aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Mr.M

De pronkstuk van zijn set...
De jeff rowlands......voeding en versterker monoblokken.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Citaat van: Raphie op oktober 26, 2014, 21:13:42
mooi Maz!

Tnx , ooit als ik groter huis neem stap ik over naar de grote pioneers..

@pearless,,,,tnx,   onverwacht heb ik toch me set toch compleet...

Grappig was dat ik de cd speler ging ophalen en de beste man zei ...dus je wilt je set compleet maken.hahahaj

Dat had ik niet verwacht te horen..hahah..

Ik had beloofd niet overall zijn foto's te plaatsen maar eentje hier mag vast wel..

Om te kwijlen wat daar allemaal stond...van de mooiste cd spelers tot JEFF ROLAND EINDTRAP..
IK WILDE NIET NAAR HUIS...HAHA

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

LABO

Citaat van: maz op oktober 26, 2014, 21:58:14
Om te kwijlen wat daar allemaal stond...van de mooiste cd spelers tot JEFF ROLAND EINDTRAP..
IK WILDE NIET NAAR HUIS...HAHA
Ja geweldig. Ik zit te denken om over te stappen naar een Jeff Rowland / Continuum S2  :wub:
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Bama

Citaat van: LABO op oktober 26, 2014, 22:01:28
Ja geweldig. Ik zit te denken om over te stappen naar een Jeff Rowland / Continuum S2  :wub:

Pas in Malle nog naar zitten luisteren en sprak me ook erg aan.

Thanatos

Citaat van: maz op oktober 26, 2014, 21:57:47
De pronkstuk van zijn set...
De jeff rowlands......voeding en versterker monoblokken.

Grappig. Toevallig een paar dagen terug iemand gesproken die deze set aanhaalde in de omgeving van Nijmegen..

Waanzinnig mooie apparatuur  :worship:

michel69

Citaat van: maz op oktober 26, 2014, 21:40:40
Dankjewel..

Deze set blijft voorlopig staan zoals die is..hoop ik..hahaha...

Alleen nu nog een goede USB spdif converter ,,want de stello da 100 en 220 mk2 heb ik verkocht gister..

De stello was te groot en ik had de plaats nodig voor de cd speler.
De stello da 220 mk2 Klinkt heel mooi maar de theta net iets mooier, ik vond het zonde om de 220 mk2 enkel als doorsluis te gebruiken als USB spdif converter...

Owjaa en straks een mooie element en power station,, en veel platen kopen en vooral muziek luisteren...

;D een mooi plekje verdiend de Theta zeker.......en wbt de dac's waar je het over hebt das voor mij nog allemaal Abracadabra  :crazy: het eerste wat nu op mijn lijstje staat is iets waar ik zowel spotify als internetradio kan afspelen op mijn Arcam.....alleen mijn potje is voor dit jaar zo goed als leeg :(

En platen kopen.......daar komt nooit een einde aan....je kan je lol op dus :tongue2:

Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Mr.M

Dot waren de mooiste eindtrappen die ik ooit heb gezien,, wat een afwerking , wat een imposant ding..
Dit was mijn eerste ontmoeting met een Jeff Rowland en ben verkocht...

Waarschijnlijk mijn next project,,haahah...

Set Jeff Rowland samen stellen....

Mr.M

Citaat van: LABO op oktober 26, 2014, 22:01:28

Ik heb beetje zitten googlen over Jeff Rowland en het is beetje zelfde kwa uiterlijk als theta.....gepolijst metaal of geborsteld met hoge mate van afwerking..

De jeffs zijn wel een stuk imposanter en lopen nog iets meer in de papieren..

LABO

Citaat van: maz op oktober 26, 2014, 22:17:12
De jeffs zijn wel een stuk imposanter en lopen nog iets meer in de papieren..
Moet dan ook nog wel fors doorsparen of tegen een mooi geprijsde aanlopen haha
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink

Oud lid

Mooie set, Maz. Wat is die  zwarte apparatuur nog in het rek?

Ik kom af en toe in een kelder bij iemand waar ik de meest dure en exotische apparatuur heb gezien en gehoord. Ook iemand die veel wisselt. Noem zo'n beetje alle exotische apparatuur op en het heeft in die kelder gestaan. Ja Maz, ook Jeff Rowland.

