Review van de JVC DLA-RS400 / DLA-X5000 Zeer uitgebreid met foto's en metingen

Gestart door Mediasluis, april 25, 2016, 20:21:41

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mediasluis

Citaat van: DVDmartinDVD op december 27, 2016, 20:34:05
Zoals te verwachten was met HDR aan niet te kijken, veel te donker.

Moet er wel bij zeggen dat de JVC nog niet optimaal gekalibreerd is en nog niet voorzien is van de laatste firmware.
Precies, want na kalibratie ziet het er zeer goed uit en echt niet donker. Vanuit de doos wel.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  of  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide reviews van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

Maro

Citaat van: HTip op december 27, 2016, 20:31:58
Dat heb je goed gelezen Wim :D

Verschillen tussen de verschillende versies kun je hier zien:
http://eu.jvc.com/microsite/eu/dla-x9000/dla-x7000.html

Ik heb op advies gekozen voor de X7000. Mij werd de X9000 afgeraden.

Dank voor de link. Moet zeggen dat de JVC projectoren me erg aan spreken. Het is ook nog een beetje onduidelijk hoe de verbouwing gaat verlopen maar als alles nieuw wordt dan ook maar de stap naar HDR4K. Vermoed dat ik ook wel met een X7000 zou kunnen leven hoor. :D  Hoop dat voordat ik bij jou kan komen kijken ik de keuze heb moeten maken.

Ik ga me weer even inlezen.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

riwi

Je moet met de JVC X5000 en X7000 wel de laatste firmware installeren en het rec2020 kleur profiel toevoegen. Anders zit je niet naar de juiste dingen te kijken met HDR materiaal. Ik heb vanmiddag bij williams met een chromecast op de X5000 wat clips in HDR gekeken en een rip van de revenant, en dat zag er best goed uit.

Op de beursen was er weinig verschil te zien tussen de x5000 en de x7000. Ik denk dat er evenzo weinig verschil is naar de x9000 toe. Niet dat er geen verschil is, maar ik vind het prijsverschil het niet waard tov de verschillen.

simsatit

Ik denk dan ook echt dat je de X7000 dan ook echt alleen volledig tot zijn recht laat komen in een black hole HT, dat je het volledige native contrast haalt, dan krijg je echte fades en waanzinnige zwartwaardes, als je het geld hebt is het het vast waard, maar ik ben content met de X5000 die al zo goed is.
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Mediasluis

Als je de X5000 vergelijkt met de X7000 moet je dat doen met gemiddelde scenes.
De aoto iris compenseert het al erg goede zwart van de X5000  namelijk erg goed bij bv.  een zwarte sterrenhemel en komt dan zeer dicht bij de X7000 vind ik.
In een gemiddelde scene doet de iris minder en dan zie je het verschil van het oorspronkelijke zwart van beide panelen pas echt goed.
Daar hoef je echt geen batcave voor te hebben om dat verschil al te zien.
De X7000 doortekend duidelijk meer.
Wel kun je de Auto iris op beide projectors uitzetten en dan zie je het ook bij een sterrenhemel.
Voor de nuances tussen een X7000 en X9000 heb je wel een batcave nodig.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  of  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide reviews van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

skoebiedoe

Citaat van: DVDmartinDVD op december 27, 2016, 20:34:05
Net mijn eerste ervaring met UHD samen met de OPPO en de JVC RS400.

Zoals te verwachten was met HDR aan niet te kijken, veel te donker.
Handig dat je a.b. Van de OPPO kunt schakelen met HDR aan en uit. HDR op uit gaat hij over op REC.709 hierdoor wordt de lichtopbrengst een stuk beter.


Dus de oppo gaat terug naar rec709 (blu ray standaard ) bij uitschakelen van hdr en blijft niet gewoon rec2020 geven zonder hdr .....dus hdr strippen werkt dus blijkbaar ook nog niet zoals werd verwacht.

( Als ze dat niet voor elkaar krijgen denk ik dat er achtereen een oppo te koop komt....daarvoor heb ik hem juist aangekocht omdat deze zou kunnen strippen zonder verlies van rec2020 ...)

