Het Linn Sondek LP12 'liefhebbers' topic

Gestart door raindog, augustus 9, 2013, 23:13:16

Vorige topic - Volgende topic

advr

Citaat van: garmtz op januari 25, 2014, 22:18:43
Prachtig Ad! Uiteraard ben ik nu wel een beetje jaloers op jouw Sondek... ;)

Wat let je.... ;D ;D

Edit: ik ben al 10 jaar bezig he... :bigsmile: :bigsmile:
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

garmtz

Citaat van: advr op januari 25, 2014, 22:35:30
Wat let je.... ;D ;D

geld... :)

CiteerEdit: ik ben al 10 jaar bezig he... :bigsmile: :bigsmile:

Is ook zo...

advr

Citaat van: garmtz op januari 25, 2014, 22:18:43
Prachtig Ad! Uiteraard ben ik nu wel een beetje jaloers op jouw Sondek... ;)
ik zal het nog een beetje aanwakkeren die jaloezie:  ;D

Het zit nog even in de verpakking allemaal... :popcorn:

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

raindog

Prachtig spul :wub: Super gave update van je LP12  :worship:
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

advr

Citaat van: raindog op februari  2, 2014, 19:34:15
Prachtig spul :wub: Super gave update van je LP12  :worship:

voor mij komt een droom uit :P :P

5061

Proficiat en heel veel luisterplezier.
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

Robiwan

Citaat van: advr op februari  2, 2014, 15:55:32
ik zal het nog een beetje aanwakkeren die jaloezie:  ;D

Het zit nog even in de verpakking allemaal... :popcorn:

kun je dat bouwpakket zelf in elkaar zetten? :D
Naim Supernait | Naim Hicap 2 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N | Naim I Supply |  Denon DP60L+Ortofon 2M red | Neat Motive SX2

advr

Citaat van: LPlover op februari  3, 2014, 09:36:51
kun je dat bouwpakket zelf in elkaar zetten? :D

Dat kan ik vast maar dan komt er iets heel te voorschijn dan zou moeten O0

Robiwan

Citaat van: advr op februari  3, 2014, 13:33:40
Dat kan ik vast maar dan komt er iets heel te voorschijn dan zou moeten O0

En, is het bouwpakket klaar, en hoe klinkt het?
Naim Supernait | Naim Hicap 2 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N | Naim I Supply |  Denon DP60L+Ortofon 2M red | Neat Motive SX2

advr

Citaat van: LPlover op februari  8, 2014, 11:29:05
En, is het bouwpakket klaar, en hoe klinkt het?

Het ligt te wachten op Jan... die komt komende dinsdag, kan niet wachten eigenlijk...:-)

advr

Linnie

Ja Ad , ik weet uit ervaring , een week kan lang duren.

advr

Citaat van: Linnie op februari  8, 2014, 18:14:39
Ja Ad , ik weet uit ervaring , een week kan lang duren.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang ;D ;D ;D

denoontje

Citaat van: advr op februari  8, 2014, 19:02:00
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang ;D ;D ;D

Gewoon lekker streamen :P

advr

advr

Natuurlijk zit het bouwpakket reeds al een hele week in elkaar.
Het moest duidelijk even opwarmen en waar inspelen nadat alles uit elkaar was geweest. Toen kon het genieten van start gaan. Alleen de constructie van de arm al is al reden om te gaan kwijlen.  :withstupid:

Langzamerhand komt de boel op gang, op het Linn forum lees je dat het inspelen van de Urika wel de nodige maanden gaat duren en op en neer gaat totdat ie ineens de sterren van de hemel blijft spelen. Dat wordt dus lekker veel plaatjes draaien :music:

Maar iets leek er achter te blijven... na verloop van tijd kwam ik er toevallig, via het Linn forum,  achter dat ik een erg oud element had terwijl ik eigenlijk een hele jonge Akiva zou moeten hebben. Vertwijfeling alom en contact opgenomen met Jan van BB&G.
Jan ken ik vele en vele jaren en zo betrouwbaar als wat. Hij zou mij nooit een oud element voor bijna nieuw verkopen.... :crazy:

Jan kwam er al snel achter dat hij 'mijn' element per ongeluk naar Linn had gestuurd in het kader van een 'trade in' programma van Linn in de veronderstelling dat het het oude element was. Even afgeleid door een klant en/of telefoon en even niet naar het serienr gekeken.... Weg mooi element.. :-X

Wat nu.... Jan had geen jong gebruikte Akiva meer liggen.... :butbut:
Er werd een enorm goed aanbod gedaan om met een bijbetaling een hagelnieuw Kandid element  in mijn armpje te plaatsen. Een aanbod wat ik niet kon afslaan. Eigenlijk kwam dit voorval ongelegen. Ik was met de aanschaf van de Ekos SE/1 ook al over  mijn budget heen gegaan. Maar dit aanbod kon ik niet weigeren... :xmas: :xmas:

Tot ik vandaag nog even contact had met Jan van BB&G over de ongelukkige verwisseling van de Akiva's en ook dat voor mij de extra kosten ongelegen kwamen....

Wat blijkt, na overleg tussen de boys hoef ik dus HELEMAAL NIETS meer bij te betalen... :o :o

Toen viel de bek wel even open... een nieuwe Kandid voor de prijs van een jonge Akiva.
Natuurlijk, de verwisseling is niet mijn fout maar die is wel een klein wondertje wat mij overkomt :clapping: :clapping: :worship: :worship:

Bij deze: Jan, Bjorn, Garmt, enorm bedankt voor deze geweldige geste, wordt enorm op waarde gewaardeerd!!

Ad.

Jumping Jack

Zie je wel dat het veranderen van het serienummer een goed idee was!

:tongue2:. Mooie actie hoor!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

advr

Citaat van: Jumping Jack op februari 19, 2014, 20:20:28
Zie je wel dat het veranderen van het serienummer een goed idee was!

:tongue2:. Mooie actie hoor!

sssssstt :music:

advr

Citaat van: Bas Akkerman op februari 19, 2014, 20:24:04
Wow! Dat is nog eens service!

Dat kun je wel zeggen ja... Ben er enorm happy mee... :P

advr

Dirk

extreem mooi gebaar van de mannen idd, chapeau  :clapping: :clapping:

maarreh...hoe lang is het nu aftellen tot die naakte schoonheid er bij jou in zit?  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

advr

Citaat van: Dynky op februari 19, 2014, 20:44:35
extreem mooi gebaar van de mannen idd, chapeau  :clapping: :clapping:

maarreh...hoe lang is het nu aftellen tot die naakte schoonheid er bij jou in zit?  ;)

ik ben er nog steeds stil van...

overmorgen al :pompom:

Actionhost

Marantz PM-15s2 Limited Edition/Marantz SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met Ortofon 2M Blue/ Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Mod/Externe DAC: Marantz SA-15s2 Limited Edition/Synology DS213

garmtz

Heel veel plezier ermee Ad... Is je gegund... Een Kandid is denk ik toch wel het element waar je uiteindelijk naar had gestreefd als je een mooi Akiva had gehad. Dat is nu alleen wat eerder dan verwacht... ;)   Wees er maar zuinig op! :)