Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 10, 2003, 21:28:24

Vorige topic - Volgende topic

NeonKnight

Citaat van: Audiofiel op april 10, 2005, 16:23:38
Ik heb gehoord dat er een ruzie aan de gang is tussen Remo + Speaker & Co en de echte Dynaudio importeur. De huidige units die verkocht worden zijn grijze import en daarom illegaal. Ze zijn gesommeerd om er mee te stoppen.

Klopt inderdaad.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

jowi

Even OT, maar bestaat Remo eigenlijk nog wel? Ik werk namelijk al bijna 4 jaar bij een bedrijf wat 50m verderop om de hoek zit bij Remo, ik rijd/loop er dus elke dag minstens 2x langs, maar ik heb al die jaren gedacht dat het failliet was, altijd donker, niemand te zien...

(Ik heb ooit mijn KEF zelfbouw bij Remo gehaald toen ze nog in Voorburg zaten...)

NeonKnight

Citaat van: jowi op april 10, 2005, 16:44:29
Even OT, maar bestaat Remo eigenlijk nog wel? Ik werk namelijk al bijna 4 jaar bij een bedrijf wat 50m verderop om de hoek zit bij Remo, ik rijd/loop er dus elke dag minstens 2x langs, maar ik heb al die jaren gedacht dat het failliet was, altijd donker, niemand te zien...

(Ik heb ooit mijn KEF zelfbouw bij Remo gehaald toen ze nog in Voorburg zaten...)

Ik geloof het wel, tenminste hoeheetieookalweer van speaker en co in Rotterdam sprak over remo in de tegenwoordige tijd, dus ik neem aan dat het nog bestaat.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Audiofiel

Volgens een bron komt die grijze import zelfs via Remo het land binnen. >:D

Remo bestaat nog steeds hoor (heb ze vorige week nog aan de lijn gehad), alleen zijn ze een paar jaar geleden wel verhuisd. Misschien dat jij langs het oude pand loopt... ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

NeonKnight

Citaat van: Audiofiel op april 10, 2005, 16:57:07
Volgens een bron komt die grijze import zelfs via Remo het land binnen. >:D

FOEI!  ;D

jowi

Citaat van: Audiofiel op april 10, 2005, 16:57:07
Misschien dat jij langs het oude pand loopt... ;D
Goed gelezen, NOT!!! ;D

VROEGÂH zaten ze in Voorburg, nu zitten ze op het bedrijventerrein ForePark... ik ben wel eens verstrooid, maar niet zo debiel dat ik al 4 jaar lang voor jan l*l langs de oude vestiging van Remo wil rijden...  ;D

DrBoom

Vanmiddag effe over en weer naar Wageningen gereden (160 km van hier) om m'n nieuwste aanwist op te halen :)
Een zwarte TAG McLaren AV32R 7.1 BP192  8)
Werkelijk een prachtexemplaar, lijkt alsof hij net uit de doos komt.
Heb'm daarnet aangesloten en al wat geluisterd, en het verschil met m'n Rotel is best wel indrukwekkend.
Stiltes zijn stiller, hoge tonen zuiverder en lopen veel verder door, bas is strakker, en ruimtelijkheid en integratie voor HT is geweldig ook.
Ben er zeer blij mee :)

The Foundation

blue-eyes

Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Audiofiel

Jack is digitale interlink-verslaafd ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Peerless Monster

Mijn Clearaudio Emotion is binnen sinds zaterdag...
Wat een mooi apparaat zeg en wat een geluid... Daar kan een duurdere CD-speler echt niet tegenop!
Heb er gelijk maar een kleine 800 paten bijgenomen...

Iemand nog interesse in Zwangeres Zonder Naam?

Grtz,
Rens
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

GerritZ

Citaat van: Jack van Dijk op april 11, 2005, 13:07:44
GerritZ had zo'n ding bij Martin_M thuis uitgeprobeerd en die waren daar beide wel over te spreken. Toen ik dus vervolgens voor een leuk prijsje tegen zo'n ding aanliep heb ik hem maar gekocht. Ga het wel eens uitproberen ten opzichte van de Audio Note en dan zie ik wel welke blijft.

Jack

Hij is in het laag iets minder snel dan de Transparent, maar ik vind dat het laag bij de transparent te veel (in mijn set)
bij M&M gaat het prima ;) Ook wat deze kabel qua stage kan neerzetten is erg mooi, zowel in de diepte als breedte.

Mocht hij niet bevallen, neem ik hem graag van jou over !

Gerrit

Gerrit

Audiofiel

En Gerritz is helemaal ZWAAR verslaafd aan digitale kabels. O0

blue-eyes

Citaat van: GerritZ op april 11, 2005, 13:12:02
Hij is in het laag iets minder snel dan de Transparent, maar ik vind dat het laag bij de transparent te veel (in mijn set)
bij M&M gaat het prima ;) Ook wat deze kabel qua stage kan neerzetten is erg mooi, zowel in de diepte als breedte.

Mocht hij niet bevallen, neem ik hem graag van jou over !

Gerrit

Jack heeft geen laag, dus dat maakt niet uit ;D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

blue-eyes

Citaat van: Jack van Dijk op april 11, 2005, 14:21:13
Geen disco-JBL laag bedoel je?  ;D

Dat bestaat. Er zijn zelfs members hier die JBL hebben, maar niet de JBL Ti-K serie. Wellicht dat die leden je kunnen helpen ;)

OscarTango

Laatste aanwinst  : denon DVD1910    gisterenavond besteld, aankomst : ik schat volgende week ergens. Zwart model, regiovrij pal/ntsc progr....

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

GerritZ

Citaat van: Audiofiel op april 11, 2005, 13:17:43
En Gerritz is helemaal ZWAAR verslaafd aan digitale kabels. O0

Mmmm, nooit geweten  :o

Oja heb nieuwe spikes van Soundcare vooronder mij speakers.

MarcoV

Citaat van: Jack van Dijk op april 11, 2005, 12:24:47
Elco Audio UDC-S digitale interlink.

Jack

die komt toch niet uit Alkmaar he? fijne interlink, gefeliciteerd  :)

Marco

GerritZ

Citaat van: MarcoV op april 11, 2005, 17:57:55
die komt toch niet uit Alkmaar he? fijne interlink, gefeliciteerd  :)

Marco

Hoeze Marco ? Want daar komt mijn Elco namelijk wel weg 2de hands.

Gerrit

MarcoV

Citaat van: GerritZ op april 11, 2005, 18:01:43
Hoeze Marco ? Want daar komt mijn Elco namelijk wel weg 2de hands.

Gerrit

Gewoon nieuwsgierigheid, ik heb dan die Elco van jou al eens thuis mogen proberen :) En zoveel zie je ze ook weer niet....

Marco

GerritZ

Nieuwe interlinks X-1 van Oritek Audio

De site zelf: http://members.ispwest.com/orim/audio/x-1.html
Review om een beetje een indruk te krijgen: http://www.10audio.com/Oritek_X-1.htm

Gerrit

beunky

Drie boeken:
Classical Good CD-guide 2004 (van Grammophone):

Evenings with Horowitz:

Igor Stravinsky (uitgeverij Phaidon, een biografie):

Geld gekregen voor mijn verjaardag van afgelopen woensdag ;D
En heb er uiteraard zelf nog wel een paar cent bijgelegd ;)
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Martin_M

Op deze plek hoort Scarp te vertellen dat we voor CD's en DVD's een apart topic hebben........ ;D
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

Scaaaaaaaarp!

Waar ben je? ;D Als we met zijn tweeen roepen komt ie wel ;)

beunky

Citaat van: Martin_M op april 11, 2005, 18:31:31
Op deze plek hoort Scarp te vertellen dat we voor CD's en DVD's een apart topic hebben........ ;D

Er zitten ook boeken bij >:D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Maar goed, ik zal het cd-gedeelte verplaatsen naar het cd en dvd-topic ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"