aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Rusher

Citaat van: maz op december 24, 2015, 23:46:47
Zal zeker lukken met al deze cadeautjes onder de kerstboom.
Liggen de Kharma's ergens onder de cadeautjes?

DofN

Citaat van: twani op december 25, 2015, 10:27:00
Juist Hans wens ik hele fijne feestdagen.  ;)

Erg aardige gast namelijk.

Draagt realisme op handen en alhoewel ik het zélf anders zou brengen begrijp ik hem prima.

Nou Hans, steek die maar in je zak!

:clapping:

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

twani

Citaat van: doorofnight op december 25, 2015, 12:12:53
Nou Hans, steek die maar in je zak!

:clapping:

Het ging hier over de scherpe tong van Hans47.

Andere "cHANSig" is verder niet meer te helpen :D

michel69

Hoi Maz jij en je familie ook hele fijne dagen  ;D en uiteraard ook voor alle leden en de hardwerkende mods die de hele boel hier draaiend houden....ze hebben het wel eens druk in dit topic ;) :P
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

YamahaRXV

Citaat van: twani op december 25, 2015, 12:19:29

:D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

dre73

De post van het jaar! :D
Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

chansig

Net zoals vele anderen wil ik ook niet geholpen worden. Het ligt sowieso aan de ander..standaard.

Fijne dagen allemaal...

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Mr.M

Citaat van: sultankat op december 24, 2015, 20:35:17
Kijk, daar gaat het nu om! Maz: geniet van deze dagen met degenen die je lief zijn en blijf zo doorgaan met dit topic in het nieuwe jaar. Blij en gezond!
Dankjewel Rogier.
We gaan weer ons best doen voor 2016.
Citaat van: sultankat op december 25, 2015, 09:41:23
Geen bril nodig: altijd raak als je grijpt naar de cadeaus  :clapping:
Nee je hoef idd geen bril op om een cadeau te grijpen bij Ma THUIS met kerst.

VUISTREGEL MET KERST :  Iedereen MOET bij moeders thuis zijn als zij terug komt van kerk.(+- 22.30) .

Citaat van: Maikel_audionerd op december 25, 2015, 10:12:13
Fijne kerstdagen Maz (en alvast een geweldig 2016). Ziet er erg gezellig uit
Ik hoop in 2016 ook weer van je heerlijke topic te kunnen genieten
Dank u .We gaan ons best doen weer . U ook hele fijne dagen en gezond 2016.
Citaat van: Thanatos op december 25, 2015, 10:22:02
Ik wacht eigenlijk op de kerstboodschap van Hans47  :D

Ziet er gezellig uit Maz. Hoe is het met Jack afgelopen  O0 :D
Hahaha.lol john.

De jack is half leeg . Ik heb me netjes gedragen. NU kan ik weer tegen aan want kerstman heeft mijn drank rek weer gevuld. ;)

Citaat van: take5 op december 25, 2015, 10:25:54
Jammer maar begrijpelijk inderdaad.. Als tussenoplossing zou je er nog voor kunnen kiezen om in je eigen topic een aanstaande verkoop aan te kondigen, zodat er een grotere kans is dat je spullen 'binnen het forum' blijven. Maar uiteraard alleen als jij dat ook leuk zou vinden.
Sommige weten al dat als iets niet bevalt dat die exit is. Dus ik krijg al de nodige aanvragen en of ruil voorstellen bij voorbaat.lol.

Citaat van: twani op december 25, 2015, 10:27:00
Juist Hans wens ik hele fijne feestdagen.  ;)

Erg aardige gast namelijk.

Draagt realisme op handen en alhoewel ik het zélf anders zou brengen begrijp ik hem prima.
;) .
Citaat van: chansig op december 25, 2015, 10:29:23
Hans is oke ole ole.

Allemaal fijne dagen....en geniet van de muziek.

Gr Hans
Jij ook hans .
Citaat van: Rusher op december 25, 2015, 11:17:02
Nee. Helaas niet. Misschien volgende jaar..
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

lynch1979

Citaat van: chansig op december 25, 2015, 12:41:21
Net zoals vele anderen wil ik ook niet geholpen worden. Het ligt sowieso aan de ander..standaard.

Fijne dagen allemaal...

Gr Hans

Wil je er wel over praten, waarom je niet geholpen wil worden  :D

Namens mij ook....iedereen hele fijne dagen en maak er een heel mooi 2016 van.

Mr.M

Hahahaha..[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji106] [emoji106] .
Citaat van: michel69 op december 25, 2015, 12:31:11
Hoi Maz jij en je familie ook hele fijne dagen  ;D en uiteraard ook voor alle leden en de hardwerkende mods die de hele boel hier draaiend houden....ze hebben het wel eens druk in dit topic ;) [emoji14]
Tnx michel. [emoji106]  .
Citaat van: chansig op december 25, 2015, 12:41:21

Fijne dagen allemaal...

