aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

YamahaRXV

Nu we toch bezig zijn met horloges  8)

a real gentlemen wears....

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Robiwan

Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

Mr.M

Citaat van: LPlover op oktober 11, 2015, 20:55:06
weer lekker bezig Joris :D :D
[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]
We kennen hem niet anders.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Citaat van: Joris1971 op oktober 11, 2015, 19:01:32
Het meest kitserige en patserige horloge wat ik ooit heb gezien. Wat een gedrocht.
Deze verslaat de andere joris. Je moet de bovenstaande mening herzien denk ik.

Wat een prachtig horloge is dit.... oeef oeeeff oeeeff. .

Kan er uren naar kijken. ;)

Frank muller casablanca white gold chronograph full diamond.
Zal wel aan mij liggen maar ik vind alles wat glimt mooi...
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

sultankat

Hoezo HtForum ???? Maakt niet uit, ik vermaak me kostelijk. "Leven en laten leven" is zelden zo duidelijk verwoord als hiervoor. Alleen al daarom is de aankoop van dit pronkstuk de moeite waard. Geniet ervan Maz!
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

twani

Citaat van: maz op oktober 11, 2015, 21:54:07
Deze verslaat de andere joris. Je moet de bovenstaande mening herzien denk ik.

Wat een prachtig horloge is dit.... oeef oeeeff oeeeff. .

Kan er uren naar kijken. ;)

Zal wel aan mij liggen maar ik vind alles wat glimt mooi...

Daar kun je toch niet gewoon mee over straat :D

Wordt alleen gedragen door huurmoordenaars uit de Balkan denk ik? :tounge2:

Zónder dollen, dít kan echt niet :nowink:

VlisChris

Citaat van: maz op oktober 11, 2015, 21:54:07

Even uit eigen interesse: er zijn mensen die hier vrijwillig (dus zonder die Balkan-seriemoordenaar in hun nek) mee rondlopen?

Mr.M

Citaat van: twani op oktober 11, 2015, 23:03:40
Daar kun je toch niet gewoon mee over straat :D

Wordt alleen gedragen door huurmoordenaars uit de Balkan denk ik? :tounge2:

Zónder dollen, dít kan echt niet :nowink:

Je kijkt  teveel tv theo . Lol. En ja hier loop je gewoon mee over straat.
Zolang niemand het ziet is het prima. Maar zodra ze het weten dan heb je de poppen aan dansen.....lol

Ons mentaliteit hier laat  niet toe om veel anders te doen ,zijn en denken helaas.

Normaal is een zeer onnauwkeurig uitdrukking vind ik.

Normaal bestaat in mijn ogen niet. Niemand is het zelfde dus we zijn allemaal anders dus in dat context zijn we allemaal AB"NORMAAL".

Citaat van: Christiaan S op oktober 12, 2015, 00:02:13

Even uit eigen interesse: er zijn mensen die hier vrijwillig (dus zonder die Balkan-seriemoordenaar in hun nek) mee rondlopen?

Zat mensen met gekke, aparte , bling bling  spul  Chris.... 

In ned zijn we allemaal heel bescheiden  wat betreft uiterlijk vertoning van ons bezit,(ook de rijken) en dat  heb ik heel licht uitgedrukt.

Ik heb in verschillende landen /continenten gewoond (Iran, philipijnen, Canada, en nu in ned) dus heb velen hoeken en culturen van dichtbij gezien en meegemaakt . En  er zijn ZAT Landen en culturen waarbij je je geld niet hoef te verstoppen voor de ander en het gezegde "doe normaal en je doet al gek genoeg " of "je mag alles weten behalve me pincode ", niemand kent.
Sterker nog,  geheimzinnigheid is uitsloven en verdacht .lol . Ga dat maar eens snappen.hahaha

Ik ken een aantal " rijk " Hollandse families (eerlijk rijk geworden mensen)  en het grappigste is : ze hebben hier allemaal "kleine" vrijstaande woningen (ja dat is tegenstrijdig maar waar ,vrijstaande woningen zijn voor velen van ONS op forum  niet klein) , rijden hier allemaal  rond in vrij "normale" auto's ,kleden zich hier "normaal" en hebben een simpele stalen rolex om.

Maar ......  ga eens met ze mee  op "vakantie" , naar hun tweede of derde huis/villa en je zult een compleet ander persoon en karakter leren kennen .....zodra ze de vliegtuig uitstappen is het omschakelen en knopje om. Dan komt ineens de Ferrari , lamborgini , 5000 euro Hermes tasje, 900 euro wijn fles en de 150.000  euro platina /full diamond   rolex  tevoorschijn .  Hahaha.

Kortom : Ze leven daar zoals de welgestelden daar horen te leven en ze leven  hier zoals het hier "normaal" is.

Geld "uitgeven" kunnen en  kennen we haast niet in ned . Sparen? Dat kent iedereen.

Niets mis mee , maar oordeel niet vanuit eigen standpunt en denkbeeld. Er is echt veeeel meer op deze aardbol  dan wat  we om ons heen zien ;) .

Vandaag ben ik naar ROERMOND outlet center geweest en het viel mij op als ik naar  de overvolle  parkeerplaats keek van het winkelcentrum.

Alle kleine ,zuinige (voor ons begrippen normale) autos hadden een geel kenteken.

Alle dikke ,mooie ,(voor ons begrippen) "dure " patserige  auto's hadden een witte kenteken....

Viel mij gewoon op. Waar zou dat aan liggen?

Mr.M

Citaat van: sultankat op oktober 11, 2015, 21:55:23
Hoezo HtForum ???? Maakt niet uit, ik vermaak me kostelijk. "Leven en laten leven" is zelden zo duidelijk verwoord als hiervoor. Alleen al daarom is de aankoop van dit pronkstuk de moeite waard. Geniet ervan Maz!

Tnx Rogier. .

Zoals altijd , ER VALT NIETS AAN U WOORDEN TOE TE VOEGEN .

RESPECT.  :worship:

VlisChris

CiteerEn  er zijn ZAT Landen en culturen waarbij je je geld niet hoef te verstoppen voor de ander en het gezegde "doe normaal en je doet al gek genoeg " of "je mag alles weten behalve me pincode ", niemand kent.

I know ;)
Alleen is mijn opmerking gebaseerd op het uiterlijk van het horloge, en niet op de prijs (die weet ik niet eens). Ik vind het gewoon een afschuwelijk ding om te zien ;) Ongeacht zijn prijskaartje. Ieder zijn meug. Als jij er blij van wordt moet je het vooral kopen ;)

Joris1971

Citaat van: maz op oktober 12, 2015, 02:54:56

In ned zijn we allemaal heel bescheiden  wat betreft uiterlijk vertoning van ons bezit,(ook de rijken) en dat  heb ik heel licht uitgedrukt.

Ik heb in verschillende landen /continenten gewoond (Iran, philipijnen, Canada, en nu in ned) dus heb velen hoeken en culturen van dichtbij gezien en meegemaakt . En  er zijn ZAT Landen en culturen waarbij je je geld niet hoef te verstoppen voor de ander en het gezegde "doe normaal en je doet al gek genoeg " of "je mag alles weten behalve me pincode ", niemand kent.
Sterker nog,  geheimzinnigheid is uitsloven en verdacht .lol . Ga dat maar eens snappen.hahaha

Ik ken een aantal " rijk " Hollandse families (eerlijk rijk geworden mensen)  en het grappigste is : ze hebben hier allemaal "kleine" vrijstaande woningen (ja dat is tegenstrijdig maar waar ,vrijstaande woningen zijn voor velen van ONS op forum  niet klein) , rijden hier allemaal  rond in vrij "normale" auto's ,kleden zich hier "normaal" en hebben een simpele stalen rolex om.

Maar ......  ga eens met ze mee  op "vakantie" , naar hun tweede of derde huis/villa en je zult een compleet ander persoon en karakter leren kennen .....zodra ze de vliegtuig uitstappen is het omschakelen en knopje om. Dan komt ineens de Ferrari , lamborgini , 5000 euro Hermes tasje, 900 euro wijn fles en de 150.000  euro platina /full diamond   rolex  tevoorschijn .  Hahaha.

