Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 10, 2003, 21:28:24

Vorige topic - Volgende topic

LittleNinja

Citaat van: The Vampire op maart 25, 2010, 19:42:14
eh ja. was eerder verbaast dat er voor de vrouw weer een subwoofer moest komen. de meeste zijn juist blij wanneer dat spul uit het huis is. ;)

Ik begrijp je. Klopt. Mijn (ex) vrouw is in de loop der jaren bewuster geworden van geluid en de kwaliteit ervan. Zij had vroeger een heel eenvoudig setje van JVC. Een heel eenvoudig beginnerssetje. Nu wil ze een setje tot ongeveer Eur 1.000 en heb ik de bovengenoemde onderdelen bij elkaar gezocht. Uiteraard waren er een stapeltje eisen waar het allemaal aan moest voldoen, dus er was zeker wel sprake van een WAF. ;)

De BK Gemini II is dan ook een relatief compacte sub en ze heeft hem besteld in gloss white. Het enige bijzondere aan die sub is dat hij zwarte pootjes lijkt te hebben, dus wellicht worden die nog even "bijgekleurd".. :P
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

Madhouse

Citaat van: LittleNinja op maart 25, 2010, 21:13:09
De BK Gemini II is dan ook een relatief compacte sub en ze heeft hem besteld in gloss white. Het enige bijzondere aan die sub is dat hij zwarte pootjes lijkt te hebben, dus wellicht worden die nog even "bijgekleurd".. :P

Ook een erg lekkere sub! Die zou ik ook aan willen gaan schaffen in de toekomst maar dan de Gloss Black versie.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: LittleNinja op maart 25, 2010, 21:13:09
Ik begrijp je. Klopt. Mijn (ex) vrouw is in de loop der jaren bewuster geworden van geluid en de kwaliteit ervan. Zij had vroeger een heel eenvoudig setje van JVC. Een heel eenvoudig beginnerssetje. Nu wil ze een setje tot ongeveer Eur 1.000 en heb ik de bovengenoemde onderdelen bij elkaar gezocht. Uiteraard waren er een stapeltje eisen waar het allemaal aan moest voldoen, dus er was zeker wel sprake van een WAF. ;)

dus het virus is dus ook actief op vrouwen! O0 maar iig duidelijk waarom je een Bk hebt gekocht. zijn die zwarte pootjes niet van rubber dan? dan wordt het lastig bijkleuren lijkt me..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

LittleNinja

Citaat van: The Vampire op maart 26, 2010, 00:59:17
dus het virus is dus ook actief op vrouwen! O0 maar iig duidelijk waarom je een Bk hebt gekocht. zijn die zwarte pootjes niet van rubber dan? dan wordt het lastig bijkleuren lijkt me..

Nog geen idee eerlijk gezegd. ::)
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

DVDGuy

Citaat van: The Vampire op maart 26, 2010, 00:59:17

Tipp-ex doet wonderen, maar er niet meer aankomen dan  ;)

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Madhouse

Net even bij Smits in Arnhem geweest

Een Audioquest G-Snake 75cm

Marsh

Citaat van: Madhouse op maart 26, 2010, 10:30:44
Net even bij Smits in Arnhem geweest

Een Audioquest G-Snake 75cm

Je komt steeds dichterbij...  :'(.... ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Madhouse

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

HTip

Nieuwe speakerkabels van de inakustik Referenz Black and White series...

De LS-1202 met de LS-1002 bi-wire bruggen en de LS-1002 bi-wire center en surround. Nu is de W&M Black Magic al maatje tuinslang. Maar de LS-1202 doet naar nog een schepje bovenop :D

De LS-1002 bi-wire bruggen

Het certificaat van de burn-in service. De kabels en bruggen hebben 48u aan de Cable Enhancer gehangen...

Erg imposante kabel die LS-1202 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Ronin79

Dat kun je wel stellen  ;)

Mooie kabels  :thumbs-up:

hr15

Heb hem al een weekje, maar dit weekend pas tijd om er mee te gaan spelen. Vorige week bij Ralf de XXLS400 sub opgehaald :)
Nu eens gaan spelen met het instellen ervan!

denoontje

Raphie

de benchmark en Monolith 500
JBL PRX Power!

bmateijsen

Het lijkt wel of de subwoofer de luidspreker blokkeert.....

Raphie

klopt, hij staat er half (zo'n 50cm) voor, in afwachting van een langere speakon kabel.
JBL PRX Power!

Marsh

SeriousCinema

Lars_Portman

Voor onder mijn subwoofer die met deze spikes op de tegel komen.

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

GPO

Een nieuwe SVS PB12-NSD sub. Het laag gaat tot 10 - 15 hz door (gemeten)... mooi man... beste aankoop die ik in jaren heb gedaan

GPO
Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Panasonic DP-UB424 | Dune BD Prime 3.0 | 5.1.2 Dolby Atmos setup : Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW - Teufel Reflekt (aan het plafond) | Krüger&Matz kabels | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | Xbox One | Google TV 4K

Marsh

SeriousCinema

Bolle

Nieuwe fronts en center zijn binnen  :D
ATC SCM40 en C3C.

Nieuwe surrounds staan in bestelling; ATC SCM11

Wel alvast via eBay een paar Partington Super Dreadnought speakerstands op de kop getikt in afwachting van de SCM11's.

Nu wordt het echt tijd om de kabels voor de surrounds eens te gaan aanleggen in de goten, na de verhuizing nog niet aan toegekomen.... :(
Woonkamer 5.1.2 'budget' HT: Nvidia Shield Pro (2019) / Denon AVR-X3600H / Argon Audio Alto5Wall LCR / Argon Audio Alto 5 Mk2 rear / B&W CCM362 height / SVS SB1000 / LG 65G1 OLED
Studeerkamer: Raspberry Pi 4 / IQaudio DigiAmp+ / Monitor Audio Silver RX1 Slaapkamer: Squeezebox Radio
Servers: UnRaid + Jellyfin & Logitech Media Server
Mijn HT Geschiedenis

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Raphie

2 Belden kabels bij forumsponsor Erik.
Supersnelle service voor een hele nette prijs!
JBL PRX Power!

Jean Sibelius

Een upgrade voor het comfort van de HT-ruimte (in progress):

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

MartijnR

Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"