Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 10, 2003, 21:28:24

Vorige topic - Volgende topic

Raphie

Thanks, was altijd blij met m'n 868 totdat ik vanmiddag die CD192 hoorde spelen, soundstage veel meer open en veel meer attack/dynamiek, minder modderig, klink gewoon minder mechanish en meer muzikaal. De Guru's hier hadden toch weer gelijk ;D
JBL PRX Power!

Jan-Willem

Zojuist terug uit Duistsland, heb namelijk mijnn nieuwe Teufel Sub opgehaald 8)

http://www.teufel.de/index.cfm

Samen met een vriend opgehaald want hij heeft een E230 dat past wat beter als in mijn omega ;D ondanks dat mijn bank plat kan.

Zometeen uit de auto halen en sjouwen hij weegt maar een klijne 80 kilo  :o

Jan-Willem
I love my S8 :-)

Jiri

Een Finite Elemente Spider rek (30.2)

Meer rust, meer ruimtelijkheid, betere plaatsing van instrumenten, meer ruimte tussen de instrumenten onderling en een ontzettend gecontroleerd laag.
Kortom een waanzinnige tweak, wat mijn set meer en meer volwassen maakt.

Groetjes,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

reMC

Citaat van: Jiri op november 18, 2004, 15:08:18
Een Finite Elemente Spider rek (30.2)

Meer rust, meer ruimtelijkheid, betere plaatsing van instrumenten, meer ruimte tussen de instrumenten onderling en een ontzettend gecontroleerd laag.
Kortom een waanzinnige tweak, wat mijn set meer en meer volwassen maakt.

Groetjes,
Jiri

Nice! 8)

Nooit geweten dat de Job ook zo klein was..

Jiri

Citaat van: reMC op november 18, 2004, 15:19:23

Nice! 8)

Nooit geweten dat de Job ook zo klein was..

Ja, die kan je zowat in je binnenzak meenemen ;D
Laat je niet misleiden door zijn uiterlijk... ;)

Groet,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

bmateijsen

Wat een geweldige foto!! Mooi om de verhoudingen te zijn tussen de Job en de ML..

Groet Bjorn

Point7

Citaat van: Jan-Willem op november 17, 2004, 19:53:44
Zojuist terug uit Duistsland, heb namelijk mijnn nieuwe Teufel Sub opgehaald 8)

http://www.teufel.de/index.cfm

Samen met een vriend opgehaald want hij heeft een E230 dat past wat beter als in mijn omega ;D ondanks dat mijn bank plat kan.

Zometeen uit de auto halen en sjouwen hij weegt maar een klijne 80 kilo  :o

Jan-Willem

Is dat die sub met 2x380mm woofers ? Extreem man.   O0

Zal wel LAAG gaan.  ;) Hopelijk ook strak.
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

renegade

Chord SPM 800 eindversterker

Jan
mooie muziekapparaatjes

BOUBOU

Citaat van: renegade op november 18, 2004, 20:14:56

Chord SPM 800 eindversterker

Jan

Gefeliciteerd.....  :D
Wat is het verschil met de 1200E? Enkel het vermogen?
Als ik het niet mag vragen, dan hoef je ook niet te antwoorden, maar wat heeft deze mogen opbrengen?

MvGr. BOUBOU

Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Starred

Citaat van: Raphie op november 17, 2004, 19:24:48
Thanks, was altijd blij met m'n 868 totdat ik vanmiddag die CD192 hoorde spelen, soundstage veel meer open en veel meer attack/dynamiek, minder modderig, klink gewoon minder mechanish en meer muzikaal. De Guru's hier hadden toch weer gelijk ;D

Dus je verkoopt de 868?

Raphie

Nee, de 868 is via HDMI aangesloten op m'n Pioneer Plasma,  Hij blijft in gebruik voor DVD & SACD, dit is namelijk voor mij DE perfecte DVD speler (alleen is die minder voor CD Audio)
de Arcam CD-192 is puur erbij aangeschaft voor het luisteren naar 2ch CDs. ;D
JBL PRX Power!

Jan-Willem

Citaat van: Point7 op november 18, 2004, 17:33:56
Is dat die sub met 2x380mm woofers ? Extreem man.   O0

Zal wel LAAG gaan.  ;) Hopelijk ook strak.

Dat is hem idd ;) ik kan mijn bevindingennog niet goed uiten, omdat ik er vanavond mee aan de gang ga, lekker weekend db metertje erbij ;) ik laat jullie het wel weten.