Kortom : Ze leven daar zoals de welgestelden daar horen te leven en ze leven  hier zoals het hier "normaal" is.

Geld "uitgeven" kunnen en  kennen we haast niet in ned . Sparen? Dat kent iedereen.

Niets mis mee , maar oordeel niet vanuit eigen standpunt en denkbeeld. Er is echt veeeel meer op deze aardbol  dan wat  we om ons heen zien ;) .

Vandaag ben ik naar ROERMOND outlet center geweest en het viel mij op als ik naar  de overvolle  parkeerplaats keek van het winkelcentrum.

Alle kleine ,zuinige (voor ons begrippen normale) autos hadden een geel kenteken.

Alle dikke ,mooie ,(voor ons begrippen) "dure " patserige  auto's hadden een witte kenteken....

Viel mij gewoon op. Waar zou dat aan liggen?

Ik ben blij met die Nederlandse bescheidenheid,. misschien ken je het spreekwoord/gezegde: bescheidenheid siert de mens.
Wat je niet siert is in ieder geval dat oerlelijke horloge, zelfs Geer en Goor zouden zich doodschamen met dat ding.

Wat me opvalt aan jou Maz dat het bij jou om uiterlijk vertoon gaat, kijk ens wat ik allemaal heb en kan betalen.. kijk eens naar mijn n bling bling spulletjes.
Ik hou niet van dat Show off gedrag. Maar een aantal HT forum mleden hier vinden dit wel geweldig

dan nog iets wat jij hierboven schrijft over die auto's, 90% vd NL bevolking rijdt met bescheiden gele kentekens, je kunt wel doen alsof al dat uiterlijke vertoon normaal is maar de meeste Nederlanders verdienen geen duizenden euro's per maand. En tja als ik een vette BMW/mercedes zie met 2 Marokkaantjes erin van 18-19 jaar dan weet ik wel dat het met drugsgeld betaald is.

Xander32

... wat zit jou hoog Joris? Relax man O0.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

twani

Citaat van: Xander32 op oktober 12, 2015, 06:48:43

Já man....  Roléx een beetje...... :laugh:

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

advr

Nederland is wel met die nuchterheid/gewoon doen groot geworden. Het zijn overigens niet de Nederlanders die dat anders (willen)  zien.

De rest zoeken jullie maar uit. :-)
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

chansig

Een serieuze vraag: Waar zouden we zijn als we allemaal als Joris zouden zijn ?

:D

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

advr

Citaat van: chansig op oktober 12, 2015, 07:37:13

Gr Hans
Dan hebben we jou toch nog[emoji15]
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

chansig

Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Thanatos

@Maz,

Waarom je in NL al die kleine auto's op geel ziet en de grotere op wit kenteken heeft puur met belastingsklimaat te maken.. In Duitsland is de auto een heilige koe en geen melk koe..

waar wij een Polo/Gokf voor rijden heeft men in Duitsland zowat een Passat voor..

advr

Robiwan

Citaat van: maz op oktober 12, 2015, 02:54:56

Ik heb in verschillende landen /continenten gewoond (Iran, philipijnen, Canada, en nu in ned) dus heb velen hoeken en culturen van dichtbij gezien en meegemaakt .

Cool, waar in Canada?
Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

Mr.M

Citaat van: Christiaan S op oktober 12, 2015, 03:16:49
I know ;)
Alleen is mijn opmerking gebaseerd op het uiterlijk van het horloge, en niet op de prijs (die weet ik niet eens). Ik vind het gewoon een afschuwelijk ding om te zien ;) Ongeacht zijn prijskaartje. Ieder zijn meug. Als jij er blij van wordt moet je het vooral kopen ;)
Ik snap u Chris , en ja er zijn mensen die dit mooi vinden ,waaronder ikzelf.
Ik vind glitters gewoon mooi al doe je ze op een potlood.lol en nee ik ben geen geer en gert. Maar kan zo met ze omgaan wat smaak betreft. Lol

Citaat van: Joris1971 op oktober 12, 2015, 06:43:47
Ik ben blij met die Nederlandse bescheidenheid,. misschien ken je het spreekwoord/gezegde: bescheidenheid siert de mens.
Wat je niet siert is in ieder geval dat oerlelijke horloge, zelfs Geer en Goor zouden zich doodschamen met dat ding.

Wat me opvalt aan jou Maz dat het bij jou om uiterlijk vertoon gaat, kijk ens wat ik allemaal heb en kan betalen.. kijk eens naar mijn n bling bling spulletjes.
Ik hou niet van dat Show off gedrag. Maar een aantal HT forum mleden hier vinden dit wel geweldig

dan nog iets wat jij hierboven schrijft over die auto's, 90% vd NL bevolking rijdt met bescheiden gele kentekens, je kunt wel doen alsof al dat uiterlijke vertoon normaal is maar de meeste Nederlanders verdienen geen duizenden euro's per maand. En tja als ik een vette BMW/mercedes zie met 2 Marokkaantjes erin van 18-19 jaar dan weet ik wel dat het met drugsgeld betaald is.

Ik ben ook heel erg blij met bescheidenheid van ned. . Op weinig plekken op aardbol is het zo goed geregeld als hier.

En ja DAT BESCHEIDENHEID SIERT ONS zeker hier. Dat is ons handtekening en dat moet je vooral warderen .iedereen is hier gelijk en krijgt gelijke rechten. Of je nou met je dikke auto en chauffeur naar de gemeente gaat voor iets  of in je Ford K zoals mijn vader en moeder , je zult in dezelfde rij moeten staan als ieder ander. Dat is helaas in veel landen ver te zoeken.

Hier zeggen we :
BESCHEIDENHEID SIERT EEN MENS.

In VS zeggen ze:
*THE BIGGER THE BETTER.
*MONEY TALKS  EN BULLSHIT WALKS.

2 totaal verschillende manier van denken en doen en toch zijn beide eerste wereld landen.

En of geer en gott zich zouden schamen als ze mijn smaak zoude  hebben  zal mij ook een worst wezen ik leef en werk voor mezelf en niet voor joris of geer en gor.

Ik Werk hard voor wat ik koop  ,betaal netjes en op tijd mijn belastingen ,steel en belazer niemand  en doe me best om niemand tot last te zijn.
Dat joris mijn manier van vertoning showend  vind overkomen en niet "normaal" kan ik volkomen begrijpen. Gelukkig is dit een SHOW CASE en nog heeft joris zoals gewoonlijk zoveel kritiek .;)

Maargoed ik begrijp je punt. En ja ik hou van bling bling en ik ben niet sniekie  en sluw en ik hou geen rekening met deze gezegde:

HIJ LAAT DE ACHTERSTE VAN ZIJN TONG NIET ZIEN.

Bij mijn zie en weet je waar je aan toe bent. Ik zeg niet wat je wilt horen en doe niet wat jij normaal vind.

Zolang ik niemand pijn doe of kwets is in mijn optiek niets mis met het dragen van een bling bling horloge. (als je maar niet in de zon naar me horloge kijkt , dan gaat je ogen pijn doen) lol.

ik plaag je een beetje hier joris met extra uitdrukkelijk en showend te zijn want ik weet dat je dat walgelijk vind en zoals ik mijn horloge laat zien JIJ  OOK DUIDELIJK  WILT LATEN ZIEN DAT JE DAT NIETS VIND.
Das je goed recht  alleen beetje op de verkeerde plek want laatste keer dat ik keek stond dit post in een SHOW CASE. Maargoed als het aan jouw lag zou DIT STUK van forum VERBODEN MOETEN ZIJN en of enkel bedoeld is voor PATSERS EN SHOWERS. "kijk mijn mooie audio set"

Citaat van: Xander32 op oktober 12, 2015, 06:48:43
Is niet zijn schuld x ander.  We jagen hem ook een beetje op de KAST waar IK volgens hem nog IN ZIT.lol met geer en gor. Hahaha
Citaat van: twani op oktober 12, 2015, 07:25:02
Já man....  Roléx een beetje...... [emoji23]
Inderdaad, Theo snapt  hem al en is al aan ROLEXEN , hij was de milde versie van jouw vroeger maar is nu stukken tranquillo'er geworden en kan er nu om lachen. Want das de bedoeling...;)
Citaat van: cz79 op oktober 12, 2015, 07:28:45
Heerlijk dit! :D
Vind ik nou ook , met zijn alle zoals vroeger op de toer om joris en zijn bevindingen. Hahaha.

