Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 10, 2003, 21:28:24

Vorige topic - Volgende topic

blue-eyes

Als je over echte blauwe ogen praat moet je eens het spelletje DUNE spelen of de boek en/of film kijken ;)

Nog steeds niet geraden alhoewel sommige wel erg leuk zijn :)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

bmateijsen

Zullen we dit stuk in Afterhours voortzetten??

Groet Bjorn

blue-eyes

Een ontopic item (moet er niet een NIET HT laatste aanwinst komen?)

Een IPAQ met BlueTooth GPS, de 1940 met TomTom III. Er zijn mensen die dit soort speeltjes een week gebruiken, er niets mee kunnen, in de lade leggen en dan een jaar later voor een fractie verkopen ;D ;)

Helaas werkt deze niet als AB, vooralsnog alleen maar gevonden dat het NIET werkt.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Wijx wondere wereld

2 EVE's
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

TubeKees

Mega gaaf! Gefeliciteerd. Wilde ooit ook deze bouwen maar het is er nog niet van gekomen.

wil

heel mooi deze Eva's. Klinken ze ook zo? Ze hebben iets weg van Von Schweikerts...

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Bionica

Een Oehlbach Digital Coax van 0,5 meter 3 Star ***
en een Oehlbach Scart kabel van 1 meter  3 Star ***
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Oracle

blue-eyes

Ha die Wijx,

ik vind die Matrixen op de achtergrond nu wel erg zielig, zo weggedrukt ;D

Maar een mooie aanwinst!

@mark: we worden geen collega's ;D

baronekke

Citaat van: Blue-Eyes op januari 26, 2005, 15:11:37
Een ontopic item (moet er niet een NIET HT laatste aanwinst komen?)

Een IPAQ met BlueTooth GPS, de 1940 met TomTom III. Er zijn mensen die dit soort speeltjes een week gebruiken, er niets mee kunnen, in de lade leggen en dan een jaar later voor een fractie verkopen ;D ;)

Helaas werkt deze niet als AB, vooralsnog alleen maar gevonden dat het NIET werkt.

Wrom werkt dat niet dan?
Zit toch Nevo op? Dat werkt bij mij namelijk prima ;)

graafke

nieuwe stekkerdoos zelf gemodificeerd met een lapp kabel, 2x 4 spikes voor onder de main speakers en een DB meter....mijn vd hul polariteits tester is in bestelling  ;D

Wijx wondere wereld

thnx

@mark; veel scherper beeld  ;D

@blue-eyes ze hebben lang genoeg op de voorgrond gestaan en ze klinken nog steeds super, maar veranderen is altijd leuk.
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

advr

als een van de weinige analoge aanhangers op dit forum heb ik mijn Linn LP12 van een aardige upgrade voorzien  8) 8) 8)

mijn LP12 is vanaf vandaag voorzien van :

een Linn Lingo voeding

een Linn Linto phonostage

een (bijna) nieuwe Akito II arm

een hagenieuw Benz Micro Gold MC element (geld was op voor een betere maar dat volgt in de toekomst wel weer)

de eerste indrukken zijn super. ook al moet het element nog wel een uurtje og 30-40 inspelen je merkt nu al het verschil. :) :)
het geluidsbeeld is breder diper meer gedetailleerd. mijn platen herleven  O0 O0

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

garmtz

Citaat van: advr op januari 26, 2005, 22:04:17
als een van de weinige analoge aanhangers op dit forum heb ik mijn Linn LP12 van een aardige upgrade voorzien  8) 8) 8)

mijn LP12 is vanaf vandaag voorzien van :

een Linn Lingo voeding

een Linn Linto phonostage

een (bijna) nieuwe Akito II arm

een hagenieuw Benz Micro Gold MC element (geld was op voor een betere maar dat volgt in de toekomst wel weer)

de eerste indrukken zijn super. ook al moet het element nog wel een uurtje og 30-40 inspelen je merkt nu al het verschil. :) :)
het geluidsbeeld is breder diper meer gedetailleerd. mijn platen herleven  O0 O0

Wow, fantastische analoog setup... Überhaupt trouwens een mooie set...  :o

advr

@Garmt,

Dank je, ben er ook super blij mee!! KLinkt fantastisch!! :P

Het klapstuk, voor mij althans, gaat ook nog komen. Over een maandje, tjonge wat duurt wachten dan lang, komt er een Graaf GM50B bij.... ;D ;D ;D ;D

Dan wordt het helemaal genieten! Al doe ik dat nu ook natuurlijk. 8)

Ad.
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

bmateijsen

Nice....Ad!!! Lijkt me inderdaad weer een enorme nieuwe beleving!!

Groet bjorn

garmtz

Citaat van: advr op januari 27, 2005, 07:37:21
Het klapstuk, voor mij althans, gaat ook nog komen. Over een maandje, tjonge wat duurt wachten dan lang, komt er een Graaf GM50B bij.... ;D ;D ;D ;D

Dan wordt het helemaal genieten! Al doe ik dat nu ook natuurlijk. 8)

Ahum, dat is wel een ultieme bak ja... Wowie...

advr

tis zeker voor mij de ultieme bak ::)

de Graaf kwam er als winnaar in het vergelijk met:

Audi Research VS55/LP16  voor/eind (gaat laag maar mist wat detail)
Unison Research S8 (erg schoon geluid maar mist kracht)
T+A V10 (heeft alles, detail, laag, hoog, kracht maar mist de muzikaliteit, een transistor zou ik zeggen)

de GM50B heeft alles!! ;D ;D

Hendry

Peerless Monster

Een Harman/Kardon PA-2400 eindbak voor de achterspeakers.
Een hele mooie voor de leeftijd.
Power/eindversterker Harman kardon PA 2400:
2x 170 (échte) watts levert bij 8 ohm, 2 x 200 watts bij 4 ohm en 340 watt in mono bridge...

Vanavond een NAD 208 THX halenvoor de voorspeakers.
Ik heb ze beiden nog niet gehoord op mijn speakers, maar dat zal ik binnenkort nog wel eens laten weten.

De Foto´s zijn van het internet geplukt, maa dan hebben jullie een idee hoe ze eruit zien...

Grtz,
Rens

Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

Peerless Monster

en nog 1
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

garmtz

Citaat van: advr op januari 27, 2005, 08:08:36
de GM50B heeft alles!! ;D ;D

Meenemen naar de Shootout van Jiri!!!  8)

FrankB

Citaat van: garmtz op januari 27, 2005, 13:20:09
Meenemen naar de Shootout van Jiri!!!  8)

Dan heeft ie 'm nog niet  >:D ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

garmtz

FrankB

Citaat van: garmtz op januari 27, 2005, 13:48:48
Hoe weet je dat?

Lever- en inspeeltijd ...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12