DVDmartinDVD

Naar aanleiding van je verhaal over strip metadata heb gekeken met deze optie.
Moet zeggen dat het beeld wel een stuk lichter dan met HDR aan, maar denk ik nog niet optimaal als je een ISF kalibratie voor SDR hebt.
Heb dit gekeken met high lamp aan, de donkere scene's zijn naar mijn zin toch nog te donker.
Neem niet weg dat je hierin wel kan spelen met contrast en zo.

Voor beamers is een extra of een aparte HDR kalibratie aangeraden.
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

simsatit

Vandaag mijn projector gecalibreerd met behulp van william (mede forum genoot en mede X5000 bezitter), super gezellig en weer een boel geleerd.

We hebben de HDR nits instelling gedaan met de testpatronen op de Sony UHD schijf die toevallig net vandaag binnen kwam (the Shallows), als je een code invoerd op de ab dan kom je in die testpatronen.

Verder de autocal calibratie gedaan en dat ziet er goed uut!! Was toch wel een heel verschil..

Nu ziet zowel UHD 4K HDR als BR sdr er picobello uit! Me very happy.

En nu laat ik de iris ook helemaal open, low lamp, op aanraden van Will, ziet er mooi uit hoor, als ik toch nog mocht besluiten weer met geknepen iris te gaan kijken calibreer ik in een nieuw user de pj speciaal voor die opening (ik geloof dat vooral het gamma veranderd dan).

Blijft gewoon een geweldige projector de JVC en de autocal als extratje is toch wel heel leuk!
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

DVDmartinDVD

Vraag,

Er wordt aangeraden dat je 1080P beter zonder E-shift kan doen en de mpc op 5, maar geldt dat ook voor upscale 1080P naar 4K dat het beeld hierdoor scherper zou zijn.

Heeft iemand dit getest.




Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

simsatit

Als je een upscale doet van 1080p naar 4k en dit zo aanbied aan je jvc dan staat deze sowiezo automatisch op eshift aan, je voedt de pj nl een 4k signaal dan.

Ik heb voor sdr een darbee in de keten, het is mijn ervaring dat voor goede bronmateriaal BR eshift aan het mooist is, op mijn 2m breede scherm, op een groter scherm zul je de eshift waarschijnlijk bij sdr uit willen laten daar het beeld scherper oogt met uit daar de pixelstructuur beter zichtbaar blijft.

In mijn geval is het met redelijk goed bronmateriaal ism de darbee met eshift aan het mooist, voor niet zulk goed bronmateriaal is de extra waargenomen scherpte samen met de darbee met eshift uit soms beter, your miles may vary
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

DVDmartinDVD

Ik heb een 106 inch scherm, die is 235cm breed.(even opgezocht)

Ik heb eigenlijk altijd e-shift aan ook mede omdat ik altijd 4K upscaled.
Denk niet dat ik met 1080P en e-shift uit een scherper plaatje heb. Ik zou dat wel eens uit kunnen proberen.

Mijn JVC krijgt van de week een FW. update en een REC.2020 profiel, ik verwacht er veel van zodat ik de OPPO 203 optimaal kan gebruiken voor UHD materiaal. Het is nu niet om aan te zien.

Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

scoc

Wanneer je aan de JVC een 1080p signaal geeft zet je naar mijn mening e-shift best uit want het maakt het beeld minder scherp. Ik vind het verschil in ieder geval opvallend. Verder vind ik het mechanische geluid dat de e-shift genereert irriterend tijdens stillere scenes.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

simsatit

Citaat van: scoc op januari  7, 2017, 19:53:57
Wanneer je aan de JVC een 1080p signaal geeft zet je naar mijn mening e-shift best uit want het maakt het beeld minder scherp. Ik vind het verschil in ieder geval opvallend. Verder vind ik het mechanische geluid dat de e-shift genereert irriterend tijdens stillere scenes.

Dit is toch blijkbaar projector exemplaar afhankelijk, bij mij geen issue, mech geluid.

