Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 10, 2003, 21:28:24

Vorige topic - Volgende topic

Borry52

Citaat van: KHunt-er op augustus 14, 2004, 12:55:45
Gisteren eindelijk een vervanger voor mijn 12-jaar oude Sony CD-Wisselaar gekocht. :D

Maar dan in het zilver ;D

Gr,

KHunt-er

@KHunt-er

Ik zie dat je de DX-C390 al een paar jaar in bezit hebt.
Zelf ben ik ook op zoek naar een goede CD-wisselaar en heb de keuze uit deze Onkyo of de Denon voor bij mijn Denon AVR3808 recever.
Er zijn weinig review's over de Onkyo DX-c390 te vinden, daarom mijn vraag, bevalt hij nog steeds goed?

Gr,
Borry52

bellecoupe

Gisteren mijn Vincent SAV-C1 proc./vv vervangen voor een Lexicon MC12B v2. :)

Voormalig apparaat van medeforummer Sido

kermy

CiteerGisteren mijn Vincent SAV-C1 proc./vv vervangen voor een Lexicon MC12B v2.

En?

Bakkums

Gisteren met mijn broer naar een Audio winkel hier in de buurt geweest. Hij wou een Rotel versterker beluisteren met de B&W 686 speakers.

Hier aangekomen werd alles mooi aangesloten. Eerste luister sessie, hmmm valt een beetje tegen.
Wij dachten dat het aan de speakers lag, aangezien het geluid uit de speaker kwam en geen geheel vormde.
De winkel eigenaar zei: "Wacht effe." Zo gezegd zo gedaan, hij ontkoppelde de Rotel versterker en sloot een Denon versterker aan. Nog eens luisteren.

Gho! Wat een wereld van verschil zeg, het klonk veel mooier, het klonk nu echt als een geheel en het geluid klonk niet meer alsof het alleen uit de speaker kwam. Maar het was nog niet helemaal zo als het moest zijn. Toen heeft de eigenaar er een setje B&W CM1 speakers op aan gesloten.

Nu kregen we weer een klap voor onze kop, want je kon nu weer duidelijk verschil horen en dat de CM1 veel beter klonken dan de 686's. Paar nummers geluisterd en mijn broer heeft besloten om het te kopen.

Dus voor de gene die eens op een forum gezet heeft dat 686 icm Rotel goed klinkt, niet dus.

Zal vananvond mijn broer even vragen welke Denon en Rotel wij nou precies hebben beluisterd.
Zodoende kan de gene met een Rotel versterker eens gaan luisteren naar deze Denon :D (geheid verkocht)

Edit: Denon PMA-700 en de Rotel RC-06

bellecoupe

Citaat van: kermy op juli  6, 2008, 14:29:06
En?

resultaten voor dit moment i.e.g. positief. Meer info volgt.

Eerst even voor mij de meest ideale configuratie voor elkaar maken/tunen.(o.a.DB meter aanschaffen)

RobinAFCA

Samsung PS50C7700 3D| Onkyo TX-SR605E | Fronts B&W DM604s2 | Center B&W LCR-3 | Backs B&W DM602s2 | Sub BK XLS300 | Playstation 3 | Wii | FULL HD HTPC | Supra/Canare/Ixos cables | Logitech Harmony One

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=70118.0

kermy

CiteerEerst even voor mij de meest ideale configuratie voor elkaar maken/tunen.(o.a.DB meter aanschaffen)

Is dit niet zo'n apparaat waar je die microfoons op kunt aansluiten, zo'n set stond hier toen te koop.

bellecoupe

Citaat van: kermy op juli  6, 2008, 17:57:42
Is dit niet zo'n apparaat waar je die microfoons op kunt aansluiten, zo'n set stond hier toen te koop.

Gewoon een normale DB meter. Zo'n bekend Radio Shack geval van een eurootje of 30.

