aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Mr.M

Citaat van: AirTimeDMC12 op november 11, 2014, 21:07:28
LOL :clapping: Zit met gemengde gevoelens dit te volgen. Krijg ook ineens een flashback. Doet me denken aan die CA Plate van Madhouse en die sticker....

Oog wil ook wat, zeker omdat Maz alles in het zicht heeft staan, dus begrijp z'n overwegingen. Als hij er de centen voor over heeft, prima toch.

Kijk ! Hier doen we het voor...    De lol
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Citaat van: AirTimeDMC12 op november 11, 2014, 21:39:57
Over niet te snel gesproken trouwens. Had je die nieuwe Siltech niet ff wat in moeten laten spelen voor het vergelijk? De Hawk Eye lag ook al 1,5 jaar ongebruikt in de kast.
Siltech was demo en de Hawk Eye. Is all een paar dagen aan spelen hier..

Inspelen is weer een van die dingen waar ik niet veel mee heb......apprsaruur OK, maar kabels,,,,muahhhh

Zo heb ik ook af en toe mijn heldere momenten...hahahah
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

michel69

Citaat van: maz op november 11, 2014, 20:57:51
Audio spullen switchen zal altijd een hobby blijven pearles...

Vanaf januar ben ik officieel een brillen boer..hahaha....

Trouwens morgen krijg ik een mooie speaker over de vloer van een audio kennis,, hij wilt van set veranderen en ik ben wellicht geïnteresseerd in als de prijs goed is natuurlijk...

Morgen zal ik jullie weer verrassen met een zeldzaam speaker.....

Zoals  pearles zeg.  LAY BACK AND ENJOY the ride.

even voor de duidelijk heid ben zeer tevreden met de pioniers maar ben toch nieuwsgierig of het beter kan....

Ralphie heeft ook een upgrade gedaan dus het kan beter , alleen tegen welke prijs...??? Als het op te hoesten is voor me Doe ik het zonder twijfel...all klinkt mijn set goed. Beter is ten alle tijden beter.haha

Dus om terug te komen op Joris de vraag  betreft grenzen....mijn budget is wat mij begrensd in leven Joris anders had ik hier een set van een mil neer gezet , als het kon....

;D ;D We gaan er morgen maar weer eens voor zitten om te kijken met zijn allen wat voor moois je nu ons weer gaat voorschotelen  :popcorn:....hoe laat moeten we de wekker zetten ;) :P
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Mr.M

Ik dnek dat we nu aan een rust moment kunnen denken in mijn Quest...
Ik heb niets tekoop staan.hahaha..

Mijn audiokenissen zijn in ieder geval heel blij met mij want ik kan vrij makkelijk hun oude spul doorverkopen voor ze , zo kunnen zij ook makkelijker upgraden...

Zo krijg ik morgen ook een hele mooie speaker over de vloer van een audiokennis welke een upgrade wilt doen.
Als het beter bevalt in mijn ruimte dan koop ik het voor mezelf en verkoop ik de tad  door. Matched het niet met mijn kamer akoestiek dan gaat die tekoop op het net...
Zo krijg je toch gratis dingen om uit te proberen....kost me niets ...en ik help een audio kennis om te upgraden..
Zal morhen de foto's plaatsen,,,, kan je zeggen dat ze bijna 100 kilo PST zijn..hahah :clapping:

Mr.M

Owjaaa , als ik het goed heb begrepen waren er maar een paar wereldwijd gemaakt van deze speakers..
ik heb morgen weer de gelegenheid om een zeer bijzonder stuk audio in huis te nemen.

Gratis en voor niets.... :pompom:

Thanatos

Citaat van: maz op november 11, 2014, 22:05:58
Ik dnek dat we nu aan een rust moment kunnen denken in mijn Quest...
Ik heb niets tekoop staan.hahaha..

Mijn audiokenissen zijn in ieder geval heel blij met mij want ik kan vrij makkelijk hun oude spul doorverkopen voor ze , zo kunnen zij ook makkelijker upgraden...

Zo krijg ik morgen ook een hele mooie speaker over de vloer van een audiokennis welke een upgrade wilt doen.
Als het beter bevalt in mijn ruimte dan koop ik het voor mezelf en verkoop ik de tad  door. Matched het niet met mijn kamer akoestiek dan gaat die tekoop op het net...
Zo krijg je toch gratis dingen om uit te proberen....kost me niets ...en ik help een audio kennis om te upgraden..
Zal morhen de foto's plaatsen,,,, kan je zeggen dat ze bijna 100 kilo PST zijn..hahah :clapping:

Dat ikea karretje is rated op max 25KG denk ik  O0 :D

Ben benieuwd  :)

MauZ

Livin' in the fast lane with maz! Hahaha...
Op de audio snelweg rijdt maz volgens mij helemaal alleen op de linkerbaan.. 😄 😄 😉 
Niemand die hem voorbij komt gaat. 😄 😄 hahaaa geweldig!!
*Panasonic TX-P50GT50E*Marantz SR5004 SG*Marantz CD5005 SG*TAGA Harmony Platinum V.2 F-100 Fronts*TAGA Harmony Platinum V.2 C-40PR centerspeaker*TAGA Harmony Platinum S-40 surrounds*Norstone Stylum 3*TAGA DA-300 DAC*JIB HF-004 LS cables/W&M LS cables*JIB HC 011 Interlink*Logitech Squeezbox Touch*Lacie 2x1 TB  Neil Poulton Design*

Mr.M

Citaat van: michel69 op november 11, 2014, 22:00:08
;D ;D We gaan er morgen maar weer eens voor zitten om te kijken met zijn allen wat voor moois je nu ons weer gaat voorschotelen  :popcorn:....hoe laat moeten we de wekker zetten ;) :P
Om 13.00 uur komt hij met een busje om ze te brengen....rond 15.00 uur zal het hier aangesloten zijn denk ik.

Ben zelf zeer benieuwd want dit is echt een bijzonder exemplaar.. Het is eem gesloten systeem dus moet goed plaatsbaar zijn denk ik...

Mr.M

Citaat van: MauZ op november 11, 2014, 22:20:45
Livin' in the fast lane with maz! Hahaha...
Op de audio snelweg rijdt maz volgens mij helemaal alleen op de linkerbaan.. 😄 😄 😉 
Niemand die hem voorbij komt gaat. 😄 😄 hahaaa geweldig!!

Als je gratis een Ferrari mag rijden om het vervolgens door te mogen verkopen nadat je er uitgespeeld mee bent zou jij het ook doen toch??

Ik kan er niets aan doen dat ik all die lekkernij aangeboden krijg...ik zoek ze echt niet op....zij zoeken mij op...

Maximus_Aurelius

Dan moet ik jou ook een keer opzoeken haha. Alleen niet met mijn apparatuur.  ;) ;D
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

chansig

Citaat van: Zodiac op november 11, 2014, 20:19:26
Actie is reactie.

In dit geval niet hoor. Het is een forum geen real life communication. Maz praat niet tegen iemand persoonlijk als hij zijn geile kabel post. Het is de ander die zich schijnbaar ergens aan "stoort" en men vindt het schijnbaar erg lastig vindt om te zien dat dit zijn "probleem" is en niet die van Maz.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

MauZ

Citaat van: maz op november 11, 2014, 22:25:53
Als je gratis een Ferrari mag rijden om het vervolgens door te mogen verkopen nadat je er uitgespeeld mee bent zou jij het ook doen toch??

Ik kan er niets aan doen dat ik all die lekkernij aangeboden krijg...ik zoek ze echt niet op....zij zoeken mij op...
Oh ja zeker  [emoji6]
Citaat van: Maximus_Aurelius op november 11, 2014, 22:27:28
Dan moet ik jou ook een keer opzoeken haha. Alleen niet met mijn apparatuur.  ;) ;D
Hahaha... 😄
*Panasonic TX-P50GT50E*Marantz SR5004 SG*Marantz CD5005 SG*TAGA Harmony Platinum V.2 F-100 Fronts*TAGA Harmony Platinum V.2 C-40PR centerspeaker*TAGA Harmony Platinum S-40 surrounds*Norstone Stylum 3*TAGA DA-300 DAC*JIB HF-004 LS cables/W&M LS cables*JIB HC 011 Interlink*Logitech Squeezbox Touch*Lacie 2x1 TB  Neil Poulton Design*

Joris1971

Citaat van: chansig op november 11, 2014, 22:29:08
In dit geval niet hoor. Het is een forum geen real life communication. Maz praat niet tegen iemand persoonlijk als hij zijn geile kabel post. Het is de ander die zich schijnbaar ergens aan "stoort" en men vindt het schijnbaar erg lastig vindt om te zien dat dit zijn "probleem" is en niet die van Maz.

Gr Hans

Goh Hans, ik dacht al wanneer komt jouw posting, met toch weer dat stukje sarcasme naar mij toe.

chansig

Hier zit geen sarcasme in...zo zie ik het.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

VlisChris

Mannen (lees Joris en chansig
willen jullie gekibbel via de pm voortzetten? Of misschien gewoon laten voor wat het is? Dit is namelijk zo'n leuk topic om mee te lezen ;)

Joris1971

chansig

Citaat van: Christiaan S op november 11, 2014, 22:43:55
Mannen (lees Joris en chansig
willen jullie gekibbel via de pm voortzetten? Of misschien gewoon laten voor wat het is? Dit is namelijk zo'n leuk topic om mee te lezen ;)

Ik dacht al.  :D

Maar even...ik reageer op de actie-reactie uitspraak van Zoldar...daar ben ik het niet mee eens. Hoe Joris reageert is aan hem.

Gr Hans
Coax AQ Carbon

VlisChris

Citaat van: Joris1971 op november 11, 2014, 22:46:44
Wat is een forum zonder gekibbel?  ;D

in ieder geval een stuk rustiger :devil:

Maar bedankt voor de medewerking mannen! Kan ik met een gerust hart verder kijken hoe een paar mafketels met een propellervliegtuig een orkaan in vliegen ;) (mighty planes @ disovery channel)

Duck Twacy

Citaat van: maz op november 11, 2014, 22:05:58

Mijn zelfbouw speakers zijn 125 kilo per kanaal (zijn wel 2 delen, bas + mid/hoog). En er is maar 1 paar in heel de wereld.

Ze zien er alleen niet uit :)

(o ja, ook gesloten systeem)
Kopuh... (mn vriendin wil er vanaf)

twani

Citaat van: Christiaan S op november 11, 2014, 23:13:27

Maar bedankt voor de medewerking mannen! Kan ik met een gerust hart verder kijken hoe een paar mafketels met een propellervliegtuig een orkaan in vliegen ;) (mighty planes @ disovery channel)

Daar liet ik me sowieso niet van weerhouden Chris. 

Wij van het "Libelle clubje" houden de boel wel in de gaten :tounge2:

VlisChris

Mr.M

Citaat van: Duck Twacy op november 11, 2014, 23:15:04
Mijn zelfbouw speakers zijn 125 kilo per kanaal (zijn wel 2 delen, bas + mid/hoog). En er is maar 1 paar in heel de wereld.

Ze zien er alleen niet uit :)

(o ja, ook gesloten systeem)
Kopuh... (mn vriendin wil er vanaf)

Als je Eem Kharmametalen plaatje kan bemachtigen kan ik er wat mee... Hahaa

Mr.M

Citaat van: chansig op november 11, 2014, 22:49:34
Ik dacht al.  :D

Maar even...ik reageer op de actie-reactie uitspraak van Zoldar...daar ben ik het niet mee eens. Hoe Joris reageert is aan hem.

Gr Hans

^^ ^^

VlisChris

Citaat van: Peerless Monster op november 11, 2014, 20:31:50
De Pioneerschapen

Hm? Wat zeg je?

Spoiler
de oudgediende op dit forum snappen de humor nu in 1 keer :devil:

Peerless Monster

Citaat van: clockwork op november 11, 2014, 20:41:13
Ik voel me ook niet aangesproken. Dit is mijn derde set Pioneer speakers. Zullen we het anders ook even over CA plate-schapen gaan hebben?  ;)

Hoorde Raphie ook bij ;D
Mwhoehahaha...

Maar eeh jongens ik heb de Pioneers bij Raphie mogen beluisteren inderdaad, daar steekt wel wat... ;D
Ze zijn echt mega prachtig. Kan niet anders zeggen.
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10