Erwin B

Thanatos

Als je van die stijl houdt vind je dit ook wel mooi :

Mr.M

Citaat van: Erwin B op oktober 26, 2014, 22:21:41
Mooie set, Maz. Wat is die  zwarte apparatuur nog in het rek?

Ik kom af en toe in een kelder bij iemand waar ik de meest dure en exotische apparatuur heb gezien en gehoord. Ook iemand die veel wisselt. Noem zo'n beetje alle exotische apparatuur op en het heeft in die kelder gestaan. Ja Maz, ook Jeff Rowland.

Erwin B
Rechts staat een PlayStation en links mijn digitale ontvanger...

Maar ze vallen niet op,, baal echt dat de eindtrap zo lelijk opgesteld staat achter een pilaar, terwijl de eindtrap juist het mooiste is..

LABO

Citaat van: Thanatos op oktober 26, 2014, 22:22:46
Als je van die stijl houdt vind je dit ook wel mooi :

Ook erg mooi, maar vind het geen pan als daar straks al die kabels bovenlangs moeten lopen.

Mr.M

Net de speler aangezet en zowel met digitaal naar de VV als analoog en de twee dacs klinken net iets anders...

De theta VV dac kli kt wat imposanter en meer alsof je er tussen zit en de cd speler dac ben je een paar rijen achter naar een podium aan luisteren... Beide klinken super mooi... :wub:
Misschien moet ik de handleiding lezen en een en ander aanpassen in de cd speler...

Mr.M

Citaat van: LABO op oktober 26, 2014, 22:32:16
Ook erg mooi, maar vind het geen pan als daar straks al die kabels bovenlangs moeten lopen.

Dit is beetje overdone....teveel bling,, moet wel klasse hebben en niet te worden. ,voorkant valt mee maar bovenkant???

Mr.M

Wauwwww dit klinkt geweldig......

Had Jerry nog gesproken en hij zei ook , omdat je alles van zelfde merk heb zijn de output impedanties aan elkaar gematched en dan krijg je een hele mooie geluid, dit is echt om kippenvel te krijgen...

Dit is hoe het hoort te klinken....EINDELIJK...

Thanatos

Citaat van: LABO op oktober 26, 2014, 22:32:16

Ik vind het dan wel weer wat hebben. Zeer mooie modulaire opbouw. Vind zelf het gepolijste chroom net wat te veel van het goede. Heb zelf eea van Burmester in huis gehad en het uiterlijk is voor mijn smaak ook net over the top.

Thanatos

Citaat van: maz op oktober 26, 2014, 22:43:49
Wauwwww dit klinkt geweldig......

Had Jerry nog gesproken en hij zei ook , omdat je alles van zelfde merk heb zijn de output impedanties aan elkaar gematched en dan krijg je een hele mooie geluid, dit is echt om kippenvel te krijgen...

Dit is hoe het hoort te klinken....EINDELIJK...

:thumbs-up:

RobertVanWoerden

Netjes :) gefeliciteerd met weer een mooie aankoop, zeker nu het lekker genieten is.

Rudy1968

Gefeliciteerd Maz!
(heb niet alles gevolgd, dus weet niet helemaal zeker of ik je wel met de laatste aanschaf feliciteer  ;) )

sultankat

Als dit geen rust geeft. Erg goede combi! Je moet er wat voor doen, maar dan heb je ook wat!
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

WickedGame

Prachtige combi geworden met die Theta apparatuur!

nu je rack upgraden, en je eindversterker dan meer showen!  ;D Erg gaaf in iedergeval, nu zien hoelang de "rust" blijft... ik blijf het volgen  ;D

Raphie

JBL PRX Power!

erik s.

<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Raphie

Citaat van: erik s. op oktober 27, 2014, 09:45:54
weet niet of dat "rack" dat overleeft.
stutten met een 40cm alu poot van de gamma midden achter en gaat prima
ik snap trouwens niet waarom Maz niet gewoon zijn EV links of rechts zet? lijkt toch prima te passen?
is dan wel niet symetrisch maar staat beter als nu zo in het midden, naar mijn smaak dan.
JBL PRX Power!