Cinedream/Home@The Movies Home Cinema happening 2017

Gestart door home@the movies, oktober 1, 2017, 14:55:38

Vorige topic - Volgende topic

nielvm

Bij gebrek aan antwoord denk ik dat je het gevonden hebt  ;)
Sony xw5000
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

Raymond187

Stond met nog iemand Ana de achterkant... ieeeeee a ahhhh ieeeeee ahhhh  :D

Ben je er ook niek?
Ok ben niet te missen. Klein zwart jasje en kaal  :D :D

Raymond187

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Raymond187

Iets groter scherm dan nu 250breed , maar de daylight 2.0.
Andere PJ wil ik ook, maar daar ga ik nog voor kijken. Ben niet overtuigd van bv de 7900 VS 5900. De HW65 vind ik nog steeds erg mooi.

De Laser room.... Nondeju  :inlove:  :inlove:

Als je wilt dronken if eten neme fan cash mee, want pinnen ging niet. Beetje jammer.

Verder mooie ruimtes, maar voor de daylight gooien ze alsnog alles dicht, zodat het donker is. Kan dan niet het verschil zien helaas.
In de hal hangen 4 stukjes doek met verschillende gain. Daar heb ik mijn keus op gebaseerd. Duidelijk verschil.

SV..S

Net een chauffeur gevonden, dus ik kom vanmiddag ook ff buurten!

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

denoontje

Citaat van: Raymond187 op oktober 21, 2017, 13:32:29
Iets groter scherm dan nu 250breed , maar de daylight 2.0.

dan wordt het echt tijd nu voor m&G ray

Raymond187

Citaat van: denoontje op oktober 21, 2017, 13:46:20
dan wordt het echt tijd nu voor m&G ray
Ff w8 tot er ook een andere pj hangt  O0. Nu ik de HW65 weer heb gezien twijfel ik tussen de X5500 of die sony

denoontje

Citaat van: Raymond187 op oktober 21, 2017, 14:24:40
Ff w8 tot er ook een andere pj hangt  O0. Nu ik de HW65 weer heb gezien twijfel ik tussen de X5500 of die sony

luxeprobleem

fingers

Citaat van: Raymond187 op oktober 21, 2017, 14:24:40

Voor wat het waard is, ik ben zelf 3 weken geleden overgestapt van een HW65 naar X5500, en ik moet zeggen ( al is dit wel persoonlijk ) ik vind de X5500 echt een stuk beter en hij is meer future proof . 

Raymond187

Citaat van: denoontje op oktober 21, 2017, 14:43:47
luxeprobleem
Een probleem die ok dan weer niet erg vind  :pompom:
Citaat van: fingers op oktober 21, 2017, 15:45:59
Voor wat het waard is, ik ben zelf 3 weken geleden overgestapt van een HW65 naar X5500, en ik moet zeggen ( al is dit wel persoonlijk ) ik vind de X5500 echt een stuk beter en hij is meer future proof . 
Wat vind jij er beter aan? En speel jij in een mancave of huiskamer?

Zolang ze beschikbaar zijn is een nieuwe X5500 hetzelfde geprijsd.

Teejoo

Op de terugweg van Brugge waar ik de SSP-800 heb afgeleverd ben ik bij Cinedream langs geweest.

Helaas was er enorme vertraging door files en stoplichten in Antwerpen, waardoor ik al lichtelijk gefrustreerd binnenkwam. Ik ben er dan ook maar een dik kwartier tot 25 minuten of zo geweest.

Maar het zag er goed uit! Ongelooflijk veel projectoren naast elkaar, waardoor je toch een unieke kans krijgt om te vergelijken. Qua beeld begon het toch ook weer te kriebelen  ;D

En je merkt dat alles goed gecalibreerd is. Zelfs nog even snel de Arcam AVR850 gecheckt en nog kunnen horen wat een Atmos installatie met 2 hoogtespeakers doet.

Ik kende Cinedream nog niet, maar het lijkt me een professionele zaak die in het zuiden zeker een aanwinst is.

De terugweg naar Maastricht ging gelukkig snel  ;)

Oh ja, en je krijgt zelfs nog een voucher van 10% korting. Da's toch ook netjes!

