Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 10, 2003, 21:28:24

Vorige topic - Volgende topic

R

2dehands opgepikt. Zaterdag even naar belgie heen en weer.

De apparatuur zit er niet in, maar het meeste heb ik toch al. Alhoewel die monoblokken wel leuk zijn >:D O0

Audiofiel

Dit luxe toilet voor onze twee kleinste huisgenoten. Met dank aan NeonKnight. ;)

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

VlisChris

Een 512mb kaart voor de digitale camera.
Passen wel een paar foto's op ;)
shq 2048*1536 zijn dat er 221
sq2 640*480 zijn dat er 5327 8)
Laat die verbouwing maar beginnen ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

NeonKnight

Citaat van: Audiofiel op april  7, 2005, 11:35:08
Dit luxe toilet voor onze twee kleinste huisgenoten. Met dank aan NeonKnight. ;)

Niet rollen met de katten erin, he?  ;)  >:D
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Audiofiel

Citaat van: NeonKnight op april  7, 2005, 12:37:57
Niet rollen met de katten erin, he?  ;)  >:D
Daarom waren ze zo boos zeker. :-\

Ik heb er ook een zak met glazige korrels bij gekregen, had jij die ook?
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

MrPink

Dat zijn knikkers voor je kinderen... ;D

Groetjes,
Oscar

NeonKnight

Citaat van: Audiofiel op april  7, 2005, 12:45:44
Daarom waren ze zo boos zeker. :-\
LOL  ;D

Citaat van: Audiofiel op april  7, 2005, 12:45:44
Ik heb er ook een zak met glazige korrels bij gekregen, had jij die ook?

Nee, zegt me niks.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

kheikens

Een Harman Kardon HD 750 HDCD-speler. Ik hoop dat deze een toevoeging kan bieden aan mn set up! Aan een vergelijking van luisteren via DVD21 en HD750 ben ik nog niet toegekomen al het wel zeer aantrekkelijk is in plaats van studeren voor tentamens....
Stereo
Marantz PM-14| Marantz CD-17|
Paradigm Monitor 7 v.4
HT  Harman Kardon AVR 1550 |Harman Kardon DVD 21 | Tannoy FX 5.1 Satelliet systeem center, rears & sub

Audiofiel

Citaat van: MrPink op april  7, 2005, 12:49:34
Dat zijn knikkers voor je kinderen... ;D
Het zijn geen knikkers Oscar. ^-^ En kinderen heb ik niet. Wel katten.

Het is een nieuwe soort kattenbak-korrels die super absorberend zijn.

bmateijsen

Volgens mij is dit nog steeds het 'laatste aanwinst'-topic wat staat onder Algemeen HT... Ik zie niks HT-gerelateerd aan een kattenbak  :-X

Audiofiel

Citaat van: bmateijsen op april  7, 2005, 14:49:08
Volgens mij is dit nog steeds het 'laatste aanwinst'-topic wat staat onder Algemeen HT... Ik zie niks HT-gerelateerd aan een kattenbak  :-X
Ik wel hoor. Het ruikt nu veel lekkerder in mijn HT. ;)

bartbs

Linn Klimax Chakra (en wat voor een klimax!) en de nieuwe Linn Akurate speaker set.
In één woord geweldig!!

Bart

Roeland

Sinds een maand de troste eigenaar van een Sony 1272qm
en een denon 1600 psm1

Plaatjes

Kon het helaas niet eerder posten i.v.m. de ophanging en afstellen

greetz

Roeland

Raphie

Heb net m'n hagelnieuwe zwarte TAG DVD32FLR uitgepakt (moet hem wel weer inpakken want zit nu in de UK) samen met de 2 TAGtronic kabels (waarvan 1 voor GerritZ)
JBL PRX Power!

Richi

Citaat van: Raphie op april  7, 2005, 16:15:19
Heb net m'n hagelnieuwe zwarte TAG DVD32FLR uitgepakt (moet hem wel weer inpakken want zit nu in de UK) samen met de 2 TAGtronic kabels (waarvan 1 voor GerritZ)
LEKKER!!!  ;D
Woonkamer Naim Muso 2 • Apple TV 4K • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear Classé attic - in voorbereiding Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Mac Mini M2 Roon • Marantz SA-11S2 • Parasound D/AC-2000 Ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • Philips 55POS9002 • Audioquest • Grimm • Philips Pronto

christian19

Voor mijn verzameling :D
De Neo Geo pocket

eric_audio

Citaat van: bartbs op april  7, 2005, 15:28:25
Linn Klimax Chakra (en wat voor een klimax!) en de nieuwe Linn Akurate speaker set.
In één woord geweldig!!

Bart

WOW, niet mis....    O0

Gefeliciteerd!!
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

blue-eyes

Handig dat tracking system van UPS.

De status geeft aan dat beide TAG AV32R BP192 5.1 DP's zijn afgeleverd. Na het weekend lekker spelen, dit ter lering en ter vermaak ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Martin_M

Een NBS Monitor 0 digitale interlink. 14 dagen op proef.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Wijx wondere wereld

Niew stroomding met sterbekabeling

Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

beunky

Mijn Tag McLaren DPA32R is eindelijk binnen ;D
Helaas met de verkeerde afstandsbediening, heb net ff met Duitsland gemaild en de goede ab gaat maandag op de bus!
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

R

blue-eyes

Citaat van: beunky op april  8, 2005, 17:41:12
Mijn Tag McLaren DPA32R is eindelijk binnen ;D
Helaas met de verkeerde afstandsbediening, heb net ff met Duitsland gemaild en de goede ab gaat maandag op de bus!

Nu ben je officieel lid van de club ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Oracle

Om nog mooiere foto's van de HT te schieten (om het on-topic te houden..  ::) ;D)

Een zwarte Canon EOS300d, digitale spiegelreflex camera!

Groet,
Mark

kheikens

Nice cam ik heb hem ook is extreem relaxed! Maar begin maar vast met kopen van nieuwe harde schijf 2 a 3 mb per foto is gemiddeld!!!
Stereo
Marantz PM-14| Marantz CD-17|
Paradigm Monitor 7 v.4
HT  Harman Kardon AVR 1550 |Harman Kardon DVD 21 | Tannoy FX 5.1 Satelliet systeem center, rears & sub