Welkom terug joris , bijna een jaar was zoeen gesprek niet voorgekomen en ik heb weer enorm gelachen laatste dagen.

Citaat van: advr op oktober 12, 2015, 07:33:05
Nederland is wel met die nuchterheid/gewoon doen groot geworden. Het zijn overigens niet de Nederlanders die dat anders (willen)  zien.

De rest zoeken jullie maar uit. :-)

Helemaal met je eens CHRIS. Door de multi samenleving gaat er inderdaad een en ander veranderen/verloren .
Is het jammer? Ja heel erg maar de nieuwe garde denkt weer heel anders dan de oude.

We zien een leven wat de oude garde niet heeft gekend.
Internet en open media laat je dingen zien die vroeger niet gezien werd.

WAT EEN BOER NIET KENT EET HIJ NIET, is  ook een oer oud gezegde van ons  maar die boer had toen geen tv en Internet met 50 EETZENDERS en wie is de chef en wie is de beste kok van zijn land.

Dus we zien meer en doen meer dingen die niet van ONS zijn, anders loop je achter de feiten.

IT'S A CHANSIG WORLD ZEGT ME VADER ALTIJD , GO WITH THE FLOW OR DROWN BEHIND  IT.

Opzich is er niets mis mee als je  met de tijd meegaat anders blijf je zoals velen gelovigen (noem geen namen)vast geroest in tijd wat totaal niet meer past in de manier van denken en doen van nu.
KIJK MAAR HOEVEEL ELLENDE DAT BRENGT.

Citaat van: chansig op oktober 12, 2015, 07:37:13

Gr Hans
Ook vast ergens hans . Alleen niet op een SHOW CASE. lol
Citaat van: advr op oktober 12, 2015, 07:41:07
Dan hebben we jou toch nog[emoji15]
Hahaha

Citaat van: Thanatos op oktober 12, 2015, 07:53:35
@Maz,

Waarom je in NL al die kleine auto's op geel ziet en de grotere op wit kenteken heeft puur met belastingsklimaat te maken.. In Duitsland is de auto een heilige koe en geen melk koe..

waar wij een Polo/Gokf voor rijden heeft men in Duitsland zowat een Passat voor..

Dat is waar ik ook naartoe wilde john... het klimaat is hier zo ingesteld. ;)
Ligt niet alleen aan de mens hier want niemand zou een polo rijden als hij of zij voor zelfde geld een mooiere auto kon kopen.

Niemand is dief van eigen portemonnee en Nederlanders kunnen goed rekennen.
Citaat van: advr op oktober 12, 2015, 07:58:57
Graag gedaan ;D
[emoji106]
Citaat van: LPlover op oktober 12, 2015, 08:57:37
Cool, waar in Canada?
Ik heb in centrum van VANCOUVER gewoond.
. Mijn oom is een ondernemer en ik heb daar zijn zaken gerund in zijn afwezigheid.

Het Waanzinnige om te zien Canada.

chansig

It's a Chansig world ?????

Mijn wereld is overigens wel mooi.  :D

Gr Hans
Coax AQ Carbon

Mr.M

Jongens dit vind ik niet meer leuk.. joris de bescheiden krijgt nu alle aandacht. ;) Hahah. .

Ik wordt hier opzij geschoven in mijn eigen topic. Wie is nou hier de aandacht trekker?? Lol

Om even een stukje audio te doen tussen de  zon en de maan (ik en joris )door ,lol.

Gister is in huizen maz de eerste KHARMA platenspeler geboren.

Haha.

chansig

Kan er weinig chocola van maken...totaal foto ?

Gr Hans
Coax AQ Carbon