Gr Hans
Wij snappen elkaar.  Nu nog de rest. [emoji41] lol
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

sultankat

VUISTREGEL MET KERST :  Iedereen MOET bij moeders thuis zijn als zij terug komt van kerk.(+- 22.30) .

Kijk Maz, jij snapt het!
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

lynch1979

Mazzie hele fijne kerst gozer ook voor je familie.

En op naar een heel goed brillen jaar  ;)

Mr.M

Citaat van: lynch1979 op december 25, 2015, 13:05:04
Mazzie hele fijne kerst gozer ook voor je familie.

En op naar een heel goed brillen jaar  ;)
Tnx frankie. Jij ook een goed jaar toegewenst. [emoji106]

We zien elkaar dinsdag/woensdag. Want dan komt YamahaRXV deze kant op met de Devialet.

Mr.M

Citaat van: Rusher op december 25, 2015, 11:17:02
Bijna. HIJ past er niet onder .lol

lynch1979

Citaat van: maz op december 25, 2015, 13:50:30
Tnx frankie. Jij ook een goed jaar toegewenst. [emoji106]

We zien elkaar dinsdag/woensdag. Want dan komt YamahaRXV deze kant op met de Devialet.

Thanks Maz.

Heb er zin in, tot dinsdag of woensdag  ;)

Mr.M

Dit was de leukste cadeau met deze kerst..
Iedereen kreeg mooie cadeautjes van me broertje de vriendin en ik sokken.???
Zeg ik tegen haar : "ga je nou echt sokken cadeau geven"?
Zegt ze:  jij wilt altijd de duurste dingen hebben toch ? nou , dit zijn niet zomaar sokken, dit zijn de duurste sokken die ik kon vinden . Lol.

[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Rusher

Sirius666

Citaat van: maz op december 25, 2015, 14:06:02
Zegt ze:  jij wilt altijd de duurste dingen hebben toch ? nou , dit zijn niet zomaar sokken, dit zijn de duurste sokken die ik kon vinden . Lol.

[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Eindelijk high end sokken maz!

Rusher

Citaat van: Sirius666 op december 25, 2015, 14:23:48

Maz, heb je al in de sokken gekeken. Vroeger stopte men in Nederland namelijk geld in een sok...

sultankat

Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

michel69

Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Bas Akkerman

Dat klinkt toch veel te wollig joh!? :(

;D

Fijne Kerst Maz en alle trouwe lezers van dit topic!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

vanzomereng

Citaat van: maz op december 25, 2015, 14:06:02

Maz...  eindelijk een vriendin die met je meedenkt....

Dit zijn audiofiele sokken, om in je baspoort v/d speakers te proppen, mocht dit nodig zijn  :D
Luidsprekers: B&W 702S2,  Versterker: Rotel RA-6000,  Streamer: Bluesound Node Icon,  Blue-ray player: Denon DVD-3800BD, Koptelefoon Sennheiser Momentum 4 Wireless

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mr.M

Citaat van: lynch1979 op december 25, 2015, 13:56:51
Thanks Maz.

Heb er zin in, tot dinsdag of woensdag  ;)
Komt helemaal goed. Nu nog even me vriendin uit huis krijgen een avondje.
Citaat van: Sirius666 op december 25, 2015, 14:23:48

Hmmm. Zo had ik er nog niet over nagedacht.
Highend zijde sokken. Ik durf ze niet aan te trekken, stel voor dat ze slijten. Lol
Dit wordt gewoon ingelijst als herinnering.
Citaat van: Rusher op december 25, 2015, 14:30:33
Maz, heb je al in de sokken gekeken. Vroeger stopte men in Nederland namelijk geld in een sok...
Dit zou gelden als je sokken van een Hollander krijgt.
Ik heb deze van een Marocaanse, lol . Durf me hand er niet eens in te steken, dalijk gaat die af. hahaha

Citaat van: sultankat op december 25, 2015, 14:31:31
Maz gaat nu echt op grote voet leven! :headbanging:
Maatje  40 , niet bepaald groot vind ik.

Daarom hou ik me schoenen gewoon aan tijdens eerste date als ik haar thuis mee krijg. Anders loopt ze zo weer de deur uit als ze me kleine voetjes ziet. Lol
Citaat van: Bas Akkerman op december 26, 2015, 10:35:39
Dat klinkt toch veel te wollig joh!? :(

;D

Fijne Kerst Maz en alle trouwe lezers van dit topic!
Tnx. Bas. U ook fijne feestdagen.
Citaat van: VANZOMERENG op december 26, 2015, 10:42:30
Maz...  eindelijk een vriendin die met je meedenkt....

Dit zijn audiofiele sokken, om in je baspoort v/d speakers te proppen, mocht dit nodig zijn  :D
Daar zou ze helemaal niet raar van kijken. Ik stop van alles overal in.;) lol.
Citaat van: YamahaRXV op december 26, 2015, 12:00:17
Me too  :)
Het wordt dinsdag heren.

Maz gaat weer verder met zijn glaasje wij op terrasje midden in centrum mastricht.

Gezellige boel hiero moet zeggen.

Cheers.