aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Mr.M

Citaat van: J.S. op juni  4, 2015, 20:25:10
Heb 'm vandaag een paar keer gelezen en hij blijft leuk  ;D ;D
Ik heb  hem ook paar keer gelezen en dit was inderdaad een gooie van je jonathan..hahaha..
Waarom denk je dat deze gedeelte van forum SHOWcase heet?

Heel jammer want er zijn zoveel mensen met waanzinnig mooie spullen die niet posten of laten zien wat ze in huis halen door zulke opmerkingen.....

Als die beginnen met posten van ruimte en de uitgegeven fortuin aan audio en andere spullen Dan ben ik meteen uit het  zicht ..hahah
:clapping:

@hans ,  bezoek eens de ferrari forum of de  dikke klokjes forum. Daar kan je je hart echt  luchten of tot stilstand brengen met wat je ziet...

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

simsalabim

Citaat van: maz op juni  3, 2015, 18:59:32
@HANS.....

Jeetje man ,wat zit jouw die brok zwaar in de keel zeg. Gun een ander zijn lol.  doe het gelukkig  niet met jouw geld anders was je de fik in gegaan denk ik. Lol.

Maargoed ,je hebt een heel laag gevoeligheids  drempel zie ik als je dit als penis velengend spul zie. Als je een 750euro pp. Vakantie p.nis verlengend vindt dan heb je iets verkeerd gedaan in je leven denk ik.

Mensen met kleine p.nissen,grote huizen en autos zijn wel vaak werkgevers die de salarissen betalen van een grote deel van werkend ned....

zo denk ik tenminste.. Als je er hard voor werk en de nodige risicos durf te nemen dan mag je van mij je pen.s met een 100 meter jacht verlengen... ik gun het je van harte als je het kan.

Grootste bewondering voor die mensen. . . . Maar daar denk je vast anders over hans.

Die hebben gewoon kleine p.nissen en willen graag met wat anders showen...

Gelukkig heb jij een grote hans en je hoeft niet te showen met 10jaar oude mercedessen en 750 euro vakantie.wat jouw dwars zit is het feit dat  je geen foto mag plaatsen van je pen.s.  je wilt blijkbaar graag Op een ander manier bekend maken dat jij wel een grote hebt. Ik denk dat  we beide uit een hout gesneden hans.... we zoeken beide aandacht hans.

Ik met plaatsen van fotos van me 750 euro vakantie en jij door aan te geven dat je dat niets vindt en mensen met grote pen.ssen zoals jij dat niet doen in ons maatschappij.

Mensen ,, hans heeft een grote p.nis ..alleen post geen fotos... nu weet iedereen het hans..volgende keer hoef je het niet meer te roepen.

Gelukkig kunnen velen lachen om de gtst hier . Haha. Lol

Okee, al is het soms in lastig te lezen nederlands, je hebt dit toch weer op een bijzonder satirische (lees grappige) wijze verwoord:)

Ik kon er iig weer eens even om lachen, zoals een man op de markt in amsterdam altijd schreeuwt:
Prachtige dag, lache mag!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Mr.M

Citaat van: simsatit op juni  5, 2015, 15:19:56
Okee, al is het soms in lastig te lezen nederlands, je hebt dit toch weer op een bijzonder satirische (lees grappige) wijze verwoord:)

Ik kon er iig weer eens even om lachen, zoals een man op de markt in amsterdam altijd schreeuwt:
Prachtige dag, lache mag!
Daar doen we het voor.

Dag niet gelachen  is een dag niet geleeft..

Ik kan ieder geval lachen om alles wat hier gepost wordt. Goed of slecht bedoelt , we lachen er om en maken er wat leuks van.

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

simsalabim

toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

chansig

Citaat van: Hans47 op juni  3, 2015, 07:23:36

Afijn ik keek toch nog maar 1 keer per week naar dit forum

Het was nog geen woensdag, zelf nog niet bijna..maar toch. Hans vond het nodig om iedereen te verrassen en vandaag en gisteren een post te plaatsen.

Betekent dit nu dat ik de post van woensdag moet gaan missen ?

Zal toch niet ?

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

YamahaRXV

Citaat van: chansig op juni  7, 2015, 15:17:04
Het was nog geen woensdag, zelf nog niet bijna..maar toch. Hans vond het nodig om iedereen te verrassen en vandaag en gisteren een post te plaatsen.

Betekent dit nu dat ik de post van woensdag moet gaan missen ?

Zal toch niet ?

Gr Hans

:D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mr.M

HET IS DEFINITIEF..KLEUR IS GEKOZEN.

KHARMA S7s komt in huize maz in het kleur DIAMANT PIANO ZWART .
heb het vandaag in levende lijf gezien en wat een prachtige kleur. tis niet echt zwart maar ook niet graphite/grijs. heel bijzonder.

Zowel ik als vriendin waren meteen verkocht.

hopelijk binnen weekje of 3 hopelijk in huize maz.

Verder de mooiste kharmas systeem kunnen zien die bestaat,(complete systeem) :wub: :wub: :wub: :wub:,, staan in bestelling  voor een klant, en eindelijk na 2 jaar klaar voor installatie. (de enigma veyron. met een prijs je van @hans ga eerst zitten :)   1,300.000.- EURO )ja hans ,EEN MILJOEN EN DRIEHONDERD DUIZEND EURO. bekabeling krijg je dan cadeau denk ik twv een klein 150,000.-  denk ik?? haha , dit is de tweede van de vier sets welke in bestelling staan.  :clapping: :clapping: :clapping:

chapo, voor een bedrijf uit ons klein kikkerlandje. 

Bama

Gefeliciteerd Maz.

De meeste riepen wit dus het moest wel zwart worden ;D

jan-rotterdam

Mooie kleur Maz, we hebben blijkbaar dezelfde smaak  ;D ;D ;D

Groeten Jan

Jumping Jack

Maar die Enigma Veyron is natuurlijk wel een complete set, met versterking. Dat plaatst één en ander in perspectief...

:nowink:

Gefeliciteerd met de keuze Maz! Ik hoop van ganser harte dat de speakers je de 'high end heaven' brengen die je zoekt.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

michel69

ff snel vanuit ons vakantieadresje in Luxemburg ;D gefeliciteerd Maz met je droomspeakers :clapping: en echt een hele mooie kleur....ook al had ik voor de parelmoerwit gegaan :hehe:

Groetjes Michel,
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

FDLARRY

Citaat van: Jumping Jack op juni  8, 2015, 14:47:09
Maar die Enigma Veyron is natuurlijk wel een complete set, met versterking. Dat plaatst één en ander in perspectief...

Precies. Koopje derhalve.
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

Mr.M

Citaat van: jan-rotterdam op juni  8, 2015, 14:46:49
Mooie kleur Maz, we hebben blijkbaar dezelfde smaak  ;D ;D ;D

Groeten Jan

inderdaad jan ,

ik moest ook meteen aan jouw denken toen ik hem zag, was eigenlijk meteen een klik tussen mij en de kleur.  ik heb nog even geprobeerd om de mini exquisite te kopen maar dan zonder de diamant tweeter. helaas was het prijsverschil iets te groot voor mij om op te hoesten.

heb wel de mogelijkheid om het binnen al niet te lang periode te upgraden zonder extra kosten, dus wie weet,

Citaat van: Jumping Jack op juni  8, 2015, 14:47:09

Gefeliciteerd met de keuze Maz! Ik hoop van ganser harte dat de speakers je de 'high end heaven' brengen die je zoekt.

tnx, de veyron is inderdaad een complete systeem, en wat een ding zeg, oefffff   ,denk niet dat ik de hemel ooit bereik maar goed we proberen en genieten van de rit en stappen tot zover mogeijk is. beginnetje is er iedergeval, ik heb  tenminste een doel en waardeer waar ik hard voor werkt.

Richi

Gefeliciteerd met je keuze! Kan niet wachten wat je er van vindt als ze er staan.
Zolder Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Kenwood KT-7020 • Parasound D/AC-2000 ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Apple TV 4K • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • JBL Stage 200P • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • Roon Woonkamer Sonos Arc Ultra • Sony PS5 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

Kerkhoffd

Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Spring Audio gemodificeerde Meraki switch en lineaire voeding - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Mitch--

Citaat van: maz op juni  8, 2015, 15:00:20
inderdaad jan ,

ik moest ook meteen aan jouw denken toen ik hem zag, was eigenlijk meteen een klik tussen mij en de kleur.  ik heb nog even geprobeerd om de mini exquisite te kopen maar dan zonder de diamant tweeter. helaas was het prijsverschil iets te groot voor mij om op te hoesten.

heb wel de mogelijkheid om het binnen al niet te lang periode te upgraden zonder extra kosten, dus wie weet,

Hehe ze zijn er nog niet en nu al bezig met een upgrade :P
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary - Gold Note DS-10 EVO PSU-10 EVO PA-10 PA-10 - Trivium Audio Cables

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mr.M

Mini exquisite .... :inlove:

Mijn volgende droom upgrade....
@jan
Audio vriend is vandeweek nieuwe set  kopen en hij was in jouw domein...

Zie fots van de zaak waar die heeft geshopt.   All goldmund...

Mr.M

Focal utopia en all goldmund..

Deleted Member 2

Gefeliciteerd met de aankoop en de kleurkeuze Maz.

Die Focal utopia is wel wat voor in de winkel.
Brengt dan ook in de Passage wat leven in de brouwerij :clapping:

sultankat

Ha, die kleur zwart/diamant heb ik ook gehad op de 2.3 Beryllium. Ook de nieuwe eigenaar is daar heel happy mee. Gefeliciteerd, het aftellen kan nu echt beginnen.
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

John Aries

Gefeliciteerd, man. Zijn dat nou een soort glitters, die 'diamonds in piano black'? Als je nou ook nog die referentietafel koopt van Clearaudio kun je straks niet meer in je woonkamer zitten zonder zonnebril op.  O0
SOTA | Lyra | Bryston | Relco

YamahaRXV

Citaat van: maz op juni  8, 2015, 15:13:51
Mini exquisite .... :inlove:

Mijn volgende droom upgrade....
@jan
Audio vriend is vandeweek nieuwe set  kopen en hij was in jouw domein...

Zie fots van de zaak waar die heeft geshopt.   All goldmund...

Hé, dat is bij Jefferson Torno in Perouse (France)  ;)

Maz, goed dat je naar mij geluisterd heb v.w.b. de keuze van de kleur van je nieuwe Kharma,s   :P
Schitterende kleur, maar daar hebben we het al over gehad  8)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mr.M

Ik heb even geprobeert om een exquisite mini te kopen zonder de diamant tweeter zodat het betaalbaarder werd maar daar kwamen we niet uit. De kast van een mini exquisit is een zeer prijzig onderdeel van de exquisite serie.

De basis matriaal van de kast is  40 x duurder per vierkante meter dan de kast van de andere kharmas buiten de exquisite lijn vandaar ook de prijs.

Oefff wat had ik die mini toch graag gewild......

Geef niet we kunnen verder dromen en ons best doen..

Mr.M