping:

Dat dacht ik  :pompom: :pompom: :pompom:

Citaat van: anton op augustus 18, 2022, 14:16:51
Overgrote deel heeeeel herkenbaar Teejoo  :headbanging: :headbanging:. Ga er van uit dat je op de MLP zat ?. Zat laatste paar keren links van de MLP en toen is mee eerlijk gezegd de dominantere center niet opgevallen.....
En dan de subs  :angel: :angel:, zoveel mensen zoveel wensen......dat begint me steeds duidelijker te worden waarbij de persoonlijke smaak steevast boven komt drijven  !!!
Jammer dat ik er niet bij kon zijn (haspelinstallatie had wat kuren  :nopompom:) maar wellicht tot gauw  :pompom: :pompom:.


Vanuit mijn zitpositie rechts van de MLP als er bezoek is heb ik ook geen klachten over de center :P
En de subs, tja ik vind zelf nog steeds dat het redelijk 'vet' is, zeker als je bedenkt hoe het eerst was en vind de bank wel al flink genoeg schudden zonder bass shakers :D
Maar wil nog eens testen om de subs op SVS Soundpath voetjes te zetten, want merk wel sinds ik met Dirac de subs wat meer laat werken ik toch wel vaker appjes van de baas krijg of het iets minder kan, dus denk ook wel flink wat trillingen die via de vloer elders in huis ook beter hoorbaar zijn.
We zien ons sowieso snel Anton!
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

PascalP

Citaat van: Teejoo op augustus 18, 2022, 12:31:17

- Het sublaag mag nog wat dikker. Dit is ook persoonlijk, maar zou een mooie aanvulling zijn op het huidige geluid. Dus nog iets meer die bank laten rammelen😊


Gewoon nog 2 stapels in iedere hoek achterin de ruimte, probleem opgelost denk ik  :devil:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Teejoo

#2983
Citaat van: PascalP op augustus 18, 2022, 14:53:27
Gewoon nog 2 stapels in iedere hoek achterin de ruimte, probleem opgelost denk ik  :devil:
:D

Mij lukt dat met 2 subs! Dat ga je meemaken in oktober  :tounge2:

Maar het klinkt echt wel heel goed hoor! Vandaar ook mijn opmerking 'niets meer aan doen'

Jean Sibelius

Leuk verslag Theo! Overweeg je nu je om naar M&K 300's over te stappen?
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Teejoo

#2985
Citaat van: Jean Sibelius op augustus 19, 2022, 17:13:47
Leuk verslag Theo! Overweeg je nu je om naar M&K 300's over te stappen?
Nee, dat voegt in mijn ruimte toch weinig toe zo. Ik ben helemaal contant zo. Uiteraard moet jij dat wel doen als het zover is! :D

skyfox

Citaat van: Teejoo op augustus 19, 2022, 17:21:25
Nee, dat voegt in mijn ruimte toch weinig toe zo. Ik ben helemaal contant zo. Uiteraard moet jij dat wel doen als het zover is! :D
Als = zodra

Jan kennende [emoji3]
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

morca

Citaat van: Teejoo op augustus 18, 2022, 15:25:58
:D

Mij lukt dat met 2 subs! Dat ga je meemaken in oktober  :tounge2:

Maar het klinkt echt wel heel goed hoor! Vandaar ook mijn opmerking 'niets meer aan doen'
Jij hebt JL audio subwoofers.
Die zijn daar erg goed in.
Ik heb pas ze oren(en de rest) al ff gekietelt  :angel:

PascalP

Vanochtend bij H&C Hifi nog een leuk hebbedingetje voor erbij opgehaald. Pioneer LD-X1 speler  :headbanging:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Remco

Citaat van: PascalP op september  7, 2022, 13:27:24
Vanochtend bij H&C Hifi nog een leuk hebbedingetje voor erbij opgehaald. Pioneer LD-X1 speler  :headbanging:

Built like a tank. Leuk! Gefeliciteerd ;D
HT ruimte: Zolder | Sonitus Acoustics |
Versterker/Bron: Marantz SR8012 CM Stufe1 | Oppo UDP-203 CM Stufe2 |
Luidsprekers 5.2.4 : Ascendo The6 Passive CM | Ascendo The6 Passive Wedge30 CM | Cabasse Eole-4 (Atmos) | 2x JL Audio E-112 |
Beeld: Sony VPL-VW360ES CM Stufe2 | Screen Excellence Enlightor Neo 108 inch 21x9 |

anton

Nostalgie  :headbanging: :headbanging:, die weegt wel een paar kg  8)

PascalP

Is trouwens de 2e van dit type wat ik heb nu, beetje 'reserve-tank' dus ;)
Maar is idd goed zwaar, richting de 30kg dacht ik uit mijn hoofd...
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Scansonic MB2.5
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

anton

#2993
Good old day,s ......30 kg...... genoeg om een olifant mee van kant te maken ...... 8)

PascalP

Citaat van: anton op september  7, 2022, 19:34:21
Good old day,s ......30 kg...... genoeg om een olifant mee van kant te maken ...... 8)

Gaat je met een Oppo 203 niet lukken  :tongue2:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

PascalP

Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

williams

WOW wat een geweldige machine was/ is dit toch ,ben dan ook een tikkeltje jaloers 😊
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

Raymen

Die blijven mooi pascal

Heb ze meerdere keren in aktie gezien

Veel plezier ermee
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

PascalP

Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono