aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

scrutinizer

Citaat van: Duck Twacy op november 26, 2014, 21:45:31
Nou bij gebruiken AOS ze tegenwoordig ATC units in hun TDL kloon (die overigens ook al geen B139 meer gebruikte)
Mooie kit is dat Hoop dat ik de link mag plaatsen (anders excuuse
http://www.aos-lautsprecher.de/deutsch/lautsprecher/classic/studio100.html

Mijn baskasten zijn gesloten (zoals je had kunnen lezen)

Je gaat hierin met grote stappen voorbij aan de liefhebbers voor vintage, twacy.
TDL reference, IMF. Roger monitors ......

Niet alles wat morgen gemaakt wordt betrek je meer bij de reproductie of beleving van de hobby.......
Zo ook zijn er gewenste materialen die niet meer gefabriceerd worden.... waardoor uitwijken soms 'noodzakelijk' is.

Nee ...ik had niet ingelezen. Mijn reactie was 'spontaan' van aard. ;)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Duck Twacy

Citaat van: Christiaan S op november 27, 2014, 02:32:27
Dat lijken bijna Rockport Atria's :D :P

Prijs valt me nog mee @ $21.500 per paar ;)

Nee dat zijn mijn diy speakers  :)

Grapje natuurlijk. Ik wist wel dat dit in de smaak zou vallen. Ze lijken ook nog mooi te klinken ook als ik dit mag geloven

http://www.ultraaudio.com/index.php/twbas-menu/434-when-the-stars-align-rockport-technologies-atria-loudspeakers

Duck Twacy

Citaat van: scrutinizer op november 27, 2014, 09:52:59
Je gaat hierin met grote stappen voorbij aan de liefhebbers voor vintage, twacy.
TDL reference, IMF. Roger monitors ......

Niet alles wat morgen gemaakt wordt betrek je meer bij de reproductie of beleving van de hobby.......
Zo ook zijn er gewenste materialen die niet meer gefabriceerd worden.... waardoor uitwijken soms 'noodzakelijk' is.

Nee ...ik had niet ingelezen. Mijn reactie was 'spontaan' van aard. ;)
Mijn eerste serieuze speaker was van IMF (met een B200 weliswaar) en heb er lang over nagedacht om een TDL na te bouwen (maar te lastig). Maar de B139 was in de tijd een mooie woofer maar er bestaat tegenwoordig echt wel betere (zoals die ATC woofer, of een Skaaning of of...)

Sorry voor de offtopic Maz, je showcase begint een beetje op een praathuis (of kroeg) te lijken :)

scrutinizer

Citaat van: Duck Twacy op november 27, 2014, 11:49:44
Mijn eerste serieuze speaker was van IMF (met een B200 weliswaar) en heb er lang over nagedacht om een TDL na te bouwen (maar te lastig). Maar de B139 was in de tijd een mooie woofer maar er bestaat tegenwoordig echt wel betere (zoals die ATC woofer, of een Skaaning of of...)

Ik denk niet dat ik ergens aangeef dat er 'geen' betere units bestaan.
Jij weet ook .... wat ik met mijn post bedoel en beschrijf. ;)

De Splendors, Harbeths etc .... hebben door deze eigenschappen nu nog steeds, bij velen, hun bestaansrecht.  :)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Duck Twacy

Ow, bedoelde je dat. Ja natuurlijk.  Zou denk ik best heel tevreden zijn met zo'n grote Harbeth (liefst de studio uitvoering, lekker basic)

Han S

Ik heb de IMF RSPM's gehad met de beroemde B139 en daar is niks mis mee hoor, laag rendement wel dus je hebt flink wat vermogen nodig. En nu luister ik dagelijks naar de kleine TDL 0.75 zuiltjes en daar zit zoveel diep laag in dat de beide subs naar de zolder zijn verbannen.

Mr.M

Even mijn nieuwe aanwienst testen ...ben benieuwd na hoeveel glaasjes die ingespeeld is en lekker klinkt. :wub:.
:tounge2:
De vorige klonk all lekker bij 3 glaasjes.deze moet beter zijn..
Niet boos worden om wat ik aan doen ben met de gentlemans jack...
Ik schaam me nu...
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

De nieuwe kharma supreme refrence ls kabel 2.5 meter.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Nahpets

Je bent de coca cola aan het aanlengen met andere vloeistoffen...wat zonde.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

LABO

Citaat van: maz op november 29, 2014, 23:29:35
De nieuwe kharma supreme refrence ls kabel 2.5 meter.
Het blijven super kabels  :inlove:  niet meer wegdoen
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Mr.M

Citaat van: LABO op november 29, 2014, 23:30:58
Het blijven super kabels  :inlove:  niet meer wegdoen
hier heb ik lang op gewacht..
Dit is een blijvertje...pfff zo moeilijk om aan Kharma ls kabels te komen....

Mr.M

De gentleman jack klinkt ook goed..

Mr.M

Kerkhoffd

Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Spring Audio gemodificeerde Meraki switch en lineaire voeding - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Mr.M

Citaat van: Nahpets op november 29, 2014, 23:30:38
Je bent de coca cola aan het aanlengen met andere vloeistoffen...wat zonde.
Had even trek in een mix...helaas geen gewone jack bij de hand om te mixen..dus moet maar even paar glaasjes zo.

Mr.M

Even de vernaderingen van deze weekend doorgeven..

Ik heb  zaterdag bij kharma mijn nieuwe kharma supreme ls kabel opgehaald..
Dat was de eerste verandering.
Verder was ik opzok naar een betere phono vv en eindigde met een AUDIONOTE M2 EN DE AUDIONOTE ANS 2 MC TRANSFORMATOR. :wub:
Klonk zo goed in mijn set dat ik het heb gekocht...op een of ander manier vind ik audionote magisch in het weergave in het mid gebied.... heel erg muzikaal. En mijn draaitafel klinkt stukken beter met de denon dl103 mc en de audionote..dus nu heb ik een mooie buize voortrap naast de tetha...
Zeerblij ermee.

sultankat

Fraai die AudioNote! Gefeliciteerd. Niet meer wegdoen.
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Mr.M

Citaat van: sultankat op november 30, 2014, 19:16:55
Fraai die AudioNote! Gefeliciteerd. Niet meer wegdoen.
Tnx rogier.

Dit wordt dan me stereo dedicated vv....match echt heel goed met me set.
Ik blijf liefhebber van audio note geluid..
Het heeft een magisch midgebied...zeer muziekaal...

Mr.M

Zo staat die dan. :wub:

sultankat

Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

chansig

Mooi spul dat Audio Note. Zelf nooit verder gekomen dan de zero en M1. Beetje weinig power (qua versterking) maar zeker een mooie VV.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Ruud-

Wie met andermans oren luistert...bedriegt zichzelf. C.D.speler:NorthStarDesign, v.v.: Counterpoint 1000, EV: Aragon 8008ST, speakers: KEF LS50,: Interlinks Sonore Reference Gold, speakerkabel: Vicol..

Deleted Member 2

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs