Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 10, 2003, 21:28:24

Vorige topic - Volgende topic

R

Tnx allemaal, hij is nu wel lekker opgewarmd. Staat vanaf vanochtend te draaien op repeat. Elke cd die ik er in stop, klinkt anders.  Ik hoor allemaal dingen die nooit eerder gehoord heb. Alhoewel de cd 73 een prachtspeler is, is het te vergelijken.  Zo naast de A32 is wel een beetje utopisch. jaw-dropping is het iig zeker.

Martin_M

Citaat van: Ruben op februari  1, 2005, 22:39:49
Ik hoor allemaal dingen die nooit eerder gehoord heb.

Mooie hobby hè ;)
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Stef

- Dedicated home theatre 5.1.4: Lyngdorf MP-40, Hypex NCore 252 & 502, M&K S150 & S150T, Klipsch Atmos, JL Audio e112 sub, ATVP, Zidoo Z9X, Oppo 203, bekabeling Cardas Cross & Audioquest flex 4/4, JVC N5, Xtrem Screen 0.9.
- Hifi: Vivid Audio Kaya 25, Lyngdorf TDAI 3400, ProAc Signature Black kabels, Synology DS918+ (Roon server).

Audiofiel

Heel fraai Ruben, gefeliciteerd met je speler. 2-kanaals rulez! O0
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

wil

Gefeliciteerd Ruben, wat een prachtige strakke speler. Helemaal top!

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

R

Spacebass

WAUW!! ben zeeer benieuwd naar je ervaring met de 33  O0  O0 
Gefeliciteerd man!  O0

Veel luisterplezier

(ook aankopen van anderen die ik over het hoofd heb gezien uiteraard!)

noise

Hoi.
Vandaag een Sony HS50 projector opgehaalt.(mijn eerste projector)
Op de weg terug naar huis kreeg ik een belletje dat het scherm ook binnen was
Dus vanaf vandaag ben ik de gelukkige bezitter van een HS50 en een handmatig
hi contrast s Projecta scherm van 180 breed.
Ik hoop dat het scherm er dit weekend hangt.(klein probleem met plafond)
Eindelijk een klein bioscoopje thuis 8)
Gr, Wim

Spacebass

Citaat van: Hessels op februari  2, 2005, 20:57:43
Hoi.
Vandaag een Sony HS50 projector opgehaalt.(mijn eerste projector)
Op de weg terug naar huis kreeg ik een belletje dat het scherm ook binnen was
Dus vanaf vandaag ben ik de gelukkige bezitter van een HS50 en een handmatig
hi contrast s Projecta scherm van 180 breed.
Ik hoop dat het scherm er dit weekend hangt.(klein probleem met plafond)
Eindelijk een klein bioscoopje thuis 8)
Gr, Wim
Nou gefeliciteerd dan maar!!!  Geniet ze ...je wordt absoluut meer bij de film betrokken zo in het groot  ;)

noise

Bedankt Spacebass.
Ik kan bijna niet wachten tot het scherm hangt.
Gr, Wim.

GerritZ

Nieuwe jas voor mijn Dreadnaught II, zat nog de gewone stalen kap omheen

Spacebass

Is dit van de voorjaarscollectie  ;D

Volgens mij iets niets "gewoon" aan een Theta!  blijft mooi in alle opzichten  O0 !!!

BOUBOU

Citaat van: GerritZ op februari  2, 2005, 22:57:23
Nieuwe jas voor mijn Dreadnaught II, zat nog de gewone stalen kap omheen

Kan ik hier uit opmaken dat je dedicated HT nu ook af is  ???
Mocht dit zo zijn, dan kom ik graag eens langs om de nieuwe outfit van je Theta, en je Ultra 2 te bekijken  :P ;D

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Del member

5 kanaals zap met 4 pole power supply (5x200WPC)

Dit als tijdelijke oplossing terwijl ik de eigen zapjes upgrade naar de laatste versie (2.3)

bmateijsen

Krijgen we geen voor en na te zien van deze make-over Gerrit??  ;D

baronekke

20 Locking Banana's (via Rogier / Crusade Audio).
Maakt de set toch wel echt af nu.
De pluggen zijn bijzonder solide qua constructie, en eenvoudig te monteren.
Het Locking principe works like a charm, eenieder die nog op zoek is naar een degelijke plug voor niet teveel geld kan ik dan ook van harte aanbevelen om de Locking Banana's van 'Twisted Pair Designs' bij Crusade vandaan te toveren.