Jan-Willem
I love my S8 :-)

garmtz

Citaat van: BOUBOU op november 18, 2004, 20:51:06

Ik heb net een 1200B en 1200E vergeleken en hier was ook al een significant verschil. Het karakter was hetzelfde, de kwaliteit niet 100%. Het is dus meer dan alleen vermogen...

Sjors

Citaat van: Jan-Willem op november 19, 2004, 11:43:50

Dat is hem idd ;) ik kan mijn bevindingennog niet goed uiten, omdat ik er vanavond mee aan de gang ga, lekker weekend db metertje erbij ;) ik laat jullie het wel weten.

Jan-Willem

Zeker extreem! :o dat zal wel gaan denk ik 8) met welke amp stuur je hem aan?

Groet, Sjors

blue-eyes

Als beloofd wat foto's. Ik heb er maar even voor het gemak 1 foto van gemaakt:

Op de foto's is MIT Magnum M3 LS kabel te zien. Eerst een overzicht van de kabel, dan de kabel los van het kastje (bananas van MIT zelf, ideaal als je een langere lengte nodig hebt, gewoon langere tails bestellen), de verpakkingsdoos (huge!) en als laatste de verbindingen tussen de speaker terminals. Ik moet nog fatsoenlijke kopen met spades, dit zijn Oehlbach bananas met Oehlbach silver LS draad wat ik toevallig nog had liggen.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Point7

Citaat van: Sjors op november 19, 2004, 12:11:39
Zeker extreem! :o dat zal wel gaan denk ik 8) met welke amp stuur je hem aan?

Het is een actieve subwoofer.

700W RMS (1200 W muziek) volgens de site.
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Peppi

hoi

Thommy doek! nu nog een frame maken en het doek gaan opspannen.

Peter
Reality is an illusion caused by a lack of alcohol (Audiostatic ES300rs, 2x HYPEX NCore 400 monoblocks, NAD T758v3, LG OLED v920, 5.1.2 Gallo A'Diva Ti surrounds in Atmos, Final S200 sub, Apple TV4k, Marantz cd80)

renegade

Citaat van: BOUBOU op november 18, 2004, 20:51:06

Gefeliciteerd.....  :D
Als ik het niet mag vragen, dan hoef je ook niet te antwoorden, maar wat heeft deze mogen opbrengen?

MvGr. BOUBOU

Verschil kan ik je niet vertellen ik ken de spm1200E niet, de spm800 is een wat ouder type, 2x165W aan 8 ohm. Maar tenopzichte van mijn proceed AMP 2 is de spm gedetailleerder helderder en plaatst beter. Het klinkt super op mijn magnepans

Ik heb hem kunnen kopen voor 990 euri :)

Jan
mooie muziekapparaatjes

R

Niet helemaal HT related, maar toch wel de moeite om even te laten zien.

Net besteld, volgende week binnen.

Apple Powerbook G4 15"

15,2-inch TFT-beeldscherm
Resolutie van
1280 x 854
1,5-GHz PowerPC G4
512 MB DDR333-geheugen
80GB Ultra ATA/100-schijf
ATI Mobility RADEON 9700 (128 MB DDR)
Toetsenbord met backlightverlichting
Dvd-r / cd-rw
Gigabit Ethernet
FireWire 400 & 800
Ingebouwde AirPort Extreme
Ingebouwde Bluetooth
DVI- en S-video-uitvoer

Nu nog even wachten. Het wordt de partner van een dual g4 867, full options

Audiofiel

Ik kon het vandaag niet laten. :D

Een G5 1.6 GHz gekocht op de Klokhuis-beurs in Nieuwegein.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Nog wat van de binnenkant laten zien ??  ;D ;)

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

R

Nationale apple dag vandaag, proficiat. Wat was je kwijt en wat zit er allemaal in?

Audiofiel

Citaat van: Ruben op november 20, 2004, 16:55:30
Nationale apple dag vandaag, proficiat. Wat was je kwijt en wat zit er allemaal in?

Hij is ex-demo, heeft dus op beurzen gedraaid. Gewoon standaard-configuratie. Extra RAM gaat er volgende week in (1,25 of 2 Gb totaal). De prijs? Laten we zeggen: heel interessant!

Jiri

Jullie Allebei gefeleiciteerd met jullie Macs :D
Steve Jobs zal blij zijn ;D

Groet,
Jiri

garmtz