aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

twani

Citaat van: tompj op maart 28, 2015, 18:31:14
Verkeert....
Hogere kringen ZIJN inderdaad vaak verkeerd :D

Mitch--

Citaat van: Maro op maart 28, 2015, 18:35:02
Oh sorry, ga je maz nu ook elke keer verbeteren?

blijkbaar zit je ergens mee, wil je dat ook delen?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary - Gold Note DS-10 EVO PSU-10 EVO PA-10 PA-10 - Trivium Audio Cables

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Mitch--

Citaat van: Maro op maart 28, 2015, 19:08:55
Ik zit nergens mee, jij wel?

Ik niet slechts je opmerkingen doen anders vermoeden
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary - Gold Note DS-10 EVO PSU-10 EVO PA-10 PA-10 - Trivium Audio Cables

Zodiac

Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

michel69

Gefeliciteerd Maz met de aanstaande koop van deze beautys  :clapping: maar weet je al of je hem helemaal in parelmoer wit gaat bestellen of wordt het de uitvoering waar je het al eerder over had met hout kleur erbij?
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Maro

Citaat van: Mitch-- op maart 28, 2015, 19:12:34
Ik niet slechts je opmerkingen doen anders vermoeden

Welke opmerkingen bedoel je precies?

Ik heb wel mijn vraagtekens bij het reilen en zeilen in dit topic.
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

chansig

Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Maro

Zodiac

Broem

Citaat van: Maro op maart 28, 2015, 20:03:21
Welke opmerkingen bedoel je precies?

Ik heb wel mijn vraagtekens bij het reilen en zeilen in dit topic.

Op dit topic kan een antropoloog promoveren  ;D
Hegel H590 amp, V10 phono and D50 DAC | Focal Sopra 2 - IsoAcoustics Gaia 1 | Audiolab 6000 CDT | Auralic Aries G 2.1| Silent Angel Rhein | Roon  | John v Gent XLR | Pro-ject Xtension 10 - Ortofon Cadenza Black | ADL GT40 en Sennheiser HD 700 | Audioquest Diamond AES/EBU, Shunyata digital power cable | Audioquest GO-4 LS cable, Blizzard and Monsoon powercables, Niagara 1200 filter | Bonn 8 Silent Angel switch met Forester F1 power | NEOTECH NEET-1008 Ethernet RJ45

Zodiac

chansig

Ik denk dat ze een levenstaak hebben aan een drietal topics in de showcase. :D

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Joris1971

Citaat van: chansig op maart 29, 2015, 12:01:45
Ik denk dat ze een levenstaak hebben aan een drietal topics in de showcase. :D

Gr Hans

Waarvan er al 1 is gesloten

chansig

Klopt...de andere heeft ook een gesloten topic en vervolgens een nieuwe aangemaakt. :D

Gr Hans
Coax AQ Carbon

Mr.M

Citaat van: michel69 op maart 28, 2015, 19:50:58
Gefeliciteerd Maz met de aanstaande koop van deze beautys  :clapping: maar weet je al of je hem helemaal in parelmoer wit gaat bestellen of wordt het de uitvoering waar je het al eerder over had met hout kleur erbij?
Dankjewel.

Het wordt haast zeker de parel wit , misschien in combi met een ander kleur of hout kleur met parelwit zoals de exquisite....

BSN nog niet uit betreft de kleur...
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

felix01

Citaat van: maz op maart 30, 2015, 03:22:15
Dankjewel.

Het wordt haast zeker de parel wit , misschien in combi met een ander kleur of hout kleur met parelwit zoals de exquisite....

BSN nog niet uit betreft de kleur...
profi met de nieuwe speakers dan !
en nog paar weken geduld zeker........
VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,

Mr.M

Citaat van: felix01 op maart 30, 2015, 14:46:21
profi met de nieuwe speakers dan !
en nog paar weken geduld zeker........

de paarweken wordt iets langer.hahahah

zaterdag auto tegen een muur aangereden in parkeergarage,  ;D   dus eerst maar een bumper bestellen ...

de kharmas gaan komen , alleen met de tijd.
ik ben altijd van snel snel en snel ,maar dit keer ga ik het op een verantwoord manier doen en rustig bij elkaar sparen. anders moet ik geld uit de eene pot halen om de andere te vullen ,

ik moet gewoon leren geduld hebben...

vandaag de heb ik de elac set verkocht en heb weer wat anders in het vizier als ik met de eigenaar het eens wordt...

dan wordt dat mijn speakers voor de komende  jaar tot ik de kharmas bij elkaar heb gespaard...
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

R

Citaat van: maz op maart 30, 2015, 16:04:43

zaterdag auto tegen een muur aangereden in parkeergarage,  ;D   dus eerst maar een bumper bestellen ...

ik ben altijd van snel snel en snel ,maar dit keer ga ik het op een verantwoord manier doen en rustig bij elkaar sparen. anders moet ik geld uit de eene pot halen om de andere te vullen ,

vandaag de heb ik de elac set verkocht en heb weer wat anders in het vizier als ik met de eigenaar het eens wordt...

dan wordt dat mijn speakers voor de komende  jaar tot ik de kharmas bij elkaar heb gespaard...

Of eerder ;) ... zuur man van je auto.

Oud lid

Dat heb ik eerder in dit topic gelezen  ;D

Erwin B

patsijb

felix01

wij zijn benieuwd :colgate:
VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,

Mr.M

Citaat van: patsijb op maart 30, 2015, 16:38:07
waar dan? :laugh:

parkeergarage N hotel rotterdam...
ze hebben een nieuwe parkeergarage met nieuw vloer, ,maar die is spek glad als geregend heeft.

ik wilde de garage uitrijden, het is een hele steile daling met aan eind een bijna 90 graden bocht...

ik remde om de bocht te nemen maar de auto ging rechtdoor, was net alsof je op ijs rijdt in de winter.. :clapping: gelukkig reed ik niet hard en de bumper raakt het muur vrij zachies, maar net hard genoeg om de bumper te breken...

Net even gevraagd, bumpertje, park distance sensor , spuiten en montage kost 850.-  duur parkeergarage voor een uur parkeren, hahahaha.

Zodiac

Wat heb je op t oog?

Maikel_audionerd

Citaat van: maz op maart 30, 2015, 17:14:05
parkeergarage N hotel rotterdam...
ze hebben een nieuwe parkeergarage met nieuw vloer, ,maar die is spek glad als geregend heeft.

ik wilde de garage uitrijden, het is een hele steile daling met aan eind een bijna 90 graden bocht...

ik remde om de bocht te nemen maar de auto ging rechtdoor, was net alsof je op ijs rijdt in de winter.. :clapping: gelukkig reed ik niet hard en de bumper raakt het muur vrij zachies, maar net hard genoeg om de bumper te breken...

Net even gevraagd, bumpertje, park distance sensor , spuiten en montage kost 850.-  duur parkeergarage voor een uur parkeren, hahahaha.

Off-topic: Verzekering? Lijkt me dat je de garage exploitant verantwoordelijk kunt stellen voor de geleden schade
On-topic: inderdaad, wat wordt je 'nieuwe' volgende speaker?
Hoe ervaar je de Gryphon?? Ik hoor daar haast onrealistisch goede verhalen over
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0