aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

paaj

Als je nu al twijfelt of het toch binnen bereik valt is het over nog eens zes maanden wel te doen :)
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
LG 42C3 || Apple TV

Mr.M

Citaat van: ArjanR1 op december  4, 2015, 08:35:54
Veel plezier ermee, Maz!
Tnx. Zal wel krab worden want misschien moet ik maandag werken.
Citaat van: Cyreg op december  4, 2015, 00:45:07
spannend... ;)
Als ik het red om maandag erheen te gaan wel.lol
Citaat van: patsijb op december  4, 2015, 08:09:04
we gaan t zien..
Idd

Moet zeggen , de zwarte kleur is een absolute blikvanger hier tegen de witte achtergrond.

Petje af voor het lakwerk dit is waanzinnig mooi gedaan...

Net een spiegel. . Kan beter foto's maken via de kast van kharma  dan gewoon .lol

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Kharma lakwerk..
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

michel69

Succes zo Maz bij Kharma........................ ;) ;D

Edit en vooral bij die laatste foto kun je goed zien hoe een vakwerk ze afleveren bij Kharma qua lakwerk.........lijkt haast of je er doorheen kunt kijken :laugh: :laugh: ;)
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Mr.M

Citaat van: michel69 op december  7, 2015, 11:41:41
Succes zo Maz bij Kharma........................ ;) ;D

Edit en vooral bij die laatste foto kun je goed zien hoe een vakwerk ze afleveren bij Kharma qua lakwerk.........lijkt haast of je er doorheen kunt kijken [emoji23] [emoji23] ;)
Ben alweer aan werk want heb geld nodig voor mijn upgrade. Lol

Heb even gevraagd wat de levertijd wordt van me speaker nu dat ik deze heb afgestaan deze en dat is ruim 3 maanden. ;(

Heb even gekeken naar de exquisite mini maar dat is echt niet te doen.  Die exquisite lijn  van kharma is niet weggelegd voor de gewone zielen.

Ik heb wel een nette voorstel gehad voor een upgrade naar een DB7S en dat viel wel binnen mijn bereik.

Moest er even over denken maar het leek me de jusite zet om meteen een upgrade te doen nu ik nog geen waarde verlies heb geleden op de s7s welke ik al bijna een jaar in huis heb gehad. dus ik heb de zet gemaakt en  geupgrade naar een DB7S...;)

DUS STRAKS IN HUIZE MAZ  DE  KHARMA  DB7S.  :) :) :)

paaj

Ook heel mooi natuurlijk, maar gaat dat een upgrade zijn? Die had je toch juist bewust niet gekozen vorige keer?
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
LG 42C3 || Apple TV

Mr.M

Citaat van: paaj op december  5, 2015, 21:53:18
Als je nu al twijfelt of het toch binnen bereik valt is het over nog eens zes maanden wel te doen :)
Daar heb ik ook aan gedacht maar de exquisite is echt een duur speakertje. .

Vind het gewoon heel veel geld voor een tweeweg speakertje.

Ik ben niet vies van geld uitgeven maar ik ben gewoon niet in de positie om een exquisite te veroorloven. Misschien ooit nog...

Jumping Jack

Slimme manier van Kharma om extra geld uit een welwillende klant zijn zakken te vissen...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

LABO

Citaat van: maz op december  7, 2015, 12:32:13

DUS STRAKS IN HUIZE MAZ  DE  KHARMA  DB7S.  :) :) :)

Die wil ik ook wel  :wub:
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Mr.M

Citaat van: Jumping Jack op december  7, 2015, 12:44:51
Slimme manier van Kharma om extra geld uit een welwillende klant zijn zakken te vissen...
Ja en nee.  In dit geval was ik de gene die aan vissen was voor een tegemoetkoming voor de moeite.
Dit is ook een voorstel welke vanuit mijn kant naar kharma is gegaan en niet andersom.

Het is niet zo dat ze missbruik maken van de situstie.Als zij de voorstel hadden gedaan : "maz , als je nou de db7s koopt dan betaal je iets meer maar dan heb je hem wel morgen in huis..."

Dan is dat een slimme manier  om een ongeduldig klant tot een ander aankoop te leiden  dan oorspronkelijk bedoelt.

Dit heeft Maz 100% zichzelf aangedaan en hij is er zeer blij mee. Lol

Toen kon ik de db7s niet betalen en nu wel. 
Eigenlijk heeft dit heel goed uitgepakt.

Gratis een jaar met s7s en daarna door omstandigheden doorgroeien naar en db7s zonder verlies op de oorspronkelijke aankoop.

En ik krijg hun demo Obergien metallic s7s toestel tot  de db7s aankomt over 3-4 maanden.

Dus zit niet eens zonder speakers...

Das nou een goed service.

Chapo.

Citaat van: LABO op december  7, 2015, 13:41:01
Die wil ik ook wel  :wub:
Jij moet niet zeuren lex... je hebt al een grote en  mooie diamant zwart  kharma met berrylium tweeter.

patsijb

mooi hoor de db7
vooral in wit haha

Kerkhoffd

LOL In het wit besteld toch wel, he MAZ?
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Spring Audio gemodificeerde Meraki switch en lineaire voeding - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Mr.M

Citaat van: paaj op december  7, 2015, 12:33:30
Ook heel mooi natuurlijk, maar gaat dat een upgrade zijn? Die had je toch juist bewust niet gekozen vorige keer?
Een db7"S" met nadruk op S is zeker een upgrade tov de s7s.

Ze hadden ook de ex speaker van onze forumgenoot welke ook geupgrade heeft naar een db7s van db7 .die kon ik zo meenemen ipv de s7s. Die db7 en s7s schelen een klein 1500 euro qua prijs.

Dat kon ik kosteloos meenemen ipv de s7s want dat is een ingeruilde.
Maar ik wil perse een db7s  dat S is een hele andere speaker met units uit de exquisite lijn.

Heb ze allemaal gehoord in de zelfde ruimte en de db7s speelt iets gemakkelijker en grootser dan s7s .tov de db7 is de S serie iets mooier in het mid en een fractie droger in het laag.
Het laag is niet bepaald "meer" maar beter voelbaar(druk opbouw) en iets beter gedefineerd.

Jullie kennen me langer dan vandaag dus dit was geen verassing denk ik.

Mr.M

Citaat van: patsijb op december  7, 2015, 14:11:06
mooi hoor de db7
vooral in wit haha
Hahahaha lol
Citaat van: Kerkhoffd op december  7, 2015, 14:14:31
LOL In het wit besteld toch wel, he MAZ?
Ik denk dat ze toeslag zouden rekennen als ik nu witte bestel.hahahah

Ik mag alle kleuren kiezen in principe maar het Wordt gewoon diamant zwart...

murena

hoi Maz hier vast een foto van de DB7 ssen ook in het  diamand zwart en ook nog  het filter, kun je vast een beetje genieten.

Eric
kharma DB7-S se en kharma enigma signature bekabeling en Sugden DAP800 en Sugen FBA800 versterkers,
Audio analogue CD

Mr.M

Ik zag jouw ex db7  speakers ook staan welke je had geruild voor de DB7 S..

Hoe bevallen de db7s? Ze moeten nog wel even inspelen denk ik...

patsijb

deze exquisites zetten ook n geweldig geluid weg..budget laat niet toe om deze aan te schaffen haha

Mr.M

Net mijn tijdelijke kharma speakers  binnen gekregen en tot mijn verrassing heeft
Kharma  hun demo DB7 gebracht voor me.

Zo kan ik  een idee krijgen hoe het straks gaat klinken , dan sta ik niet voor verrassingen.  ;)

Mocht ik het niets vinden dan mag ik gewoon terug naar de s7s of wat anders.

Kijk , wie goed doet , goed ontmoet.;)

Chapo...

Maz mag weer half jaar gratis een db7 uitproberen..hahaha.

thebest106

DofN

Aubergine.

Ik heb nog even een blik geworpen op de diamond blacks die een dag bij Maz gestaan hebben, en die zijn  erg gespikkeld  8)

Vandaag zijn mijn Kharma's weer opgehaald en nog nabesproken waarom ze mij niet goed bevielen en ik mijn Dali's op een hoger niveau vind spelen. Ik schrijf er nog een verslagje over, vandaag of morgen.

Maz, dat is een klassieker van Kharma.. Veel luisterplezier ermee :)
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

LABO

Geweldig Maz nu al de DB7 in huis  :wub: 

Ben benieuwd naar jouw bevindingen
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Bama

patsijb

nou veel plezier
en zie ik daar Peter weer sjouwen? :P

pameijer

Dan ook maar meteen een bijpassende auto lijkt me  :pompom:

Aston Martin DB7 voor wie het niet begreep  :headbanging:
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

ducman748

Citaat van: maz op december  8, 2015, 10:14:14
Net mijn tijdelijke kharma speakers  binnen gekregen en tot mijn verrassing heeft
Kharma  hun demo DB7 gebracht voor me.

Zo kan ik  een idee krijgen hoe het straks gaat klinken , dan sta ik niet voor verrassingen.  ;)

Mocht ik het niets vinden dan mag ik gewoon terug naar de s7s of wat anders.

Kijk , wie goed doet , goed ontmoet.;)

Chapo...

Maz mag weer half jaar gratis een db7 uitproberen..hahaha.

Jeetje Maz die zou ik toch graag een keertje beluisteren zeg  :angel: