Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 10, 2003, 21:28:24

Vorige topic - Volgende topic

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Peppi

Hoi,

volgens mij stijgt het aantal Mac bezitters op dit forum, goede ontwikkeling!!
Zo'n G5 is toch wel super mooi, en snel.

proficiat Audiofiel,

Peter

:D
Reality is an illusion caused by a lack of alcohol (Audiostatic ES300rs, 2x HYPEX NCore 400 monoblocks, NAD T758v3, LG OLED v920, 5.1.2 Gallo A'Diva Ti surrounds in Atmos, Final S200 sub, Apple TV4k, Marantz cd80)

Point7

De Apogee Wide Eye digital coax.
Met dank aan K-Hunter en FrankG.  :)
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Martin_M

Een Harmonic Technology PRO-AC 11 powercable overgenomen van Jack.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

SpeedyAndré

Citaat van: Martin_M op november 21, 2004, 13:56:25
Een Harmonic Technology PRO-AC 11 powercable overgenomen van Jack.

Martin

En?

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW5500,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3

Movievault

7x de Apogee Wide Eye kabel.

6 keer voor analoog sacd en 1 keer digitaal coax.

tnx voor de powerbuy
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

patrick_vdb

Hi Frank,

Congrats, ben benieuwd hoe de Apogee's presteren in analoog gebruik.

mvrg

Patrick

Spacebass

CiteerApogee Wide Eye
gefeliciteerd met je Applegee, uhhhh sorry ik was nog blijven hangen bij al die nieuwe Apple's  ;D

Iedereen gefeliciteerd   O0

patrick_vdb

HansenKnight

Hoi Topic-ers,

Ik ben 7 stuks LAT International AC-2 powercords rijker. Mijn Theta Dreadnaught schreeuwt het uit van plezier nu dat hij zulke fijne voeding krijgt toegedient. Dit geldt overigens ook voor de grondverschuivende Revel's B-15 subwoofers, die weer een octaafje dieper komen en beduidend strakker klinken als met de Kemp Hi-powerplus kabels. binnenkort maar het meubilair aan de grond vast spijkeren of schroeven.

Groetjes, van een "new member"

Countguarneri

Spacebass

Heee countguarneri daar ben je weer!... ga je onze nieuwsgierigheid betreffende je overige set componenten nog bevredigen  ???  ;D

patrick_vdb

Hi Countguarneri,

Citaat van: countguarneri op november 21, 2004, 20:17:52
die weer een octaafje dieper komen en beduidend strakker klinken als met de Kemp Hi-powerplus kabels

Een octaaf lager door een andere powercord is toch een forse winst, of de B-15 ging met de Kemp powercord helemaal niet tot sublaag? We begrijpen echter wat je bedoelt, congrats met de powercords, ze kunnen idd ontzettend veel doen.

mvrg

Patrick

Spacebass

Maar wat zijn die andere componenten nou  ;D

patrick_vdb

Hi Countguarneri,

Mijn opmerking was ook wat flauw, en een octaaf meer diepte is natuurlijk ook door het enthousiasme een statement om het positieve effect te verduidelijken, dat snap ik ;)

De prijzen van LAT International zijn meer dan vriendelijk als ik hun website zo bekijk. Met het merk zelf heb ik nog geen ervaring maar met dit soort prijzen is uitproberen natuurlijk haast kinderspel. Heb je ze direct bij hun besteld?

mvrg

Patrick

Spacebass

Ik ga het niet meer vragen  ::) Mijn enthousiamse is redelijk bekoeld  ::)

Jinsu

Hoi,

Haha Space, heb geduld misschien post hij het nog ;D .

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Movievault

@Patrick
ik heb al wat bevindingen op mijn Dedicated HTroom topic geschreven.
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Spacebass

Kijk!!!  O0 nu kan ik een duidelijker beeld maken waar de dread mee moet samenwerken. Is een hele aparte combi moet ik zeggen. De set suggereert een zijdezacht en zeer precies geluidsbeeld. Dat moet wel heel zuiver en muzikaal transparant klinken O0 Ben beniewd of je de buizen van de Graaf tov de Theta pre wel eens hebt gehoord?

Huhhh de post is al weer verdwenen ???

Mark S

Citaat van: apple op november 21, 2004, 13:23:06
Hoi,

volgens mij stijgt het aantal Mac bezitters op dit forum, goede ontwikkeling!!
Zo'n G5 is toch wel super mooi, en snel.

proficiat Audiofiel,

Peter

:D

Yeah Audiofiel,
Welcome to the "Happy Few"..  O0  ;)

ps Garmt: ze heeft er nu dus ook 1? Ik kan me jouw draadje wel herinneren, maar heb niet meer meegekregen dat ze inmiddels ook al zover was.

Spacebass

CiteerIk ben er eigenlijk niet zo gek op dat "Jan en Alleman" weet wat ik heb staan, vandaar dat ik niet gelijk reageerde op de vraag hoe mijn set was samengesteld.
Ahh duidelijk...kan ik mij wel wat bij voorstellen.

Die natuurlijke muzikaliteit van de Graaf kan ik mij wel wat bij voorstellen, maar idd Theta is zo ongelovelijk precies, een forumgenoot heeft een C 2 wel eens meegenomen en het is gewoon eng om zo'n apparaat in je set te horen  ^-^
Ga je dan ook voor de Extreme DAC's in de Theta? Dat schijnt subliem te zijn...

Je worstelt met de zelfde zaken als een hoop anderen op dit forum...twee kanaals enthousiast, maar toch die jeuk van MC ;D Er zijn er een aantal die overigens denken aan twee sets ;)

Ik neem aan dat je het uiterlijk bedoeld van de Theta (het geluid van beide is zeeeer goed) ...da's in een woord prachtig!!  Ik ben bang dat ik na mijn AV8 alleen nog voor een Theta kan gaan ;)

Mark S

In alle Mac-enthousiasme bijna mijn eigen laatste aanwinst vergeten  ::)
Na een eerste prettige kennismaking van een paar weken geleden met de Vibrapods Model 1 onder mijn dvd-speler, nu dus ook een setje Model 4 onder de tegel van mijn ASW600 sub. Dit ter vervanging van de wasmachinedempers, die toch veel te stug bleken te zijn voor mijn 20 Kg sub en 9 Kg steen.

R

Hoe hoog is de apple count onderhand? man of 10?

Audiofiel

Citaat van: Ruben op november 21, 2004, 23:34:22
Hoe hoog is de apple count onderhand? man of 10?

Je bedoeld wereldwijd?
;D ;D ;D
Geintje, even het gras voor de voeten wegmaaien van die Windhoozers met XPlee.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Citaat van: Mark S op november 21, 2004, 23:25:17
Yeah Audiofiel,
Welcome to the "Happy Few"..  O0  ;)
ps Garmt: ze heeft er nu dus ook 1? Ik kan me jouw draadje wel herinneren, maar heb niet meer meegekregen dat ze inmiddels ook al zover was.

Nou, welkom... Ik werk onderhand al bijna 20 jaar met de Mac. :o
Het is zelfs mijn broodwinning.

Maar ik ben voor meer Macs op het forum hoor! Ik weet niet wat de count is, misschien eens een poll houden?

Mark S

Citaat van: Audiofiel op november 22, 2004, 08:28:24

Nou, welkom... Ik werk onderhand al bijna 20 jaar met de Mac. :o

I apologise...
Maar na 20 jaar bijna zo enthousiast zijn als ware het je eerste...mooi toch?