Martin778's set (Vintage JBL)

Gestart door martin778, november 23, 2013, 18:51:01

Vorige topic - Volgende topic

Joris1971

Citaat van: Dynky op mei 10, 2014, 09:06:07
ik las wat anders, maar dat zal vast aan mij liggen  :D

ik lees toch wat vragen

Hoe kun je nu weten dat JOUW kabel van 120 euro beter is dan de AQ King Cobra?

Volgens jou is het toch allemaal belangrijk welke kabel met welke stekker met een bepaald component matcht, hoe kun je dan zeggen dat jouw interlink de betere is als het om andermans set gaat?

Joris1971

Citaat van: cz79 op mei 10, 2014, 09:07:37
Misschien moet je dat gewoon lekker aan de TS overlaten en niet zo hard zoeken naar een reden om in iemands topic te gaan ruzien.
Als de TS het niet bevalt dan heeft hij zelf ook voldoende hersencellen om te reageren als Frank iets post wat de TS niet bevalt

ik denk dat Frank eens moet leren om niet ALTIJD en OVERAL zijn mening te verkondigen als een Jehova getuige en zaken te stellen die puur speculatie en gokwerk zijn.. Maar nee Frank denkt altijd te weten dat zijn kabels de beste zijn.
Niet alleen in zijn set maar ook in andermans set.. en als je daar dan een opmerking/vragen bij plaatst is meneer op zijn audiofiele pik getrapt en gaat hij of mensen negeren of trieste plaatjes posten.

CZ79

Pot verwijt de ketel, want als frank iets post dan ga jij er ALTIJD tegen in, dus je doet feitelijk exact hetzelfde
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

Joris1971

Citaat van: cz79 op mei 10, 2014, 09:12:47
Pot verwijt de ketel, want als frank iets post dan ga jij er ALTIJD tegen in, dus je doet feitelijk exact hetzelfde

omdat hij zijn mening door iedereen zijn strot duwt... maar laat maar schijnbaar mag Frank The Allmighty cable expert geen tegengas gegeven worden.

CZ79

En dat tegengas kan de TS niet geven als het hem niet zint? Dus die taak is dan aan jou besteed?
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

Joris1971

Citaat van: cz79 op mei 10, 2014, 09:16:11
En dat tegengas kan de TS niet geven als het hem niet zint? Dus die taak is dan aan jou besteed?

Waarom niet?
Ik schrijf gewoon wat meer forumleden denken... waarom bescherm jij Frank zo?

Dirk

Citaat van: Joris1971 op mei 10, 2014, 09:14:35
omdat hij zijn mening door iedereen zijn strot duwt... maar laat maar schijnbaar mag Frank The Allmighty cable expert geen tegengas gegeven worden.
je hebt meer overeenkomsten met Frank (vwb het accepteren van kritiek bvb) dan je zelf lijkt te beseffen, maar laat idd maar...terug naar het onderwerp van dit draadje misschien?  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Joris1971

Deleted Member 2

Citaat van: Joris1971 op mei 10, 2014, 09:09:55
ik denk dat Frank eens moet leren om niet ALTIJD en OVERAL zijn mening te verkondigen als een Jehova getuige en zaken te stellen die puur speculatie en gokwerk zijn.. Maar nee Frank denkt altijd te weten dat zijn kabels de beste zijn.
Niet alleen in zijn set maar ook in andermans set.. en als je daar dan een opmerking/vragen bij plaatst is meneer op zijn audiofiele pik getrapt en gaat hij of mensen negeren of trieste plaatjes posten.

Heb jij je wel eens serieus laten onderzoeken op hoe jouw gedrag overkomt bij andere mensen? Ik bedoel dit niet flauw omdat ik niet geheel en al uitsluit dat je een serieus probleem hebt.

Joris1971

Citaat van: Onder013 op mei 10, 2014, 09:18:59
Heb jij je wel eens serieus laten onderzoeken op hoe jouw gedrag overkomt bij andere mensen? Ik bedoel dit niet flauw omdat ik niet geheel en al uitsluit dat je een serieus probleem hebt.

