aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Maximus_Aurelius

Citaat van: maz op februari 26, 2015, 11:34:53
in dit geval, staat mij niets anders toe dan ook netjes mijn woorden terug te nemen betreft SLECHTE AFHANDELING...

Kijk dan toon je ballen, dit siert je!!  :clapping:

ik blijf nog wel bij mijn mening, de winkel heeft mij gerust gesteld en garandeert dat het om een goed werkend product gaat en niet de eigenaar...

daar hadden zij zich in vergist om blind vanuit te gaan dat het product goed is..

Zoals ik al eerder vermelde is dit en welles nietes spel waarbij jullie allebei reden kunnen hebben van twijfel.
Jij had ze moeten luisteren voordat jij zo'n uitspraak doet, jij kan nu niet zeggen dat het aan de winkel ligt of dat het product niet werkend was. ;)
De winkel gaat achteraf niet met de klant in discussie want hij had net zo goed kunnen zeggen probleem ligt bij jou ;). De winkel weet dat de luidsprekers in orde waren, jij niet, maar hun kunnen ook niets bewijzen dat het niet aan hun lag, dus optie geld terug en de regel toegepast klant is koning en ga nooit met een klant in discussie!!

dat ze mij geen excuus aanbieden voor het ongemak vind ik alsnog niet netjes...want  de winkelier is de gene dingen aangeeft dat het om een perfect werkende product gaat en daarmee adverteert.

Persoonlijk was een excuses op zijn plaats alleen voor het ongemak. Maar niet omdat het product niet werkend is. Misschien was hij wel werkend maar waar het probleem ligt zullen we nooit achter komen.
Enige waar we nu achtergekomen zijn dat de winkel toch goede service heeft verleent en alles netjes afgehandeld heeft.
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

Roksan

Misschien al eerder genoemd, maar de luidsprekers kunnen toch goed gefunctioneerd hebben in de winkel en dat tijdens het transport kabels zijn los  geschoten?

Ik vind dat er veel te snel conclusies worden getrokken en nogal vanuit emoties gereageerd wordt. Tuurlijk is het vervelend dat iets dergelijks gebeurd. Maar de winkel list het toch netjes op? Je krijgt je geld terug terwijl zij dat juridisch gezien niet hoefde te doen. Wat is nu het probleem ?
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Mr.M

klopt helemaal, alleen toen stond ik al in de winkel, en ik heb de winkelier  wel 10 keer gesproken en ieder keer werd ik door de winkelier gegarandeerd dat het product welke ik van ze koop 100% in orde is. op moment dat je dat als winkelier doet , dan heb ik met jouw te maken, ongeacht dat je een tussenpersoon bent.

Als zij duidelijk hadden gezegd, we weten de staat van het product niet dan is het verhaal anders geweest.

Hier werd ik door de winkelier/winkel persoonlijk gegarandeerd dat het om een product gaat welke helemaal in orde is en dat ik mij speakers gerust kan verkopen om deze te kopen.

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Maximus_Aurelius

Citaat van: maz op februari 26, 2015, 11:52:06
klopt helemaal, alleen toen stond ik al in de winkel, en ik heb de winkelier  wel 10 keer gesproken en ieder keer werd ik door de winkelier gegarandeerd dat het product welke ik van ze koop 100% in orde is. op moment dat je dat als winkelier doet , dan heb ik met jouw te maken, ongeacht dat je een tussenpersoon bent.

Als zij duidelijk hadden gezegd, we weten de staat van het product niet dan is het verhaal anders geweest.

Hier werd ik door de winkelier/winkel persoonlijk gegarandeerd dat het om een product gaat welke helemaal in orde is en dat ik mij speakers gerust kan verkopen om deze te kopen.

Jij had er op kunnen staan dat je ze wilde luisteren.
Maz het siert je wat je voorheen gezegd hebt maar nu ga je je eigen nalatigheid af reageren op de winkel. Ook niet netjes. Jij hebt het nagelaten om de luidsprekers te testen. Dus er kan wel geroepen worden de winkelier heeft mij verzekerd dat ze deden, daar zou ik op poepen ;)  :D. Aansluiten die luidsprekers en luisteren. We praten hier over een hoop poen, ook al was het voor 200 euro ;).
Jij gaat nu een verwijt maken terwijl je geen enkel bewijs hebt. Dit is nu het grote verschil tussen klant en winkelier. De winkelier handelt het goed af zonder probleem en jij blijft verwijten terwijl je zelf (gedeelte) nalatig bent geweest ;).
Dus ook even de hand in eigen boezem steken ;)

🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

Jumping Jack

Citaat van: Maximus_Aurelius op februari 26, 2015, 11:59:27
Jij had er op kunnen staan dat je ze wilde luisteren.
Maz het siert je wat je voorheen gezegd hebt maar nu ga je je eigen nalatigheid af reageren op de winkel. Ook niet netjes. Jij hebt het nagelaten om de luidsprekers te testen. Dus er kan wel geroepen worden de winkelier heeft mij verzekerd dat ze deden, daar zou ik op poepen ;)  :D. Aansluiten die luidsprekers aan luisteren. We praten hier over een hoop poen, ook al was het voor 200 euro ;).
Jij gaat nu een verwijt maken terwijl je geen enkel bewijs hebt. Dit is nu het grote verschil tussen klant en winkelier. De winkelier handelt het goed af zonder probleem en jij blijft verwijten terwijl je zelf (gedeelte) nalatig bent geweest ;).

^^

Het is goed mogelijk dat de speakers het in de winkel perfect deden, maar er iets is misgegaan tijdens het transport. Zoals al herhaaldelijk werd gezegd, is het zeer waarschijnlijk dat het een los contact in het filter betreft. Als je die speakers zo graag wilt, is dat imo iets waar best wel een oplossing kon voor gevonden worden... Die deur heb je echter zelf dicht gegooid door 1) ze niet (goed) te beluisteren vooraleer je ze kocht en 2) door direct de winkel in het defensief te drukken.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Mr.M

als ik dit zo opsom achteraf, met de weet dat er in de advertentie had gestaan dat het een aangeboden product is van een ander en dat ik dat niet heb gezien of kunnen verstaan,

dan kan ik echt niets anders van maken dat het  door de TUSSENPERSOON in dit geval GOED is gehandeld...

dit is een mooie voorbeeld van een SLECHTE COMMUNICATIE & BLIND VERTROUWEN VAN BEIDE KANTEN.. ZOWEL MIJ ALS KLANT ALS DE WINKELIER IN DE AANGEBODEN PRODUCT VAN EEN ANDER..

HIERBIJ OOK MIJN EXCUSES VOOR DE NEGATIEF UITING WELKE NIET HELEMAAL TERECHT IS IN DIT GEVAL/..

IK GING ER ECHT VANUIT DAT DE WINKELIER VERANTWOORDELIJK IS VOOR HET AANGEBODEN PRODUCT...EN HEB ZE NIET ALS TUSSENPERSOON BESCHOUWD..

DIT OMDAT ZIJ MIJ OP ALLE VLAKKEN PERSOONLIJK HEBBEN GEGARANDEERT DAT HET 100 PROCENT GOED IS..

HOEDAN OOK FOUTEN AAN BEIDE KANTEN VAN HET DRAAD,
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

MauZ

Phoe Phoe.. Wat een verhaal Maz..
Het is je vergeven.. 😄 [emoji6]
Ennuh..  Je capslock staat vast..  Tis maar dat je het weet..  😉
*Panasonic TX-P50GT50E*Marantz SR5004 SG*Marantz CD5005 SG*TAGA Harmony Platinum V.2 F-100 Fronts*TAGA Harmony Platinum V.2 C-40PR centerspeaker*TAGA Harmony Platinum S-40 surrounds*Norstone Stylum 3*TAGA DA-300 DAC*JIB HF-004 LS cables/W&M LS cables*JIB HC 011 Interlink*Logitech Squeezbox Touch*Lacie 2x1 TB  Neil Poulton Design*

Mr.M

DIT WAS WEER EEN VERHAAL UIT DE ,, A MAZing quest to high end heaven,,

Mr.M

volgende week maar eens een afspraak maken bij kharma om de S7 SIGNITURE eens te beluisteren weer,,,

ben er helemaal weg van.... :wub: :wub: :wub: :wub:

wanneer komt vakantiegeld?

ow shit heb geen vakantiegeld,, :clapping: :clapping:

advr

Citaat van: maz op februari 26, 2015, 12:22:27
[emoji2] [emoji2]
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Martin!!!

Citaat van: maz op februari 26, 2015, 12:02:18

DIT OMDAT ZIJ MIJ OP ALLE VLAKKEN PERSOONLIJK HEBBEN GEGARANDEERT DAT HET 100 PROCENT GOED IS..

HOEDAN OOK FOUTEN AAN BEIDE KANTEN VAN HET DRAAD,

Blijft het transport verhaal en het feit dat je ze NIET beluisterd heb in de winkel, dus wellicht maar aan één kant van de draad een fout (jij zelf). Dit zal waarschijnlijk nimmer bekend worden (gemaakt). Hoe dan ook ik hoop dat je snel je geld terug krijgt.......

Op naar de volgende aankoop en verdere avonturen  :pompom:
mainly British stuff

michel69

Citaat van: maz op februari 26, 2015, 12:22:27

^^ precies het is gebeurt en nu kun je weer vrolijk opzoek naar een nieuwe set speakers........ook leuk toch ;D

Vermoed dat er binnenkort weer een paar Kharma's te bewonderen zijn in huize Maz ;)
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Mr.M

Citaat van: Martin!!! op februari 26, 2015, 12:26:59
Blijft het transport verhaal en het feit dat je ze NIET beluisterd heb in de winkel, dus wellicht maar aan één kant van de draad een fout (jij zelf). Dit zal waarschijnlijk nimmer bekend worden (gemaakt). Hoe dan ook ik hoop dat je snel je geld terug krijgt.......

Op naar de volgende aankoop en verdere avonturen  :pompom:
geef ook eerlijk toe, er zijn fouten aan mijn kant gemaakt, daar is geen twijfel aan...

had gewoon moeten wachten op een demo al vonden de heren dat niet prettig...

lesje geleerd, volgende keer niet vanuitgaan dat alles goed is, al koop je het in een erkend winkel..

wat transport verhaal betreft, heb vivid gesproken en het is haast onmogelijk om 2 midunits tegelijk stuk te krijgen zonder dat de tweeter meegaat,  plus dat die dingen zelden tot nooit defect terugkomen.
meestal is het of de tweeter of bas units, want die hebben het meest te verduren .

zij denken dat er wellicht aan gesleuteld is en dat de midtoners niet zijn gekoppeld aan de filter..

kwestie van een stekker. want ieder units is met een stekkertje verbonden halve wegen aan de filter..

Mr.M

Citaat van: michel69 op februari 26, 2015, 12:36:50
^^ precies het is gebeurt en nu kun je weer vrolijk opzoek naar een nieuwe set speakers........ook leuk toch ;D

Vermoed dat er binnenkort weer een paar Kharma's te bewonderen zijn in huize Maz ;)

als ik het financieel voor elkaar kan krijgen om een S7 SIGNITURE in huis te halen dan  :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:...

HEEFT NIEMAND EEN BRIL, LENSOF ZONNEBRIL NODIG????HHAHAHAHA :clapping: O0

IK KOM GELD TEKORT VOOR ME NIEUWE SPEAKERS. hahahahah

Martin!!!

Citaat van: maz op februari 26, 2015, 12:50:21
HEEFT NIEMAND EEN BRIL, LENSOF ZONNEBRIL NODIG????HHAHAHAHA :clapping: O0

IK KOM GELD TEKORT VOOR ME NIEUWE SPEAKERS. hahahahah

Ik een lees/beeldscherm bril, en nee dat is geen geintje hahahaha  8)
mainly British stuff

Mr.M

Citaat van: Martin!!! op februari 26, 2015, 12:54:29
Ik een lees/beeldscherm bril, en nee dat is geen geintje hahahaha  8)
HAHAHAHAHAHAH...  PRACHTIG... HOE SOMMIGE MENSEN ZIJN..HAHHAHA :clapping: :clapping: :pompom: :pompom:

aan forumgenoten wil ik een dikke korting geven,  TWEEDE GLAS GRATIS ,ONGECHT PRIJS VAN GLAS of montuur met 50% korting....

in jouw geval als je gebruik maakt van optie een voor een computerbril scheelt dat +_ 120 euro.

MauZ

*Panasonic TX-P50GT50E*Marantz SR5004 SG*Marantz CD5005 SG*TAGA Harmony Platinum V.2 F-100 Fronts*TAGA Harmony Platinum V.2 C-40PR centerspeaker*TAGA Harmony Platinum S-40 surrounds*Norstone Stylum 3*TAGA DA-300 DAC*JIB HF-004 LS cables/W&M LS cables*JIB HC 011 Interlink*Logitech Squeezbox Touch*Lacie 2x1 TB  Neil Poulton Design*

Mr.M

Martin!!!

Citaat van: maz op februari 26, 2015, 13:02:12
HAHAHAHAHAHAH...  PRACHTIG... HOE SOMMIGE MENSEN ZIJN..HAHHAHA :clapping: :clapping: :pompom: :pompom:

aan forumgenoten wil ik een dikke korting geven,  TWEEDE GLAS GRATIS ,ONGECHT PRIJS VAN GLAS of montuur met 50% korting....

in jouw geval als je gebruik maakt van optie een voor een computerbril scheelt dat +_ 120 euro.

Als ik zover ben kom ik zeker is bij je langs (zie PM)  O0  8)
mainly British stuff

holco

Snap het even niet meer!!!

Eerst ben je helemaal in love op de Vivid's en na dit verhaal wat niks te maken heeft met Vivid zelf sla je 100% om naar Kharma, man o man wat zit er een onrust in jouw kopie  ::) 
My Showcase

Eversolo T8 streamer / Audio-GD R8HE mk3 DAC / Audio-GD HE-1 mk3 preamp / Daudio ASP / Hypex Nilai-500 mono's (mid-hoog) / Hypex Nilai-500 mono's (woofers) / Daudio C1 (diy versie) / Rythmik F18 subwoofer / Mundorf Angelique (mid/hoog) /  Sommer Cable Elephant SPM440 (woofers) / Preffair X430 XLR kabels / Curious Evolved USB kabel / Pink Faun i2s kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

unknown

Citaat van: holco op februari 26, 2015, 13:56:16
Snap het even niet meer!!!

Eerst ben je helemaal in love op de Vivid's en na dit verhaal wat niks te maken heeft met Vivid zelf sla je 100% om naar Kharma, man o man wat zit er een onrust in jouw kopie  ::)

Ik vind het wel leuk dat er iemand op het forum zit die alles puur op emotie doet en weinig rationele gronden gebruikt bij zijn keuzes. Geeft mij in ieder geval een hoop leesvoer (en plaatjes) om van te genieten! :) ;)
Pre: Dion Audio 6AF4 Eindversterker: Emotiva XPA-5 Bron: Chromecast Audio DAC: Cambridge Audio DacMagic
speakers: Sonus Faber Liuto Luidsprekerkabel: Canare 4s11
Rack: Solidsteel 6.2 Zilver

hifi-annemie

holco

Denk dat de oplossing is dat hij inplaats van een brillen zaak te runnen hij beter een High-End audio zaak kan beginnen  ;)
My Showcase

Eversolo T8 streamer / Audio-GD R8HE mk3 DAC / Audio-GD HE-1 mk3 preamp / Daudio ASP / Hypex Nilai-500 mono's (mid-hoog) / Hypex Nilai-500 mono's (woofers) / Daudio C1 (diy versie) / Rythmik F18 subwoofer / Mundorf Angelique (mid/hoog) /  Sommer Cable Elephant SPM440 (woofers) / Preffair X430 XLR kabels / Curious Evolved USB kabel / Pink Faun i2s kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

patsijb

MauZ

Citaat van: hifi-ralph op februari 26, 2015, 14:02:24
Tja , meer koopofiel dan audiofiel.. ;)
En sinds een tijdje ook een spectofiel.. 😄