Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 10, 2003, 21:28:24

Vorige topic - Volgende topic

R

Citaat van: BOUBOU op maart 10, 2005, 16:44:30
Ik ben sins ik op dit forum rond dwaal zwaar besmet met een of ander raar virus......de dokter moest er voor de boeken in , maar tot een conclusie komen deed ie niet ::)

Bou bou, van jou wisten we het al. Wat word je nieuwe pre?

FrankB

Citaat van: BOUBOU op maart 10, 2005, 16:44:30
Ik ben sins ik op dit forum rond dwaal zwaar besmet met een of ander raar virus......de dokter moest er voor de boeken in , maar tot een conclusie komen deed ie niet ::)

Volgens mij heeft het iets te maken met een gat en je hand ... nee, niet je hand in een gat ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

Kerstmanno

Mijn laatste aanwinst zijn... is... zijn... (wtf???) twee Creaktiv audio 1-3 racks.  O0

Daarnaast heb ik ook nog een 'audiofiele' zekering in mn stoppenkast geplaatst. Het aanbeeld daarvan wilde ik jullie niet besparen.  ;D

Hij zit in de 2e stop! ;D

edit: Ja Ruben, dat weet ik ;) Maar wil mn plaatjes niet uploaden naar het forum, kreeg ook gezeik over de grootte enzo.

bmateijsen

Menno, ziet er extreem goed uit!  8) O0

R

Wow, erg mooie racks. Dit mag mocht  zeker gezien worden. alleen die eenzame yamaha hoort niet in het plaatje thuis. :D. Dure racks?

edit; weg foto's ... :D en het was net zo mooi.

Kerstmanno

Citaat van: Ruben op maart 10, 2005, 17:28:20
Wow, erg mooie racks. Dit mag mocht  zeker gezien worden. alleen die eenzame yamaha hoort niet in het plaatje thuis. :D. Dure racks?

edit; weg foto's ... :D en het was net zo mooi.

;D Shit, irritante zooi! ;D

Audiofiel

Je internet-rekening niet betaald, Menno? >:D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

R

Klein koffertje aan mijn kant. Gauw even aansluiten zometeen.

Menno, zo attach je nou een foto :D.

B.J.

FrankB

Citaat van: Ruben op maart 10, 2005, 17:39:42
Klein koffertje aan mijn kant. Gauw even aansluiten zometeen.

Menno, zo attach je nou een foto :D.

;D ;D

Alleen Menno doet het tenminste NETJES en wil ze op een server zetten en er naar linken!!

Spice

Toch nog gelukt ;D ;D
Een zwarte AV32 192-bp THX Ultra2 Dual processor 7.1...
Net terug uit Duitsland 't was wel fftjes een kleine 400km rijden maar goed, dan heb je wel wat....

Aangezien het via hifibitz niet lukte, toen via de IAG sales in engeland
(waar ze gisteren al alleen nog maar single processors hadden) dus terecht gekomen
bij de duitse importeur en daar hadden ze er nog 1tje, ik zocht alleen een
5.1 versie en dit was een 7.1 versie.
Maar voor die 2545 euries (incl. Bic Mac onderweg :P), hoor je mij niet klagen 8)
zie het maar als een beetje op de groei gekocht ;)

Gr
Marc

Kerstmanno

@Bjorn
Ik ben dan ook super tevreden!  :D

@Ruben
Tsja, ik wil die Yammie ook graag vervangen voor een Arcam unit, maar ja, dat is toekomstmuziek!
Racks duur? Tsja... voor hifi standards niet. Maar als je ziet wat je uit de doos haalt en wat je daarvoor betaald hebt...  ::)
Ach nou ja, ik vind ze prachtig, dus dat maakt me niets uit. Catalogus prijs van mijn versie, incl zandgevulde poten is ongeveer 550 euro.

@Audiofiel
Kon ik dat maar, helaas heb ik een automatische incasso lopen ;D

@ Frank
Juist!

@Bas
Was ik mee bezig, maar ik zag niet dat je behalve thumbnail links ook directe links kon nemen. Bij deze dus :)

edit:
@Ruben
Leuk kabeltje ;)

@Beun
Very very nice!

Martin_M

Citaat van: Beun op maart 10, 2005, 17:49:27

Pas maar op. Zo hebben wij die van ons ook jaren geleden gekocht. En zie wat er van komt..... ;D

Gefeliciteerd iig.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

R

Goed bezig marc, proficiat. Het beginnen wel vaal tag gebruikers te worden.

Kerstmanno

PS: De foto's zijn 's avonds met flits genomen, dikke dikke flits. De kleuren van mn kamer en alles zijn in het echt dus zeker een flink stuk zachter!  ::)

Scarp

Stelletje TAG Schapen! :)

Feli allemaal maar weer met alle spulletjes

Martin_M

Citaat van: Scarp op maart 10, 2005, 18:24:32
Stelletje TAG Schapen! :)

Ik kan er niets aan doen hoor. Ik was de eerste (volgens mij) ;D
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

BOUBOU

Citaat van: Ruben op maart 10, 2005, 16:58:33
Bou bou, van jou wisten we het al. Wat word je nieuwe pre?

Het begint met een P, en het eindigd op roceed  ;D

@Menno
Mooi kastje, een hele vooruitgang op de vorige versie  :)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Kerstmanno

Citaat van: BOUBOU op maart 10, 2005, 18:41:46
@Menno
Mooi kastje, een hele vooruitgang op de vorige versie  :)

Absoluut! Blij dat ik dat krot eindelijk naar de bergruimte heb kunnen verbannen! :)

Harry HT

Hoi,

Ziet er goed uit Menno  O0

Heb je al een mooie standaard voor je center gevonden?

Gegroet,

Harry

@Ruben:  Mega  8) verpakking

@ Beun:  O0
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

blue-eyes

Toch nog gelukt ;D ;D
Net terug uit Duitsland 't was wel fftjes een kleine 400km rijden maar goed, dan heb je wel wat....

(waar ze gisteren al alleen nog maar single processors hadden) dus terecht gekomen
Maar voor die 2545 euries (incl. Bic Mac onderweg :P), hoor je mij niet klagen 8)

Gr
Marc

Als je een 5.1 zoekt ben ik wel genegen een deal te maken ;D .

Gefeliciteerd! En de anderen uiteraard ook.

Ik snap er echt helemaal niets van........... Die van mij moet ik upgraden, dat kost me bijna 3000 euro.. :) . Ik kan beter de mijne dumpen en een nieuwe halen! Wie bied? Zilveren AVR32 5.1 BP192 ;D ;D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Scarp

Sjors

Toch nog gelukt ;D ;D

Gr
Marc

Gefelici Marc  :)

Welke plaats ben je geweest?

FrankB

Citaat van: Menno-ert op maart 10, 2005, 18:05:00
PS: De foto's zijn 's avonds met flits genomen, dikke dikke flits. De kleuren van mn kamer en alles zijn in het echt dus zeker een flink stuk zachter!  ::)

Sjees, dat jij nou te lui bent om ze even na te bewerken  ::) ::) hoef je niet mijn camera af te zeiken  >:( >:(