Teejoo

Ik vond die Sony VW-760 trouwens erg mooi! Op een lager niveau, maar ook mooi was de VW-260/360.

riwi

Citaat van: Teejoo op oktober 21, 2017, 16:39:01
Ik ben er dan ook maar een dik kwartier geweest.
Feli met de verkoop van de SSP800. Ik ben je net mis gelopen daar. Ik was er wel van 11:30 tot een uur of 16:00.
Ik heb me wel vermaakt met alle projectoren. De vw760 is allemachtig prachtig  O0 Hij oogde zelfs contrastrijker dan de vw5000.
Super mooie demo in de laser room. Jaw dropping :)

Gelijk mijn nieuwe Fiber HDMI kabel opgehaald die ik besteld had. Die ga ik vanavond testen.

In de eerste snelle loop langs de Epsons tw9300, LS10500 en JVC X5900/RS440 en X7900/RS540 en Sony vw260 vw360 (naast elkaar opgesteld) viel me op dat het verschil niet ENORM is. Natuurlijk is er verschil maar al deze projectoren geven een erg net beeld. Ik kon moeilijk kiezen tussen de sony's en de JVC's. Kwa contrast en blacklevel winnen de JVC's het nog wel maar de Sony's zitten hier niet ver achter. En de natuurlijke scherpte en algehele smoothness van de Sony is wel mooier dan de toch iets digitalere look van JVC's

De Optoma UHD60 was er ook en verraste door veel pop en scherpte. Single chip DLP waarbij ik geen DLP artifacts zag, maar wel een beetje regenboog. Boven stond de Barco Balder op het 5 meter grote doek te spelen. Echt imposant zo groot Laser single chip DLP , 6000 Lumen en 37k euro. Prachtige opstelling met acoustisch transparant doek. Hier werd je in de film gezogen :)

Ik heb ook even bij de Arcam/Dirac opstelling geluisterd en gekletst met de aanwezigen. Dat zou voor mij wel een mogelijke vervanging van mijn Classe SSP800 kunnen zijn/worden.

Werner en collega's bedankt weer voor het fantastische evenement  :pompom:

Kjelt

Citaat van: Teejoo op oktober 21, 2017, 16:39:01
En je merkt dat alles goed gecalibreerd is. Zelfs nog even snel de Arcam AVR850 gecheckt en nog kunnen horen wat een Atmos installatie met 2 hoogtespeakers doet.
Ik heb gevraagd om de DA "leaf" demo dat is mijn referentiemateriaal en ken ik door en door en ik miste echt dat het "esdoorn helicopter zaadje" (ehz) helemaal naadloos om me heen bewoog op oor hoogte niveau.
Zo klinkt het wel met 4 hoogtespeakers bij mij thuis.
In deze demo begon het goed dan miste ik linksvoor en was het geluid te laag, wat links was het weer goed op oorniveau, links t/m rechts achter was te laag/zacht (maar kan zijn omdat er mensen stonden), dan rechts weer goed niveau en dan rechtsvoor weer ontbrak er iets. Ik miste toch behoorlijk wat informatie met twee speakers. Nu is dit wel een extreme Atmos demo, zo kom je het in films niet (veel) tegen, maar toch.

fingers

Citaat van: Raymond187 op oktober 21, 2017, 16:27:19
Wat vind jij er beter aan? En speel jij in een mancave of huiskamer?

Zolang ze beschikbaar zijn is een nieuwe X5500 hetzelfde geprijsd.

Ik speel in een mancave, als ik naar een gewone bluray kijk dan wint ie vooral op zwart waarde daar kan de HW65 echt niet aan tippen maar de HW65 heeft wel een wat zachter beeld de X5500 is toch wat harder. Maar gaan we naar ultra bluray met HDR dan komt de X5500 helemaal tot leven.

raindog

Samen met Luuk12345 vandaag een erg leuke dag gehad beleefd in Wijnegem, veel informatie opgestoken en weer mooie dingen gezien.
Mijn dank daarvoor aan Werner en alle andere crewleden. Mijn complimenten voor de organisatie :clapping: 

Meest indrukwekkend was voor mij de Barco op een akoestisch transparant scherm van 5 meter. Wat een beeld! Ik zat met open mond naar Lawrence of Arabia te kijken, een film uit 1962 nota bene, :worship:  :worship:
Binnenkort mag ik weer een HT bouwen en dikke kans dat ik dan voor dit doek ga. Erg mooi!

