aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Mitch--

Ook mooi misschien, een New Audio Frontiers 300B Supreme Int, 2 keer 25 watt 300B power ;)

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary - Gold Note DS-10 EVO PSU-10 EVO PA-10 PA-10 - Trivium Audio Cables

erik s.

Citaat van: maz op augustus 11, 2015, 20:32:20
Ik heb de eigenaar van de audionote 300b mail gestuurd  kijken hoe en wat.

@erik wat kost deze monoblokken van audionote nieuw?

Er is bitter weinig over te vinden.
Gr maz
Ze worden al vele jaren verkocht,  nu kosten ze vanaf 11750, maar 10 jaar geleden koste ze ongeveer de helft.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

djoeri

CiteerZe worden al vele jaren verkocht,  nu kosten ze vanaf 11750, maar 10 jaar geleden koste ze ongeveer de helft.

Ik begreep dat de diy spullen behoorlijk duurder zijn geworden door nieuwe distributie kanalen waardoor meerdere bedrijven gestopt zijn met AN kits ed, geldt dit ook voor normale audio notes?

erik s.

Citaat van: djoeri op augustus 11, 2015, 21:37:57
Ik begreep dat de diy spullen behoorlijk duurder zijn geworden door nieuwe distributie kanalen waardoor meerdere bedrijven gestopt zijn met AN kits ed, geldt dit ook voor normale audio notes?
verdubbeling in 10 jaar tijd is min of meer de inflatie plus de koersval van de euro.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

erik s.

YamahaRXV

Citaat van: erik s. op augustus 11, 2015, 23:31:24
pagina of 10 terug?

Die moet ik dan net even gemist hebben...
Wordt in ieder geval opvallend weinig genoemd hier.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Kerkhoffd

Het was Ayon waarnaar ik refereerde bij high-end broker. Maar of dat is wat Maz wil en/of zoekt. Ik heb te weinig ervaring met buizen om hem te adviseren in deze. Hoop dat hij vindt wat hij zoekt.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Spring Audio gemodificeerde Meraki switch en lineaire voeding - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Mr.M

Ik heb bitter weinig ervaring met buizen versterkers. Enige wat ik kan zeggen is ze kunnen waanzinnig mooi klinken.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Ik heb vandaag een bod uitgebracht op een hele mooie buizen vv en de audionote 300btjes welke pas genoemd zijn. Met beetje geluk heb ik een mooie  buizen set staan straks (voor het  eind van de week).
We  gaan het weer meemaken.

Lol
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

paaj

Ze zien er in ieder geval meestal erg mooi uit :) Tijd voor meer buizenversterkers en een bijbehorende fotografiecursus dus.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
LG 42C3 || Apple TV

Mr.M

Citaat van: paaj op augustus 12, 2015, 00:23:53
Ze zien er in ieder geval meestal erg mooi uit :) Tijd voor meer buizenversterkers en een bijbehorende fotografiecursus dus.

daar kan je best gelijk in hebben. lol

zoldar

Bij Hifi Zwaard in R'dam staat nog een KR Kronzilla die ik gehoord heb. Buizen zo groot als thermosflessen. Brute sound uit buizen.
Geluid: Klipsch RP-280F | BK XXLS400FF  //  Beeld: Optoma UHD65 en Philips 55pus8601  //  Versterking: Pioneer SC-LX501
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M  //  Digitaal: Sony Viao met Jriver | Mytek Digital Stereo192-DSD DAC
Kabels: DIY Chord | Belden | IeGo | Furutech

Deleted Member 2

Citaat van: zoldar op augustus 12, 2015, 11:05:30
Bij Hifi Zwaard in R'dam staat nog een KR Kronzilla die ik gehoord heb. Buizen zo groot als thermosflessen. Brute sound uit buizen.

^^
Een absolute "MAZ versterker" ;)

Mr.M

Maz is even helemaal happy.

gister een tweedehands  scootertje voor me broertje gekocht  en vandaag is mijn vespa TERUGGEVONDEN IN GOEDE STAAT..

Mr.M

Wijx wondere wereld

Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

sultankat

Citaat van: maz op augustus 12, 2015, 11:58:57

gister een tweedehands  scootertje voor me broertje gekocht  en vandaag is mijn vespa TERUGGEVONDEN IN GOEDE STAAT..

Fantastisch bericht, gefeliciteerd!
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Mr.M

Citaat van: sultankat op augustus 12, 2015, 12:53:53
Fantastisch bericht, gefeliciteerd!
Tnx Roger.  Zoals verwacht was het een joy rider die even in verleiding kwam om gratis naar huis te rijden omdat mijn broertje de  sleutels naast de scooter liet vallen.

Scooter is kilometer of 3 verderop langs de  de weg gevonden.

Opluchting,want ik ben enkel wa verzekerd. Al was ik diefstal verzekerd dan hadden ze nog niets uitbetaald als je de sleutels naast de scooter laat vallen. (Nalatigheid).

Ben in ieder geval opgelucht.

Kerkhoffd

Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Spring Audio gemodificeerde Meraki switch en lineaire voeding - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

YamahaRXV

Citaat van: maz op augustus 12, 2015, 11:58:57

Goed nieuws Maz  :thumbs-up:

Heb je toevallig nog (positief) nieuws  van Michel gehoord ?  ;)

Mr.M

Nee , de man wilt niet echt tegemoet komen met de prijs.
We lagen eerst 300 euro uit elkaar hij wilde 50 euries zakken en ik wil 100 euro stijgen.
De Gat is nu een  kleine 150 euro . Lol

Belgen!

YamahaRXV

Citaat van: maz op augustus 12, 2015, 14:28:22
Nee , de man wilt niet echt tegemoet komen met de prijs.
We lagen eerst 300 euro uit elkaar hij wilde 50 euries zakken en ik wil 100 euro stijgen.
De Gat is nu een  kleine 150 euro . Lol

Belgen!

Oké, dat is jammer  :(
Maarre, de eigenaar van de pre blijkt dus een Belg te zijn ?
Tja, die weet natuurlijk dat hij weer met zo,n "bietsende" Nederlander te maken heeft... :P :D

i2Paq

Citaat van: maz op augustus 12, 2015, 14:28:22
De Gat is nu een  kleine 150 euro .

Ik heb wel voor grotere gaten gestaan  ;D

Maar als het is wat je zoekt, als het moeilijk te vinden is; dan is 150,- toch geen struikelblok?

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Kwabbernoot

Dat dacht ik ook maar met de snelheid van wisselen van Maz kan het op den duur toch aardig oplopen.

Groeten...