X-fi Show 2013 - Ik ga op zondag

Gestart door Eddye, september 13, 2013, 08:50:04

Vorige topic - Volgende topic

lynch1979

Martin!!!

Citaat van: weust op september 16, 2013, 18:30:49
Liepen er zondag ook zoooo veel rond ;)

Op zaterdag nog veeeeel meer  :D
mainly British stuff

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Huub-13

Citaat van: martin778 op september 16, 2013, 12:01:49
Tracklist anyone?  ;)

Aangezien er sprake was van de "Marantz 14th edition" neem ik aan dat dit de tracklist is:

Marantz SACD 14e edition 2011

•The men you were - Shirley Horn
•London Paris Chardiff - Miller Dominic
•Sinner Prayer - Joe Beard, Ronnie Earl, The Broad Casters
•Fields of Gold - Eva Cassidy
•Desire - Boz Scaggs and David Paich
•Heads Up - Fourplay
•Guitar Compasion - Guitar Trio
•The Moon is a Harsh Mistress - Radka Toneff
•Sweet Tears - Signe Tollefsen
•Aseninatos - Fim Music
•Temptation - Earth and Fire
•Woman of Ireland - Judith Jamin
•Mariengesänge Händel - Orchestra Musica Antiqua

Ik heb hem zelf niet, dus het is een gok . . .
Hifi Rose RS151 | Lyngdorf TDAI-3400 | Dynaudio Heritage Special | Stax SR-009 + Paltauf KHV-ES buizenversterker

Deleted Member 2

quattronl

Citaat van: Huub-13 op september 16, 2013, 22:08:33
Aangezien er sprake was van de "Marantz 14th edition" neem ik aan dat dit de tracklist is:

Marantz SACD 14e edition 2011

•The men you were - Shirley Horn
•London Paris Chardiff - Miller Dominic
•Sinner Prayer - Joe Beard, Ronnie Earl, The Broad Casters
•Fields of Gold - Eva Cassidy
•Desire - Boz Scaggs and David Paich
•Heads Up - Fourplay
•Guitar Compasion - Guitar Trio
•The Moon is a Harsh Mistress - Radka Toneff
•Sweet Tears - Signe Tollefsen
•Aseninatos - Fim Music
•Temptation - Earth and Fire
•Woman of Ireland - Judith Jamin
•Mariengesänge Händel - Orchestra Musica Antiqua

Ik heb hem zelf niet, dus het is een gok . . .
goede gok :)
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Martin!!!

Citaat van: Onder013 op september 16, 2013, 22:28:21
ben je dan zondag ook geweest? ???
:D

Nee dat niet, maar uit zeer betrouwbare bron vernomen  ;D
mainly British stuff

Mordante

Wat vonden jullie van het 440Hz vs 432Hz verhaal in één van de zaaltjes? Persoonlijk vond ik het een beetje thuishoren in de categorie: aardstralen, ufo's en wicca. Het was een beetje als de Pepsi test. Iedereen die een slokje pepsi neemt en dan een slok Cola vind de Pepsi lekkerder omdat het zoeter is. Ga je meer drinken dan is te Pepsi te zoet en dan is  Cola toch lekkerder. De 440 vs 432 is net zo. De 432 doet iets met het geluid en dan wordt er al snel gezegd dat het "beter".

Etiennevh

Volgens mij was dat het zaaltje van Klinkt Beter, daar ga ik gewoon per definitie niet naar binnen :D
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Maximus_Aurelius

Was inderdaad bij Klinktbeter. Ik ben er gewoon naar binnen gegaan en heb even genoten van Marten Design Duke 2.
Wat een mooie luidspreker qua design en qua klank.
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

weust

Ben er ook binnen geweest om te genieten van de Duke 2. Dat klonk erg prettig.
Het verhaal over 440Hz en 432Hz kan ik begrijpen in theorie, alleen die gast van Klinkt Beter is een prutser en zo arrogant als de neten (was een mooi voorbeeld van met een mede-luisteraar aan de gang toen ik binnenkwam) dat het volledig niet van de grond kwam.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Etiennevh

Dat is ook de reden dat ik niet naar binnen ben geweest Weust, ik zag hem alweer staan.... :nopompom:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Martin!!!

Citaat van: Etiennevh op september 17, 2013, 10:06:31
Dat is ook de reden dat ik niet naar binnen ben geweest Weust, ik zag hem alweer staan.... :nopompom:

De kegels die hij had staan waren zeer appart en deden nog iets met de het geluidsbeeld ook. De kegels zouden ook de groei van planten bevorderen en aan zijn postuur te zien niet alleen van planten  :P
mainly British stuff

weust

Citaat van: Etiennevh op september 17, 2013, 10:06:31

Kende hem al van hier, dus had al een idee.
In het echt net zo erg. De meeste mensen in het echt zijn anders dan op het forum. Hij niet...

Nahpets

Citaat van: Etiennevh op september 17, 2013, 09:49:59
Volgens mij was dat het zaaltje van Klinkt Beter, daar ga ik gewoon per definitie niet naar binnen :D

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Deleted member

Ik ken hem persoonlijk niet, maar klinkt als een fijne gast...  :nowink:

je zal zo iemand maar voor in je bedrijf hebben... Die jaagt een hoop potentiele klanten weg!
Stereo-fan for life!

weust

Citaat van: technative op september 17, 2013, 10:18:20
Ik ken hem persoonlijk niet, maar klinkt als een fijne gast...  :nowink:

je zal zo iemand maar voor in je bedrijf hebben... Die jaagt een hoop potentiele klanten weg!

Hij is de eigenaar van het bedrijf. Dat is nog veel erger ;-)

martin778

Deleted member

Citaat van: weust op september 17, 2013, 10:19:57
Hij is de eigenaar van het bedrijf. Dat is nog veel erger ;-)

Inderdaad. Hij zal het ook erg leuk vinden om te lezen hoe er over hem geschreven wordt...  :blink:
Stereo-fan for life!

Etiennevh

Hij is niet meer welkom geloof ik dus ik denk niet dat het hem veel kan bekoren.

In ieder geval weet hij alles beter dan bij wijze van spreken degene die het heeft uitgevonden, en daar kan ik persoonlijk niet zo goed tegen.

EDIT: In zijn opinie zou dat ook zijn bedrijfsnaam verklaren, omdat alles beter klinkt :D

Deleted member

Nou, naar mijn idee klinkt dat niet best!  :D
Stereo-fan for life!

Etiennevh

Dat is het ook niet. Maargoed, ik zal er geen verdere woorden aan vuil maken, hij kan zich zelf ook niet verdedigen dus dat is niet zo eerlijk. Hij bedoelt het vast goed maar het is gewoon niet mijn ding zoals hij het zakelijk benadert.

Mordante

Citaat van: Maximus_Aurelius op september 17, 2013, 09:53:41
Was inderdaad bij Klinktbeter. Ik ben er gewoon naar binnen gegaan en heb even genoten van Marten Design Duke 2.
Wat een mooie luidspreker qua design en qua klank.

Ben ik helemaal met je eens. Marten speakers zijn gewoon top. Een tijd geleden was ik met een groep bij A10 audio daar stonden twee sets één met Magico M5 speakers, de ander met Marten Django XL. In de omstandigheden in de winkel (kan ergens anders anders zijn) vond ik de de Django XL de betere speaker.

garmtz

Jumping Jack

OMG een trui over de schouders! Leuk dat de jaren '80 terug zijn.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs