Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 10, 2003, 21:28:24

Vorige topic - Volgende topic

RobinAFCA

2x DM602 voor mijn rears, is mijn B&W set compleet en de BK XLS300 sub is binnen.. Knalt er werkelijk over!
Samsung PS50C7700 3D| Onkyo TX-SR605E | Fronts B&W DM604s2 | Center B&W LCR-3 | Backs B&W DM602s2 | Sub BK XLS300 | Playstation 3 | Wii | FULL HD HTPC | Supra/Canare/Ixos cables | Logitech Harmony One

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=70118.0

XXlerator

SignalCable: MagicPower Digital Reference x 2 (met EU plug)

SignalCable: Analog Two HT

(van de PowerBuy)

Interficior

Wat een beesten. Zes keer een Morel ET338 op de mat :D
Take it or lease it

slobberbone

Zeer fraaie tweeters Camiel ;)

De enige echte hifi hi-power tweeter die ik zo ken  :-[

Klinkt bijna net zo fraai als mijn tweeters  >:D

Mvg Slobberbone

JeKa

Citaat van: Interficior op juli 29, 2008, 18:04:38

Wat een beesten. Zes keer een Morel ET338 op de mat :D

Mooi! (Je moet ze alleen wel even met anti-roos wassen  ;D)

Interficior

Ik weet het... Maar ik durfde er even geen stofzuiger op te parkeren of andere maatregelen te doen die erg radicaal zijn. ;D
Take it or lease it

donaldk

De Logitech Z-10 speakertjes zijn eindelijk* binnen, ter vervanging van mijn al maanden kapotte Creative Inspire I-Trigue 3300.

Geluid vervormt eerder in de lage tonen en volume is duidelijk lager, het is dan ook een 2.0 in plaats van 2.1 setje.

Maar ik heb ze nog niet echt ingesteld**, ze staan zelfs nog even op de grond, om te kijken of ze ook werken zonder installatie van de controle software (volgens Logitech werken deze speakertjes dan ook alleen met windows, wat ik dus ook heb geantwoord op de prijsvraag). Windows herkent ze netjes als gemengd usb apparaat en dus ook zonder installatie van de controle cd heb ik nu na vele maanden weer wat geluid uit deze pc :).

Ik hoorde wel wat getik enzo toen ik wat basrijker deuntje afspeelde, dus toch maar even het beschermingsfolietje van de voorkant gehaald :P.

Eigen foto's volgen, op verzoek, later.

*Al weken geleden een brief ontvangen van het AD dat ik dit setje had gewonnen en dat de fabrikant/leverancier mij deze zou toesturen. Blijkbaar was de marcom afdeling van de distributeur (NL heeft geen eigen Logitech vestiging, valt onder Euro HQ in Frankrijk) op vakantie of zo, want anders is het een kwestie van adressticker erop en naar tnt post ermee, volgende dag bij mij (of de buren, ik was blijkbaar niet snel genoeg beneden vanmiddag;-)), dergelijke promotionele acties worden immers maanden van te voren gepland, dus je kunt de dozen van te voren van pakpapier voorzien >:D , jaja de grumpy ol' man moet wat te klagen hebben :-X. Er zit geen 'aankoopbon' bij dus de beperkte garantie ontbreekt ook, alles computers is immers wegwerp tegenwoordig :o.;-).

** Ben zeer slecht in het instellen, als ik weer eens iets verknoei moet ik altijd op mijn broertje de audioman wachten, LOL.

Shane One

Harmony® 1000 Advanced Universal Remote

robbie73

LittleNinja

Citaat van: BWzes03 op juli 25, 2008, 10:54:24
Vanochtend in Rotterdam gehaald, maar moet nog even wachten tot ik weer thuis ben van m'n werk om 'm aan te kunnen sluiten en proberen :

Panasonic DMP-BD50 Bluray (Profile 2.0 (BD-Live) ) spelert  ;D ;D

Eerst op m'n Pana HD plasma proberen, daarna op m'n TW700 waar hij uiteindelijk ook gaat vertoeven...

Hey... Hij zit nog in de verpakking... Oh nee, is een "stickertje". ::)

Feli allemaal!!
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

denoontje

tw2000, lumene scherm, supra hdmi 12m (BB&G)

R

robbie73

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

edwinvh

Omdat ik vorige maand mijn plasma Pioneer pdp436 vervangen heb door een Pioneer LX5090, heb ik deze week ook maar de receiver pioneer vsx-d2011 vervangen voor een VSX-LX70.
Ook maar gelijk 2 setjes kef KHT 2005.2 erbij gekocht.
en een HDMI kabel van Supra.

denoontje

robbie73

Marcel_T.

Citaat van: edwinvh op augustus  2, 2008, 06:57:02
Omdat ik vorige maand mijn plasma Pioneer pdp436 vervangen heb door een Pioneer LX5090, heb ik deze week ook maar de receiver pioneer vsx-d2011 vervangen voor een VSX-LX70.

Mooi ding! Toch maar niet gewacht op de LX-71 die in oktober komt?
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

ajbeefde

2 x 4,5 mtr Supra Ply 3.4 luidsprekerkabel voor de front luidsprekers.
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

jurriaan

Na een Epson TW-700 met HQ component kabel (vorige maand) vandaag een Harmony 555 gekocht.

Deze afstandsbediening ziet er in werkelijkheid mooier uit dan in de de verpakking. Nu aan de slag met instellen. Mij lijkt het ideaal om de overige 3 afstandsbedieningen in een la te kunnen leggen. Bovendien is deze afstandsbediening voorzien van verlichting.

De volgende aanschaf wordt een component kabel van ca. 1,5 meter. Nu nog even uitvinden welke een goede prijs/ kwaliteit verhouding heeft.

TheSpeedSkater

Citaat van: jurriaan op augustus  2, 2008, 20:32:22
Na een Epson TW-700 met HQ component kabel (vorige maand) vandaag een Harmony 555 gekocht.

Deze afstandsbediening ziet er in werkelijkheid mooier uit dan in de de verpakking. Nu aan de slag met instellen. Mij lijkt het ideaal om de overige 3 afstandsbedieningen in een la te kunnen leggen. Bovendien is deze afstandsbediening voorzien van verlichting.

De volgende aanschaf wordt een component kabel van ca. 1,5 meter. Nu nog even uitvinden welke een goede prijs/ kwaliteit verhouding heeft.
Ik heb nog een zeer goede Nordost Optix component kabel, als je interesse hebt stuur me maar een pm.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

DVDGuy

Citaat van: edwinvh op augustus  2, 2008, 06:57:02

Vakantiegeld komt toch pas weer in mei en 13e maand pas in december???  ;D ;D ;D

Mooi spul zeg!
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

marcobuurlage

Magnat 110 en Magnat 210 speakers en de Hitachi pj tx300 :D
Beamer: JVC D-ILA HD1 , Receiver: Onkyo TX-SR 607 , Frontspeakers: Klipsch RB61 , Rearspeakers: Klipsch RS3 , Center: Magnat Monitor 210 , Subwoofer: Jbl , Bekabeling speakers: Freitag High perfomance cable Bekabeling subwoofer: Oehlbach

Felicimo

Ik heb de afgelopen week ook wat dingetjes gekocht..
We begonnen dinsdag met het ophalen van me BenQ W5000
Woensdag ben ik met me pa naar Rotterdam gereden.. en heb daar een Marantz DV 6001 gehaald
Die ouwe van me heeft een Marantz SR 6001 gehaald en voor zijn SR 4001 die naar de slaapkamer ging een Mordaunt Short Premiere speakersetje.
Zaterdag een Samsung 1500 BD-P1500 Blue-ray speler
Gister heb ik nog ff een JBL Northridge E150 Subwoofer gehaald + AudioQuest HDMI-A 1mtr + AudioQuest SUB-A 3mtr

Al met al een leuk beginnetje van de vakantie :P

Nu nog ff wachten dat het wat koeler wordt op zolder om alles aan te sluiten en te genieten.
Kef Q7 / Q5 / Q9c / JBL sub E-150p / Denon AVR-2809 / Denon PMA-1500AE / Denon DBP-2012 / Denon DCD-1500AE / Denon DNP-730AE / Micro Seiki BL-51 met Stax ua7 Toonarm / Ortofon Rondo Red / LG OLED 55inch C7 / BenQ W5000 / Dune HD Base 3D

Wishlist: mooie goeie Phono Pre