Xander32

Kan `t niet laten: ga mijn center omruilen voor `n maatje meer. De Infinity C250 gaat een C360 worden.
Ik verwacht de levering deze week.
Mijn huidige receiver (Marantz) spreekt de center veel meer aan dan mijn vorige (Yamaha) - ik ervaar met deze receiver pas echt de voorname rol die een center in een ht-set inneemt!

Enigste waar ik een beetje bang voor ben is dat het bakbeest C360 (15,7 kilo ...) mijn oude en vertroude Philips CRT gaat pletten (de center komt er boven op)...

Maar ieder nadeel heeft zo z`n voordeel: dan staat mij niets meer in de weg om eindelijk richting een mooie lcd of plasma te gaan  ;D (of `t moet hare maje zijn ...).

Xander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

partyanimal

Mooi setje bioscoopstoelen via de Markt sectie van dit forum.  O0 O0 O0 O0

El Penumbra

foutje....
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

Marcel_T.

Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

fastlex

Pansonic TH-37PX80, HDMI Kabel en een GS330 videocamera
Naim - Kef - MJ Accoustic - Monster

Dennistattoo

Van mij eigenlijk een nieuw meubel, een zwart hoogglans meubel van 2.20 x 40 x 60
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

graafke

ajbeefde

Citaat van: Denniskoi op juli  8, 2008, 17:50:01
Van mij eigenlijk een nieuw meubel, een zwart hoogglans meubel van 2.20 x 40 x 60

Mooi meubel, jammer van de speakertjes, 1 zo achter een foto en de ander zo voor je tv....
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

Dennistattoo

haha dat stond even zo omdat ik aan het schoonmaken was. Maar nu staat het gewoon zoals het moet, de foto aan de linkerkant. Maar die word nog weggehaald er komen namelijk nog planken boven de tv. Daar komt hij op te staan

En de speakers ja wat moet ik er over zeggen shitzooi van Philipsmaar ik kan het in de tussentijd mooi gebruiken

Grt Dennis
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Canadaan

Citaat van: Denniskoi op juli  8, 2008, 17:50:01

Mooi meubel  :)
Waar heb je hem gekocht?

Edit: Inmiddels gevonden http://www.willemswoonwereld.nl/meubels.php?meubel=TVenPC%7CTV%20en%20PC%20meubels&source=104&gclid=CJ2HyduetpQCFQuH1QodaQXqUQ
Pioneer Kuro PDP-428XD | UPC HDTV-DVR mediabox | Marantz SR6005 | Marantz DV7001 | Sony PlayStation 3 | Tannoy Revolution Signature DC6T | Canare 4s11

PeterPan

Panasonic 42PZ80 ter vervanging van mijn 37PV60. Een Pio 5090 was toch net even te gek.

Denon DVD-3930, OPPO BDP-83, PS3, Xbox 360 HD DVD, Popcorn Hour C-200, Pro-Ject Debut III, Humax iHDR-5050c.
DVDO iScan Duo, Panasonic 42PZ80, Epson EH-TW2900, Arcam AVR350, Kef XQ30 :wub:

XXlerator

Citaat van: PeterPan op juli 10, 2008, 15:28:17

Panasonic 42PZ80 ter vervanging van mijn 37PV60. Een Pio 5090 was toch net even te gek.

Je weet niet wat je mist!  ;D Nee hoor zonder gekheid, mooi toestel, veel plezier ermee!  ;)

Midcall

Stereo: GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator + Gaia DDC - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Audioquest Dragon powercables - Audiolund True Silver i2s - Callas Audio Clamprack
HT (geïntegreerd met stereo): Sony VPL-VW590ES - Yamaha CX-A5000 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - GoldenEar SuperCenter Reference (center) - XTZ A2-400 - XTZ A2-300 - Korsun D9 - NBS Statement II XLR kabels.

XXlerator

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

vieze freddie

Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Madhouse

Citaat van: vieze freddie op juli 11, 2008, 08:07:10
terrasverwarmers?

Ja heerlijk voor aankomende zomeravonden  ;D

Nee het zijn de standaards voor mijn 5.1 set. Tot eind van het jaar doe ik het even hiermee en begin volgend jaar komen er 2 Kef's  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub