aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Joris1971

Citaat van: dre73 op oktober  2, 2015, 08:43:00
Gelijk de eerste stap naar een nieuwe vakantie? :D

Nee hoor, als iemand anders het schreef had ik zo ook gereageerd.  ;D

chansig

Citaat van: Joris1971 op oktober  2, 2015, 08:38:04
Als je zoiets al kunt claimen bij de verzekering kun je alles wel uit je handen laten vallen....

Waarom zou je zoiets niet kunnen claimen ?

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Joris1971

Citaat van: chansig op oktober  2, 2015, 08:52:35

Gr Hans

Ja das ook weer zo ...hangt van je verzekering af.. enfin Maz succes met het claimen, het zal wel lukken. ;D

Bas Akkerman

Citaat van: Joris1971 op oktober  2, 2015, 08:56:01
Ja das ook weer zo ...hangt van je verkering af.. enfin Maz succes met het claimen, het zal wel lukken. ;D
Bij een slechte verkering zal de verzekering wel slecht uitkeren vermoed ik.

Sorry, melig! :blush:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Joris1971

Citaat van: Bas Akkerman op oktober  2, 2015, 09:03:19

hahaha heb het maar aangepast ;D

Bas Akkerman

Haha, ik zag de draaitafelkappen al weer door het huis vliegen namelijk.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

patsijb

ook weer lekr pech met die kap..
gelukkig is het niet een apparaat

i2Paq

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Mr.M

Citaat van: zoldar op oktober  2, 2015, 08:22:59
Ik heb een adresje waar ik de mijne op maar heb laten maken.
Als je die door kan sturen naar me ..Graag. .
Citaat van: Bas Akkerman op oktober  2, 2015, 08:34:06
Balen Maz, je had nou juist speciaal die kap gekocht.
Echt he. Ik baal echt als een stekker hiervan. Dit maakte het plaatje helemaal af.
Als je zoiets al kunt claimen bij de verzekering kun je alles wel uit je handen laten vallen....
In principe wel. Alles wat ik in huis laat vallen of stuk maak is "extra verz3kerd".

Je kan alles tegenwoordig "extra verzekeren" . Zolang ik de extra € 27.50 premie per maand  betaal  ben ik inboedel allrisk verzekerd.

Citaat van: dre73 op oktober  2, 2015, 08:43:00
Gelijk de eerste stap naar een nieuwe vakantie? :D
Nou, paar honderd euro kom je niet verder dan Amsterdam denk ik. Lol
Citaat van: chansig op oktober  2, 2015, 08:52:35

Gr Hans
Daar heb ik nou speciaal een extra verzekering voor aangesloten.
Gezien de hoeveelheid spullen welke ik heb gehad valt dit  mini claim reuze mee..

Als ik op vakantie wilde dan had ik beter de platenspeler laten vallen ipv de stofkapje. Hahaha lol
Citaat van: Joris1971 op oktober  2, 2015, 08:56:01
Ja das ook weer zo ...hangt van je verzekering af.. enfin Maz succes met het claimen, het zal wel lukken. ;D
Dit zijn niet de grootste claims en schade posten. Dus maak me niet druk om de uitkomst van de claim. Betalen ze de vervangingskosten dan is het goed. Zo niet dan val ik hier niet van om hoor.
Citaat van: Bas Akkerman op oktober  2, 2015, 09:03:19

Precies . Ik betaal 27.50.per maand extra voor de aanvullende verzekering das geen klein bedrag voor een extra aanvullend thuisverzwkering waarbij er maar 2 mensen in huis wonen.

