Stereo set van Vergeerr72

Gestart door vergeerr72, februari 4, 2017, 11:51:32

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vergeerr72

#1075
Heb je net al je zekeringen vervangen in je dac door SR Orange, krijg je dit.....
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Hannibal_

Wazda?

Ziet er uit als stekker, maar tekst niet goed leesbaar?
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

vergeerr72

#1077
Citaat van: Hannibal_ op januari 28, 2022, 16:47:31
Wazda?

Ziet er uit als stekker, maar tekst niet goed leesbaar?
Een heruitgave van het Gavin Harrison album Sanity & Gravity
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Hannibal_

Zou er toch 16A in doen...  :nowink:
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

vergeerr72

#1079
Weer een extra SR Orange zekering nodig [emoji3061]

De updates van SR Blue lopen al aardig.
De DAC, Netfilter, Shantivoeding en Phonoversterker zijn al allemaal Orange. De subwoofer heeft een SR Blue gekregen.

Nu nog alle vier de SR Blue van de voorversterker en en nog vier furutech in de eindversterker, zit al een Orange in.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

brt

Citaat van: vergeerr72 op januari 29, 2022, 16:03:06
Weer een extra SR Orange zekering nodig [emoji3061]

De updates van SR Blue lopen al aardig.
De DAC, Netfilter, Shantivoeding en Phonoversterker zijn al allemaal Orange. De subwoofer heeft een SR Blue gekregen.

Nu nog alle vier de SR Blue van de voorversterker en en nog vier furutech in de eindversterker, zit al een Orange in.

SR is al bij de Purple aanbeland he...
Focal Sopra 1 | Line Magnetic 219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3

vergeerr72

#1081
Citaat van: brt op januari 29, 2022, 22:03:33
SR is al bij de Purple aanbeland he...
Weet ik, de Orange wordt goedkoop gedumpt
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

fugazi_2009

Citaat van: vergeerr72 op januari 29, 2022, 22:10:25
Weet ik, de Orange wordt goedkoop gedumpt

Als je er nog zoekt, ik zag vandaag weer verschillende exemplaren op hifi.nl staan.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

vergeerr72

Citaat van: fugazi_2009 op februari  3, 2022, 15:58:27
Als je er nog zoekt, ik zag vandaag weer verschillende exemplaren op hifi.nl staan.
Bedankt, er zat er weer een bij die ik nog moest hebben.

Ik zoek nog 3x 10A Slow 5x20 en 4x 10A Slow 6x32. Die laatste vier zullen wel lastig worden.

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

vergeerr72

#1084
Maar drie Oranges gekocht voor mijn verjaardag,  alleen nog maar 4x 10A S 6x32.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

chansig

Mogelijk ben je pas over een half jaar jarg, dan ben ik in ieder geval op tijd: Maar gefeliciteerd.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

vergeerr72

#1086
Bedankt, Hans  Ik weet sinds vandaag waar ik mosterd en zekeringen moet halen.  Gewoon op het internet...
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

chansig

Mooie leeftijd. Helaas komt audiowijsheid dus niet altijd met de jaren.  :D

Maar maak er een mooie dag van.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

vergeerr72

Citaat van: chansig op februari  5, 2022, 08:52:23
Mooie leeftijd. Helaas komt audiowijsheid dus niet altijd met de jaren.  :D

Maar maak er een mooie dag van.

Gr. Hans
Dit zijn nog mijn laatste wilde audiojaren, daarna ga ik met audiopensioen en sparen voor een rollator en luiers.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

fugazi_2009

Citaat van: vergeerr72 op februari  5, 2022, 08:55:04
Dit zijn nog mijn laatste wilde audiojaren, daarna ga ik met audiopensioen en sparen voor een rollator en luiers.

Precies en dan kan je je tijd gaan vullen met zuur lopen doen op een of ander forum.

Van harte gefeliciteerd overigens!
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

AudioEnZo

Citaat van: vergeerr72 op februari  5, 2022, 08:45:50
Bedankt, Hans  Ik weet sinds vandaag waar ik mosterd en zekeringen moet halen.  Gewoon op het internet...
Van harte gefeliciteerd jonge man  :pompom:

vergeerr72

#1091
Citaat van: fugazi_2009 op februari  5, 2022, 09:20:02
Precies en dan kan je je tijd gaan vullen met zuur lopen doen op een of ander forum.

Van harte gefeliciteerd overigens!
Ik heb de leeftijd dat zure opmerkingen maken gewoon geaccepteerd is maar wel bij voorkeur op een ander forum[emoji1787][emoji1787]?

Het gedrag van mijn vader probeer ik wel uit te stellen zolang ik daar nog controle over heb. Ik klaag ook nog niet dat door de lockdown mij mijn midlifecrisis is afgepakt, de verzuring heeft blijkbaar nog niet ingezet.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

fugazi_2009

Citaat van: vergeerr72 op februari  5, 2022, 09:31:02
Het gedrag van mijn vader probeer ik wel uit te stellen zolang ik daar nog controle over heb. Ik klaag ook nog niet dat door de lockdown mij mijn midlifecrisis is afgepakt, de verzuring heeft blijkbaar nog niet ingezet.

Goed punt, wordt het een motor of een cabrio?
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

vergeerr72

#1093
Ik dacht meer aan een jonge vriendin maar die zatten helaas binnen.  Heb mijn oldtimer cabrio dit jaar al verkocht. En mijn zangcarrière staat momenteel ook on hold...


... dit klinkt al best wel zuur[emoji848][emoji848]
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Peerless Monster

Citaat van: vergeerr72 op februari  5, 2022, 09:49:08
Ik dacht meer aan een jonge vriendin maar die zatten helaas binnen.  Heb mijn oldtimer cabrio dit jaar al verkocht. En mijn zangcarrière staat momenteel ook on hold...


... dit klinkt al best wel zuur[emoji848][emoji848]


Een boot?
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

vergeerr72

#1095
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Xander32

Gefeliciteerd 🎉
Maak er een mooie dag van 🥂 🎶


Citaat van: vergeerr72 op februari  5, 2022, 08:45:50
Bedankt, Hans  Ik weet sinds vandaag waar ik mosterd en zekeringen moet halen.  Gewoon op het internet...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Marco66

Woonkamer: Topping DX9, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Scansonic MB2.5
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

vergeerr72

Bedankt voor de felicitaties. Achteraf gezien is vijftig niet zoveel anders, feestje was er niet minder om.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL