aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Zodiac

Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

YamahaRXV

Citaat van: twani op augustus 21, 2015, 14:38:56
Zal best klinken, maar als ik de hele opstelling zo zie zal het uiterlijk van de set geen prioriteit hebben bij MAZ, kunnen die handgrepen er ook nog wel bij.

Mijn hemel wat een puinhoop die opstelling. :crazy:

Als je dat visueel eens even wegzet tegenover (bijv.) jouw setup Jan....

Dat ziet er waanzinnig gelikt uit, zeker met die achterover hellende Kharma`s, pr8tig gewoon! :inlove:

Ik heb ook het sterke gevoel dat het Maz allemaal niet zo erg boeit...,het is omdat zijn vriendin (haar zo een beetje kennende) de boel in het gareel houdt anders was het nog veel gekker vrees ik  :D

Maar goed, zo stelt iedereen zijn eigen prioriteiten natuurlijk. Persoonlijk kan ik niet leven met een set die nogal ''geïmproviseerd'' opgesteld is, ben wat dat betreft pietje precies en een echte zeikerd  ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Zodiac

Citaat van: eddy135 op augustus 21, 2015, 15:43:16
Haha, lijkt eerder een onderlip! ;)
Ik zit eigenlijk te hopen dat BAMA met een vervolggrap komt....(het is roze), maar dat zal t forum beheer niet leuk vinden denk ik.....

Bama

Ik zit me in te houden ;)

Ik denk overigens dat Maz zijn vriendin weinig in het gareel houdt en dat Maz lekker doet waar hij zelf zin in heeft.

Mr.M

Laat maar zo zeggen . In dit geval heb ik het hoop opgegeven om een MOOIE SET SAMEN TE STELEN die ook GOED klinkt . Haha.

Als ik tot zover alles onder de loep neem dan is de ARC MET DE KHARMA mono blokken DE BESTE MATCH.

Juist dat eene merk/eigenschap in kast  wat ik LELIJKST VIND (ARC MET HANDGREPEN)MOET TOT ZOVER DE BESTE MATCH VORMEN.)

Tja wat moet ik dan? Iets moois neer leggen wat minder klinkt.? Dan maar zo ...

DE KLEUR DEFINITIEF DOORGEGEVEN EN HET WORDT DIAMANT ZWART.

DAT WAS OOK DE EERSTE KEUZE ALLEEN DUURDE HEEL LANG om te leveren .

Daarom heb ik de parel witte genomen welke op voorraad lag.

Mocht de parel witte niet matchen met de huiskamer mocht ik hem teruggeven  en alsnog een ander kleur nemen. Charles vond dat niet erg want hij had toch een paar demo setjes nodig welke ingespeeld moesten worden.
Nu heeft die een set Obergien /zwart en een paar parel witte ter demo .

Goed geregeld dus.

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Citaat van: Bama op augustus 21, 2015, 15:58:42

Ik denk overigens dat Maz zijn vriendin weinig in het gareel houdt en dat Maz lekker doet waar hij zelf zin in heeft.
Zoals het hoort. ;)

Hou je niet in ton . Die droge humor van je is vaak hilarisch als je erom kan lachen. Lol
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Jumping Jack

Ik had het u van in het begin gezegd. Audio-spullen behoren gewoon zwart te zijn (daarom ook dat ik veel vinyl luister  ;D).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

Wat veel zaken betreft zeker, maar qua plaatsing in interieur etc. denk ik dat ze toch wel haar voorkeur regelmatig uitspreekt.... of zit ik er nu helemaal naast Maz ??  :D

btw. goede keuze die diamant zwarte  :thumbs-up:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mr.M

Citaat van: Jumping Jack op augustus 21, 2015, 16:08:50
Ik had het u van in het begin gezegd. Audio-spullen behoren gewoon zwart te zijn (daarom ook dat ik veel vinyl luister  ;D).
Ik vind de parel witte de mooiste kleur van kharma om te zien. Maar op een of andere manier staat het niet in mijn woonkamer.

SPRINGT OP EEN ONAANGENAAM MANIER UIT.(gevoelsmatig voor mij.)
Vriendin vindt het geweldige kleur. En was zwaar in de tegenstrijd om het te ruilen maar ik bepaal wat ik wil met mijn hobby dus daar zit geen rek in helaas.;)  . Ik zeg ook steeds, ik bemoei me toch ook niet in de kleuren en spullen die zij koopt voor de keuken. :)lol

Bama

Ze weet hoe snel Maz van doos wisselt dus..

Afgelopen weekend hadden we hier een feestje en mijn vrouw kreeg weer wat opmerkingen over de andere spullen en ik vond haar reactie wel grappig.
Ze zei het enige wat hij tot nu toe niet snel heeft gewisseld ben ik maar er is hier genoeg in huis geweest waar hij van zei dit gaat nooit meer weg en dat is er ook niet meer dus je weet nooit.

larsonator

Citaat van: Zodiac op augustus 21, 2015, 15:55:12
Ik zit eigenlijk te hopen dat BAMA met een vervolggrap komt....(het is roze), maar dat zal t forum beheer niet leuk vinden denk ik.....
Roze binnenband bedoel je?

Zodiac

Citaat van: larsonator op augustus 21, 2015, 16:23:26
Roze binnenband bedoel je?
Not quite.......(maar laten we er maar over ophouden, we zijn keurige jongens)

Zodiac

Citaat van: Bama op augustus 21, 2015, 16:19:02
Ze weet hoe snel Maz van doos wisselt dus..

Afgelopen weekend hadden we hier een feestje en mijn vrouw kreeg weer wat opmerkingen over de andere spullen en ik vond haar reactie wel grappig.
Ze zei het enige wat hij tot nu toe niet snel heeft gewisseld ben ik maar er is hier genoeg in huis geweest waar hij van zei dit gaat nooit meer weg en dat is er ook niet meer dus je weet nooit.
Hij is leuk....[emoji106] En keurig![emoji1]

YamahaRXV

Citaat van: Bama op augustus 21, 2015, 16:19:02

Diezelfde uitspraak is hier ook meermaals letterlijk door mijn vriendin geuit  ;D

erik s.

Niet alle ARC heeft handvaten, bv de SP20.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

twani

Ik denk overigens dat Maz zijn vriendin weinig in het gareel houdt

Ik hoop anders wel voor MAZ dat ze begroeiing wat in het gareel houdt :D

Zodiac

Citaat van: twani op augustus 21, 2015, 17:26:36
Ik hoop anders wel voor MAZ dat ze begroeiing wat in het gareel houdt :D
Getverdemme! Maar misschien vindt ie dat wel mooi. Handvatten, zeg maar....

twani

Verder zie ik de connectie tussen een goed klinkende set en een puinhoop in je kamer niet zo.

Hoeft niet toch...

twani

Citaat van: Zodiac op augustus 21, 2015, 17:34:54

:D

Mr.M

Citaat van: Zodiac op augustus 21, 2015, 17:34:54
Handvatten / houvast heb ik niets tegen ,alleen op audio spullen heb ik er niets mee. ;) begroeiing is niet mij ding ,ben meer vast STRAK DESIGN.;)

Zodiac

Citaat van: maz op augustus 21, 2015, 17:41:54
Handvatten / houvast heb ik niets tegen ,alleen op audio spullen heb ik er niets mee. ;) begroeiing is niet mij ding ,ben meer vast STRAK DESIGN.;)
Join the club...!

Mitch--

Kan je de handvatten er niet afhalen?!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary - Gold Note DS-10 EVO PSU-10 EVO PA-10 PA-10 - Trivium Audio Cables

remco320

YamahaRXV

Citaat van: Mitch-- op augustus 21, 2015, 17:57:26
Kan je de handvatten er niet afhalen?!

Volgens mij moet dat makkelijk kunnen, alleen vrees ik dat je de front plate even moet loshalen.
Denk dat die handgrepen van de binnenzijde uit gewoon met 4x M5 of M6 boutjes bevestigd zitten  ;)

Zelfde verhaal als bij Plinius, schitterend en goed klinkend spul, maar ook daar weer die (erg forse) handgrepen  :-X