aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

lynch1979

Citaat van: Lion of Judah op oktober 17, 2015, 15:28:27
Kreeg je niet eens whiskey?

Erg he  ;D

Maar moet heel eerlijk bekennen dat ik in zijn winkel was, en niet bij Maz thuis.

Mr.M

Deze mag alvast open... het is bijna half 6 en er mag alvast gedronken worden .

Proost...
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

FDLARRY

OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

VlisChris

Citaat van: Kjelt op oktober 17, 2015, 12:41:40
en graag weer ontopic allemaal.

Mededeling: vanaf nu is het klaar.
Bevalt dat niet gaat de volgende aan de kant.

YamahaRXV

Al enige verwachting wanneer de diamantzwarte S7 Signature exemplaren gaan arriveren Maz ?  :unsure:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mr.M

Citaat van: YamahaRXV op oktober 20, 2015, 19:02:30
Al enige verwachting wanneer de diamantzwarte S7 Signature exemplaren gaan arriveren Maz ?  :unsure:
Ja. Als ik het goed gebruiken begrepen binnen 2 weken
En dan weer opnieuw inspelen.hahaha.

Jammer dat kharma geen mooie monitors heeft.
Heb dit ooit aan charles gevraagd en gezien hun afzet in de huidige markt is er meer vraag maar grotere systemen dan klein.

De S7 is een "mini speaker als je kijkt naar de rest verkochte peoducten vanuit buitenland.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

YamahaRXV

Citaat van: maz op oktober 20, 2015, 19:26:27
Ja. Als ik het goed gebruiken begrepen binnen 2 weken
En dan weer opnieuw inspelen.hahaha.

Dat inspelen weegt niet op tegen het gevoel van weer geheel ''verse'' in huis te hebben staan  :D

Citaat van: maz op oktober 20, 2015, 19:26:27
Jammer dat kharma geen mooie monitors heeft.
Heb dit ooit aan charles gevraagd en gezien hun afzet in de huidige markt is er meer vraag maar grotere systemen dan klein.

De S7 is een "mini speaker als je kijkt naar de rest verkochte peoducten vanuit buitenland.

Je gaat toch weer niet twijfelen hé  :butbut:

De S7 kan voor Kharma begrippen een ''mini speaker'' zijn, maar de prestaties zijn groots genoeg  ;)
Als ik zie hoe de 3.2 CE,s hier de ruimte volledig vullen met een grootse sound en een zeer strak en gedefinieerd laag dan kan ik niet anders stellen dat ik gewoon veel bewondering heb voor de prestaties die deze speaker levert  :inlove:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mr.M

Citaat van: YamahaRXV op oktober 20, 2015, 19:57:56
Dat inspelen weegt niet op tegen het gevoel van weer geheel ''verse'' in huis te hebben staan  :D

Je gaat toch weer niet twijfelen hé  :butbut:

De S7 kan voor Kharma begrippen een ''mini speaker'' zijn, maar de prestaties zijn groots genoeg  ;)
Als ik zie hoe de 3.2 CE,s hier de ruimte volledig vullen met een grootse sound en een zeer strak en gedefinieerd laag dan kan ik niet anders stellen dat ik gewoon veel bewondering heb voor de prestaties die deze speaker levert  :inlove:
Das waar . Je hebt gewoon weer een ander speaker in huis.al is het enkel qua kleur.

En wat de twijfel betreft. Ik twijfel niet.  De S7 is meer dan genoeg voor 80% van de Nederlandse huizen.

Kan het beter? Ja het kan altijd beter ,momenteel ligt mijn beperking  niet aan mijn set maar meer aan de beperkingen van mijn ruimte.

YamahaRXV

Citaat van: maz op oktober 20, 2015, 20:23:11
Kan het beter? Ja het kan altijd beter ,momenteel ligt mijn beperking  niet aan mijn set maar meer aan de beperkingen van mijn ruimte.

Dat zijn wijze woorden  ;) :)

Mr.M

Net even uit verveling ruimte gemaakt voor de clearaudio champion  naast de set.

Dan kan ik hem tenminste horen spelen.

Ziet er niet slecht uit . Twee tafels naast elkaar. .

Mr.M

twani

Citaat van: maz op oktober 20, 2015, 21:40:30
Net even uit verveling ruimte gemaakt voor de clearaudio champion  naast de set.

Dan kan ik hem tenminste horen spelen.

Ziet er niet slecht uit . Twee tafels naast elkaar. .

Speakers zijn top om te zien, de AR ook.  Die kap daarentegen  :wacko:

Ding doet me steeds denken aan de afdekking van een bruidstaart :D

Mr.M

Citaat van: twani op oktober 20, 2015, 21:52:06
Speakers zijn top om te zien, de AR ook.  Die kap daarentegen  :wacko:

Ding doet me steeds denken aan de afdekking van een bruidstaart :D
Hahahah.

Tja.. die kap is een beetje groot en lomp idd.

Op de foto ziet het er minder uit dan in echt.maar snap je punt.

michel69

Nice Maz.......maar uhmmmm hoort dat lijstje op de laatste foto zo scheef te hangen..... ;) :tongue2:
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Oud lid

Niet alleen de kap... Nee deze draaitafel vind ik niks. Niet dat dat wat uitmaakt.

Als je Clearaudio wilt, Maz. Is dan zo'n uitvoering met dat zogenaamde Panzerholz niks voor jou?

Erwin B

twani

Citaat van: Erwin B op oktober 20, 2015, 22:03:29
Niet alleen de kap... Nee deze draaitafel vind ik niks. Niet dat dat wat uitmaakt.

Als je Clearaudio wilt, Maz. Is dan zo'n uitvoering met dat zogenaamde Panzerholz niks voor jou?

Erwin B
Panzerholz :D.  Klinkt een beetje als zwáár oorlogstuig :tounge2:

Jumping Jack

Dat pantzerholz is idd heel wat mooier dan al dat acryl.  ^^
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Mr.M

Klinkt inderdaad als een soort Duitse gepantserd tank.

Dat de clearaudio niet iedermans vriend is was al bekend. Vandaag even de champion beluisterd en klinkt leuk maar niet wauw. De element is gewoon geen match tegen de element welke in de reference tafel zit.

Verder was de bedoeling om lekker muziekje te luisteren en ik eindigde met het bekijken  van deze documentaire op YouTube.

Kijk 'Zeitgeist 1: The Movie (NL subs/ondertitel - full length)' op YouTube
https://youtu.be/LPR2pNDnkPs

*De eerste 11 min is wat saaier .
*11 tot 36 min is het boeiende geschiedeni.
*36 tot eind was heel erg boeiend te noemen.

Zeker de moeite waard om een keer gezien te hebben.

Maar Om terug te komen op audio... ben heel erg benieuwd hoe de clearaudio champion tafel gaat klinken als ik de element uit de reference er op monteer.

Oud lid

Modellen van Clearaudio met Panzerholz.

Erwin B

Oud lid

Ik vind deze erg mooi. Nottingham Analogue model Anna Log.

Erwin B

Robiwan

De Clearaudio opgesteld zo achter de basreflexpoort van de speakers, lijkt me nou niet de ideale opstelling :crazy:
Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

Kerkhoffd

Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Spring Audio gemodificeerde Meraki switch en lineaire voeding - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

patsijb

het heeft altijd wat die clearaudio..maar vind vaak de prijs wel erg hoog

Mr.M

Citaat van: LPlover op oktober 21, 2015, 08:05:51
De Clearaudio opgesteld zo achter de basreflexpoort van de speakers, lijkt me nou niet de ideale opstelling :crazy:
Nee dat klopt.  Das verre van ideaal maar even geen ander plek te vinden ervoor.

Citaat van: Erwin B op oktober 21, 2015, 07:17:48
Ik vind deze erg mooi. Nottingham Analogue model Anna Log.

Erwin B
Dat is ook een hele mooie.
Citaat van: patsijb op oktober 21, 2015, 08:18:54
het heeft altijd wat die clearaudio..maar vind vaak de prijs wel erg hoog
Die eene met meerdere pootjes vind ik een hele mooie alleen heel erg prijzig .
Ik blijf de transrotor zet 2 of 3 persoonlijk nogsteeds een van de mooiere platenspelers. Qua looks en imposantie  dan.

Joris1971

Iets voor jou Maz, veel shine  ;D ;)