Citaat van: Joris1971 op oktober  2, 2015, 09:04:48
hahaha heb het maar aangepast ;D
;) ...  soms ben je vooroordeeld :(
Citaat van: Bas Akkerman op oktober  2, 2015, 09:08:01
Haha, ik zag de draaitafelkappen al weer door het huis vliegen namelijk.
Hahaha. Ik in ieder geval wel.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Citaat van: i2Paq op oktober  2, 2015, 13:27:53
Gewoon Mat-zwart spuiten  :music:
Dat is ook een optie ja. Hahaha. Alleen dan zie je mijn mooie dt niet meer ...
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Jumping Jack

Citaat van: maz op oktober  2, 2015, 13:29:03
Als ie straks verkocht is ook niet meer.  ;D
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Mr.M

Citaat van: Jumping Jack op oktober  2, 2015, 13:35:12
Als ie straks verkocht is ook niet meer.  ;D
Ja maar dan komt een mooiere eronder te liggen. Dus een mooie kap is nog belangerijker.

Jumping Jack

Jumping Jack's set
Discogs

Mr.M

Citaat van: Jumping Jack op oktober  2, 2015, 13:40:21
Volgens mij past de HrX daar niet onder.
Dat zou zomaar eens kunnen. De hrx is breder.

Jumping Jack

Wees daar maar zeker van! De hrx is zo maar eventjes 65cm breed en bijna 50 cm diep. Ik heb een VPI Classic en die is al groot maar meet 'slechts' 53 op 40.
Jumping Jack's set
Discogs

Mr.M

De clearaudio ref. Is +_ 52 breed en 45 diep. Dus geen grote jongen. De hrx is behoorlijk breder inderdaad.

Pjotr27

+1.....
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-500 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, Silindo stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, Silindo netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Leeuwarden

Och als je je smartphone laat vallen en het scherm is bv kapot, dan wordt door de verzekering vaak wel gedekt... Hoe ik dat weet?  :nopompom:

i2Paq

Citaat van: maz op oktober  2, 2015, 13:29:03

Maar het deurtje is toch nog heel?

Laat je die doorzichtig, met een mooi lampje er in  ;D

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Mr.M

Citaat van: Pjotr27 op oktober  2, 2015, 14:07:22
+1.....

Ik kan inderdaad heel veel uit me handen laten vallen zolang het in huis gebeurt ben ik verzekerd . Daar is deze verzekering ook voor aangemaakt.

Citaat van: Leeuwarden op oktober  2, 2015, 14:43:27
Och als je je smartphone laat vallen en het scherm is bv kapot, dan wordt door de verzekering vaak wel gedekt... Hoe ik dat weet?  :nopompom:
Lol

Jumping Jack

Wordt er bij dergelijke verzekering ook een vrijstelling gehanteerd? Dus een soort drempel voor de aangemelde schade?
Jumping Jack's set
Discogs

chansig

Bij mij wel......100 euro.

Dus een Iphone laten vallen heeft niet zoveel zin.

Gr. Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Mr.M

Citaat van: Jumping Jack op oktober  2, 2015, 15:59:26
Wordt er bij dergelijke verzekering ook een vrijstelling gehanteerd? Dus een soort drempel voor de aangemelde schade?
Ja. Ik mag per claim maximaal +_ 6500 uro op hifi claimen .

De claim bedrag kan verhoogd worden maar dan kost de premie weer veel hoger.

Stel,  laat ik mijn kharma speakers vallen  dan krijg ik maar 6500.- terug.

Mijn verzekering loopt via abn. Dus voor meer info kan je op de site kijken.

Pjotr27

Het klinkt allemaal leuk, maar als we allemaal zo`n verzekering afsluiten en gaan claimen dan gaat of de premie schrikbarend omhoog of de verzekeraar stopt ermee.
En meestal is het toch zo dat je een ' eigen risico ' hebt?

Hoe het ook zij, het is wel zonde van de stofkap.
Maar heb je nu je eigen luidsprekers al in de gewenste kleur? Dat heb ik even gemist.
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-500 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, Silindo stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, Silindo netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Maro

Moet je geen aankoop bonnetjes aan de verzekering laten zien? Dat is altijd tricky met tweedehands spullen zonder bon.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -