Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 10, 2003, 21:28:24

Vorige topic - Volgende topic

RV

Wil:

Dank voor je reactie. Foto's wil ik binnenkort maken, ik heb zelf geen camera. Ik zal mijn zus binnenkort eens lief aankijken aangezien ze tegenwoordig druk bezig is met fotocursussen en digitale camera's  ;D.

Word vervolgd!

Robin
Meridian 561 & 557 2x, denon dvd-5000 & Dynaudio gespeakerte
Nog een Meridian 505 over? PM me.

Sjors

Citaat van: Martin_M op maart  7, 2005, 17:28:03
Benaming is afhankelijk hoe de drivers (in- of uit-fase) ten opzichte van elkaar staan.

Klopt! er zit een schakelaar in :)  zie (foto)

Sjors

Citaat van: Paulie op maart  7, 2005, 17:34:31

Zitten daar kantoortjes achter maf zeg.

Ja dat vond ik ook  :D  met luxaflexjes, moet ff zoeke als ik de foto vind..post ik hem  ;)

Mischien een geruststelling ik was met mijn pa aantal maanden terug "even" naaar Stuttgart, we reden ergens nabij Frankfurt ook even tegen de 235 Km/h (130 toegestaan) en er zat al een geruime tijd een blanco omega achter ons, een soortgenoot  ;D maar dat was dus Polizei  :-\ ook in een 3,0 v6 maar erg sportief de bon was €80,-   8)  :D als je dit in Nederland flikt is je auto in beslag even als je rijbewijs, en een vette prent!

SpeedyAndré

Citaat van: Sjors op maart  7, 2005, 17:59:40
Klopt! er zit een schakelaar in :)  zie (foto)

Ok, dat maakt het een stuk duidelijker  :D

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW5500,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3

Egwin

even van mijn kant ook een update:

Joehoe, een Ah! Njoe Tjoeb 4000!!! (2dehands)
incl. TjoUpsampler!!!

De set bestaat nu inmiddels uit:

Ah! Njoe Tjoeb 4000
Marantz SR 14ex en DV 17
Sonus Faber Concertino, Solo Home en The Wall
Rell Quake en Strata II (ter ondersteuning van de Concertino's)
Bekabeling van MIT, Transparent en Ixos

mvrgr. egwin
Falcon Acoustics LS3/5A Gold Badge # Primaluna evo 300i #  Audia Flight FL CD THREE S # Auralic Aries G 2.1 # Driade Flow Reference 808 ls & rca # Gigawatt PF-1 MK2 & LC-2 Evo Powercords

bmateijsen

Citaat van: Egwin op maart  8, 2005, 10:53:45

incl. TjoUpsampler!!!

Leuke speler, je hebt dus nu een Tjoeb Reference, zijn de buizen ook van Siemens of zit de philips?

Groet Bjorn

Egwin

helaas niet, de navigator's.

ik was in de veronderstelling dat het ging om een kale Njoe Tjoeb met als upgrade de upsampler, toen ik hem ging bekijken bleek alles er op te zitten  :D, een grote meevaller...

dus een Super Tjoeb 4000 met TjoUpsampler en een paar beter buizen.

Het gaat nog wel even duren voordat ik eventueel ga upgraden naar die siemens buizen, zijn nog wel weer een investering natuurlijk...

Mvrgr. egwin
Falcon Acoustics LS3/5A Gold Badge # Primaluna evo 300i #  Audia Flight FL CD THREE S # Auralic Aries G 2.1 # Driade Flow Reference 808 ls & rca # Gigawatt PF-1 MK2 & LC-2 Evo Powercords

bmateijsen

Citaat van: Egwin op maart  8, 2005, 11:14:25
helaas niet, de navigator's.

ik was in de veronderstelling dat het ging om een kale Njoe Tjoeb met als upgrade de upsampler, toen ik hem ging bekijken bleek alles er op te zitten  :D, een grote meevaller...

dus een Super Tjoeb 4000 met TjoUpsampler en een paar beter buizen.

Het gaat nog wel even duren voordat ik eventueel ga upgraden naar die siemens buizen, zijn nog wel weer een investering natuurlijk...

Mvrgr. egwin

De navigators zijn erg mooi... en de upgrade is niet heel goedkoop 250 euro..
Maar wel echt de moeite waard, wordt veel vloeiender en soepeler..

BOUBOU

Citaat van: Egwin op maart  8, 2005, 10:53:45

incl. TjoUpsampler!!!

De set bestaat nu inmiddels uit:

Ah! Njoe Tjoeb 4000
Marantz SR 14ex en DV 17
Sonus Faber Concertino, Solo Home en The Wall
Rell Quake en Strata II (ter ondersteuning van de Concertino's)
Bekabeling van MIT, Transparent en Ixos

mvrgr. egwin

Mooie speakerset heb je daar  ;)

MvGr. BOUBOU

Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Egwin

Toch wel he,  :D

Ik ga de komende 3 weken tijdelijk bij mijn ouders wonen (wegens opknappen van mijn huis), daar staan een paar signum's...
Het is altijd weer een beetje klote als ik dan weer thuis kom en naar mijn eigen set luister  ;)
...

wil

Goh, zo vader zo zoon...  :D

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Egwin

toch wel een beetje, maar heb ze uitgebreid vergeleken destijds met oa Kef, B&W, Vienna acoustics thuis en behoorlijk wat andere merken in winkels, maar de Sonus Fabers waren (vond ik) het meest 'muzikaal', soort van allrounder zeg maar...

Nu op naar Krell versterking  ;D...

remon123

misschien morgen de nieuwe pv1 sub van b&w alleen nog ff onderhandelen met de prijs
::) ::) ::) ::) ::) ::)
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

Martin_M

Citaat van: Egwin op maart  8, 2005, 12:17:03
toch wel een beetje, maar heb ze uitgebreid vergeleken destijds met oa Kef, B&W, Vienna acoustics thuis en behoorlijk wat andere merken in winkels, maar de Sonus Fabers waren (vond ik) het meest 'muzikaal', soort van allrounder zeg maar...
Vienna acoustics (Mahler) heeft op mij eens grote indruk gemaakt.

Citeer
Nu op naar Krell versterking  ;D...
;D

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

...dune...

Yesss !!  :D

Paar uurtjes geleden binnen gekomen: m'n SVS-je !  Aangesloten en reeds booming  O0

bmateijsen

Citaat van: ...dune... op maart  8, 2005, 15:15:25
reeds booming  O0

Dan moet je hem even afstellen, wordt het laag veel strakker van  ;D 8) O0

...dune...

Citaat van: bmateijsen op maart  8, 2005, 15:17:03
Dan moet je hem even afstellen, wordt het laag veel strakker van  ;D 8) O0

:P ;D

Sjors

Paar uurtjes geleden binnen gekomen: m'n SVS-je !  Aangesloten en reeds booming  O0

Gefeliciteerd man!!!  :D :D :D

Booming  :-\  dan moet je hem nog ff lekker op je gemak afstellen, want dan is het zoals Björn al zegt: strakker

Groet, Sjors ;)

Paulie

Of hij houd van  O0 O0 muziek en dan moet het juist booming zijn.

groet

Paul
Vincent SV 232, Onkyo TX-SR876 HT receiver, Squeezebox Touch Modified. Audio GD DAC, HDI Dune Prime 3. Front Genesis IM 8300 en Servo 12, Rear Infinity Renaissance 90. Intel SS4200 WHS server.

...dune...

Citaat van: Paulie op maart  8, 2005, 15:52:15
Of hij houd van  O0 O0 muziek en dan moet het juist booming zijn.

groet

Paul

Mannuh... het was 'bij wijze van spreken'   ::)

;D

Maar uiteraard zal ik de sub de komende weken nog wat gaan fine-tunen  8)

Egwin

Citaat van: Martin_M op maart  8, 2005, 14:25:02
Vienna acoustics (Mahler) heeft op mij eens grote indruk gemaakt.
;D

Martin

Damn, heb ze laatst ook mogen beluisteren (in Weerdinge), was ook zwaar onder de indruk, alsof ze er niet eens stonden terwijl het een behoorlijke speaker is...  ;)

Egwin

Sjors

Citaat van: ...dune... op maart  8, 2005, 17:02:51
Mannuh... het was 'bij wijze van spreken'   ::)

;D

Maar uiteraard zal ik de sub de komende weken nog wat gaan fine-tunen  8)

Foto foto foto!!  8) :D

Martin_M

Citaat van: Egwin op maart  8, 2005, 17:25:27
Damn, heb ze laatst ook mogen beluisteren (in Weerdinge),
Ik dus ook bij Ferry in Weerdinge.

Citeer
was ook zwaar onder de indruk, alsof ze er niet eens stonden terwijl het een behoorlijke speaker is...  ;)
Klopt. Ik vond ze een fantastisch geluidsbeeld geven met veel gemak (met de vingers in de neus ;D)
Dat was op een Duson versterker die een klant had meegenomen (ging kiezen tussen Sonus & Vienna). Ik ben benieuwd hoe ze zullen klinken op de FPB 700 die daar staat.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

...dune...

Citaat van: Sjors op maart  8, 2005, 17:27:42
Foto foto foto!!  8) :D

Oke

M'n vriendin moest wel even 'wennen' aan de eisen die deze sub aan leefruimte stelt   :-[  ...maar ja, ik kan 'm nu moeilijk terugsturen he ?!  ;D

...en dit is dan nog het 'kleintje' van SVS......

zonder cover...

...en nog één om een idee te geven hoe groot hij eigenlijk is... als referentie kun je zowel de verwarming, bank, Q1 speaker op de achtergrond als hond gebruiken  :-\

Maar hoewel ik geen kenner ben, begreep ik van de reacties op dit forum al dat SVS voor een erg lage prijs (560 euro incl shipping, BTW en invoerrechten) een supersub levert. Ik ben er helemaal blij mee !!

Egwin

Citaat van: Martin_M op maart  8, 2005, 17:35:41
Ik ben benieuwd hoe ze zullen klinken op de FPB 700 die daar staat.

Ik heb ze 2 keer daar beluisterd, 1 x met de 700 en 1 x met de 300, persoonlijke vond ik ze lekkerder/losser klinken met de 300 (iets teveel van het goeie die 700? >:D)

Mvrgr. egwin