Gelukkig werd de bestelling supersnel afgehandeld, ook al was de banktransfer van Bank naar Giro niet zo snel, Rogier heeft met volste vertrouwen de verzending in orde gemaakt en mij toegezonden nog voordat het geld binnen was.  Al met al een goede uitgave denk ik, naast dat het estetisch aanzienlijk beter is, vind ik ook de prijs bijzonder meevallen voor zo'n goede kwaliteit plug. Heb niet het idee dat er voor dit geld betere pluggen op de markt zijn. Anyways, voorlopig is mijn setje weer redelijk 'compleet'.

GerritZ

Citaat van: bmateijsen op februari  3, 2005, 13:49:37
Krijgen we geen voor en na te zien van deze make-over Gerrit??  ;D

Ik heb geen digitale camera, eens kijken of ik er een van het werk kan meenemen.

Maar voor de make-over wordt moeilijk maar na kan natuurlijk wel.

[BouBou]

Het is bijna klaar scherm en de Benq 8700+ hangen inmiddels al maar ik heb wat problemen met de SVS in combinatie met de TAG.....krijg een klein aardlusje zogauw ik de sub aanzet over mijn speakers, zet ik de sub uit of haal de interlink eraf, weg brom.....Wordt hier niet vrolijk van  O0

Gerrit

bmateijsen

Citaat van: GerritZ op februari  3, 2005, 20:57:11
[BouBou]

Het is bijna klaar scherm en de Benq 8700+ hangen inmiddels al maar ik heb wat problemen met de SVS in combinatie met de TAG.....krijg een klein aardlusje zogauw ik de sub aanzet over mijn speakers, zet ik de sub uit of haal de interlink eraf, weg brom.....Wordt hier niet vrolijk van  O0

Gerrit

Even de subwoofer uit dezelfde groep halen als je versterker...evt. andere interlink gebruiken.
CAI Antenne ontkoppelen...

Groet Bjorn

GerritZ

Citaat van: bmateijsen op februari  3, 2005, 21:39:28
Even de subwoofer uit dezelfde groep halen als je versterker...evt. andere interlink gebruiken.
CAI Antenne ontkoppelen...

Groet Bjorn

Als het zo simpel was dan had ik de opslossing al  ;) Zit toch ff wat lastiger, ik weet het op dit moment nog niet.

Nog andere suggesties ?

Gerrit

blackball147

Citaat van: baronekke op februari  3, 2005, 14:37:17
20 Locking Banana's (via Rogier / Crusade Audio).
Maakt de set toch wel echt af nu.
De pluggen zijn bijzonder solide qua constructie, en eenvoudig te monteren.
Het Locking principe works like a charm, eenieder die nog op zoek is naar een degelijke plug voor niet teveel geld kan ik dan ook van harte aanbevelen om de Locking Banana's van 'Twisted Pair Designs' bij Crusade vandaan te toveren.

Gelukkig werd de bestelling supersnel afgehandeld, ook al was de banktransfer van Bank naar Giro niet zo snel, Rogier heeft met volste vertrouwen de verzending in orde gemaakt en mij toegezonden nog voordat het geld binnen was.  Al met al een goede uitgave denk ik, naast dat het estetisch aanzienlijk beter is, vind ik ook de prijs bijzonder meevallen voor zo'n goede kwaliteit plug. Heb niet het idee dat er voor dit geld betere pluggen op de markt zijn. Anyways, voorlopig is mijn setje weer redelijk 'compleet'.

ziet er inderdaad heel mooi en solide uit, kun je me eventueel over pm eens melden waar en hoe te bestellen, en eventuele kostprijs?

Bart_M

Er staat bovenaan de pagina een advertentie van deze zaak. ;)

bmateijsen

Citaat van: GerritZ op februari  3, 2005, 22:43:45
Als het zo simpel was dan had ik de opslossing al  ;) Zit toch ff wat lastiger, ik weet het op dit moment nog niet.

Nog andere suggesties ?

Gerrit

Nee... niet echt..., als bovenstaande geen resultaat geeft, dan zou er een storing kunnen zitten in de voeding van je subwoofer, waardoor deze bromt, als ie signaal krijgt. Dat betekent dat je voeding waarschijnlijk binnenkort het gaat begeven.

patrick_vdb

Hi Gerrit,

Nog andere suggesties ?

Het uitzetten van de sub of het los halen van de interlink lost het probleem op....om welke interlink gaat het (aan beide kanten ge-aard?)?

mvrg

Patrick

BOUBOU

Nog andere suggesties ?

Gerrit

Ik krijg binnenkort een mooie korte subinterlink binnen.
Deze wil ik met alle plezier bij je uittesten.

Had je met je Meridian geen last van dit probleem?

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

blackball147

Citaat van: Krunk op februari  4, 2005, 07:42:16
Er staat bovenaan de pagina een advertentie van deze zaak. ;)

::)  duh, idd, ben intussen al veel wijzer.....

thanx