Jouw mening/gedrag komt bij mij heel erg arrogant over, denk je nu de psychiater uit te kunnen hangen?
omdat je mij beticht van dat ik een serieus probleem heb.
Oh ik snap hem al , ik geef tegengas tegen Frank en de Fanclub staat weer vooraan om dat te ontkrachtigen

Deleted Member 2

Citaat van: Joris1971 op mei 10, 2014, 09:20:54
Jouw mening/gedrag komt bij mij heel erg arrogant over, denk je nu de psychiater uit te kunnen hangen?
omdat je mij beticht van dat ik een serieus probleem heb.
Oh ik snap hem al , ik geef tegengas tegen Frank en de Fanclub staat weer vooraan om dat te ontkrachtigen

Dat is wat ik bedoel: geen enkele aanzet of vermogen tot reflectie

Joris1971

Citaat van: Onder013 op mei 10, 2014, 09:26:02
Dat is wat ik bedoel: geen enkele aanzet of vermogen tot reflectie

Je kunt ook tever gaan

Deleted Member 2

Citaat van: Joris1971 op mei 10, 2014, 09:30:00
Je kunt ook tever gaan

Precies. Dat is wat jij regelmatig aan het doen bent.

Joris1971

Citaat van: Onder013 op mei 10, 2014, 09:31:34
Precies. Dat is wat jij regelmatig aan het doen bent.

laat maar, jammer dat je het zo ziet.

chansig

Wel een beetje flauw dat jullie ergens anders doorgaan en dan ook nog op een tijdstip dat een fatsoenlijk mens gewoon in bed ligt..lekker dan. >:(

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Lex Groningen

Ik heb er speciaal de wekker voor gezet. Het was even vroeg opstaan, maar dan heb je ook een hoop leuke leesplezier. :D
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

chansig

Was er een voorverkoop dan oid ? Krijg je daar dan een speciale e-mail voor ? Waar kan ik me aanmelden ?

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Lex Groningen

Hier gaan sinds gistermiddag alle toeters en bellen af zodra Frank en Joris een bericht plaatsen.
Wil gewoon niks missen!
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

chansig

Mooi systeem dan...kost zeker wel wat ?

Gr Hans
Coax AQ Carbon

chansig

Oh en euhhh...Hup Groningen.

Gr Hans
Coax AQ Carbon

YamahaRXV

Citaat van: Joris1971 op mei 10, 2014, 09:03:56
ik stelde gewoon een vraag hoe Frank denkt te weten waarom zijn kabel beter is in andermans set, ipv een onderbouwd antwoord te geven plaatst ie een zgn 'grappig' plaatje..

Ik snap het  ;)  Toch denk ik dat het een gevalletje "rode lap op een stier" betreft, overigens zonder de schuld bij één persoon te leggen.
Kan het "pionieren" van Frank zeker wel waarderen, maar of alle toch wel sterk "gepromote" uitkomsten daarvan als absolute referentie moeten gelden voor een ieder zijn set of situatie betwijfel ik zeker wel...
Het zeer frequent en nogal euforisch plaatsen van de bevindingen als "referentie" lijkt toch wel de nodige irritatie op te wekken bij een groot aantal mensen  :(
Best begrijpelijk dat hier reacties op komen, maar het niveau waarop deze geuit worden wordt ondertussen wel erg bedenkelijk hoor....
Het betreft "slechts" een gedeelde mooie hobby, die het eigenlijk niet eens waard is om er zover op door te gaan.
Stel je voor dat je serieuze gezondheidsproblemen zou gaan oplopen door een forum als dit.... Ben benieuwd hoe een behandelend arts zal reageren als je vertelt dat de klachten mogelijk ontstaan kunnen zijn door frustratie en irritatie op het HT forum ?  ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Lex Groningen

Citaat van: chansig op mei 10, 2014, 11:27:11
Mooi systeem dan...kost zeker wel wat ?

Gr Hans

Zeker, maar dan heb je ook wat.
Maar jouw speciale voorspellingsgave had dit toch ook wel zien aankomen?

chansig

Citaat van: Alex Groningen op mei 10, 2014, 11:31:25
Zeker, maar dan heb je ook wat.
Maar jouw speciale voorspellingsgave had dit toch ook wel zien aankomen?

Seizoen is afgelopen...volgend jaar wordt PSV kampioen... :D

Gr Hans
Coax AQ Carbon

Lex Groningen

Afgelopen? Voor mij nog niet. Mijn cluppie doet nog mee aan de play offs en als we daar door heen komen, dan worden we zelfs nog 5e. Iets wat jij (als ik het goed heb) had voorspeld. ;)

chansig

Klopt....ik ben nie gek. Wordt wel spannend voor ze. Maar goed...daar is een voetbaltopic voor.

G Hans
Coax AQ Carbon