Verder klopt het dat eshift uit met sdr/br een scherper plaatje geeft, echter met een kleiner scherm en een darbee in de sdr keten is het in mijn geval mooier met esshift aan, esshift uit word te scherp en wat digitaal/randjes, minder mooi als met esshift aan, dat ziet er natuurlijker uit, maar kan mij prima voorstellen met een groter scherm en een grotere kijkafstand (bij mij 1.5) dat eshift uit op sdr wat sprekender, cq scherper is.
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

DVDmartinDVD

Citaat van: scoc op januari  7, 2017, 19:53:57
Wanneer je aan de JVC een 1080p signaal geeft zet je naar mijn mening e-shift best uit want het maakt het beeld minder scherp. Ik vind het verschil in ieder geval opvallend. Verder vind ik het mechanische geluid dat de e-shift genereert irriterend tijdens stillere scenes.

Het geluid is mij nooit opgevallen. Vind juist dat de rs-400/x5000 behoorlijk stil is.
Maar ik ga zeker eens kijken naar de verschillen in beeld met 1080p en upscale 4K. Had wel dat met upscale 4k meer diepte in het beeld was.
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

HTip

Bij mij staat standaard eShift aan. Ik zal ook eens proberen of het beeld met 2K/SDR dan scherper is. Geluid van eShift heb ik geen last van.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

vik

Een goed resultaat met de E-shift aan is afhankelijk van de kwaliteit van je bron.  "Garbage in..garbage out" je legt er als het ware een vergroot glas op. Hier staat de E-shift continue aan.


Citaat van: DVDmartinDVD op januari  7, 2017, 18:42:30
Ik heb een 106 inch scherm, die is 235cm breed.(even opgezocht)

Ik heb eigenlijk altijd e-shift aan ook mede omdat ik altijd 4K upscaled.
Denk niet dat ik met 1080P en e-shift uit een scherper plaatje heb. Ik zou dat wel eens uit kunnen proberen.

Mijn JVC krijgt van de week een FW. update en een REC.2020 profiel, ik verwacht er veel van zodat ik de OPPO 203 optimaal kan gebruiken voor UHD materiaal. Het is nu niet om aan te zien.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Wat voor geluid bedoel je precies?

Citaat van: scoc op januari  7, 2017, 19:53:57
Wanneer je aan de JVC een 1080p signaal geeft zet je naar mijn mening e-shift best uit want het maakt het beeld minder scherp. Ik vind het verschil in ieder geval opvallend. Verder vind ik het mechanische geluid dat de e-shift genereert irriterend tijdens stillere scenes.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

MaxxMark

Ik herken wat scoc bedoelt; het is een lastig te omschrijven geluid. Ik vergelijk het met het 'toengggg..' geluid dat een magnetron soms maakt als ie aan staat, of het geluid wat je hoort als je tegen een kristalglas aan tikt. Maar dan is dat geluid continu. Onmiskenbaar de e-shift die in een uitgeschakeld wordt
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

simsatit

Citaat van: MaxxMark op januari  8, 2017, 11:51:03
Ik herken wat scoc bedoelt; het is een lastig te omschrijven geluid. Ik vergelijk het met het 'toengggg..' geluid dat een magnetron soms maakt als ie aan staat, of het geluid wat je hoort als je tegen een kristalglas aan tikt. Maar dan is dat geluid continu. Onmiskenbaar de e-shift die in een uitgeschakeld wordt

Op AVS zijn er veel meldingen hierover geweest en het blijkt toch een beetje pj afhankelijk, bij de ene hoor je pas wat als je je oor tegen de pj aan legt, bij de ander is het een heel zacht hoog frequent geluid en bij heel sommige exemplaren is het niet om aan te horen.
Meeste eigenaren hebben die (binnen de garantie periode uiteraard) omgeruild.
Ik begreep dat er tot dusverre nog geen melding is van iemand die verergering van het geluid naarmate de pj ouder wordt heeft gehad, het lijkt dus constant te blijven.
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Mediasluis

Het geluidje is zacht en je moet geen film aanhebben om het te kunnen horen.
Wie gevoelig voor geluid is zal het zeker kunnen horen als je er op let.

Het zien werken van de eShift is persoons verschillend.
Mijn vrouw ziet het werken en heeft er moeite mee om er naar te kijken, maar de meesten hebben hier totaal geen last mee.

Dat het 2K beeld dieper en scherper is zonder eShift is zeker zo, maar is bij een setting vanuit de doos misschien niet zo opvallend.
Veel settings moet je ook echt veranderen en of uitzetten als je de projector gaat kalibreren.
Na de ISF kalibratie knapt het beeld enorm op en zie je wel degelijk verschil en dan valt het veschil wel op, met eShift aan of uit bij een 2K bron.
Uit is echt dieper en scherper.

Heel even off-topic:
Dit is tevens op de nieuwe Epson projectors.
Wil je een Epson projector laten ogen als een Sony qua filmische loo zonder pixelstructuurk, dan heb je die 4K enhancer nodig, maar dit maakt het beeld op de Epsons ook zachter en minder scherp.
Ik heb ook op deze projectors gespeeld met de Super Resolution en andere settings, omdat dit het zou moeten verbeteren en scherper moeten maken, maar dit kan juist maar zeer beperkt want je verliest toch echt de kleinste details bij resolutie patronen.
Als je het goed doet, wordt het toch nooit zo diep en scherp als 4K enhancer Off.
Maar goed,... voor de Epson projectors is het een compromis voor pixelvrij kijken of wat dieper en scherper beeld en dan maar op een wat grotere kijkafstand zitten.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  of  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide reviews van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

simsatit

In mijn geval is aan met sdr toch mooier ondanks dat mijn pj zorgvuldig is afgesteld en gecalibreerd met autocal, ISF gaat natuurlijk verder maar heeft die laatste 20 % dan ook invloed op Eshift Matthieu?

Alleen heb ik een kleiner scherm dan de meeste en een Darbee in de keten, scherpte wordt bij sommig bronmateriaal (LOTR bv) gewoon een beetje te, met Eshift ervaren mijn vrouw en ik het als rustiger en natuurlijker, maar met slechter bronmateriaal (gister de originele Carrie nog zitten kijken op BR van MGM) is de Eshift uit toch net wat scherper en dat helpt dan wel weer.
De JVC X5000 is een geweldige projector, maar met zoveel geweldige apparatuur, hoe beter de apparatuur hoe pijnlijk duidelijk het minder goed bronmateriaal wordt.
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Mediasluis

Upgescaled, indien goed gedaan kan wel beter uitkomen met eShift.
De Darbee pept vaak ook enorm op en maakt dat voor mij hier moeilijk om te beoordelen.
Tijdens de kalibratie haal ik er qua scherpte alles tot het randje uit en doe je daar een Darbee aan toevoegen wordt het al vrij snel teveel waar je ook nog snel aan gewend raakt.
Zeer fijne details gaan dan snel verloren.
Voor zo iemand is het moeilijk om projectors te vergelijken. Of je moet die Darbee meenemen en er ook tussen stoppen
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  of  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide reviews van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

simsatit

Ja, het is dan ook slechts mijn ervaring tot nu toe met de Eshift.
Speelde zelf eerst ook al het sdr met uit en nu toch meestal geeft aan een wat natuurlijk ogender plaatje.
Ik vind de Darbee zelfs met de idd al ongewoon scherpe X5000 toch nog steeds wel mooi.
Maar misschien moet ik eens zonder gaan proberen met eshift uit.
Mathieu, zou de Darbee in de keten iets aan een calibratie veranderen?
Zou een BR player dan ook niet iets aan een gecalibreerd beeld veranderen?
Je calibreerd de pj, niet de bron.
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Mediasluis

Ik kalibreer inderdaad de projector en hou geen rekening met een eventuele toevoeging van een Darbee.
Ook ga ik ervan uit dat de bron die je aansluit neutraal is en de betere apparatuur is dat ook wel.

De projector moet neutraal goed gekalibreerd zijn.
Ga je dit specifiek op een minder goede bron doen dan wordt het problematisch bij wisselen van elke bron.
Kijk ik naar een serie vanaf mijn Ziggo Horizon-box dan zie je dat deze inderdaad niet perfect is, maar dit scheelt zelfs per zender vaak.
Hier kun je geen rekening mee houden.
Wel gebruik ik de extra modes vaak voor een kleine wijziging van bv. het zwart niveau voor zo'n situatie, die bv. op de horizon-box van mij wat te licht staat.
Op mijn Sony had ik voorheen bv. een Mode met het zwart 2 puntjes lager specifiek voor op de Horizon-box.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  of  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide reviews van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

simsatit

>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.