Ook de Epson Short Throw met speciaal 100" daylight scherm vond ik een ronduit indrukwekkende combinatie. Een dikke aanrader voor iedereen die in een woonkamer een groot beeld wil. Dit zou absoluut mijn voorkeur hebben boven een, vergelijkbaar geprijsde, 65" OLED. Size matters, meer dan 4k en HDR wat mij betreft. 

Mooie demo ook in de Arcam ruimte. Goede en eerlijke uitleg van de vertegenwoordiger van Arcam en een mooie demo van Dirac.   

Citaat van: riwi op oktober 21, 2017, 17:28:24
In de eerste snelle loop langs de Epsons tw9300, LS10500 en JVC X5900/RS440 en X7900/RS540 en Sony vw260 vw360 (naast elkaar opgesteld) viel me op dat het verschil niet ENORM is. Natuurlijk is er verschil maar al deze projectoren geven een erg net beeld. Ik kon moeilijk kiezen tussen de sony's en de JVC's. Kwa contrast en blacklevel winnen de JVC's het nog wel maar de Sony's zitten hier niet ver achter. En de natuurlijke scherpte en algehele smoothness van de Sony is wel mooier dan de toch iets digitalere look van JVC's

Ik deel grotendeels je ervaringen wat betreft de line-up met projectors. De verschillen zijn klein. Dit heb ik twee jaar geleden, bij een soortgelijke demo, ook ervaren en dat is nu wederom het gevoel wat het meest blijft hangen. In de discussies over Sony vs JVC worden de verschillen vaak uitvergroot. Alleen de Epsons vond ik tegenvallen. Vooral van de 10500 had ik meer verwacht maar ik vind het niet echt een concurrent voor de JVC's en Sony's. Helaas waren de verduistering en antireflectie maatregelen net niet voldoende om de contrastverschillen tussen 260/360 en 5900/7900 goed te kunnen waarnemen.

De 'natuurlijke scherpte en smoothness', van de Sony's zoals jij dat omschrijft ervaar ik zelf anders. De JVC's zijn wat puntiger waardoor een rauw beeld, met veel korrel-effect, beter overkomt maar een clean beeld daarentegen blijft clean. De Sony's polijsten het beeld een beetje, dat oogt mooi zacht en natuurlijk maar ik vraag me af of het volledig recht doet aan de bron. Het blijft een persoonlijke smaak maar zelf vind ik de JVC's een iets meer filmische look bieden, en daar houd ik wel van. Met zowel JVC's als de Sony 360 zou ik echter zéér content kunnen zijn (op de 260 zou ik de iris te veel missen denk ik).

Citaat van: Raymond187 op oktober 21, 2017, 13:32:29
Verder mooie ruimtes, maar voor de daylight gooien ze alsnog alles dicht, zodat het donker is. Kan dan niet het verschil zien helaas.
In de hal hangen 4 stukjes doek met verschillende gain. Daar heb ik mijn keus op gebaseerd. Duidelijk verschil.
Vond ik ook een goede zet, om die vier stukjes doek naast elkaar te demonstreren. Persoonlijk vond ik het 2.0 daylight scherm te veel glinsteren, dat blijft toch een nadeel van de daglicht schermen met hoge gain. Die 0.8 gain muurverf die er naast hing vond ik ook erg strak ogen trouwens.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

riwi

@Raindog : Volgens mij stonden jullie tegelijk met ons (riwi, kjelt, williams) in de Arcam kamer. We hadden even de handen kunnen schudden :) Tenminste ik hoorde 1 van jullie 2 Luc zeggen en nu lees ik dat dat luuk12345 was :)

scoc

Idd de verschillen waren er wel maar zeker geen dag en nacht. Van de projectoren onder de 10k vind ik persoonlijk nog steeds de JVC X7900 het beste plaatje geven met veel pop, scherpte en een echt strak plaatje met hoog contrast. 2de in rang voor mij is dan de Sony VW360 en ja ik zie ook wat men bedoelt met een wat meer filmische en zachtere look en ik kan best begrijpen dat mensen hier de voorkeur aan geven maar ik vind dat ondanks al die jaren Sony nog steeds het contrast en zwartwaarde haalt van de JVC. Mijn mening is wel op basis van het full hd materiaal dat getoond is maar dat is het nog steeds daar waar iedereen het meeste naar kijkt.

En ook hier is de Epson is niet echt mijn beeld waar ik bij de laser versie een zeker pop in het beeld miste en het beeld lijkt ook wat onrustig.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 440 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Sony XR-55A95L
Office: KEF LSX II LT
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 | Marantz MM8077 CineMike + MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

Kjelt

Mijn ervaring bij deze weer fantastisch georganiseerde happening :

De Epson TW-9300, TW10500, JVC X5900, JVC X7900, Sony VW260, Sony VW360 :
Deze projectoren stonden allen in dezelfde ruimte naast elkaar met hetzelfde bronmateriaal opgesteld.
Het bronmateriaal was HD (bd disk) wat op zich wel jammer was maar het was technisch niet mogelijk om alle projectoren hetzelfde UHD materiaal te geven omdat er simpelweg geen matrix switch bestaat die dit kan.
Dit was dus wel een belemmering om echt te kijken wat 4k nu zou kunnen betekenen maar ala.

Alle 6 de projectoren waren aardig aan elkaar gewaagd, het is niet dat je meteen op het eerste blik ziet welke echt minder of echt beter was.
Na goed vergelijken en bestuderen vond ik zelf de TW-9300 een iets minder beeld geven en had ik van de TW10500 meer verwacht gezien zijn laser, prijsstelling en wat ik me van verleden jaar kan herinneren ivg met de Sony VW320.
Ik had stiekem toch wel wat meer richting de Sony VW760 gehoopt (je mag hopen :) ) wat echt een juweel van een projector is maar daar komt ie niet bij in de buurt.
In een directe vergelijking met de JVC's en Sony's komt hij gewoon goed mee maar steekt er dus absoluut niet boven uit qua beeld.

Dan de JVC's vs de Sony's, wat me meteen opviel in vergelijking met verleden jaar is dat de Sony's een stuk beter zijn geworden met hun zwartwaardes.
De 260 zonder iris kan het goed volhouden tov de JVC X5900 totdat er een zwarte sterrenhemel kwam en het iris van de JVC dichtging dan wint deze het duidelijk.
Maar in de overige 98% van de scenes had ik grote moeite om dit zogenaamde verschil in zwartwaardes echt te kunnen duiden.
De 360 kon ik helaas minder goed met de X7900 vergelijken, er zat een ander scherm tussen wat het lastig maakt.
Hetzelfde verschil tussen de 260 en 360, in 95% van de scenes zie ik geen enkel verschil, pas als er een zwaar zwarte scene komt en de iris van de 360 flink gesloten wordt is het te zien.
Verschil tussen de JVC X5900 en JVC X7900 uuuuuh sorrie ik kon het niet zien, als het er al was misschien bij bepaalde specifieke scenes, was het zeer subtiel.
Dan na terugkomst een uur later met een andere film waarbij onscherp op de achtergrond een natuurgebied met bergen te zien was viel mij op dat de JVC's veel meer grain in de achtergrond hadden, maar niet de grain van de film.
Of dit e-shift artifacts waren betwijfel ik ook, geen idee maar het was duidelijk zichtbaar dat de Sony's smoother waren, egalere kleur.
Wat Werner me nog vertelde is dat de Sony's CMS volledig lineair waren en dat er compromisloos een perfecte calibratie uit te voeren was , terwijl bij de JVC hij een compromis moest maken waarbij enkele kleuren niet volledig correct zouden zijn.
In de filmscenes kon ik dit niet terugzien, wellicht ook weer subtiele verschillen die met testpatronen wel zichtbaar worden maar in normale filmscenes je het "maar moet weten".

Helaas dus geen 1:1 vergelijk met 4k HDR materiaal, ik had gehoopt dat ik dan verschillen tussen de Sony's native 4K en de JVC's 2x2K e-shift zou kunnen zien, ander keertje dan maar.
Samengevat voor deze projectoren tussen de €3300 en €7000 prijscategorie:

2017 is voor mij weer het jaar van Sony, qua zwartwaardes hebben ze een hele grote stap gemaakt tov verleden jaar, zo groot dat het verschil met de JVC's (bijna) is ingehaald.
In mijn M&G clubje zijn drie JVC eigenaren en fanboys maar ook zij konden geen grote verschillen waarnemen.
JVC is een beetje blijven stilstaan, ze schijnen de e-shift wel te hebben verbeterd maar dat zou je dan 1:1 moeten vergelijken met een projector van de vorige generatie.
Met HD content geven de projectoren over het algemeen een vergelijkbare kwaliteit beeld, bij bepaalde scenes merk je pas de verschillen waarbij de ene keer de JVC beter is (sterrenhemel scene) en de andere keer de Sony's (pastel natuurgebied scene).

De laser monsters Sony VW-760, Sony VW-5000, JVC DLA-Z1
Tja wat moet ik hier nu van zeggen, alledrie fantastisch mooie projectoren. Ze werden achter elkaar vertoond dus geen 1:1 vergelijk wat het altijd wat lastiger maakt.
Alledrie geven ze fantastisch beeld waar bij de 5000 echt een klasse apart is. Deze werd op 23% laservermogen op een 3 meter scherm vertoond en had al zoveel licht dat 100% gewoon schrikken was.
De Z1 vond ik veel minder dan de 5000 en zelfs wat minder dan de 760 die wat mij betreft projector van het jaar mag worden en qua prijs/kwaliteit ongeslagen is.
Wat kan ik er van zeggen, het beeld heeft glans, diepte, contrast (eind scene van Lucy: helemaal wit scherm met zwarte groeiende driehoekige vlakken het zwart was gitzwart en het wit was sneeuwwit),
de enigste fout van de organisatoren was dat ze geen kwijlbakjes bij de stoelen hadden geplaatst, het is gewoon zo adembenemend mooi en voor degenen die het budget hebben sla toe!

Heren organisatoren wederom hartelijk bedankt voor zo'n fantastisch event te organiseren, chapeau!  :worship:

N1v3K

Samen met een maat vanmiddag toch dik 2,5 uur rond gebanjerd en gekwijld van al het moois weer.  ;D

Fijn om weer 2 Epsons, JVC's en Sony's op rij met elkaar te kunnen vergelijken, waar bij de Epsons me niet konden bekoren.
JVC en Sony hebben beiden weer mooie projectoren geleverd met ieder hun eigen plussen en minnen.
De JVC's scoorden zoals gewoon weer erg goed in scherpte en zwartwaarden, maar de Sony's vond ik veel en veel filmischer ogen. Het harde, digitale van de JVC's is heel mooi met het nieuwere werk. Maar zet een film uit de jaren 80 op en ik denk dat je blijer wordt van een Sony. Dat het korrelige te korrelig gaat zijn op de JVC's.
Sony geeft een oogstrelend mooi plaatje  :thumbs-up:.

Ook even wat fragmenten bekeken op het 5 meter grote scherm met de Barco. LOA was mooi, maar ik heb ook erg genoten van enkele fragmenten met de D-Box ingeschakeld  ;D
Vooral bij The Shallows. Ik had de film al gezien, ik wist wat er ging komen en toch schrok ik me wezenloos in die stoel!  ;D
Ik ben er alleen wel achter dat ik never nooit DLP zou willen. Zelfs niet van dergelijk kaliber. Al die RGB vlekken continu. Nee, te storend voor mij persoonlijk.

Uiteraard ook wat stukken gezien in de laser ruimte. Maar helaas niet de VW5000 kunnen zien. Er werd veelal geswitched tussen de 760 en de Z1. Daarbij wint naar mijn idee de Sony zonder twijfel. Niet alleen vanwege het filmische plaatje, maar omdat de JVC op zijn normaliter sterke punt werd verslagen. De Sony gaf dieper en gedetailleerder zwart.
Alleen als je aan 2000 lumen niet genoeg zou hebben, is de JVC nog een optie lijkt me. Maarja. 20.000 euro duurder voor 1000 lumen meer...?

Werner en consorten weer bedankt voor de mooie demonstraties. Goede editie van de HCH  :thumbs-up:

Ow.. en die PB16-Ultra voelden ze volgens mij in Antwerpen nog..  :laugh:

SV..S

Citaat van: raindog op oktober 21, 2017, 18:27:31

Ook de Epson Short Throw met speciaal 100" daylight scherm vond ik een ronduit indrukwekkende combinatie. Een dikke aanrader voor iedereen die in een woonkamer een groot beeld wil. Dit zou absoluut mijn voorkeur hebben boven een, vergelijkbaar geprijsde, 65" OLED. Size matters, meer dan 4k en HDR wat mij betreft. 

daar was ik ook van onder de indruk, ik dacht eerst dat het scherm een tv was :o

Jl Audio F113      

luuk123456

Zo, net als meerdere forumleden, net terug uit het Belgische! Wat `n leuke, leerzame dag was me dat!
Ik moet beginnen met het danken van forumlid Raindog, Werner en de rest van de medewerkers aldaar.
Vriendelijke, kundige en behulpzame mensen die hebben gezorgd voor `n zeer prettige en ongedwongen sfeer!

Eindelijk eens alle huidige projectoren aan het werk kunnen zien. Wat ik in ieder geval vast kan stellen is dat er anno 2017 geen slechte projectoren, wat beeldkwaliteit betreft, gemaakt worden. Allen gaven `n mooi beeld, al ging ook bij mij de voorkeur uit naar  JVC en Sony. De Barco (van slechts 35.000 Euro) was voor mij de klap op de vuurpijl.
We waren er zo van onder de indruk dat de medewerker (van Barco) terugkwam van z`n pauze en verbaasd/verrast zei;'Zijn jullie er nog steeds'? :D uh...ja!

Bij de stand van Arcam werden we getrakteerd op `n schitterende Atmos 5.1.2 ervaring. Helaas weinig verstand van de techniek, dus laat ik het er op houden dat het geheel zorgde voor een ervaring waar ik echt kippenvel van kreeg.
Ook nog een uitgebreide uitleg gekregen over akoestiek en dan met name de Do`s and Dont`s. Erg leerzaam en erg interessant zoals 'de meneer van de akoestiek' het eea uitlegde.

Ook het verschil in doeken en formaten waren mooi om te zien. Ik hoop ooit toch nog eens een 21:9 formaat scherm aan te schaffen, erg mooi :inlove:
De SVS 16 Ultra, is gekkewerk. man wat gaf dat ding `n klappen. Vanaf het moment dat we binnen waren tot het moment dat we vertrokken, heb ik die 'ellendeling' gehoord :o Waar je je ook bevond in het pand, de diepe doffe klappen bleven je volgen...

Met het gebrek aan kennis van de techniek en alles wat daarbij hoort, kan ik toch zeggen dat ik enorm heb genoten, waarvoor dus dank! :clapping:
En nu maar naar bed Werner, je zag er erg moe (maar voldaan) uit ;D
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

SV..S

Citaat van: riwi op oktober 21, 2017, 18:52:09
@Raindog : Volgens mij stonden jullie tegelijk met ons (riwi, kjelt, williams) in de Arcam kamer. We hadden even de handen kunnen schudden :) Tenminste ik hoorde 1 van jullie 2 Luc zeggen en nu lees ik dat dat luuk12345 was :)

ik had ook zo'n momentje, ik hoorde iemand aan zijn buurman vragen, komt Bas (akkerman) vanmiddag ook of komt die morgen?
ik dacht dat zijn vast ht-ers maar vond het lomp om zo op het gesprek in te breken.
ik kon ook hun gezichten slecht zien in de verduisterde kamer.

en Williams had ik toch moeten herkennen, dat is toch nog niet zo lang geleden dat ik hem gesproken heb?

ik was trouwens die zielige man die op zijn krukken aan het rond strompelen was ;D ;D

Jl Audio F113      

riwi

Citaat van: SV..S op oktober 21, 2017, 19:05:37
ik had ook zo'n momentje, ik hoorde iemand aan zijn buurman vragen, komt Bas (akkerman) vanmiddag ook of komt die morgen?
..
ik was trouwens die zielige man die op zijn krukken aan het rond strompelen was ;D ;D
Dat was ik die dat vroeg aan Kjelt.
Ach ja, OK de man met de krukken ja. Zo zie je maar eigenlijk moeten we een badge op met de forumnaam :)