Eric Desart

Started by bert stoltenborg, May 9, 2014, 11:32:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MaxxMark

Woah! Ik was ook nogal verrast toen ik dit las...  :(  :ohmy: Ontzettend gecondoleerd aan iedereen!

Heb heel veel van hem gelezen en geleerd!
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

kuiperik

Ken Eric via de bijdragen op de diverse fora en artikelen die hij heeft gepubliceerd op het net. Heb zelf ook altijd zijn kennis en bereidheid om dit te delen bewonderd. Treurig om te lezen dat hij er niet meer is en dat het ook via een langdurige en pijnlijke weg is gegaan. Veel sterkte gewenste aan de nabestaande.
Dream Theater in opbouw, zelfbouwspeakers: Scan Speak Event (TL), Hatt mkIII, Focal TL Sub en wat apparatuur om ze te laten zingen.

jaco

Dat is treurig om te vernemen, mijn Condoleance voor de na bestaanden van Eric.

Elke keer als ik een film kijk in mijn HT ruimte luister ik weer met veel plezier door de tips die Eric me destijds gegeven heeft.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

blue-eyes

Gecondoleerd, sterkte!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Ejorne


Raphie

Gecondoleerd! Eric zal worden gemist!
JBL PRX Power!

Joske007

Gecondoleerd, ik zal zijn bijdragen missen!
Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link

AbZ

RIP Eric.
Echte vakmensen zijn zeldzaam en daarvan zijn er nog minder die hun kennis onbaatzuchtig willen delen.
Op jouw eenzame hoogte is die combinatie helemaal zeldzaam. Bedankt voor al die moeite  :worship:

jurriaan

Hier wordt ik stil van. Na tijden hier niet geweest te zijn bracht hernieuwde interesse in akoestiek mij terug naar dit forum.

Mede voor de kennis en kunde die Eric Desart met veel geduld kon overbrengen. Ik kon Eric zijn bijdrage hier en elders altijd erg waarderen, hij kon zijn vakkennis over brengen op een manier dat ik zeker wist dat het klopte en daarbij ook de onzin verwijzen naar de prullenmand.